جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع بیماری های مقاربتی با عکس

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

بیماری های آمیزشی جنسی، از بیماری های نسبتاً شایعی هستند که از شخص به شخص دیگر به دنبال تماس جنسی منتقل می شوند . اغلب جوانان که از نظر جنسی فعال هستند به این بیماری مبتلا می شوند .

تمرین کگل برای زود انزالی

علت ایجاد بیماری های آمیزشی چیست ؟

علت ایجاد بیماری های آمیزشی باکتری یا ویروس هایی هستند که از طریق پوست و ترشحات مجاری تناسلی از فردی به فرد دیگر در طی فعالیت جنسی منتقل می شوند و باعث ایجاد علائم موضعی وعمومی در بدن می شوند . بیماری های آمیزشی عفونی دو دسته هستند :

  • دسته ای که تنها راه انتقال آنها تماس جنسی است
  • و دسته ای که یکی از راه های انتقال آنها تماس تماس جنسی می باشد ( مانند هیپاتیت ب و ایدز)

بیماریهای آمیزشی چه علائمی را ایجاد می کنند ؟

بیماری های آمیزشی در هر دو جنس مذکر و مونث ایجاد می شوند ولی علائم و عوارض آنها در دو جنس متفاوت است. ترشحات بدبو و غیرمعمول از دستگاه تناسلی ، سوزش و خارش و ضایعات زخمی در ناحیه تناسلی ، درد کشانه ران و اطراف دستگاه تناسلی ، درد حین نزدیکی و ….

علائم این بیماری ها در مردان شامل ترشح از مجرای ادرار، بزرگ شدن عقده های لنفاوی کشاله ران ، زخم ناحیه تناسلی ، درد و سوزش هنگام دفع ادرار و … می باشد . در صورت بروز هرگونه علائم غیرطبیعی در پوست ناحیه تناسلی ، اطراف مجاری ناحیه تناسلی و یا ترشح  از مجرای ادراری باید فوراً به پزشک مراجعه نمایید . حتماً تماس جنسی مشکوک خود را به پزشک اطلاع دهید تا تشخیص و درمان شما آسان گردد.

تشخیص بیماری های آمیزشی

چگونه می توان این بیماری ها را تشخیص داد ؟

راه تشخیص این بیماران معاینه توسط پزشک ،  آزمایش ترشحات و در صورت لزوم آزمایش خون و ادرار می باشد .

انواع بیماری های مقاربتی با عکس

خطرناکترین بیماریهای مقاربتی عبارتند از سوزاک ، عفونت کلامیدیا ، تبخال تناسلی ، زگیل تناسلی، سیفلیس و شانکروئید . برخی از بیماری های مهم مانند هیپاتیت ب و ایدز علاوه بر انتقال از راه خون ، ازطریق جنسی نیز می توانند منتقل شوند .

سوزاک

سوزاک

این بیماری در اثر یک باکتری (میکروب ) به نام گونوکک ایجاد می شود . به علت ایجاد سوزش شدید در مجرای آقایان به این نام مشهور شده است . این بیماری در خانم ها اغلب بدون علامت است.

در آقایان ترشحات غلیظ و چرکی از مجرا به همراه سوزش و احساس ناخوشی در مجرای ادراری علائم بارز هستند که معمولاً 14-1 روز پس از تماس جنسی با فرد آلوده ایجاد می شوند . این بیماری با آنتی بیوتیک درمان می شود و درمان شریک جنسی به همراه درمان خود ضروری می باشد . عوارض این بیماری در صورت عدم درمان عبارتند از :

 ☑️ عفونت بيضه ها

 ☑️ تنگی مجرای ادراری آقایان

 ☑️ عفونت لوله های رحمی و تخمدان ها در خانم ها و ناباروری

2) عفونت کلامیدیا

عفونت کلامیدیا

کلامیدیا یک نوع میکروب (باکتری) بوده و از شایع ترین علل بیماری های آمیزشی عفونی محسوب می شود . اغلب بیماران مذکر یا مونث بی علامت هستند ( بیماری خاموش) . در حدود نیمی از مردان مبتلا به عفونت کلامیدیایی علائم ادراری مانند سوزش و تکرر ادرار و خروج ترشحات شفاف و بی رنگ از مجرا دارند . معمولاً عفونت کلامیدیا با سوزاک همراه است و باید همراه سوزاک این بیماری نیز درمان شود . در خانم ها این عفونت می تواند موجب عفونت شدید لوله های رحمی شده و موجب ناباروری شود .

3) تبخال تناسلی

عامل ایجاد کننده آن یک نوع ویروس می باشد به نام ویروس نوع 2 تبخال ( نوع 1 ویروس در اطراف دهان ایجاد تبخال می کند.) انتقال آن بسیار سریع بوده و حتی پس از یکبار تماس جنسی با افراد آلوده انتقال صورت می گیرد . علائم آن به صورت تاول های ریز آبدار پوستی دردناک در کنار هم که سوزش و خارش دارند می باشد این تاول ها در ناحیه تناسلی و گاهی داخل یا لبه خروجی مجرای ادراری دیده می شوند که باعث سوزش هنگام ادرار کردن می شود .

بیماری برای همیشه در بدن شخص مبتلا باقیمانده و باعث آلوده شریک جنسی می گردد. در صورت ابتلای خانم حامله به این بیماری در صورت انجام زایمان طبیعی بیماری منتشر و خطرناکی در نوزاد ایجاد می شود که ممکن است کشنده باشد .

تبخال تناسلی

4) سیفلیس

(زخم بدون درد ناحیه تناسلی )یکی از چهار بیماری های اولیه آمیزشی است که شیوع آن نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است . علامت آن به صورت زخم بدون درد برجسته در پوست ناحیه تناسلی و کشانه ران می باشد که معمولاً چند هفته پس از تماس جنسی دیده می شود .در صورت عدم درمان می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد ( مانند علائم منتشر پوستی ، عفونت مغزی و تشنج ، عفونت دریچه های قلبی ، فلج اندام ها ، آسیب بینایی و … )

سیفلیس

5) شانکروئید

( زخم دردناک ناحیه تناسلی) عفونت ناشی از باکتری است که به صورت دردناک در ناحیه تناسلی همراه با ترشحات چرکی زرد رنگ از بستر زخم تظاهر می نماید . معمولاً در این بیماری عقده های لنفاوی کشانه ران همان طرف بزرگ و دردناک می شوند.

درمان دارویی باعث بهبودی کامل این بیماری می شود. در اکثر بیماری های آمیزشی درمان همسر یا شریک جنسی نیز ضرورت دارد .

شانکروئید

6) زگیل تناسلی

عامل آن ویروس است که از برجستگی گوشتی قارچی شکل در ناحیه تناسلی ظاهر می شود . در صورت ابتلا فرد به زگیل تناسلی تا آخر عمر از این ویروس پاک نمی شود  و همسران این افراد در خطر ابتلا به سرطان گردن رحم خواهند بود.

زگیل های تناسلی در مردان

7) ایدز

HIV ویروسی است که باعث ایدز می شود. ممکن است با انجام رابطه واژینال یا مقعدی با فرد آلوده و بدون کاندوم به آن مبتلا شوید. از طریق بزاق دهان یا بوسه نمی توانید اچ آی وی بگیرید. علائم عفونت HIV مبهم است. آنها می توانند مانند آنفولانزا ، همراه با درد عضلانی ، خستگی یا تب خفیف باشند. همچنین می توانید لاغر شوید یا دچار اسهال شوید.

تنها راه مطمئن برای تشخیص اینکه آیا آلوده شده اید یا نه آزمایش بزاق یا خون است . ویروس اچ آی وی سالها به طول می انجامد تا سیستم ایمنی بدن شما از بین برود. با عبور از یک نقطه خاص ، بدن شما توانایی مقابله با عفونت ها را از دست می دهد. هیچ درمانی برای HIV وجود ندارد ، اما داروهای قدرتمند می توانند به افراد مبتلا به HIV کمک کنند تا عمر طولانی تری داشته باشند.

ایدز

8) تریکومونیازیس

این بیماری ناشی از یک انگلی کوچک است و زنان بیشتر از مردان به تریکومونیازیس مبتلا می شوند. زنان و مردان می توانند از طریق تماس آلت تناسلی و واژن آن را به یکدیگر انتقال بدهند. فقط حدود 30٪ از افراد مبتلا به تریکومونیازیس علائمی از جمله خارش ، سوزش یا زخم دستگاه تناسلی دارند.

همچنین ممکن است ترشحاتی بدبو ، شفاف ، سفید ، زرد یا مایل به سبز مشاهده کنید. تریکومونیازیس با آنتی بیوتیک درمان می شود. تجدید آزمایش در مدت سه ماه مهم است ، حتی اگر همسر شما نیز تحت درمان قرار گرفته باشد.

تریکومونیازیس

9 ) hpv

تقریباً هر فردی که از نظر جنسی فعال باشد در برخی موارد به HPV مبتلا خواهد شد. این شایعترین عفونت مقاربتی در ایالات متحده است. بیش از 40 نوع HPV از طریق جنسی قابل انتقال است. می توانید آنها را از طریق رابطه جنسی واژینال، مقعد یا دهان بدست آورید. اکثر انواع HPV علامتی ندارند و هیچ آسیبی نمی زنند و بدن شما به تنهایی از شر آنها خلاص می شود. اما برخی از آنها باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند.

10) التهاب و عفونت لگن

دختران فعال جنسی پانزده تا نوزده ساله آسیب پذیرترین جمعیت در ابتلا به عفونت لگن هستند ،عفونت لگن باید سریعا درمان شود زیرا می تواند تخمدان ها و لوله های رحمی را ملتهب و زخم کند.

دستورالعمل های پزشک

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بهترین راه پیشگیری این بیماری ها پایبندی به اصول اخلاقی و روابط خانوادگی و پرهیز از روابط جنسی مشکوک و پرخطر می باشد . برای جلوگیری از ابتلا به بیماری مقاربتی یا بیماری مقاربتی ، همیشه از رابطه با کسی که دارای زخم دستگاه تناسلی ، بثورات ترشح ، ترشح یا علائم دیگر است خودداری کنید.

توصیه های دیگر برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های جنسی:

  • هنگام تماس جنسی با افراد مشکوک به آلودگی از وسایل حفاظتی مانند کاندوم استفاده شود .
  • از روابط جنسی با افراد متعدد اجتناب شود .
  • در صورت مشاهد هر گونه علامت غیرطبیعی در ناحیه تناسلی مانند زخم در شریک جنسی از تماس پرهیز شود .
  • از به اشتراک گذاشتن حوله یا لباس زیر خودداری کنید.
  • قبل و بعد از مقاربت ناحیه تناسلی خود را بشویید.
  • ختنه مردان را در نظر بگیرید. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ختنه مردان می تواند خطر ابتلا به اچ آی وی از یک زن آلوده به مرد را تا 60٪ کاهش دهد. ختنه مردان همچنین ممکن است به جلوگیری از انتقال HPV دستگاه تناسلی و تبخال تناسلی کمک کند.

برای بیماری های مقاربتی به چه دکتری مراجعه کنیم؟

بیماری هایی که از طریق رابطه جنسی ممکن است منتقل شوند بیماری های بسیار خطرناکی می باشند و در صورت عدم درمان عوارض جدی ای دارند. سعی کنید برای درمان حتما به یک پزشک ماهر مراجعه نمایید تا بتواند این بیماری ها را به طور کامل درمان کند.

دکتر حسین کرمی فوق تخصص درمان بیماری های مقاربتی و عضو انجمن ارولوژی اروپا، امریکا و آسیا می تواند در زمینه ی درمان قطعی انواع بیماریهای مقاربتی به شما کمک نماید.


دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

 
4.4/5 - (8 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    اخیرا متوجه شدم که رنگ منی نبست به گذشته تغییر کرده و متمایل به زرد رنگ و حاوی ذرات زردرنگی است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      ازمایش وکشت دهید بفرستید
  • تصویر کاربر Farzad جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 176 مشاهده پرسش
    Farzad N:
    Farzad N:
    با عرض سلام من و خانمم متاسفانه دچار زگیل تناسلی شدیم و یک بچه 6 ساله داریم ایا امکان اینکه بچه دچار این بیماری بشود هست یا نه و سوال دوم اینکه به طور قطعی میتونیم درمانش کنیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      اصلا امکان انتقال نیست
  • تصویر کاربر داود جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    این عکس و ببینید بگید چیه لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      نمای تبخال دارد باید ازمایش دهید
    2. تصویر کاربر داود جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      چه آزمایشی؟ بعضیا میگن زیگله آقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      از نظر تبخال وزگیل
    4. تصویر کاربر داود جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      خب اسم آزمایشش چیه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      HpvTestPcr وHsv type2
    6. تصویر کاربر داود جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      آزمایش خونی هست باید خون بدم یا نمونه برداری میکنن از اون محل
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      نمونه برداری
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر م سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 190 مشاهده پرسش
    باسلام
    بنده در ناحيه آلت دچار نوعي سفيدك شدم
    كه بعد از مرطوب شدن محو ميشود ودر بعضي اوقات خارش دارد
    وبعد چند روز از بوجود آمدن به حالت پوست اندازي ميافتد ولي به طور كامل محو نشده ودرحال زياد شدن است
    دقيقا حول نقطه بخيه ختنه و قطر هر سفيدك حدودا بين ٢تا4ميليمتراست

    لكه هاي ملتهب قرمز رنگ هم دور كلاهك سر آلت بوجود آمده كه فقط بعد از نزديكي نمايان ميشه
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر.من 24 سالمه و بخاطر مشکا اضطراب قرص دلوکستین مصرف می کنم.جوونی خیلی زیاد خودارضایی می کردم.اخیره با یک نفر رابطه جنسی داشتم.بااینکه میل و تمایل جنسی ام خوب بود اما خوب نمی تونستم نعوظ رو حفظ کنم و بخاطر همین بطورمناسب نتونستم راابطه جنسی مناسب برقرار کنم.به نظرتان مشکا از چه چیز میتونه باشه؟دولوکستین یا خودارضایی ؟ و اینکه راهکار درمان اش به جه شکله ؟سیلدنافیل میتونه مناسب باشه> باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدصادقی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    من بعد از نزدیکی که داشتم دچار سوزش سر آلتم شدم که وقتی دکتر رفتم آنتی بیوتیک تزریق کرد و قرص داد که هم صبح بخورم و هم شب .سوزش سر آلتم خوب شده ولی احساس درد خفیف در بیضه هام دارم مشکل چیه؟
    بیضه هاک عفونت کرده یا واریکوسل هست
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر ارش دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 113 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر..
    من چندین سال هست که دچار وسواسی خاص شدم و هیچوقت روم نشد با فرد متخصص در میان بگذارم. من در سنین نوجوانی که تازه با خودارضایی آشنا شده بودم از طریق دوستام شنیدم که جلوگیری از خروج منی هنگام انزال بدترین ضررها رو داره ! مثلا اینکه منی در بدن میمونه. باعث جوش وچرک و بوی بد بدن و چیزهای غیره میشه. بعد از شنیدن اینجور چیزها از دوستان من هم نسب به این مساله روز به روز حساس تر میشدم به طوری که مثلا حتی اگه چیزی (هنگام خروج منی) باعث حواس پرتی من میشد (یا هر مانعی دیگری) من خودم رو مجبور میکردم که دوباره خود ارضایی کنم چون احساس میکردم که منی کامل خارج نشده. حتی بعد از احساس این مسائل احساس لخته شدن و کثیفی خون در کمرم میکردم ، انگار که قسمتی از منی که خروج نشده بوده وارد بدنم شده و اونجا روز به روز تبدیل به سم میشه و به من حس رخوت میده. حتی در بعضی موارد شاهد جوش در همون نواحی همان می بودم . حتی احساس بوی بد بدن ، دقیقا همون چیز های که دوستام به من میگفتن. جالب اینجا که هر وقت احساس میکردم منی بطور کامل خارج شده، تمام این احساس برطرف میشد.
    این مساله الان که بیشتر از 12 سال میگذره بطور جدی ادامه داشته. الان خودم رو مجبور به خود ارضایی میکنم چون همیشه بطور وسواسی حس میکنم منی بطور کامل خروج نکرده و این مساله من رو داره بشدت اذیت میکنه. میدونم که شما حتما میخواید من رو تشویق به مراجعه به روان شناس کنید. ولی متاسفانه من خارج از کشور زندگی میکنم و برایم بیان اینجور مسائل سخت است و واقعا امکانش سخت است . من در اینترنت تحقیقات زیادی انجام دادم ولی هیچ کس مشابه خودم رو پیدا نکردم که بفهمم چاره چیه... فکر کنم کمکی شما میتونید بکنید اینه از نظر علمی من رو مطلع کنید. مثلا آیا اگر در هنگام انزال از خروج منی تا حدی یا کلا جلوگیری بشه باعث بازگشت در بدن ،لختگی و جوش مثلا در ناحیه کمر ، ایجاد بوی بد از بدن یا اینجور چیزا میشه؟ یا مواردی که برای کمک میتونید بیان کنید رو بگید. متمئن باشید خیلی کمک بزرگی کردین. ممنوم
    شماره تلفنم را روبات تلگرامیتان قبول نکرد مجبور شدم تلفن اشتباه وارد کنم. شماره اصلی من
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      اگر بتوانيد بياييد حضوري صحبت كنيم
  • تصویر کاربر سحر یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 176 مشاهده پرسش
    باسلام.
    من خانوم هستم و تا الان زگیل نزدم ولی به دکتر که مراجعه کردم بعد ازمایش پاپ اسمیر مشخص شد که ویروسه اچ پی وی دارم که گفتن درمان و داروی خاصی نداره. 5 تا 6 ماه از وقتی که دکتر رفتم و فهمیدم میگذره تا الانم زگیل نزدم.و دکترم هم وقتی جوابه ازمایشو دید گفت که زیاد مشکل جدی نیست.و بعده یه مدت خوده ویروس انقدر ضعیف میشه که از بین میره.میخواستم بدونم واقعا همینطوره از بین میره بعده یه مدت؟
    و با این تفاسیر که زگیل نزدم تا حالا به شریکه جنسیم این ویروس انتقال پیدا میکنه؟حتی با یک بار رابطه ی جنسی؟اصلا چطور انتقال پیدا میکنه و چطور خودشو نشون میده با اینکه من زگیل نزدم شریکم با رابطه جنسی زگیل میزنه؟و اگه زگیلم نزنه با امکانش هست که وارده بدنش شده باشه این ویروس؟ایا این ویروس باعث نازایی در خانومها میشه؟ واقعا خیلی ذهنمو مشغول چون من این بیماری رو از همسره سابقم گرفتم و بعده هربار رابطه ایشون زگیل میزدن.ولی بازم از ظهور زگیل تو بدنه من خبری نبود و مجبور به جدایی شدیم.الان یه ماه ازدواجه مجدد کردم ولی همسرم با وجوده رابطه هیچ زگیلی نزدن.ینی امکان داره این ویروس همون سری اول به بدنشون منتقل شده باشه؟ اگه شده چرا زگیل نزدن؟لطفا زود جواب بدین.واقعا درگیرم.و چون چندماهه پیش که ازمایش رفتم واقعا هزینه ی بالایی داشت هم برای من و همسرم.میخواستم بدونم با این توضیحات لازمه دوباره ازمایش بدیم؟؟ ممنونم از شما.منتظرم..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      اگر ظاهرا زگیل ندارید بیخیال شوید حساس نباشید
  • تصویر کاربر ووووووووووو یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جوانی ۲۰ساله هستم و روی الت تناسلیم لکه های سیاه بوجود امده لطفا راهنمایی کامل فرمایید و روش درمانش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      عکسش را بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر یاوری یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    سلام. بنده 29 سال سن دارم.
    در رابطه با نعوظ آلتم هیچ مشکلی ندارم و نعوظ کامل دارم اما متاسفانه به محض اینکه تحریک نشوم یا مدت زمان بسیار کمی حواسم پرت موضوعی شود، بلافاصله آلتم شروع به شل شدن میکند و می خوابد.حتما باید با دست آلتم را تحریک کنم تا راست شود و پایدار بودن آلت هم بستگی به تحریک دائمی دارد.ناگفته نماند مدت زمانی طولانی هم خود ارضایی داشته ام. اما اکنون خیلی خیلی کم شده.این را هم خدمتتان عرض کنم جوانتر که بودم و با جنس مخالف سکس داشتم مشکلی در دخول نداشتم و به راحتی میتوانستم سکس داشته باشم. به مروز زمان و با تماشای انواع فیلم های پور_نو آن حس خاص نسبت به جنس مخالف و تحریک پذیری دوران نوجوانی و جوانی را از دست داده ام.قصد ازدواج دارم. ترسم از آن است که موقع برقراری رابطه با همسرم دچار مشکل شوم. و ناگهان آلتم سفتی خودش را از دست بدهد.
    آیا راهی هست بتوانم مانند گذشته نعوظ خود را حفظ کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      این بیشتر عصبی است با دکتر روانکاو صحبت کنید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر