مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
سلام وقت بخیر . سی تی اسکن شکم و لگن پدرم رو براتون ارسال میکنم . اراک گزارش سی تی نمیدن فقط سی دی میدن .دکتر پدرم تهران هستن و من فعلا از شما کمک میخوام .ببینید چیزی نشون داده یا خیر ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
سلام این باید فیلمش رویت بشه اینکه فقط یک کات هست چیزی توش نیس - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام وخسته نباشید خدمت شما من بیست سال پیش عمل سنگ کلیه داشتم وچندوقت پیش دوباره کلیه ام در داشت به دکترمراجعه کردم بعدازآزمایش سونوگرافی گفتندسنگ کلیه دارم واندازشو27میلی مترفرمودندکه باید هرچه سریع تربستری شم وچندین به بیمارستان مراجعه کردم موفق به دریافت ویزیت دکترنشدم لطف میکنید بنده رورهنمایی کنید ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام دهید . احتمالا نیاز به عمل pcnl باشه
-
- سلام آقای دکتر
سوالی که دارم اینه که پس از ادرار استبرا میکنم و باقیمانده خارج میشه. بعدش دوباره استبرا کنم سه چهار قطره و اگر ده بار هم استبرا کنم بازهم بلاخره مایعی هست که خارج بشه حتی در حد یه قطره. نمیدونم طبیعی و برای همه همینه یا نه
ضمنا ۳۸ ساله و متاهل هستم
ممنونم-
علی شنبه ۲۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
ضمنا اصلا درد و سوزش و بیاختیاری و ... ندارم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام خدمت آقای دکتر
پدرم 80 ساله است سال 1400 برای سنوگرافی بردم متاسفانه در سنوگرافی به علت وجود توده و تجمعی از سنگ دکتر براش MRIنوشت بردم MRI کارسینویم کلیه (RCC)تشخیص دادند با توجه به سن بالای که داره و فشار خون بالا میترسیم عمل جراجی بکینم اخیرا" هم به علت اقتادن چن تا سنگ به مثانه و حالب عمل سنگ شکنی انجام دادیم میخواستم از آقای دکتر راهنمائی بگیرم که چکار باید بکنیم و در اردبیل ساکن هستیم برای عمل جراحی آیا به بیمارستان های تهران ببریم دکتر تو اردبیل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان لبافی نژاد را پیشنهاد داده-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
سلام اگر متخصص بیهوشی و قلب اکی عمل بدهند میتونین عمل کنید البته ریسک بالایی دارد
-
- سلام آقای دکتر
کلیه من به شدت سنگ سازه و سونوگرافی جدید که انجام دادم ۶سنگ در کلیه راست و ۷ سنگ در کلیه چپ داشتم، ترو خدا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم، براتون سونوگرافی رو فرستادم، دو سال پیش من ۲ تا سنگ داشتم و طی این ۲ سال شده ۱۳ سنگ، اصلا درد و سوزش و حسی ندارم و دفع سنگ هم یکبار ۸ ماه پیش داشتم، آقای دکتر یکی دو تا هم نیست که سنگ شکن کنم، چیکار کنم؟؟ آب هم زیاد میخورم و نمک رو هم به شدت کم کردم-
آرزو دوشنبه ۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
عکس سونو رو براتون میفرستم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام . سه روز با درد سمت راست کلیه مواجه شدم رفتم سونو گرافی یک سنگ 5 میل از کلیه به مثانه اومده . آیا داروی خاصی . حرکات خاصی مورد نیاز هست ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
سلام تامسولوسین روزی یک عدد . مصرف مایعات فراوان . اگر همچنان درد دارید یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست دهید
-
- با سلام ...با توجه به تصاویر پیوست غیر از عمل رادیکال نفروکتومی صورت پذیرفته اقدام دیگری لازم می باشد.؟؟ دکتر ایشون گفتن فعلا 3 ماه یک بار باید تحت نظر باشند. گرید 2 جزء مراحل اولیه کانسر کلیه می باشد؟؟ من خیلی نگرااااان وضعیت بیمارم هستم...
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
عمل به خوبی انجام شده فقط ۶ ماه بعد سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست شوند
-
- سلام دکتر.
سنگ کلیه من ۲۱ میل تشخیص داده شد و در قسمت کالیس تحتانی کلیه سمت چپ میباشد.
چه روشی برای دفع سنگ پیشنهاد میفرمایین-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
سلام دفع نمیشه این سایز باید عمل pcnl کنید
-
- من دختری۲۵ساله ومجرد هستم یک ماه پیش با درد واژن شدیدو همچنین تکررادرار شدید به دکترمراجعه کردم وقرص انتی بیوتیک و قرص دترولیت تجویز ومصرف کردم..الان دوسه روز هستش ک احتباس ادرارهم گرفتم ب سختی وفشار میتونم ادرارکنم و ادرارم حالت قطع و وصلی داره واینکه ب صورت قطره قطره هستش..نگران هستم ازبابت تنگی مجرا و مثانه..آیاممکنه بخاطر عوارض دارویی ک مصرف کردم باشه یا خیر؟آزمایش ادرارهم دادم عفونت نبود و سی تی هم انجام دادم چیزی مشخص نشد..لطفاراهنماییم کنید؟😔
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
بخاطر عوارض دترولیت است مصرف نکنید . فقط سیپروفلوکساسین هر ۱۲ ساعت به مدت ۱۰ روز بخورید
-
- چند ساله درگیر سنگ کلیه با جنس اگزالات کلسیم هستم
تو 1 سال اخیر 2 بار عمل tul و 1 مرتبه هم سنگ شکن برون اندامی انجام دادم. این لینک سی تی اسکنم هستش که بعد عمل سنگ شکن و تی یو ال که تو 2 ماه اخیر داشتم و سنگی حدود 2.4 سانتی داشتم
http:Drayati-sms.medalpacs.net?query=JiAJ75agaNA=NA-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)
داروی الیترال ۱۰ روزی یک عدد بخورید . مایعات فراوان در حد ۱۲ لیوان در روز بخورید . اجیل نوشابه قهوه نخورید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

