عدم نعوظ - پرسش 732446
عباس جمعه ۷ دی ۳( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 388 ناتوانی جنسی
سلام جناب دکتر بنده 66سال دارم سه سال پیش از پروستات من نمونه برداری شد که خوشبختانه خوش خیم بود ودرحال حاضرسه ساله از قرصهای : تامسولوسین 0/4 و فیناستراید استفاده میکنم که در این رابطه از شروع این قرصها اصلا نعوظ ندارم ، منی هم ندارم که همین مسئله باعث رنجش همسرم شده زندگیم به مشگل برخورده وحالا میخوام از جراحی آلت مصنوعی استفاده کنم نظر شما چیست سپاسگذارم از جواب دهی شما.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ دی ۳( 1 سال پیش)
فیناستراید رو قطع کنید باید اختلال نعوظ برطرف بشه بخاطر مصرف تامسولوسین مایع منی خارج نمیشه که اونم با قطع دارو قابل برگشت هست
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
درمان واریکوسل با دارو
هیدروسل
درمان زگیل تناسلی مردان
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
