جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هر آنچه باید در رابطه با سلامت آلت تناسلی بدانید

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

وقتی صحبت از سلامت آلت تناسلی می شود، بیشتر افراد به بیماری های مقاربتی و اختلال نعوظ فکر می کنند. اگرچه ابتلا به این بیماری ها بر سلامت آلت تناسلی تاثیر می گذارد، اما عوامل مختلفی می تواند سلامت آلت تناسلی تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این موارد می توان به رعایت نکات بهداشتی، تغییرات سبک زندگی و برخی بیماری های زمینه ای اشاره کرد.

منظور از سلامت آلت تناسلی، دفع ادرار بدون مشکل، توانایی نعوظ و یا حفظ آن و باروری می باشد. سلامت آلت تناسلی همچنین شامل پیشگیری از برخی بیماری ها مانند سرطان آلت تناسلی و بیماری های مقاربتی می باشد. در این مقاله، نکاتی که برای حفظ سلامت آلت تناسلی خود باید بدانید، ذکر شده است.

روش های تقویت بیضه مرد

عواملی که می توانند بر سلامت آلت تناسلی تأثیرگذار باشند

هورمون ها

اختلال نعوظ می تواند ناشی از عدم تعادل هورمون ها، برای مثال سطح پایین تستوسترون باشد.

سن

به دنبال بالا رفتن سن، احتمال ابتلا به اختلالات جنسی همچون اختلال نعوظ (ED) افزایش می یابد. بروز این اختلالات می تواند تا حدی به دلیل کاهش سطح تستوسترون در طول زمان باشد.

بیماری ها

مشکلاتی همچون فشار خون بالا، دیابت و برخی بیماری های اعصاب، می توانند منجر به اختلال نعوظ (ED) شوند. برخی اختلالات روانی مانند اضطراب و افسردگی نیز می توانند باعث اختلال نعوظ شده و یا آن را بدتر کنند.

رابطه ی جنسی

اگر می‌خواهید بدون استفاده از کاندوم رابطه جنسی داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که شریک جنسی شما آزمایشات لازم برای بررسی ابتلا به بیماری‌ های مقاربتی را به طور منظم انجام می دهد. در غیر این صورت، برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی، هنگام برقراری رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید. همچنین، خم شدن ناگهانی آلت تناسلی در حالت نعوظ، می تواند باعث شکستگی آلت تناسلی شود.

داروها

مصرف برخی داروها می تواند احتمال بروز اختلال نعوظ یا سایر اختلالات جنسی را افزایش دهد.

بیشتر بدانید…

کجی آلت

درمان دارویی اختلال نعوظ

رعایت بهداشت

رعایت بهداشت و شستشوی صحیح ناحیه تناسلی، برای تمیز ماندن آن و حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد. عدم رعایت بهداشت، می تواند باعث التهاب، خارش، سوزش و بوی بد ناحیه تناسلی شود. سلامت آلت تناسلی به یک رویکرد همه جانبه نیاز دارد. به عبارت دیگر، مراقبت از تمام جنبه های سلامتی برای حفظ سلامت آلت تناسلی اهمیت دارد. چرا که بسیاری از بیماری ها می تواند بر قدرت باروری و سلامت آلت تناسلی تأثیرگذار باشد. با رعایت نکات زیر به حفظ سلامت آلت تناسلی خود کمک کنید.

بدن خود را هیدراته نگه دارید.

مصرف آب برای حفظ سلامت کلی بدن و همچنین سلامت آلت تناسلی اهمیت دارد. کم آب شدن بدن ممکن است بر احتمال بروز اختلال نعوظ نیز تاثیرگذار باشد. بنابراین، برای تامین آب مورد نیاز بدن خود، روزانه تقریبا دو لیتر آب مصرف کنید.

رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل، به کاهش احتمال ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی کمک می کند. این بیماری ها می توانند منجر به بروز اختلال نعوظ شوند. محققان دریافتند افرادی که به طور مرتب میوه و سبزیجات مصرف می کنند، شانس کمتری برای ابتلا به اختلال نعوظ دارند. همچنین، مصرف برخی مواد غذایی مانند اسفناج، آووکادو و غذاهای تند، سطح تستوسترون را افزایش داده و قدرت باروری فرد را بهبود می بخشند.

به طور منظم ورزش کنید.

ورزش منظم و فعالیت بدنی، شانس ابتلا به اختلال نعوظ را کاهش می دهد. سعی کنید حداقل چند روز در هفته ورزش کنید. پیاده روی سریع نیز می تواند سلامت آلت تناسلی شما را بهبود دهد.

تاثیر پیاده روی بر اختلال نعوظ

تمرینات مخصوص عضلات کف لگن (کگل) را انجام دهید.

این تمرینات می تواند توانایی ایجاد نعوظ و حفظ آن را بهبود بخشد و همچنین از نشت ادرار باقی مانده در مثانه، بعد از ادرار کردن (که اصطلاحا به آن دریبل زدن گفته می شود) جلوگیری می کند. برای انجام دادن تمرینات کگل، عضلات کف لگن را به مدت 5 ثانیه منقبض کرده و سپس 5 ثانیه رها کنید. این کار را 10 الی 20 مرتبه تکرار کرده و دو یا سه بار در روز انجام دهید.

وزن ایده آل خود را حفظ کنید.

داشتن وزن مناسب می تواند شانس ابتلا به دیابت، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش دهد. ابتلا به این بیماری ها، سلامت آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد.

کنترل استرس را تمرین کنید.

کنترل استرس برای حفظ سلامت کلی بدن و همچنین سلامت آلت تناسلی بسیار اهمیت دارد. استرس و اضطراب می تواند بر عملکرد جنسی و باروری نیز تأثیرگذار باشد. استرس همچنین احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی که می توانند منجر به اختلال نعوظ شوند را، افزایش می دهد. تکنیک های کنترل استرس شامل روش هایی مانند تنفس عمیق، وقت گذراندن با خانواده و دوستان، آرام سازی و مدیتیشن (مراقبه) می باشد.

خواب کافی داشته باشید.

داشتن خواب کافی برای سلامت قلب و عروق (که بر توانایی نعوظ تأثیرگذار است)، مهم است. همچنین، کمبود خواب می تواند منجر به کاهش تستوسترون و از بین رفتن تعادل هورمون ها شود که احتمال ابتلا به اختلال نعوظ را افزایش می دهد.

چرا به صورت خودکار در خواب ارضا می شویم؟

از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.

مصرف دخانیات و سیگار کشیدن، احتمال ابتلا به اختلال نعوظ را در پی دارد. سیگار کشیدن باعث اختلال در عملکرد قلب شده که به نوبه خود منجر به اختلال نعوظ می شود. مصرف دخانیات همچنین می تواند قدرت باروری فرد را کاهش دهد. نوشیدن بیش از حد الکل نیز می تواند منجر به بروز برخی مشکلات و بیماری ها شود که بر سلامت آلت تناسلی تأثیر می گذارد.

پیشگیری از بیماری های مقاربتی  

روش های مختلفی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی وجود دارد. از جمله:

✔️ واکسن

برای پیشگیری از ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) بهتر است همه افراد در سنین پایین و قبل از قرار گرفتن در معرض ویروس HPV واکسینه شوند.

✔️ آزمایشات منظم

بسیاری از بیماری های مقاربتی علائم قابل توجهی ندارند. به همین دلیل، انجام آزمایشات منظم برای بررسی ابتلا به بیماری های مقاربتی اهمیت زیادی دارد.

✔️ استفاده از کاندوم

استفاده از کاندوم هنگام برقراری هر نوع رابطه جنسی (دهانی، واژینال یا مقعدی) برای پیشگیری از انتقال برخی از بیماری های مقاربتی بسیار مهم است. در صورت عدم استفاده از کاندوم، از مبتلا نبودن شریک جنسی خود به بیماری های مقاربتی اطمینان حاصل کنید.

استفاده از کاندوم

سوالات متداول

در ادامه، برخی از سوالات متداول و نگرانی هایی که در رابطه با سلامت آلت تناسلی وجود دارد، پاسخ داده می شود.

آیا خمیده شدن آلت تناسلی طبیعی است؟

خمیدگی کم آلت تناسلی طبیعی است، اما اگر آلت تناسلی در حالت نعوظ خمیدگی و درد قابل توجهی داشته باشد، ممکن است فرد به بیماری پیرونی مبتلا شده باشد. این بیماری معمولا ناشی از وارد شدن یک ضربه یا آسیب فیزیکی به آلت تناسلی است و می تواند آزار دهنده باشد.

آیا نداشتن رابطه جنسی باعث از دست دادن میل جنسی می شود؟

 بسیاری از افراد بر این باورند که اگر به مدت طولانی رابطه جنسی نداشته باشند، در آینده برای برقراری رابطه جنسی دچار مشکلاتی خواهند شد. اگرچه، داشتن رابطه جنسی می تواند باعث افزایش میل جنسی فرد شود، اما هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نداشتن رابطه جنسی می تواند منجر به از دست دادن میل جنسی و آسیب دائمی یا جدی به آلت تناسلی شود، وجود ندارد.

چگونه می توان قدرت باروری را افزایش داد؟

برخی مواد غذایی می توانند توانایی باروری را تقویت کنند. برای مثال، اسفناج حاوی مقدار زیادی منیزیم است که می تواند سطح تستوسترون را افزایش دهد. مصرف گوجه فرنگی و هویج نیز می تواند تعداد و تحرک اسپرم ها را افزایش دهد. علاوه بر این، داشتن یک سبک زندگی سالم نیز به تقویت باروری کمک می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، اجتناب از استعمال دخانیات و مصرف الکل، داشتن یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم نیز برای حفظ سلامت آلت تناسلی اهمیت دارند.

اندازه بیضه ها

آیا بوی بد آلت تناسلی طبیعی است؟

بوی نامطبوع آلت تناسلی می تواند ناشی از بیماری های زیر باشد:

  • عفونت ادراری
  • عفونت قارچی
  • بالانیت (التهاب کلاهک آلت تناسلی)
  • سوزاک
  • کلامیدیا

در صورتی که بوی بد آلت تناسلی با شستشوی آن برطرف نشود، باید به پزشک مراجعه کرد.

زخم یا ملتهب شدن آلت تناسلی ناشی از چیست؟

زخم شدن و یا التهاب آلت تناسلی می تواند نشان دهنده بروز برخی مشکلات باشد. از جمله:

از آنجایی که درد و التهاب آلت تناسلی می تواند آزار دهنده باشد، برای تشخیص علت آن باید به پزشک مراجعه کرد.

آیا شکستگی آلت تناسلی ممکن است؟

اگرچه درون آلت تناسلی استخوانی وجود ندارد، اما منظور از شکستگی آلت تناسلی، پاره شدن غلاف اطراف آلت تناسلی، به دلیل خم شدن ناگهانی و یا وارد شدن ضربه محکم به آن می باشد. در این حالت، آلت تناسلی متورم و کبود می‌ شود و ممکن است صدایی شبیه تق ایجاد کند. شکستگی آلت تناسلی یک وضعیت اورژانسی است و به اقدامات پزشکی فوری نیاز دارد.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

در حالت ایده آل، باید سالی یک بار برای معاینه آلت تناسلی به پزشک مراجعه کرد. همچنین، در صورت مشاهده موارد زیر باید به پزشک مراجعه شود:

  • بروز کبودی روی آلت تناسلی
  • ترشحات زرد، سبز یا غیر طبیعی آلت تناسلی
  • تورم یا التهاب آلت تناسلی
  • بروز تاول، دانه های قرمز، زگیل، یا زخم روی آلت تناسلی و یا اطراف آن
  • سوزش، درد یا خونریزی هنگام دفع ادرار یا انزال
  • احساس درد هنگام برقراری رابطه جنسی
  • درد در زمان نعوظ
  • مشکل در نعوظ یا حفظ آن

حسین کرمی دکتر زگیل تناسلی در تهران

4.2/5 - (5 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 134 مشاهده پرسش
    پیرو سوالات قبلم آقای دکتر عزیز

    یعنی چی گفتید عود ؟ بالاخره خوب میشم دکتر ؟
    چند ماه طول میکشه ؟
    مولوسکوم که من دارم بیماریه خطرناکیه ؟

    و اینکه آزمایش ایدز رو دادم براتون بفرستم جوابشو ؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۲ دی ۱( 1 سال پیش)
      جوابشو بفرستید مولوسکوم عود زیادی دارد و همش بخاطر رابطه جنسی نامطمئن هست تا زمانی که کنار نگذارید عود میکند کنار هم بگذارید با توجه به سابقه تا مدتی عود دارد و نمیتوان زمانی گفت
    2. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۲ دی ۱( 1 سال پیش)
      یعنی همیشه میمونه ؟
      خوب نمیشه ؟
      خطرناک ؟

      آقای دکتر تورو خدا دقیق تر راهنماییم کنید
      خیلی استرس دارم و نگرانم🙏🙏🙏❤️❤️❤️
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      احتمال اینکه دائم عود کنه هست . به هر حال خطر سایر بیماری های جنسی وقتی روابط به این شکل دارید وجود دارد . روابط نامطمئن را کنار بگزارید. دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم خدمتتون
    4. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۲ دی ۱( 1 سال پیش)
      منظورتون اینه که خوب میشه ولی ممکن دوباره با رابطه جنسی نامطمئن مولوسکوم مجدد ظاهر بشه. درسته آقای دکتر ؟؟؟
      اگه خوب بشه و رابطه جنسی نامطمئن نداشته باشم چی ؟؟؟ بدون دلیل ظاهر میشه ؟؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      بله با توجه به سابقه قبلی ممکنه مجدد ظاهر شود
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر ص.ف دوشنبه ۵ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 115 مشاهده پرسش
    من دو سه روزه موقع شستن خودم در داخل ناحیه مقعد احساس جوش داشتم، روی مقعدم نیست، وقتی فشار وارد میکنم و دهانه مقعدم باز میشه اطرافش حس میشه میخواستم بدونم چه زاـٔده ای ممکنه باشه؟ ربطی به زگیل تناسلی داره یا نه، مجرد هستم ،من شهرستان هستم امکان ویزیت حضوری ندارم
    این عکسارو با زور زدن خیلی زیاد تونستم بگیرم جوری که پوست مقعدم یکم خراش برداشت منظورم اینه که این زاـٔده بیرون مقعدم نیست با زور زدن و داخل کردن انگشت حس و مشخص میشه ،اون نقطه های سفید منظورمه ،عکس رو برای خانم دکتر متخصص زنان ارسال کردم گفتن بظاهر چیز مهمی نمیاد شاید همورویید خفیف باشه..چون اطلاعی ندارم که چه چیزی هست خیلی نگران شدم ممکنه ربطی به زگیل داشته باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۵ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام لطفا مجدد بفرستید اپلود نشده
    2. تصویر کاربر ص.ف دوشنبه ۵ دی ۱( 1 سال پیش)
      کجا باید مجدد آپلود کنم؟
    3. تصویر کاربر ص.ف دوشنبه ۵ دی ۱( 1 سال پیش)
      کجا باید مجدد آپلود کنم؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۵ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام در حد عکس زگیل نیست هرچند بهتر است توسط جراح عمومی یکبار از نزدیک از نظر همورویید بررسی شود
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 96 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من مرد۳۲ساله از۲۱سالگی دوتا زگیل کوچک داشتم که با اسلاح کردن زخم شدمتوجع شدم نمیدونستم چیه العان زیاد شدن ولی ریزهستن حتا همون های که اول داشتم هم بزرگ نشدن من ازشهرستان مزاحم میشم لطفا اگه باداروی حل میشه کمکم کن اگه هم نمیشه یه نوبت بهم بدین که خدمت برسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام عکس بفرستید ببینم لطفا
  • تصویر کاربر Sm جمعه ۴ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 117 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر من دو هفته پیش که خودارضایی کردم ، مایع منی در ابتدا طوسی و طبیعی بود ولی در اخر به رنگ قهوه ای در اومد
    امروز بعد از دو هفته در خواب دوباره مایع، امروز بعد از دو هفته در خواب ، بلافاصله بعد از اومدن مایع منی م از خواب بلتد شدم و قطره ای که روی نوک التم مونده بود به رنگ قهوه ای بود باز هم
    هیچ درد و سوزشی هم ندارم
    رابطه جنسی نداشتم
    خودارضایی هم خیلی کم دارم ، شاید سه چهار هفته یکبار
    ۲۲ سالمه
    ادرارم هم کاملا عادیه فقط ۳ شب پیش در اخر ادارم فقط یک قطره ، ادرارم به رنگ قهوه ای بود ولی بلافاصله بعدش دوباره ادرارم به رنگ زرد در اومد
    ۳ سال پیش هم واریکوسل تشخیص داده شده بود برای من که با ازمایش اسپرم و سونوگرافی کالر داپلر معلوم شد که نیاز به جراحی ندارم
    میشه لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۴ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام ارتباطی به واریکوسل ندارد سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری کنید ازمایش ادرار و کشت ادرار بدهید
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    سلام.من مدتیه چند خال مشکی رنگ رو ناحیه الت تناسلی خود شدم ک منو نگران کرده و اندازه تقریبا بزرگی دارن.ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      سلام عکسش را بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      ععکسش را به شماره 09351142080 09101142080 واتساپ کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر احمد دوشنبه ۱۶ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 177 مشاهده پرسش
    سللم دکتر عزیز
    ۷سال پیش در خواب التم درحالت نغوظ شدیدا خم شد ودقیقا از همون دقیقه بعداز بیداری مدت زمان نغوظ و دفعات نغوظ و نغوظ صبحگاهی بشدت ضعیف شد
    تابحال رابطه نداشتم و کالرداپلر هم انجام دادم گفتن نه پلاک پیرونی هست نه شکستگی... پس چراانقدر ازهمون لحظه ضعیف شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      2-سلام ،بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱۸ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    عدد تستوسترون من در آزمایش 0.7 بوده که رنج نرمال رو آزمایشگاه بین 2.5 تا 10 عنوان کرده
    از نظر عملکرد، نعوظ دارم ولی خیلی سفت نیست و اگر تحریک قطع بشه فورا از بین می‌ره
    به ندرت هم پیش اومده هم وسط رابطه از بین می‌ره و نتونستم تمام کنم رابطه رو
    از طرفی چند سال هست که سینه‌هام کمی بزرگ شدن
    سونوگرافی بیضه انجام دادم و نرمال بوده
    سونوگرافی سینه هم گفتن بافت چربی هست
    1. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۳ دی ۰( 2 سال پیش)
      اینم بگم که زمانی که آزمایش دادم ملاتونین مصرف می‌کردم
      بیضه راستم هم وقتی جمع میشه به مقدار زیادی بالا قرار میگیره، در حدی که آلت رو به سمت چپ متمایل می‌کنه
      سونو بیضه هم به همین خاطر دادم که ظاهراً اوکی بود
      البته اورولوژیست بیضه رو معاینه هم کرد و مشکلی ندید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ دی ۰( 2 سال پیش)
      2-سلام ،بايد معاينه شويد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Ak شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    تکرر ادرار شدید به نحوی که بعد از انجام ادرار همچنان احساس داشتن ادرار و به طبع آن دارای نشتی در ادرار در طول روز و شب دارم.
    تا چن ماه پیش سنگ کلیه داشتم که تو آخرین سونوگرافی که ۱ ماه پیش گرفتم هیچ سنگی نمونده.
    الان خیلی مضطرب و عصبانیم و واقعا غیر قابل تحمل شده برام.
    اگه محبت کنید راهنمایی کنید بگید احتمال داره چه مشکلی داشته باشم و چه بیماری دارم ممنون میشم .
    ****** فقط خیلی فوری نیاز به جواب دارم ******
    ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۱ دی ۰( 2 سال پیش)
      آزمایش U/A و U/Cانجام دهید
  • تصویر کاربر پوریا چهارشنبه ۸ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 225 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتربزرگوارو عزیز.بنده ۴۵سال دارم. سه ماه پیش ببخشید با خانمی رابطه دهانی داشتم.بلافاصله پس از دو روز ازاون ماجرا بعد از تخلیه ادرار احساس کاذب ادرار دارم که اخیرا کمی بهتر شدم وآزمایش سونوگرافی و آنالیز ادرار و کشت و هپاتیت هم انجام دادم و مشکلی نبود فقط در سونوگرافی ۳۵سی سی ادرار بعد تخلیه نشون داد...احساس سوزش ودرد حین ادرارو ترشح هم ندارم. حالا نگرانم که این مقدار ادرار باقیمانده چرابعداون رابطه خودش رو نشون دادچون قبل اون به هیچ وجه مشکلی نداشتم.و آیا ناقل بیماری هستم و بیماری جنسی دارم؟واینکه دکتر خودم کپسول پروترال ۰/۴ تجویز کرده که هنوز استفاده نکردم.گفتم خودش شاید خوب بشه.جناب دکتر نظر شما برام خیلی مهم هست بفرمایید ممنون میشم.
    1. تصویر کاربر پوریا دوشنبه ۶ دی ۰( 2 سال پیش)
      آقای دکتر لطفا جواب بدید ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۸ دی ۰( 2 سال پیش)
      تست نوار مثانه انجام بدید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر موسوی یکشنبه ۵ دی ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،در اصل سوال من درمورد این ضایعه ای هست که روی مقعد همسرم هست که کوچیک بوده و کم کم رشد کرده،و خارش هم داره که احتمالا زگیل نباشه اما چون شما پزشک متبهری هستین وقبلا بیمارتون بودم میخواستم شما یه نگاه بندازین و تشخیص بدین که چی هست وبرای درمانش چیکار باید بکنه..ممنون میشم دقیق و کامل بهم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۵ دی ۰( 2 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم02122642744
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر