عفونت ادراری - پرسش 258314

  • تصویر کاربر مرتضوی شنبه ۲۰ شهریور ۰( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 34 مثانه
    با سلام خدمت اقای دکتر پسرم بیماری ام اس دارد و ادرار را با سوند تخلیه می کنیم. ماه پیش دچار عفونت شد و 10 روز سفیکسیم مصرف کرد.
    الان دوباره دچار عفونت شده. ته ادرار چرکی است و ترشح زیاد دارد. ایا امکان دارد انتی بیوتیک افونت را تشدید کند و بعد از قطع ان عفونت
    تشدید شود. الان نمی دانم چکار کنم. اگر انتی بیوتیک قوی تر بدهیم ایا ممکن است دوباره بعد از عفونت تشدید یابد. فبلا خدمت شما رسیدم
    و به پیشنهاد شما به او سوند زدم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۰ شهریور ۰( 1 ماه پیش)
      خیر نیازی نیست قوی تر بدید همین دارو رو ۲ هفته ادامه بدید

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.