جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۳ تمرین برای درمان انزال زودرس | مدت زمان مناسب روابط زناشویی

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

امروزه درمان انزال زودرس یکی از دغدغه‌های مهم مردان به خصوص در سنین بالای ۴۰ سال محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید روابط زناشویی یکی از پایه‌های استحکام روابط بین زوجین است. انزال زودرس یکی از مشکلاتی است که باعث نارضایتی زوجین می‌شود که غالبا منشا روانی دارد. در ادامه مطلب، قوی ترین انتی بیوتیک برای عفونت ادراری را معرفی خواهیم کرد.

عوارض ختنه

انزال زودرس در مردان به چه معناست؟

امروزه زوجین جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از اختلال در نعوظ و مخصوصاً انزال زودرس شاکی و نگران هستند. تعداد این مردان جوان که آمارها نشان می دهد در رده سنی 25 الی 35 سال هستند روز به روز به علت های مختلف از جمله افزایش استرس ها ی روحی فراوان، مشغولیت زیاد زندگی و غیره در حال افزایش می باشد.

بر اساس آمار موجود در جامعه ما از هر 4-5 نفر یک نفر مبتلا به انزال زودرس واقعی هستند. عدم تعادل بین زن و مرد در رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم به علت انزال زودرس و در نهایت نارضایتی شریک جنسی است.

زمان طبیعی یک مقاربت و انزال طبیعی چقدر است؟

در حالت نرمال زمان مقاربت از 3 دقیقه تا 10 دقیقه بین افراد از زمان دخول مرد متغیر است و در این فاصله زمانی انزال طبیعی گفته می شود. نکته بسیار مهم در اینجا همکاری زوجین در رسیدن به اوج لذت جنسی دوطرفه همزمان می باشد.

مثلاً اگر در 3 دقیقه دوطرف همزمان به اوج لذت جنسی برسند برای هر دوطرف لذت بخش بوده و خانم ناراضی نخواهد بود. در مثالی دیگر ممکن است زمان رسیدن به اوج لذت جنسی خانم با تأخیر باشد و یک مرد علیرغم انزال در زمان طبیعی (یعنی 3-10 دقیقه) موفق به ایجاد ارگاسم در زن نمی شود. که این مورد انزال زودرس نبوده و مشکل در طرف مقابل و خانم می باشد.

زود انزالی

انزال زودرس چیست؟

انزال کمتر از 3 دقیقه از زمان شروع دخول مرد و یا حرکت رفت و برگشت کمتر از 11 ضربه بعد از دخول را می توان در دایره انزال زودرس گنجاند.

شکلهای دیگر یک انزال زودرس دیگر عبارتند از:

  • انزال با کوچکترین تحریک و بدون تماس
  • انزال بلافاصله بعد از دخول
  • که این امر در نهایت باعث ناراحتی شریک جنسی شده و مرد را دچار استرس و اضطراب مضاعف کرده و باعث صلب اعتماد فرد شده و در نهایت باعث ترس مرد از مقاربت می گردد.

علل ایجاد کننده ی انزال زودرس چیست؟

  • استرس و اضطراب و هیجانهای شدید روحی و افسردگی

  • تیپ شخصیتی A که افرادی بی حوصله، عجول و عصبی، پرخاشگر و حساس هستند که به کوچکترین عامل محرک  بیرونی حساسیت فوق العاده نشان می دهند.
  • فواصل مقاربت طولانی که باعث حساسیت مرد می شود.

  • خجالت و کم روئی و عدم تجربه مقاربت قبلی که اغلب در زوج های جوان تازه ازدواج کرده دیده می شود که با گذر زمان بهبودی حاصل می شود.
  • استرس های حاد شغلی و از دست دادن عزیزان، خواب کم و عدم استراحت و کار زیاد و شکننده و خسته کننده

  • مکان مقاربت یا مقاربت در مکانی که به علل مختلف فرد نگران است باعث انزال زودرس می شود.

  • حالت مقاربت: بعضی از افراد نسبت به موقعیت خاص مقاربت حساس و زود هیجان زده می شوند که باید از آن اجتناب نمایند.

  • بیماریهای جسمی: عملهای جراحی اخیر- بیماری های حاد و اختلالات عملکرد تیروئید و کم شدن دوپامین و افزایش سرتونفرین خون از علل انزال زودرس می باشد

  • از دست دادن اعتماد به نفس و تلقین و ترس انزال زودرس از علل ایجاد کننده و تشدید کننده می باشند

  • اختلال در نعوظ و عدم سفت شدن کامل آلت مرد

  • بعضی از خانم ها انزال دیررس دارند و در زمان طولانی تری به اوج جنسی می رسند که این خانم ها اغلب سرد مزاج بوده یا ترس از مقاربت دارند و یا به علل افسردگی خیلی دیر به اوج لذت جنسی می رسند و یا حتی نمی رسند که در اینجا شامل انزال زودرس مردان نمی باشند و باید مشکل خانم درمان شود.انزال زودرس

آیا انزال زودرس مردان درمان قطعی دارد؟

✔️ با توجه به ذکر علل انزال زودرس باید ابتدا علت های زمینه ای ایجاد کننده انزال زودرس را درمان و حذف کرد و به عنوان مثال افزایش اعتماد به نفس، درمان افسردگی، درمان بیماریهای زمینه ای جسمی، کاهش استرس ها، افزایش زمان استراحت جسمی، کاهش مشغله روحی، کاهش تنشها و تعدیل  حالتهای عصبانیت و ایجاد و تقویت نشاط روحی از عوامل کمک کننده در درمان انزال زودرس هستند.

امروزه مهمترین و مشخص ترین درمان انزال زودرس رفتار درمانی است که نیازمند همکاری خوب خانم می باشد که باید با صبر و حوصله و بالابردن تحمل خود مرد را در جهت درمان یاری کند. در این روش فرد باید یاد بگیرد که اعتماد به نفس خود را تقویت کند و با تجسم صحنه مقاربت  و تلقین به خود در جهت کنترل انزال را تمرین کند.

من به بیماران می گویم که موقع نزدیکی اولاً هیجان زده نشود و مصداق  هرگز حدیث حاضر و غایب شنیده ای  من در میان جمع و دلم جای دیگر است. توصیه اکید می کنم که مقاربت را با دخول شروع نکنند و با معاشقه و تحریک نقاط حساس خانم ها همزمان ذهنشان را از صحنه مقاربت دور بکنند به عنوان مثال فکر کنند در خیابان راه می رود یا مشغول کارهای روزمره هستند و از تماس های آلت تناسلی در زمان معاشقه اجتناب نمایند و تمام تلاششان را در جهت رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی خانم انجام دهند.


✔️ دومین تکنیک جانسون می باشد که در اینجا توصیه می شود بلافاصله زمانی که احساس انزال پیدا می کند مقاربت را لحظاتی به تأخیر اندازد و بلافاصله بعداً شروع کند که این کار باعث و تمرین آن باعث تقویت کنترل فرد و مدیریت زمان انزال می شود.

تکنیک فشار: زمانی که احساس انزال پیدا می کنید دخول را تمام و نوک آلت یا گلانس را برای ثانیه هائی فشار دهید که این امر باعث کاهش شدت نعوظ و به تأخیر انداختن زمان انزال خواهد بود. در دسترس بودن آب سرد و قرار دادن آلت لحظاتی در آن نیز به تأخیر انزال کمک خواهد کرد.


شاید دوست داشته باشید بخوانید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

✔️ سومین توصیه درمانی: معاشقه و تحریک زن و رساندن آن به اوج لذت جنسی و انجام دخول در انتهای معاشقه است. دخول زودرس باعث انزال زودرس خواهد شد


✔️ استفاده از داروهای مهارکننده جذب سروتونین و استفاده از کاندومهای تأخیر ی و استفاده از اسپری های بی حس کننده که معمولاً یک ربع قبل از مقاربت و فقط برای نوک آلت پاشیده می شود از عوامل کمک کننده دیگر  در درمان انزال زودرس می باشد.

در قسمت قبل درباره انواع و علل انزال زودرس صحبت کردیم. در این مقاله به طور کامل به راه های درمان انزال زودرس می‌پردازیم.

به طور کلی درمان انزال زودرس به دو دسته ی رفتار درمانی (غیر دارویی) و درمان های دارویی تقسیم می شود.

درمان انزال زودرس به روش رفتار درمانی

1- رفع و تعدیل علل زمینه ای انزال زودرس

اولین قدم برای درمان انزال زودرس حذف و تعدیل عوامل ایجاد کننده زمینه ای انزال زودرس از قبیل خواب خوب، استراحت مناسب، تعدیل استرس های روزمره زندگی، درمان افسردگی ها، ایجاد نشاط و شادابی و تغذیه مناسب و به حداقل رساندن تنش های روزمره زندگی، ورزش مداوم و مستمر و تقویت رابطه روحی و روانی با همسر و ایجاد صمیمیت بیشتر است. توجه به این نکات در درمان انزال زودرس بسیار کمک کننده هستند.

2- روانکاوی و روان درمانی

زودانزالی در افرادی که تیپ شخصیتی A دارند بیشتر دیده می‌شود که مشخصات این افراد عبارتند از: افراد عجول، زودرنج، پرخاشگر، افراد استرسی و حساس که این افراد در تلاطم امواج روزمره زندگی بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند.  لذا جهت ریشه یابی و تعدیل و کنترل احساسات و بالا بردن آستانه تحمل خود و یا به عبارتی مدیریت احساسات در برخورد روزمره با مشکلات زندگی و روابط اجتماعی نیازمند روان درمانی و آموزش کنترل رفتاری دارند.

3- مدیریت احساس در هنگام مقاربت

من همیشه این شعر حافظ که “هرگز حدیث حاضر غایب شنیده ای من در میان جمع و دلم جای دیگر است”را برای بیمارانم می‌گویم جهت به تأخیر انداختن انزال زودرس باید از هیجان اجتناب کرد و جهت کاهش هیجان و به تاخیر انداختن انزال بهترین راه منحرف کردن ذهن از صحنه مقاربت است.

من به بیمارانم می‌گویم در هنگام مقاربت همزمان که مشغول معاشقه هستید فرض کنید که در محل کارتان هستید و یا در کنار دریا نشسته‌اید و یا قدم می‌زنید و غایب بودن ذهن در صحنه و عدم فکر کردن به انزال خودبه‌خود باعث به تأخیر افتادن انزال خواهد شد.

زود انزالی شایع ترین مشکل جنسی مردان
زود انزالی شایع ترین مشکل جنسی مردان

تمرین‌های به تأخیر انداختن انزال زودرس

1- روش start – stop

جهت انجام این تمرین باید صبر و حوصله داشته باشید و نباید زود سرخورده شوید. مدتی مقاربت و سکس را تعطیل کنید و سپس همزمان با تمرکز و بالا بردن حس اعتماد به نفستان از تکنیک start – stop استفاده کنید. بر اساس مطالعات ثابت شده روانشناسی با تمرکز و تقویت ذهن و بالا بردن حس اعتماد به نفس و تلقین کار غیر ممکن وجود ندارد. Impossible is impossible یعنی کار غیرشدنی نداریم.

با همکاری همسر و یا در یک اطاق و به تنهایی باید حالت تحریک جنسی و نعوظ داشته باشید و سعی کنید تا احساس انزال دارید آن را متوقف و به تأخیر اندازید و یا زمان نعوظ تان را با هر تمرین طولانی تر نمائید. ممکن است در شروع تمرین موفق نباشید ولی توصیه می کنم با استمرار و پشتوانه قوی و اراده محکم این تمرین را ادامه دهید. روحیه دادن و همکاری توسط همسر بسیار کمک کننده است.

2-  تکنیک فشار

مکانیسم عمل این تکنیک کاهش خون رسانی موقتی به گلانز و یا نوک آلت تناسلی است که آستانه تحریک را بالا برده و به تأخیر افتادن انزال کمک می‌کند. در این روش وقتی که آلت کاملاً سفت است ثانیه‌هایی نوک آن (ناحیه حشفه یا گلانز) را با انگشت فشار داده و رها سازید.

3- استفاده از آب یخ

 استفاده از کمپرس آب یخ در روی حشفه یا گلانز با دو مکانسیم انقباظ عروقی و کاهش حساسیت گیرنده‌های عصبی روی نوک آلت به تأخیر در انزال کمک کننده خواهد بود. این روش از سالیان سال و توسط مردان قدیمی به عنوان به تأخیر انداختن انزال استفاده می شده است. (تماس مستقیم با یخ و یا گذاشتن آلت در یک ظرف آب یخ لحظاتی می‌تواند انزال را به تأخیر بیاندازد.

همه موارد ذکر شده جزء موارد درمانی رفتار درمانی و غیر دارویی بوه که اساس درمان انزال زودرس را تشکیل می‌دهند.

درمان انزال زودرس با دارو

  • درمان انزال زودرس با روش‌های سنتی و گیاهی

داروهای گیاهی

به علت اینکه این مشکل از بدو تولد بشریت گریبان‌گیر مردان دچار زود انزال بوده است. به روش‌های سنتی که برای زودانزالی توصیه می‌شده و بعضی از آن ها در حال حاضر جزء درمان انزال زودرس است اشاره می‌کنم.

از قبیل دم کرده‌های گل شقایق، دارچین، گل گاوزبان، عرق بیدمشک و بهارنارنج و آویشن، تخم گشنیز، گلاب و غیره که با مکانیسم آرام بخشی و کاهش اضطراب و با ایجاد گرمی طبع را جهت توصیه انزال زودرس اظهار می‌دارند. اینجانب با تجربه 20 ساله در درمان انزال زودرس و به علت 90 درصد روحی و روانی بودن مشکل زود انزالی، نقش درمان‌های سنتی را بسیار کم‌رنگ می‌دانم ولی به علت گیاهی بودن و غیر مضر بودن آنها مخالفتی با مصرفشان ندارم.

  • درمان انزال زودرس با قرص‌ها و اسپری‌های شیمیایی

علیرغم پیشرفت در تکنولوژی پزشکی و در دسترس بودن متدهای جدید از قبیل داروهای شیمیایی پیشرفته، کاندوم، اسپری های تأخیری و غیره به علت روحی و روانی بودن مشکل انزال زودرس و تیپ شخصیتی آن هنوز درمان اصلی انزال زودرس بر اساس رفتار درمانی بوده که کاملاً توضیح دادم و نقش داروهای شیمیایی به عنوان کمکی می‌باشد که به تک تک این‌ها می‌پردازم.

1- اسپری های تأخیری 

چون ماده اصلی تشکیل دهنده اسپری‌های تأخیری از لیدوکائین است مصرف خودسرانه آن ممکن است باعث اختلال در ریتم قلبی شده و چه بسا باعث مرگ و میر شود و لذا امروزه اسپری های مخصوص تأخیر با دوز کم در بازار وجود دارد که فقط مخصوص انزال زودرس می باشد و حتماً با تجویز پزشک انجام شود و کسانی که مشکل قلبی و عروقی دارند باید حتماً بررسی شوند.

بهترین زمان مصرف اسپری یک ربع قبل از سکس و فقط سه الی چهار پاف به نوک آلت می باشد. اسپری با بی حس کردن نوک آلت آستانه تحریک پذیری اعصاب نوک آلت را بالا برده و باعث تأخیر می‌شود. به علت این بی حسی موضعی لذت ارگاسم یا انزال پائین می‌آید که بعضی از مردان آن را دوست ندارند.

2- کاندوم های تأخیری

اساس استفاده از کاندوم قبل از سکس این است که از تماس مستقیم آلت با واژن خانم‌ها جلوگیری و لذا آستانه تحریک را بالا می‌برد. کاندوم های تأخیری به ژل های بی حس کننده نیز آغشته شده‌اند که همزمان با دو نقش بی حس کننده و کاهش سطح تماس انزال را به تأخیر می‌اندازند.

پیشگیری از انزال زودرس با کاندوم
پیشگیری از انزال زودرس با کاندوم

3- مصرف ترامادول و تریاک

 بر اساس باور قدیمی غلط که تریاک جهت سفت کردن کمر مردان و درمان انزال زودرس مفید است علت اعتیاد خیلی از افراد به تریاک به همین باور بر می‌گردد و ترامادول نیز جزء داروهای مخدر می‌باشد که به عنوان مسکن امروزه در موقع خاص برای دردهای شدید و غیر قابل کنترل توسط پزشکان استفاده می‌گردد ولی متأسفانه به علت نقش اعتیادآور و ایجاد وابستگی شدید اینجانب مصرف تریاک و ترامادول را اصلاً توصیه نمی‌نمایم.

4- داروهای آرام بخش

با توجه به حساس و تحریک پذیر بودن شخصیت افراد مبتلا به انزال زودرس، مصرف داروهای آرام بخش از قبیل فلوکسین و اگزازپام، دیازپام و یا ضد افسردگی ها از قبیل ایمی پرامین، کلومیپر امین را استفاده می‌کنند. با توجه به عوارض طولانی مدت آن‌ها و نیاز به مصرف دوز بالا با گذشت زمان این داروها اثر بخشی چندانی در درمان انزال زودرس ندارند.

5- قرص های مهارکننده آنزیم فوسفو دی استراز

امروزه حتماً نام قرصٰ‌های ویاگرا، تادلافیل، سیلدنافیل و … را شنیده‌اید که این داروها با مکانیسم گشادکننده گی عروق بدن به خصوص آلت تناسلی مرد باعث ایجاد نعوظ سفت می‌شوند که امروزه به صورت روتین برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و عدم سفت شدهٰ‌گی آلت تناسلی تجویز می‌شود. جایگاه مهم این قرص‌ها در انزال زودرس به نقش تقویت کننده‌گی نعوظ و افزایش توانائی مرد جهت انجام نعوظ مکرر است.

به صورت خلاصه این قرص‌ها که به قرص برای سفت شدن کمر معروفند، انزال را به تأخیر نمی‌اندازند بلکه به فرد این توان را می‌دهند که بعد از انزال زودرس یک ربع و نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ داشته باشند که در بار دوم مطمئناً انزال با تأخیر انجام می‌شود که به آن dabble sex می‌‌گویند. مصرف این داروها عوارضی از قبیل سردرد، اختلال در دید و افروختگی ایجاد می‌کننند و لذا در بیماران مبتلا به قلبی و عروقی و سایرین حتماً با نظر پزشک تجویز شود.

6- داروهای مهارکننده سروتونوئین از جمله سرترالین یا آسنترا

 بعضی از محقیقن علت انزال زودرس را در اختلال در عملکرد انتقال دهنده‌های عصبی می‌دانند. مخصوصاً ماده‌ای به نام سروتونین که امروزه جهت درمان انزال زودرس جزء درمان های استفاده شده محسوب می‌شود.

7- پماد برای سفت کردن کمر

برای داشتن رابطه جنسی طولانی تر و انزال دیرتر می توانید از برخی از پمادها، اسپری ها و ژل های تاخیری موجود در داروخانه ها استفاده نمایید.

درمان روانی ناتوانی جنسی
درمان روانی ناتوانی جنسی

کمر سفت کن خانگی چیست؟ در رابطه با سفت شدن کمر با داروی گیاهی باید گفت که بسیاری از موارد می توانند به سفت کردن کمر کمک کنند ، اما آنچه برای شما مفید است به علت مشکلات نعوظ شما بستگی دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که باروری و میل جنسی معمولاً با سلامت عمومی شما همگام هستند.

به همین دلیل، هر چیزی که سلامت کلی شما را بهبود بخشد، احتمالاً قدرت باروری و سفتی کمر شما را افزایش می دهد. شاید سوال شما هم این باشد که چه چیزی کمر را سفت میکند؟ در ادامه به معرفی عرقیات، غذا ها و داروهای گیاهی برای سفتی کمر می پردازیم:

میان وعده گردو: به نظر می رسد خوردن مقدار زیادی غذای غنی از آنتی اکسیدان مانند گردو برای باروری و درمان نعوظ مفید است.

ریشه ماکا بخورید: مصرف مکمل های ریشه ماکا ممکن است میل جنسی، همچنین قدرت باروری و عملکرد جنسی را بهبود بخشد.

روی به میزان کافی دریافت کنید: روی یک ماده معدنی ضروری است که به مقدار زیاد در غذاهای حیوانی مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ و صدف یافت می شود.

سیر: سیر یکی از رایج ترین گیاهانی است که در خانه یافت می شود و در درمان ناتوانی جنسی مفید است. سیر داروی تقویت کمر مردان و افزایش قدرت باروری زنان است. جویدن منظم دو یا سه حبه سیر در روز به سفتی کمر کمک زیادی می کند.

زنجبیل: زنجبیل یک کمر سفت کن فوری گیاهی گرم می باشد.

مقاله پیشنهادی دکتر حسین کرمی: چه خوراکی هایی باعث دیر انزالی می شوند؟

در پایان عرایض باز اینجانب تأکید می کنم که 90 درصد درمان انزال زودرس رفتار درمانی می باشد و برای درمان آن باید:

  • موارد ایجاد کننده و تشدید کننده انزال زودرس را که ذکر کردم شناسایی و تعدیل و درمان نمایید. (خواب خوب، استراحت بیشتر، استرس کمتر، کاهش مشغله و تنش ذهنی روزانه اجتماعی)
  • در درمان انزال زودرس صبر و حوصله داشته باشید و زود اعتماد به نفستان را از دست ندهید.
  • شریک جنسی باید همکاری صمیمانه و با حوصله داشته باشد و از عصبانیت و ابراز ناراحتی در موقع وقوع انزال زودرس اجتناب نمایید و در جهت حل مشکل شریک جنسی اش نقش مثبت و کمک کننده داشته باشد.
  • موارد رفتار درمانی و تکنیک های شروع و توقف start – stop و فشار را مداوم تمرین کنید.
  • از هیجان و ذوق زدگی هنگام سکس اجتناب نمایید. اگر می خواهید انزال زودرس نداشته باشد سعی کنید در شروع از سکس لذت نبرید و حواستان در جای دیگر باشد.
  • در دخول عجله ننمائید و مقاربت را با معاشقه و تحریک طرف مقابل و مدیریت احساس خودتان ادامه بدهید و اگر بتوانید هنگام معاشقه خانمتان ارضاء شود بار سنگین احساس زودانزالی از شما برداشته خواهد شد و اعتماد به نفستان بالا خواهد رفت پس سعی کنید دخول آخرین مرحله مقاربت باشد.
  • داروهای بی حس کننده و تقویت کننده نعوظ فقط نقش کمکی دارند و درمان انزال زودرس اصلی نیستند پس به رفتار درمانی این مشکل تکیه کنید نه داروها.
  • طولانی کردن زمان سکس با مدیریت احساستان و به تدریج میسر است و لذا در نتیجه گیری عجله نکنید.

در صورت نیاز ،جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 22642744-021 تماس بگیرید.

 دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

4.5/5 - (689 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 231 مشاهده پرسش
    آیا دستگاه وکیوم پمپ برای کسی که نعوذ صبحگاهی ندارد و مشکل ارکت شدن آلت داردمفید است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر نسترن یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    با سلام.جناب دکتر خانم 25ساله هستم و شرکای جنسی متعدد داشته ام از گذشته تا اکنون.متوجه یک عدد برآمدگی سفید در سقف دهان شده ام.آیا از عوارض زگیل تناسلی ست ؟و اگر هست برای درمان دقیقا به چه متخصصی مراجعه کنم.با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر حسین کرمی .
    خسته نباشین .من 22 سال سن دارم و مجرد هستم من موقعی که استمنا میکنم زود انزالی دارم ایا درمانی داره؟؟
    آقای دکتر استمنا ضرر داره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سايت من در اين مورد را بخوانيد
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 235 مشاهده پرسش
    با سلام . من 1/5 سال پیش استنت گذاری قلب انجام دادم و الان قرص متورال و آسپرین استفاده میکنم آیا برای سفت شدن آلت قرص ویگرا مضر میباشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر مریم.ه سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر من مدت سه ماه هست که عروسی کردم شوهرم 32سالشونه و مشکل زود انزالی دارن ایشون با استفاده از روش های توصیه شده جلوی انزال خودشون رو میگیرن اما مقدار کمی مایع اسپرم بیرون میاد و دیگه هم انزال صورت نمیگیره میخوام بدونم باید چیکار کنن؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ دی ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سایت من در مورد زود انزالی را ببینید
  • تصویر کاربر م.س سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من مبتلا به زگیل تناسلی هستم نوع زگیلم تیپ 6هستش امروز واکسن گارداسیل نوبت اول رو زدم ولی متاسفانه محل تزریق رو نمی دونست و به باسنم زد میخواستم بدونم اثرش به همان میزانی هستش که در بازو و ران اثر داره؟آیا عوارضی برام نداره؟ اگه اثر نداره دوباره نوبت اول رو تزریق کنم؟ خواهش میکنم جواب سوالم رو بدین با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سایت من رابخوانید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سلام
    برای زود انزالی (انزال در کمتر از سی ثانیه) چی توصیه میکنید؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      سایت من را بخوانید
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقایی 30 ساله هستم که مشکل زودانزالی دارم به گونه ای که هنگام نزدیکی پس از یک دقیقه دچار انزال میشم . از قرص تاخیری واکادول استفاده کردم که بسیار عالی بود . میخواستم بدون اگه این قرص رو ادامه بدم مشکل ساز نمیشه ؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟ لطفا راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سایت من در این مورد را بخوانید
  • تصویر کاربر اعظم یکشنبه ۲۰ دی ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت آقای دکترشوهرم مشکل زود انزالی داردکه با مصرف قرص نیز درمان نشده وخیلی رود انزال می شود در حد چند ثانیه نمیدونم باید چکار کنم لطفا مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ دی ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سایت من را بخوانید
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۲۷ دی ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخير
    موردي كه من دارم بر ميگردد به سالها قبل
    من از خيلي وقت قبل متوجه شدم كه حين سكس الت تناسلي من بدون استفاده از محرك نعوظ نخواهد داشت. قبل تر از اين از قرص اركتو١٠٠ استفاده ميكردم و حال از سيلدنافيلد.
    در سكس قبلي متوجه شدم كه بازاينكه دو عدد قرص سيلدنافيلد استفاده كردم باز هم نعوظ كامل نبود و باعث ناراحتي من شده بود هرچند كه اين علت را از عدم خواب مناسب و خستگي در شب قبل ميدانم.
    در هر صورت من در صورت عدم استفاده از سيلدنافيلد در سكس نعوظ نخواهم داشت.
    سپاسگذار خواهم بود اگر راهنماييم كنيد و در صورتي كه لازم ميدانيد حضوري خدمت برسم.
    من پسري مجرد و ٣٦ ساله ميباشم .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ دی ۹۴( 8 سال پیش)
      باید بررسی شوید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر