پروستات - پرسش 270839

  • تصویر کاربر پژمان چهارشنبه ۲۹ دی ۰( 10 ماه پیش) تعداد بازدید: 96 پروستات
    سلام
    حدود دو ماه پیش درد در قسمت کشاله ران سمت راست داشتم و بعداز خروج منی زیر بیضه سمت چپم درد زیاد و هنگام خروج منی احساس میکردم که دارم ادرار میکنم و به پزشک مراجعه کردم. گفتن تورم پروستات هست. قرص لو‌فلوکساسین و تادالافیل و سلکوسیب تجویز کردن الان بعد اتمام دارو مشکل نعوظ دارم تا ۱۰ دقیقه ابتدای نعوظ دارم ولی بعدش دیگه نعوظ ندارم و ارضاع نمیشم چکار باید انجام بدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ دی ۰( 10 ماه پیش)
      1-سلام، بهتر است سونوگرافي كنيد.
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.