جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

امروزه شاهد مراجعه مردان جوان زیادی به کلینیک های ارولوژی هستیم که از کوچک بودن اندازه آلت تناسلی خود شاکی هستند  و از طرفی شاهد تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و اینترنت و ماهواره ها به دنبال افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان هستند. در این متن روش های بزرگ کردن الت تناسلی را بیان می کنیم.

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

1- افزایش قطر الت با تزریق ژل

در روش افزایش الت با ژل موارد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی جهت پدیدار شدن الت کلفت تزریق می کنند که باعث اختلال در حس آلت تناسلی و نامنظمی در پوست منطقه تناسلی شده و از طرفی بعد از چند ماه دوباره جذب می شوند و لذا درمان مناسبی برای بزرگ کردن الت نمی باشد و اصلاً از نظر علمی پیشنهاد نمی گردد. از عوارض ماندگار این تزریق از بین رفتن حس منطقه آلت تناسلی می باشد و لذا از نظر علمی اصلاً روش مناسبی برای بزرگ کردن الت نبوده و مطلقاً توصیه نمی شود.

مرد مبتلا به سرطان بیضه

2- دستگاه های کشنده آلت تناسلی

امروزه روش های مختلف کششی را برای بزرگ کردن الت تناسلی ذکر می کنند که این کشش ها از نظر علمی درست نبوده و در بسیاری از موارد باعث ایسکیمی و کاهش خون رسانی به بافت آلت تناسلی شده و ممکن است توان نعوظ فرد را به خطر بیاندازد. از نظر علمی هنوز در دنیا ثابت نشده و لذا همه تبلیغات در این روش نیز غلط و پوچ و بی اساس می باشد.

3- قرص افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

امروزه شاهد تبلیغات قرص ها و ژل هایی در فضای مجازی و ماهواره ها هستیم که مصرف قرص و یا مالیدن ژل های مخصوص به آلت تناسلی را به عنوان روش بزرگ کردن الت تناسلی مردان و افزایش قطر آن معرفی می کنند که بر اساس تحقیقات انجام شده در دنیا هنوز هیچ قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان و دارویی و ژل های مالیدنی که باعث افزایش طول آلت تناسلی مردان شود کشف نشده است و لذا این روش تبلیغات نیز کاملاً دروغ است و گول تبلیغات کاذب را نخورید.

جهت فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان به آپارات مراجعه نمایید.

4- وکیوم

واکیوم دستگاهی است که با مکانیسم کاهش خون آلت تناسلی باعث متورم شدن آن می شود که در مواردی جهت اختلال نعوظ استفاده می شود ولی این دستگاه نیز جهت بزرگ کردن الت کاملاً بی اثر بوده و از نظر علمی اصلاً توصیه نمی شود.

5- جراحی بزرگ کردن قطر الت تناسلی مردان 

قطع کردن لیگمان های های آویزان کننده آلت روشی است که برای افزایش طول آلت تناسلی مردان در بعضی مراکز درمانی جهت افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد می شود. این عمل برای بزرگ کردن آلت تناسلی به اندازه 2-4 سانتی استفاده می شود ولی از بزرگترین معایب آن لخت شدن و افتادگی شدید آلت است و در هنگام نعوظ آلت تناسلی رو به بالا حرکت نمی کند و افتادگی شدید دارد و لذا باعث اختلال شدید در مقاربت جنسی خواهد شد. بنده اصلاً این روش را به عنوان درمان برای افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد نمی کنم.

بزرگ کردن الت

6- افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ

تمرینات کششی دستی یعنی استفاده از دست برای ماساژ  آلت تناسلی شما است. این هدف برای کشش پوست است. در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

انواع ماساژ ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات کششی برای آلت تناسلی مرد می تواند کمک کند تا به طور طبیعی آلت تناسلی شما بزرگ شود.

ورزش ماساژ:

در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

ورزش جلکینگ:

این شایع ترین شکل ورزش در بین مردان است. به ضخیم شدن آلت تناسلی کمک می کند. در صورت افزایش اندازه آلت تناسلی مرد ، توصیه می شود این کار را حداقل یکبار در روز انجام دهید. نحوه انجام این ماساژ به این صورت است که باید هر دو دست را روی آلت تناسلی قرار داده و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

ورزش های کششی:

این تمرین شبیه دوشیدن گاو است. این یکی از بهترین تمریناتی است که می تواند منجر به کلف شدن آلت تناسلی شود. در این روش فقط از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده می شود. نحوه ی انجام این ورزش به این صورت است که باید: با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره پوست را از بالا به پایین بلغزانید. این کار را به مدت 20 دقیقه انجام دهید. (اطمینان حاصل کنید که خودارضایی نمی کنید).  اگر نعوظ وجود دارد، بگذارید آلت تناسلی مرد شل شود و بعد از 5 دقیقه ادامه دهید. هر روز حداقل 20 دقیقه این تمرین را تکرار کنید.

و اما توصیه های پایانی

  •  80-90 درصد کسانی که از کوچکی آلت تناسلی خود شاکی هستند در معاینه بالینی توسط پزشک، طبیعی هستند.
  •  آلت تناسلی خود را با دیگران مقایسه نکنید.
  •  اگر اندازه آلت تناسلی شما در نعوظ بین 9-14 سانت است اندازه طبیعی دارد. نگران نباشید.
  •  گول تبلیغات ماهوره ها و فضاهای مجازی را در رابطه با بزرگ کردن الت نخورید چرا که هنوز در دنیا هیچ روش علمی و بی عارضه ای برای بزرگ کردن طول آلت تناسلی و افزایش قطر آن وجود ندارد.
  •  از مصرف ژل ها و داروهای تبلیغاتی برای بزرگ کردن آلت به علت عوارض آنها شدیداً اجتناب نمایید.

توصیه آخر

قبل از شروع خود درمانی و هر درمانی جهت معاینه بالینی به پزشک جراح کلیه و مجاری ادرار مراجعه فرمائید. جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 02122642744 تماس بگیرید.

 
دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی
4.3/5 - (240 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر زارعی چهارشنبه ۷ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت پرفسور کرمی باعرض سلام وادب خسته نباشید .من یه پسر ۱۰ساله دارم که یک هفته بدو تولد ختنه کردم ولی متاسفانه الان متوجه شد که آلت تناسلی پسرم به همون اندازه بچگیش مونده حالا از شما پرفسور عزیز درخواست کمک وراهنمایی دارم باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مهر ۰( 2 سال پیش)
      بیاریدش از نزدیک معاینه کنم
  • تصویر کاربر Sadgh شنبه ۳ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    درود
    وقت بخیر
    من ۳۸ سالمه و متاهل هستم.
    پنج سانت مانده به انتهای آلت تناسلی م لاغرتر از بقیه آلتم هستش که باعث قوس رو به پایین ودر هنگام نزدیکی باعث شکستگی آلت در نقطه لاغر آلت میشه که باعث میشه از رابطه جنسی لذت کافی نبرم آزار دهنده است
    لطفاً راهنمایی بفرمایید که آیا راه درمانی وجود داره برا این مشکل
    ممنون و سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر Sadgh دوشنبه ۲۹ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      درود دکتر جان لاغر بودن انتهای آلتم بعد از ارضا شدن صورت میگیره (قبل از ارضا شدن آلتم یکدست هست). ولی آلت م کلا موقع سفت شدن رو به پایین هستش و یه قوس خیلی کمی هم ۵سانت مونده به انتها داره که موقع نزدیکی نود درجه رو به پایین کج میشه از سه طرف سفته ولی رو به پایین نیمه سفته (رو به بالا اصلأ کج نمیشه و سفته) و موقع نزدیکی بخصوص وقتی زیر میخابم مرتب کج شده و بیرون میاد تا نود درجه موقع فشار کج میشه با تشکر ممنون میشم مشکلم رو درمان کنی
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مهر ۰( 2 سال پیش)
      باید بیاید از نزدیک معاینه کنم
    3. تصویر کاربر Sadgh پنجشنبه ۱ مهر ۰( 2 سال پیش)
      بدرود
      دکتر من تو پروژه های سد سازی کار میکنم در ماه فقط یک هفته خونه هستم اون یک هفته هر روز نزدیکی دارم ؟وقتی سرکار هستم ۲۳روز رابطه جنسی ندارم مشکلی ایجاد نمی‌کنه و دوم فیلم سوپر زیاد میبینم مشکلی ایجاد نمی‌کنه ولی اصلأ خود ارضایی نمی کنم
      جواب سوالات منو بدی ممنونتون میشم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳ مهر ۰( 2 سال پیش)
      باید آلت از نزدیک توسط اورولوژیست معاینه بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید من ۲۵ سالمه طول آلتم ۱۲ سانته ولی هنوز به قول معروف استخون نترکوندم و فرم استخونام مردونه نشده و موهای بدنم ضخیم نشده،موهای صورتم هم هنوز کامل نشده و نازک هستن ولی بدن عضله ای دارم و قدم ۱۸۳ هست میخواستم بدونم دلیلش بلوغ دیررس و خودش خود به خود درست میشه؟ تا این سن سکس نداشتم از نظر ژنتیکی هم باید طول آلتم ۱۷ ۱۸ سانت باشه میخواستم بدونم دلیلش چیه که یک این که هنوز رشد عرضیم شروع نشده دو این که سکس میتونه این مشکل رو حل کنه و آزمایشی هست که اطلاعی پیدا کنم از شرایط درست کار کردن غده های بدنم ممنون میشم جواب بدید خیلی ذهنم درگیرش شده و اذیتم داره میکنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      تست های هورمونی انجام بدید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      تستوسترون/استروژن/پروژسترون/FSH/LH
    3. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۹ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      دکتر جان اگه این هورمون ها در بدنم کم باشه درست شدنی هست و این که ممکنه به افزایش طول آلت و استخونام کمک کنه؟ممنون
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      بله با مصرف دارو بهبود پیدا میکنه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر کامران سه شنبه ۹ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 960 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر عزیز
    من۳۲سالمه حدود۳سال پیش با یه خانومی رابطه داشتم در یک ماه هرروز رابطه داشتیم بعدازاون یک ماه کلا رابطه نداشتمدتا الان
    دکتر کلاهک آلت من ازاونموقع به بعد تاالان بی حس شده طوری که آب گرم یا اب خیلی سرد میریزم روش هیچی نمیفهمم میخواستم بدونم درمانی قرصی پمادی چیزی داره؟؟
    هم بی حس هم دچار چروکیدگی و حالت پژمردگی پیدا کرده
    درضمن عکس ارسال کردم میخواستم ببینم باعمل تخلیه شرمگاهی میشه آلتم بزرگتر بشه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      باید بیایید معاینه کنم02122642744
    2. تصویر کاربر کامران دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      دکتر برای بی حسی پمادی قرثی هست که تا بیام استفاده کنم؟؟؟
      چون تهران نیستم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      باید نوار عصب بگیرید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      دارویی برای رفع بی حسی وجود نداره
    5. تصویر کاربر کامران دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      ممنون دکتر وقت میگیرم مزاحمتون میشم
    6. تصویر کاربر کامران دوشنبه ۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      دکتر مبلغ کامل ویزیتتون چقدره؟
      مبلغ نوار عصب چقدر میشه؟
      بیمه هم نیستم
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۹ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      با شماره 09351142080 02122642744 هر روز از ساعت ۱۰ الی۱۲ تماس بگیرید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر حسن شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام وادب.. آقای دکتر بنده 29سالمه واز ابتدای رسیدن به سن بلوغ مداوم هفته ای چن بار خودارضایی میکردم واینکارو تا اواخر دوره دبیرستان ادامه دادم ومتاسفانه عوارض زیادی من جمله سستی کمر و شل و کوتاه شدن الت تناسلی را برایم درپی داشت الان مشکلم اینه که وقتی به توالت میرم بعداز اینکه ادرارم تخلیه شد وخواستم طهارت کنم باقیمانده ادرار تو التم هست و بند نمیشه طوریکه مجبورم با دستمال خودمو خشک کنم ولی اگه بعد یه ساعت یا حتی یه شبانه روز توالت هم نرم اگه سوراخ التم را باز کنم باز داخل التم ادرار میبینم ایا این بخاطر شل شدن وکوتاه شدن التم هستش یا چیز دیگه سوال دومم اینه که وقتی حمام میروم ویه دستی به بدنم میزنم بعدش به توالت میرم بعد یا قبل از ادرارم منی خارج میشه این دلیلش چیه ممنون میشم اگه دارویی هست یا توصیه ای دارین بفرمایین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سونوگرافی و ازمایش ادرار انجام شه
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲۰ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من طول آلت تناسلیم بیست سانته ولی متاسفانه قطرش کمه . و سرش هم کوچیکه . به نحوی که اعتماد به نفسم رو کم میکنه و زودانزال میشم .پارتنرم هم راضی نیست از اندازش. و یه بار به صورت اتفاقی آلت دوستمو دیدم و خیلی حسرت خوردم . سالهاست ازین موضوع رنج میبرم واقعا و دوس دارم آلت کلفتی داشته باشم . منو راهنمایی کنید لطفا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۰ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      مراکزی هستند که با تزریق چربی باعث افزایش قطر میشن ولی من انجام نمیدم
  • تصویر کاربر Amir دوشنبه ۱۸ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    پسرم الان 8 سالشه و التش رشد انچنانی نداشته.. بچه که بود بردم دکتر ولی گفتن بزرگتر بشه رشد میکنه ولی رشدی نکرده. ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۸ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      هنوز زوده و بزرگتر بشه بهتر میشه و رشد میکنه
  • تصویر کاربر علی شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام. آلتم در حالت شق ۱۰سانت انحراف ب چپ وبالا داره
    وقتی راس میشه خیلی سفته وانعطاف نداره.
    اگه از ژل یا قرص موجود بازار استفاده کنم
    عوارض دارن.چه داروی پیشنهاد میدی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام ، در مورد کجی آلت در صورتی که کمتر از ۳۰ درجه باشد و در رابطه ی جنسی اختلال ایجاد نکند نیاز به جراحی نیست . در غیر این صورت باید عمل شوید و با شماره 09351142080 02122642744 هر روز از ساعت ۱۰ الی۱۲ تماس بگیرید
  • تصویر کاربر Amir پنجشنبه ۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 219 مشاهده پرسش
    سلام اقاى دكتر خسته نباشيد
    من طول آلتم١٣ سانته و قطرش هم تقريبا ١٢ سانته و عرض الت هم تقريبا به اندازه نصف انگشت اشارم هست
    با اين اندازه آلت من با تزريق چربى چقدر ميتونم نهايتا به قطر آلتم اضافه كنم و حتي ميشه به سر آلت هم تزريق چربی كرد؟
    منظورم اينه كه نهايتا چند درصد افزايش قطر ميتونم با اين اندازه اي كه الان دارم ايجاد كنم؟؟؟

    و اينكه اقاي دكتر براي افزايش طول آلت به جز عمل جراحى روش دیگه اي كه موثر باشه چی پیشنهاد ميديد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      2-سلام ،بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر بهزاد شنبه ۲۶ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    باسلام
    مدتی‌هس که یه رگ از پشت گردی سرآلت شروع شده وتا قسمتی از آلت بیرون میزند که این امرزمانی که نعوظ میکند بیشتر میشود وباعث کمی درد درهمان ناحیه نیز میشود وباعث نگرانی بنده شده بیزحمت راه درمان وعلتشو میفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۶ تیر ۰( 2 سال پیش)
      عکسش رو بفرستید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر