از دست دادن نعوظ - پرسش 4575
نادر جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 513 زودانزالی
سلام آقای دکتر مدت 8 ماه ازدواج کردم . در ابتدای هیچگونه مشکل جنسی نداشتم تا اینکه پس از چند وقت دچار زود انزالی شدم که با استفاده از اسپری های تاخیری این مشکل برطرف شد. اما یک هفته س با مشکل جدیدی مواجه شدم. در شروع رابطه جنسی به نعوظ کامل میرسم ولی پس از تقریبا 5 دقیقه نعوظم از دست میدم.لازم به ذکر که بدلیل سردرد دکتر متخصص مغز و اعصاب برام " اورلپت 200 و پرانول " تجویز کردن ، ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
شاید عارضه دارویی است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
درمان واریکوسل با دارو
هیدروسل
درمان زگیل تناسلی مردان
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
