روش های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

تصویر دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

امروزه شاهد مراجعه مردان جوان زیادی به کلینیک های ارولوژی هستیم که از کوچک بودن اندازه آلت تناسلی خود شاکی هستند  و از طرفی شاهد تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و اینترنت و ماهواره ها به دنبال افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان هستند. در این متن روش های بزرگ کردن الت تناسلی را بیان می کنیم.

کلفت کردن کیر

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

1- افزایش قطر الت با تزریق ژل

در روش افزایش الت با ژل موارد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی جهت پدیدار شدن الت کلفت تزریق می کنند که باعث اختلال در حس آلت تناسلی و نامنظمی در پوست منطقه تناسلی شده و از طرفی بعد از چند ماه دوباره جذب می شوند و لذا درمان مناسبی برای بزرگ کردن الت نمی باشد و اصلاً از نظر علمی پیشنهاد نمی گردد. از عوارض ماندگار این تزریق از بین رفتن حس منطقه آلت تناسلی می باشد و لذا از نظر علمی اصلاً روش مناسبی برای بزرگ کردن الت نبوده و مطلقاً توصیه نمی شود.

مرد مبتلا به سرطان بیضه

2- دستگاه های کشنده آلت تناسلی

امروزه روش های مختلف کششی را برای بزرگ کردن الت تناسلی ذکر می کنند که این کشش ها از نظر علمی درست نبوده و در بسیاری از موارد باعث ایسکیمی و کاهش خون رسانی به بافت آلت تناسلی شده و ممکن است توان نعوظ فرد را به خطر بیاندازد. از نظر علمی هنوز در دنیا ثابت نشده و لذا همه تبلیغات در این روش نیز غلط و پوچ و بی اساس می باشد.

3- قرص افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

امروزه شاهد تبلیغات قرص ها و ژل هایی در فضای مجازی و ماهواره برای درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان هستیم که مصرف قرص و یا مالیدن ژل های مخصوص به آلت تناسلی را به عنوان روش بزرگ کردن الت تناسلی مردان و افزایش قطر آن معرفی می کنند که بر اساس تحقیقات انجام شده در دنیا هنوز هیچ قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان و دارویی و ژل های مالیدنی که باعث افزایش طول آلت تناسلی مردان شود کشف نشده است و لذا این روش تبلیغات نیز کاملاً دروغ است و گول تبلیغات کاذب را نخورید.

جهت فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان به آپارات مراجعه نمایید.

4- وکیوم

واکیوم دستگاهی است که با مکانیسم کاهش خون آلت تناسلی باعث متورم شدن آن می شود که در مواردی جهت اختلال نعوظ استفاده می شود ولی این دستگاه نیز جهت بزرگ کردن الت کاملاً بی اثر بوده و از نظر علمی اصلاً توصیه نمی شود.

5- جراحی بزرگ کردن قطر الت تناسلی مردان 

قطع کردن لیگمان های های آویزان کننده آلت روشی است که برای افزایش طول آلت تناسلی مردان در بعضی مراکز درمانی جهت افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد می شود. این عمل برای بزرگ کردن آلت تناسلی به اندازه 2-4 سانتی استفاده می شود ولی از بزرگترین معایب آن لخت شدن و افتادگی شدید آلت است و در هنگام نعوظ آلت تناسلی رو به بالا حرکت نمی کند و افتادگی شدید دارد و لذا باعث اختلال شدید در مقاربت جنسی خواهد شد. بنده اصلاً این روش را به عنوان درمان برای افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد نمی کنم.

بزرگ کردن الت

6- افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ

تمرینات کششی دستی یعنی استفاده از دست برای ماساژ  آلت تناسلی شما است. این هدف برای کشش پوست است. در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

انواع ماساژ ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات کششی برای آلت تناسلی مرد می تواند کمک کند تا به طور طبیعی آلت تناسلی شما بزرگ شود.

ورزش ماساژ:

در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

ورزش جلکینگ:

این شایع ترین شکل ورزش در بین مردان است. به ضخیم شدن آلت تناسلی کمک می کند. در صورت افزایش اندازه آلت تناسلی مرد ، توصیه می شود این کار را حداقل یکبار در روز انجام دهید. نحوه انجام این ماساژ به این صورت است که باید هر دو دست را روی آلت تناسلی قرار داده و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

ورزش های کششی:

این تمرین شبیه دوشیدن گاو است. این یکی از بهترین تمریناتی است که می تواند منجر به کلف شدن آلت تناسلی شود. در این روش فقط از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده می شود. نحوه ی انجام این ورزش به این صورت است که باید: با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره پوست را از بالا به پایین بلغزانید. این کار را به مدت 20 دقیقه انجام دهید. (اطمینان حاصل کنید که خودارضایی نمی کنید).  اگر نعوظ وجود دارد، بگذارید آلت تناسلی مرد شل شود و بعد از 5 دقیقه ادامه دهید. هر روز حداقل 20 دقیقه این تمرین را تکرار کنید.

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ و روغن خراطین

آیا واقعا افزایش سایز دستگاه تناسلی با روغن خراطین امکان پذیر است؟ باید بدانید که بله این امکان وجود دارد، از بین کسانی که این روش را امتحان کرده اند شاهد افزایش سایز بین 2تا 5 سانت بوده ایم. البته که این روش از نظرداده های پزشکی تایید نمیشود زیرا تحقیقاتی در این باره صورت نگرفته. اما در طب سنتی نتیجه بخش بوده است.

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت:

برای انجام این روش ابتدا دست های خود و ناحیه تناسلی را بشویید و با مقداری روغن به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید.

و اما توصیه های پایانی

  •  80-90 درصد کسانی که از کوچکی آلت تناسلی خود شاکی هستند در معاینه بالینی توسط پزشک، طبیعی هستند.
  •  آلت تناسلی خود را با دیگران مقایسه نکنید.
  •  اگر اندازه آلت تناسلی شما در نعوظ بین 9-14 سانت است اندازه طبیعی دارد. نگران نباشید.
  •  گول تبلیغات ماهوره ها و فضاهای مجازی را در رابطه با بزرگ کردن الت نخورید چرا که هنوز در دنیا هیچ روش علمی و بی عارضه ای برای بزرگ کردن طول آلت تناسلی و افزایش قطر آن وجود ندارد.
  •  از مصرف ژل ها و داروهای تبلیغاتی برای بزرگ کردن آلت به علت عوارض آنها شدیداً اجتناب نمایید.

توصیه آخر

قبل از شروع خود درمانی و هر درمانی جهت معاینه بالینی به پزشک جراح کلیه و مجاری ادرار مراجعه فرمائید. جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 02122642744 تماس بگیرید.

دکتر حسین کرمی متخصص اورولوژی

4.3/5 - (255 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام با عرض خسته نباشید لطفا اقای دکتر بهم کمک کنید چنده ماه پیش از پیجی محصول افزایش سایز الت تناسلی و حجم دهنده گرفتم در حالی ک هیچ مشگلی نداشتم بعد یک ماه استفاده زیر الت یه برامدگی شروع شد ب سمت جلو ک باعث شلی و به راحتی نعوظ نمیگره و حس غریزه ورابطه خیلی کم شده انگار در طول روز بی حس شده میخواستم این برامدگی از بین بره ب حالت قبلیش برگرده لطفا جواب بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      عکس بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      چشم ارسال کردم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      عکسی ارسال نشده
    4. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲۱ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      دقیق نمیدونم چطوری .انتخاب فایل میزنم عکس میفرستم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      بفرستید واتس اپ ۰۹۱۲۴۲۶۵۷۴۷
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر اثباتی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 135 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    بنده الان 35 سال سن دارم . سه سال است که ازدواج کردم
    بنده به دلیل نادانی خیلی زیاد و عدم آگاهی حدود 10 سال خود ارضایی کردم . که خوشبختانه حدود 3 سال قبل از ازدواج ترک کردم الان احساس میکنم که مجرای خروج ادرار بنده اندکی بزرگ میباشد که همین باعث نداشتن جهش منی هنگام رابطه و اینکه هیچ گونه لذتی از خروج منی ندارم و بیشتر سعی بنده بر این است که همسرم لذت کافی داشته باشد . تا این لحظه به دلیل خجالت از عنوان کردن موضوع به هیچ دکتری مراجعه نداشتم و فقط یک مرتبه برای آزمایش اسپرم مراجعه که دکتر گفت برای بچه دار شدن مشکل نداری و بنده اصل موضوع را به ایشان نگفتم و حالا از شما خواهش و درخواست میکنم امکانش است قرص و دارویی به بنده معرفی کنید که جهش اسپرم را زیاد کند همچنین باعث لذت بردن بنده هم پس از خروج منی شود
    خیلی خیلی ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      سلام هیچ قرص دارویی وجود نداره برای این مسئله
  • تصویر کاربر وحیدد جمعه ۵ خرداد ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 139 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر، به تازگی نامزد کردم سایز التم هنگام نغوظ کامل از پوست تا نوک الت ده سانت و از استخوان عانه تا نوک الت زمان نعوظ به 12سانت میرسه
    مشکلی ایجاد نمیشه برای برقراری رابطه؟
    و اینکه کدوم روش درسته از پوست یا استخوان عانه؟؟
    سوال سوم این سایز بین ایرانیا معمول هست یا خیر؟؟
    توروخدا به همه سوالام جواب بدین خیلی استرس دارم
    ممنونم ازتون🌹🌹
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      سلام از استخوان درست است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      طول آلت تناسلی در نعوظ بین ۹ تا ۱۵ سانت طبیعیه و نیاز به اقدام خاصی ندارد
    3. تصویر کاربر وحیدد جمعه ۵ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      سپاس ازشما
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      خواهش میکنم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر پوریا دوشنبه ۱ خرداد ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 133 مشاهده پرسش
    بعداز ادرار البته بعضی مواقع درد گذرا وکوتاهی در الت تناسلیم احساس میکنم علتش چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱ خرداد ۲( 1 سال پیش)
      ممکنه به خاطر تنگی خفیف مجرا باشه گاهی اوقات هم با مصرف مایعات فراوان برطرف میشه اگر اذیت نمیکنه اقدامی نمیخواد
  • تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 124 مشاهده پرسش
    سلام 40سالمه باطول االت تناسلی10سانت دکتر جان تورو خدا دارویی بدید طول التم بزرگ شه خیلی رنج میبرم خانمم راضی نیست وتو سکس سرده میگه خیلی کوچیکه چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش)
      طول آلت تناسلی در نعوظ بین ۹ تا ۱۵ سانت طبیعیه و نیاز به اقدام خاصی ندارد
    2. تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش)
      دوست دارم چند سانت بزرگ شه راه حل بدید مرسی قرصی دارویی
    3. تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش)
      دوس دارم چند سانت بزرگ شه راه حل لطفا نیازه
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش)
      نه دارویی وجود داره نه عملی هرکی هم میگه وجود داره دروغ میگه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر آرین جمعه ۸ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 142 مشاهده پرسش
    سلام خستنچه نباشید من یه پوستی دارم که حدودا یه سانت در سه میل هست که به کلاهک نچسبیده و در هنگام نعوظ باعث کشش آلت و و کج شدن می شود آیا با لیزر درمان می کنید و بعد درمان این احساس کشش و کج شدن آلت از بین می رود؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ اردیبهشت ۲( 1 سال پیش)
      سلام خیر اون بخاطر ختنه هست اقدامی لازم ندارد و تاثیری روی طول نعوظ و کشیدگی ندارد
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 194 مشاهده پرسش
    سلام بنده سه سوال دارم
    1-بنده یک پل پوستی حدودا یک سانتی متری دارم آیا این پل پوستی باعث کوتاه تر شدن پوست در آن ناحیه نمی شود۲-اگر باعث این می شود این اتفاق سبب نمی شود که طول آلت در حالت نعوظ کمتر نمایان شود۳-طول آلت در حالت نعوظ کامل حائز اهمیت است؟متاسفانه عکس نمی توان فرستاد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      سلام طول الت تناسلی فقط در نعوظ اهمیت دارد و معمولا پل پوستی اگر بزرگ نباشه و چسبندگی شدید نداشته باشه اهمیتی ندارند
    2. تصویر کاربر رضا جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      یعنی بزرگ نباشه طولش چقدر نباشه یعنی از بالا تا پایینش چقدر باشه بزرگه
    3. تصویر کاربر رضا جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      طولش چقدر باشه بزرگه و چقدر باشه کوچیکه و اینکه اگه میشه یه شماره بدید عکس بفرستم خواهشا اینجا نمی تونم بگید بزگره یا کوچیک
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      بفرستید واتس اپ ۰۹۱۲۴۲۶۵۷۴۷
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر متین جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    سلام طول آلت پسر ۱۱ ساله ام۳ سانتیمتر هست و از نوزادی این مشکل را دارد و چند دکتر قبلی گفتن تا ۱۱ سالگی صبر کن اما الان داره به بلوغ میرسه و هیچ تغییری در اندازه آن پیش نیامده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      سلام اولا که در تصاویر مشخصه ایشون اضافه وزن دارن و مشکل اصلی اینه تا وزنش کم نشه وضعیت همینه دوما باید معاینه بشن حتما
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۱۶ فروردین ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 140 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    من ۳۱سال سن دارم
    طول آلت من در حالت نعوظ حدودا ۹سانت و کلفتی آن حدودا۱۰سانتی متر میباشد ، آیا راهی به جز عمل جراحی برای بزرگتر کردن وجود دارد ؟ برخی موقع هم مشکل زود انزالی دارم تقریبا۱یا۲ دقیقه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      سلام راه بزرگ كردن الت تناسلي هنوز در دنيا وجود ندارد همه تبليغات دروغند وعملهاي جراحي پر عارضه وغير قابل برگشت برای زود انزالی روش های رفتار درمانی را در سایت کامل توضیح داده ام که با رعایت اونها میتونید زمان را افزایش دهید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۳ فروردین ۲( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 111 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دگتر من ۵۲سالمه چهار ماه بیش از ژل حجم دهنده و وگیوم استفاده کردم. یعنی همرمان ژل را میزدم و وگیوم میکردم. الان هم نعوظو کم شده وهم بی اختیاری ادرار دارم البته بطوری که هرجند دقیقه یک قطره میاید که خودم نمیفهمم دگتر هم رفتم گفتن پروستات ولی دو ماه است که قرص میخورم خوب نشدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ فروردین ۲( 1 سال پیش)
      سلام یک سونوگرافی کلیه ها و مجاری و یک ازمایش ادرار بدهید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر