بهترین دکتر برای فریز زگیل تناسلی در تهران

تصویر دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید و به دنبال راهی برای درمان زگیل تناسلی خود می گردیدباید به شما بگوییم که بهترین درمان زگیل تناسلی فریز کردن است، اما این روش بسیار حساس است و باید توسط دکترمتخصص این کار انجام شود. در ادامه فیلم فریز زگیل تناسلی را مشاهده میکنید و در این مقاله اطلاعات مفیدی در این باره به شما خواهیم داد با ما همراه باشید.

فریز زگیل تناسلی به چه معناست؟

وقتی  جمله ی فریز زگیل به گوش بیمار می رسد ممکن است تصوارت عجیبی درباره ی این روش داشته باشد اما باید بدانید که سرما درمانی یا فریز زگیل، زمانی است که از یک ماده بسیار سرد (نیتروژن مایع) برای منجمد کردن ضایعات از جمله زگیل تناسلی استفاده می کنیم. برخلاف اسم روش فریز زگیل که ممکن است ترسناک بنظر برسد، روشی خیلی مرسوم و بدون درد است. در ادامه فیلم فریز زگیل تناسلی توسط دکتر را مشاهده میکنید:

آیا درمان موثری است؟

بله، کرایوتراپی همیشه به عنوان اولین درمان زگیل تناسلی توصیه می شود. بسیار موثر است و میزان پاکسازی بالایی دارد. با این حال، ویروس می تواند در زیر پوست باقی بماند، بنابراین عود آن شایع است. با این حال، با گذشت زمان و درمان منظم، میزان ویروس در ناحیه را کاهش می دهد و درمان موفقیت آمیزتر و بیشتر می شود. برای اطلاعات جامع تر به این مقاله مراجعه کنید: فریز کردن زگیل

کرایوتراپی چقدر موثر است؟

 میزان موفقیت برای بیمارانی که درمان زگیل تناسلی را با کرایوتراپی دریافت می کنند بین 44 تا 75 درصد است، و این درصد بالایی است. اما باید بدانید که اثربخشی کرایوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. آنها ممکن است شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشند: 

اما مهمترین عامل سطح تجربه پزشک متخصصی است که از کرایوتراپی استفاده می کند. به هیچ عنوان این مسئلاه را نا دیده نگیرید.

دکتر حسین کرمی

دکتر فریز زگیل تناسل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

دکتر متخصصی که شما برای درمان زگیل تناسلی خود به او مراجعه میکنید، ابتدا باید محیط امن و راحتی را برای شما فراهم کند تا بتوانید بدون خجالت روند درمانی خود را آغاز کنید، بهترین پزشکان برای درمان آقایان متخصصین ارولوژی هستند و برای خانم ها متخصص زنان. دکتری که برای شما فریز زگیل انجام می دهد باید به قدر کافی تجربه داشته باشد. و نکته ی بعدی بهداشت محل درمان است که بسیار حائز اهمیت است. همچنین اگر قصد انجام کرایو را داشتید حتما، عکس زگیل تناسلی بعد از کرایو را ببینید.

آدرس بهترین دکتر برای فریز زگیل تناسلی

برای درمان  و فریز زگیل تناسلی میتوانید به مطب دکتر کرمی مراجعه کنید:

آدرس مطب:

Rate this post

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر