جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علل و روشهای تشخیصی و درمان های ناتوانی جنسی مردان

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

امروزه مردان جوان و میانسال را در درمانگاه ها و مطب ویزیت می کنم که از اختلالات و ناتوانی جنسی شاکی هستند و همین موضوع باعث اختلال در روابط زناشویی و ناراحتی مضاعف آنها شده است. با توجه به اهمیت این موضوع، در این متن به تفصیل درباره علل و علائم آخرین روش های درمانی ناتوانی جنسی و علت زود خوابیدن نعوظ که سوال بسیاری از مراجعه کننده گان می باشد می پردازم.

علائم از مردی افتادن

علامت اصلی به اصطلاح از مردی افتادن عدم توانایی در تأخیر انزال بیش از یک دقیقه پس از دخول است. با این حال، این مشکل ممکن است در همه موقعیت های جنسی، حتی در هنگام خودارضایی نیز رخ دهد.

انزال زودرس را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • مادام العمر (اولیه): انزال زودرس مادام العمر در تمام مدت یا تقریباً تمام اوقات با شروع اولین برخوردهای جنسی شما اتفاق می افتد.
  • اکتسابی (ثانویه): انزال زودرس اکتسابی پس از تجربه قبلی جنسی بدون مشکلات انزال ایجاد می شود.

بسیاری از مردان احساس می کنند که علائم انزال زودرس را دارند، اما علائم مطابق با معیارهای تشخیصی انزال زودرس نیست. در عوض این مردان ممکن است دارای انزال زودرس متغیر طبیعی باشند، که شامل دوره های انزال سریع و همچنین دوره های انزال طبیعی است.

انزال زودرس

تعریف ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی که درمورد به از مردی افتادن مشهور است، عنوان کلی است که از چند قسمت تشکیل شده است:

  • اختلال در رسیدن به نعوظ یا عدم سفت شدن کامل آلت
  • اختلال در ماندن حالت نعوظ و یا شل شدن آلت تناسلی بعد از سفت شدن اولیه
  • انزال زودرس
  • اختلالات نعوظ ناشی از افسردگی و استرس های شدید روحی و روانی است.

چگونه آلت تناسلی مرد نعوظ پیدا می کند؟

اولین مرحله تحریک جنسی است. دومین مرحله گشاد شدن شریان یا سرخرگ آلت تناسلی است که باعث خونرسانی بیشتر و جمع شدن خون در سینوس های وریدی یا بافت اسفنجی آلت تناسلی است. سومین مرحله که جهت ایجاد نعوظ ضروری است، بسته شدن دریچه های وریدی و جلوگیری از جریان خون وریدی در آلت است که باعث سفتی الت تناسلی مردانه می گردد. هر کدام از این مراحل اختلال پیدا کند نعوظ حاصل نخواهد شد.

– سوال: مردی 25 ساله که اظهار می دارد که علیرغم تحریک جنسی آلت تناسلی نعوظ پیدا نمی کند و لذا دخول انجام نمی شود، علت آن چیست؟

پاسخ: اغلب علت عدم نعوظ این افراد اختلال شدید در خونرسانی آلت و یا تنگی شریان آلت و یا ترکیبی از نشت خون وریدی در آلت تناسلی می باشد که باعث می شود آلت تناسلی مرد نعوظ پیدا نکند. در بررسی ها این افراد اغلب تنگی شریان آلت دارند.

نداشتن بیضه

درمان اين مشكل چیست؟  

درمان این بیماری اگر تنگی خفیف باشد استفاده از قرص های سیلدنافیل و تالادالافیل می باشد. اگر تنگی شدید باشد باید با استفاد از جراحی یا استنت محل تنگی باز شود.

– سوال: مردی 36 ساله که اظهار می دارد در شروع مقاربت آلت وی سفت است ولی به تدریج در حین مقاربت شل می شود.

پاسخ: شایعترین علت این مشکل یک نشت وریدی است که به علت خرابی دریچه های لانه کبوتری وریدی آلت تناسلی (خون موقع نعوظ از وریدها نشت پیدا می کند) و لذا سفتی آلت از بین می رود.

علت نعوظ صبحگاهی ناخواسته مردان

 درمان این مشکل چیست؟

این نوع اختلال در نعوظ شاید بدترین نوع اختلال در نعوظ مردانه باشد که راه درمانی جز گذاشتن پروتز آلت ندارد. موارد خفیف آن اغلب به داروهای تادالافیل جواب می دهند.

– سوال: مردی 29 ساله اظهار می دارد که مبتلا به انزال زودرس است و در مراحل اولیه مقاربت جنسی مبتلا به انزال می شود، که این مورد باعث ناراحتی روحی شدید خود ایشان و خانمشان شده است.

پاسخ: انزال زودرس اغلب منشاء عصبی و روحی و روانی ندارد. موارد زیر انزال زودرس را تشدید می کنند که عبارتند از:

  • خواب کمتر
  • مشغله ذهنی بیشتر
  • استرس های شدید روزمره زندگی
  • عصبانیت و پرخاشگری
  • بیماری های جسمی مزمن و روحی از قبیل افسردگی، اضطراب و مصرف داروهای عصبی و روحی و روانی

انزال زودرس اغلب در افراد با تیپ شخصیتی A ایجاد می شود که آدم های بی حوصله، عجول، تحریک پذیر، آستانه تحمل کمتر و عصبانیت بیشتر دارند.

از مردی افتدن

– سوال: زمان طبیعی مقاربت جنسی و انزال طبیعی چقدر است؟

پاسخ: از نظر علمی یک مقاربت طبیعی بالاتر از سه دقیقه و بسته به عادت وشرایط فیزیکی و شخصیتی فرد می تواند تا نیم ساعت هم ادامه داشته باشد. اغلب افراد زودانزال در زیر یک دقیقه مبتلا به خروج غیر ارادی مایع منی می شوند.

علت زود شل شدن نعوظ

علت زود خوابیدن نعوظ هنوز مشخص نیست. اما مشکلات روحی شما می تواند حداقل تا حدی دلیل آن باشد. مردانی که سطح کمی از ماده شیمیایی سروتونین را در مغز خود دارند، مدت زمان کوتاهتری برای انزال لازم است. عوامل احساسی نیز می توانند در انزال زود رس نقش داشته باشندکه عبارتند از: فشار،  افسردگی، مشکلات، عدم اعتماد به نفس و …

تعدادی از عوامل بیولوژیکی ممکن است در انزال زودرس نقش داشته باشند ، از جمله:

  • سطح غیر طبیعی هورمون
  • سطح غیر طبیعی مواد شیمیایی مغز به نام انتقال دهنده های عصبی
  • التهاب و عفونت پروستات یا مجرای ادراری
  • صفات ارثی

علت شل شدن آلت

بر اساس تحقیقات انجام شده در کانادا، حدود نیمی از مردان بالای 40 سال در کانادا از شل شدن آلت رنج می برند. طیف گسترده ای از بیماری ها ، داروها ، آسیب ها و مشکلات روانی می تواند باعث شل شدن آلت گردند. برخی از دلایل شل شدن آلت عبارتند از مشکلات گردش خون، سرطان، جراحی لگن و جراحی پروستات، آسیب نخاعی، اختلالات هورمونی، افسردگی، سیگار کشیدن، انزجار جنسی و … .

درمان زودانزالی

درمان زود انزالی عبارتست از :

1- رفع علل زمینه ای

  • خواب خوب
  • استراحت کافی
  • داشتن ذهن آرام
  • تمرین خونسردی و اجتناب از تنش های غیر ضروری در زندگی

اینها شرایط اولیه درمان می باشند.

2- تعامل و همکاری زوجین باید تقویت گردد.

زوجین باید برای دیدن نتیجه زودتر یکدیگر را حمایت نمایند.

3- مرد باید موقع نزدیکی شامل مثل مشهود حاضر غایب باشد.

یعنی در موقع مقاربت:

  • از دخول زودرس جلوگیری کند.
  • از طریق معاشقه خانم را در جهت رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت جنسی کمک کند و در این حال سعی کند که اصلاً ….. نشود.
  • استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک و توصیه های دیگر پزشک متخصص کمک کننده خواهد بود. درمان اصلی این مشکل رفتار درمانی و تقویت اعتماد به نفس و تقویت حق تأخیر در انزال است.

– سوال: مردی 40 ساله که تا یک ماه پیش کاملاً مقاربت موفق و منظم داشته اظهار می دارد که به صورت ناگهانی دچار افت میل جنسی و قدرت جنسی شده است.

پاسخ: در اغلب موارد وقتی که یک مرد ناگهانی میل جنسی و توان خود را ا دست می دهد علت آن شوک روحی و روانی از قبیل از دست دادن عزیزان، شوک کاری و اقتصادی و یا تنش بین زوجین است و در بررسی ها این افراد عیبی در ساختار الت تناسلی پیدا نمی شود.

-سوال: برای بررسی ناتوانی جنسی از قبیل اعتدال در نعوظ و یا زود انزالی چه کارهایی باید انجام داد؟

پاسخ: برای بررسی ناتوانی جنسی حتماً باید به پزشک متخصص مجاری ادراری مراجعه نمایید. موارد ایجاد کننده اختلال در نعوظ باید بررسی شوند که عبارتند از:

  • دیابت درمان نشده
  • مصرف داروهای فشارخون
  • بالا بودن کلسترول و خصوصاً LDL
  • بررسی از نظر وجود بیماریهای روحی و روانی از قبیل بیماری های اضطرابی، استرس کنترل نشده و مصرف داروهای روانگردان
  • سابقه جراحی لگن که باعث آسیب به عصب آلت تناسلی گردیده است.
  • سابقه مصرف سیگار و دیگر دود آلات
  •  بررسی روانکاوی ارتباط بین زوجین و رفع تنش های موجود و آموزش آنها جهت همکاری از موارد و بررسی های اولیه است.
پوست ختنه گاه سفت (فیموزیس)

درمان سنتی زود خوابیدن نعوظ

انزال زودرس بسیار شایع است. این بیماری از هر 3 مرد 1 نفر را درگیر می کند و می تواند منجر به ناامیدی و اضطراب شود. درمان های طبیعی و گیاهی ممکن است کمی در درمان شل شدن الت به شما کمک کنند. در زیر به برخی از این روش ها سنتی اشاره کرده ایم:

کرم های موضعی و اسپری لیدوکائین: کرم های بی حس کننده موضعی بدون نسخه پزشک حاوی ماده بی حسی هستند که می توانند با کاهش احساس و به تأخیر انداختن اوج ، انزال زودرس را درمان کنند. 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی کرم را به آلت تناسلی خود بمالید تا بیشترین اثر را داشته باشد.

مکمل های روی: روی نه تنها به تقویت سیستم ایمنی و رشد سلول ها کمک می کند، بلکه ماده معدنی ضروری برای تولید تستوسترون و همچنین افزایش میل جنسی و انرژی می باشد.

منیزیم: علاوه بر روی، منیزیم نیز می تواند در سلامت جنسی و انزال زودرس شما نقش داشته باشد. طبق تحقیقات گنجاندن مواد غذایی حاوی منیزیم در رژیم غذایی  ممکن است به افزایش زمان رسیدن به اوج شما کمک کند.

تمرینات کف لگن: تقویت عضلات کف لگن می تواند تأثیر زیادی در مدت زمان اوج گیری شما داشته باشد.

مقاله پیشنهادی دکتر حسین کرمی: بهترین راه افزایش تعداد اسپرم چیست؟

تشخیص ناتوانی جنسی

اقدامات تشخیصی بعدی عبارتند از:

1- تست NPT

در این تست که جهت بررسی و وجود نعوظ شبانگاهی و در خواب می باشد، دستگاهی را به آلت تناسلی مرد وصل می کنند و بیمار 24 ساعت در بیمارستان بستری می شود و اگر نعوظی در شب اتفاق بیافتد این دستگاه ثبت می کند و وجود نعوظ شبانه دلیل بر سالم بودن فیزیکی و ساختاری آلت تناسلی است ولی عدم وجود نعوظ دال بر وجود بیماری ناتوانی جنسی نیست و لذا با توجه به حساسیت پایین این تست و وقت گیر بودن آن امروزه توصیه نمی شود.

درمان خارش بیضه

2- سونوگرافی رنگی از الت یا کالر داپلر پاپاورین تست

انجام این سونوگرافی تقریباً قریب به یقین وجود یا عدم وجود اختلال خونرسانی و سالم و یا ناسلام بودن رگ ها را مشخص می کند. و لذا اگر در مردی که شکایت از عدم نعوظ و سفت شدن کامل آلت تناسلی در حین مقاربت را دارد اگر این تست نرمال باشد نشان می دهد که منشاء آن روحی و روانی است نه اختلال در رگ های تناسلی

روش انجام تست:

در این روش ابتدا با سرنگ و سوزن باریک انسولین آمپول پاپاورین را به آلت تناسلی تزریق می شود. تزریق این آمپول پاپاورین باعث گشادی رگ ها و خونرسانی بیشتر به آلت و ایجاد نعوظ مصنوعی می شود و در این حالت با استفاده از سونوگرافی رنگی وضعیت خونرسانی به آلت و رگ های شریانی و وریدی بررسی می شود و هر گونه تنگی در شریان و یا نشتی و پنچری وریدی را کاملاً مشخص می کند.

از مزایای این تست این است که

  • سریع قابل انجام است
  • دقت بالای تشخیصی دارد
  • سریعاً تکلیف بیمار و پزشک مربوطه را مشخص می کند.

نکته بسیار مهم: پس از انجام سونوگرافی باید تا رفع نعوظ و شل شدن کامل آلت مرکز سونوگرافی را ترک نکنید چرا که ماندن در حالت نعوظ پس از تزریق اگر بیش از سه ساعت طول بکشد باعث کبودی و از بین رفتن نسجهای نعوظ آلت تناسلی مردانه می گردد و لذا باید در کمتر از سه ساعت آلت تناسلی را شستشو داده و از حالت نعوظ خارج کرد که این کار توسط دکتر سونوگرافی و در همان مرکز انجام می شود. در موارد مشکوک به تنگی شریان لگنی باید آنژیوگرافی لگنی انجام شود.

درمان های ناتوانی جنسی

درمان بر اساس نوع و علت ایجاد کننده ناتوانی جنسی فرق می کند که به توضیح آن ها می پردازم.

  • ناتوانی جنسی با منشاء روحی و روانی

به علت سالم بودن خون رسانی ناحیه آلت تناسلی به این افراد توصیه می شود که با کاهش استرس های روزمره زندگی، ایجاد نشاط روحی و انجام ورزش و پیاده روی و … درمان و تعدیل استرس و اضطراب ها، خواب خوب به درمان مشکل خودشان بپردازند. مصرف داروهای خفیف آرام بخش و تقویت کننده نعوظ برای این بیماران بسیار کمک کننده است.

  • ناتوانی جنسی با منشاء تنگی شریانی آلت

در این حالت اگر تنگی خفیف باشد استفاده از داروهای گشاد کننده رگ مشکل بیمار را در زمان مقاربت حل می کند ولی اگر تنگی شدید باشد باید با استفاده از استنت و یا جراحی عروق تنگی را حل کرد.

  • ناتوانی جنسی با منشاء نشت وریدی

مشخصه این حالت این است که نعوظ ایجاد و بلافاصله از بین می رود که روش تشخیص آن با سونوگرافی رنگی از آلت است. این حالت متأسفانه درمان دارویی ندارد و قطعی ترین روش درمان آن گذاشتن و کاشتن پروتز آلت تناسلی است.

– سوال: پروتز آلت تناسلی چیست؟ و چگونه کار گذاشته می شود؟

پاسخ: پروتز آلت تناسلی به دو شکل تاشونده و باد شونده می باشد که به عنوان آخرین روش درمانی برای اصلاح ناتوانی جنسی استفاده می شود و این پروتز ها را با جراحی روی آلت، آن را در داخل نسج اسفنجی آلت می کاریم. در نوع تاشونده مریض با تا کردن و راست کردن آن و در نوع باد شونده با پمپاژ و پر هوا کردن آن آلت را به حالت سفتی و نعوظ در می آورد.

پروتز آلت تناسلی

– سوال: آیا پروتز آلت تناسلی عوارض دارد؟

پاسخ: بله، چون پروتز یک جسم خارجی است خطر عمده آن ایجاد عفونت و زخم در محل کاشته شدن می باشد و لذا در کسانی که دیابت دارند سیستم ایمنی بدنشان پایین و در معرض عفونت هستند گذاشتن پروتز اصلاً پیشنهاد نمی گردد. و لذا اگر بعد از گذاشتن پروتز علائمی از زخم و عفونت پیدا شود بلافاصله باید خارج گردد.

و اما توصیه های اینجانب درباره ناتوانی جنسی

چون یک مقاربت موفقیت آمیز جزء اساس و بنیان مستحکم خانواده و زوجین است و لذا

  • اگر مبتلا به دیابت و کلسترول بالا و فشار خون هستید شدیداً آنها را کنترل نمایید.
  • با بهتر کردن کیفیت زندگی و با ورزش و آزاد کردن ذهن و با خواب خوب و تغذیه سالم در تداوم سلامتی جنسی تان کوشا باشید.
  • از مصرف هر گونه دخانیات اجتناب نمایید.
  • در صورت افت تدریجی در کیفیت نعوظ بلافاصله به دکتر مراجعه نمایید.
  • در صورت داشتن اختلالات نعوظ جهت جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 22642744  تماس بگیرید.

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی  

4.1/5 - (213 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 206 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما من از دوران بلوغ تا حدود چهار سال قبل یعنی حدودا 25 سالگی میل جنسیم بسیار زیاد بود به طوری که مجبور به خود ارضایی میشدم و این عمل رو گاهی سه چهار بار در هفته با دیدن عکس و فیلم انجام میدادم ، که دیگه به یک عادت تبدیل شده بود و به جای ازدواج از این طریق خودم رو ارضا میکردم تا سه چهار سال پیش که در مدت تقریبا یک سال میل جنسیم بسیار کم شد به طوری که الان تصمیم به ازدواج گرفتم هیچ حس و میلی برام نمونده و همچنین حالن نعوظ آلت تناسلیم هم کمتر شده و بشدت نگرانم ؛ میخواستم ازتون بپرسم که دلیل کاهش یکبارگی میل جنسیم به خاطر چیه و برای درمانش چه کار باید بکنم ؟ بنده در حال حاظر 30 سالمه و مرد هستم؛ ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام با ورزش ونشاط وقطع ان دوباره به اول برميگردد تلقين منفي نكنيد
  • تصویر کاربر وحید دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 21سالمه حدود یک ماهه که نعوظ ندارم یعنی قبلا خیلی نعوظ داشتم ب طور طبیعی ولی الان ب هیچی‌ میل جنسی ندارم یا بهتر بگم اگرم داشته باشم باز نعوظی درکار نیست حقیقتا دانشجوم و بی کار و بی پول و نتونستم برم دکتر الانم اعصابم خراب بود سرچ کردم اسم شما اومد بالا اگه جوابمو بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام اينها عصبي است بيخيال شويد درست ميشود
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    ضایعه ای روی آلتم هست گه نگرانم کرده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام شبيه زگيل است ارمايش دهيد
  • تصویر کاربر مهرداد جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 164 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر من تقریبا 1 سال میشه که عمل هرنی انجام دادم اما بعد از عمل دچار عدم نعوظ کامل شدم و احساس میکنم خونی در آلتم جریان نداره و حتی موقع انزال مایع منی خیلی کم حجم و رقیق میباشد. علت چی میتونه باشه؟ آیا چند جلسه سونوگرافی میتونه رو عدم نعوظ تاثیر بزاره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 165 مشاهده پرسش
    Mohsen: سلام آقای دکتر ، من بعد از جداییم که دو سال پیش بود ، انگشت شمار سکس داشتم ، الان که قصد ازدواج مجدد دارم نگرانم ، انگار دچار ناتوانی جنسی شدم ، نه تنها درست حسابی نعوظ نمیشه ، حتی کوچیکتر شده . آقای دکتر خواهش میکنم راهنماییم کنین با دارو درمان میشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر عبدالکریم پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    میخوام بدون خطر ناک هست یا نه اطلا زگیل هست یا نه چطوری از بین میره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر عماد چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخير
    مدت سه ماه كه يك عارضه گوشتي روي آلت تناسلي شكل گرفته و باعث شده از لحاظ روحي دچار مشكل بشم،فيلم كرايو تو سايتتون ديدم كه خيلي زود مشكل برطرف ميكنه ميخوام حدود هزينه درمان بدونم،عكس نيز ضميمه شد،لطفا هزينه حدودا بفراييد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر عماد سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      ممنون از پاسخ آقاي دكتر
      به زودي ميام براي درمان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مصطفی چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 124 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام
    امروز دو تا لکه سفید رو الت تناسلی من دیده شده مشکل چیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر،بنده چندوقته (حدودیه سال)که مشکلی درسرالت دارم. سرالتم مورمورمیشه ونمیتونم نزدیکی روادامه بدم واین باعث افسردگی داره میشه وروزبه روزاین حالت الت زیادمیشه وفقط دروقت نزدیکیه‌ دیگه جرات نمیکنم نزدیکی کنم.خواهش میکنم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 7 سال پیش)
      اين دردها عصبي است بيخيال شو
    2. تصویر کاربر محسن یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 7 سال پیش)
      خسته نباشی دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 7 سال پیش)
      تشكر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرشاد یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 20313 مشاهده پرسش
    سلام
    مدت سه روز است احساس لرزش در آلت تناسلی یا مثل موبایل ویبره زدن دارم .مشکل خواصی هست ممنون می شم راهنماییم کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۲ دی ۹۵( 7 سال پیش)
      عصبي است مهم نيست
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر