اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر . سی تی اسکن شکم و لگن پدرم رو براتون ارسال میکنم . اراک گزارش سی تی نمیدن فقط سی دی میدن .دکتر پدرم تهران هستن و من فعلا از شما کمک میخوام .ببینید چیزی نشون داده یا خیر ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام این باید فیلمش رویت بشه اینکه فقط یک کات هست چیزی توش نیس
    2. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام چطوری میتونم فیلم رو بفرستم براتون ؟ از طریق گوشی میشه مثلا واتس آپ یا جایی ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      مشکلشون دقیقا چیه ؟ شرح حال بفرمایید
    4. تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      پدرم خونریزی ادرار داشتن ، کشت ادرار و سونو تشخیص عفونت ادراری و سنگ دادن . دخترشون گفتن سی تی هم انجام بدیم از شکم و لگن . من خودمم نگرانم چون علایم سرطان مثانه و عفونت ادراری دقیقا مثل هم هست . میخواستم ببینم توی سی تی اسکن چیزی نشون داده یا خیر . ممنون از شما
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن اگر بدون کنتراست باشه که کمکی نمیکنه قدم اول سونو باید میکردید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نایبی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 369 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید خدمت شما من بیست سال پیش عمل سنگ کلیه داشتم وچندوقت پیش دوباره کلیه ام در داشت به دکترمراجعه کردم بعدازآزمایش سونوگرافی گفتندسنگ کلیه دارم واندازشو27میلی مترفرمودندکه باید هرچه سریع تربستری شم وچندین به بیمارستان مراجعه کردم موفق به دریافت ویزیت دکترنشدم لطف میکنید بنده رورهنمایی کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام دهید . احتمالا نیاز به عمل pcnl باشه
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    سوالی که دارم اینه که پس از ادرار استبرا میکنم و باقیمانده خارج میشه. بعدش دوباره استبرا کنم سه چهار قطره و اگر ده بار هم استبرا کنم بازهم بلاخره مایعی هست که خارج بشه حتی در حد یه قطره. نمیدونم طبیعی و برای همه همینه یا نه
    ضمنا ۳۸ ساله و متاهل هستم
    ممنونم
    1. تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      ضمنا اصلا درد و سوزش و بی‌اختیاری و ... ندارم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام طبیعی است مشکلی نیست
    3. تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      سلام. بسیار سپاسگزارم. حالا میفرمایید چکار کنم؟ به دفعات تکرار کنم تا کامل خالی بشه؟ یا به یکبار بسنده کنم و به مرور زمان خوب میشه؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      یکبار کفایت میکنه وسواس نداشته باشید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بهرو جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر
    پدرم 80 ساله است سال 1400 برای سنوگرافی بردم متاسفانه در سنوگرافی به علت وجود توده و تجمعی از سنگ دکتر براش MRIنوشت بردم MRI کارسینویم کلیه (RCC)تشخیص دادند با توجه به سن بالای که داره و فشار خون بالا میترسیم عمل جراجی بکینم اخیرا" هم به علت اقتادن چن تا سنگ به مثانه و حالب عمل سنگ شکنی انجام دادیم میخواستم از آقای دکتر راهنمائی بگیرم که چکار باید بکنیم و در اردبیل ساکن هستیم برای عمل جراحی آیا به بیمارستان های تهران ببریم دکتر تو اردبیل جراحی لاپاراسکوپی در بیمارستان لبافی نژاد را پیشنهاد داده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      سلام اگر متخصص بیهوشی و قلب اکی عمل بدهند میتونین عمل کنید البته ریسک بالایی دارد 

  • تصویر کاربر آرزو جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    کلیه من به شدت سنگ سازه و سونوگرافی جدید که انجام دادم ۶سنگ در کلیه راست و ۷ سنگ در کلیه چپ داشتم، ترو خدا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم، براتون سونوگرافی رو فرستادم، دو سال پیش من ۲ تا سنگ داشتم و طی این ۲ سال شده ۱۳ سنگ، اصلا درد و سوزش و حسی ندارم و دفع سنگ هم یکبار ۸ ماه پیش داشتم، آقای دکتر یکی دو تا هم نیست که سنگ شکن کنم، چیکار کنم؟؟ آب هم زیاد میخورم و نمک رو هم به شدت کم کردم
    1. تصویر کاربر آرزو دوشنبه ۲ مرداد ۲( 2 سال پیش)
      عکس سونو رو براتون میفرستم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      سلام یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست انجام دهید برایم بفرستید 

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    سلام . سه روز با درد سمت راست کلیه مواجه شدم رفتم سونو گرافی یک سنگ 5 میل از کلیه به مثانه اومده . آیا داروی خاصی . حرکات خاصی مورد نیاز هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      سلام تامسولوسین روزی یک عدد . مصرف مایعات فراوان . اگر همچنان درد دارید یک سی تی اسکن شکم و لگن بدون کنتراست دهید 

  • تصویر کاربر سمیرا جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    با سلام ...با توجه به تصاویر پیوست غیر از عمل رادیکال نفروکتومی صورت پذیرفته اقدام دیگری لازم می باشد.؟؟ دکتر ایشون گفتن فعلا 3 ماه یک بار باید تحت نظر باشند. گرید 2 جزء مراحل اولیه کانسر کلیه می باشد؟؟ من خیلی نگرااااان وضعیت بیمارم هستم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      عمل به خوبی انجام شده فقط ۶ ماه بعد سی تی اسکن شکم و لگن با کنتراست شوند 

  • تصویر کاربر کیوان جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 509 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.
    سنگ کلیه من ۲۱ میل تشخیص داده شد و در قسمت کالیس تحتانی کلیه سمت چپ میباشد.
    چه روشی برای دفع سنگ پیشنهاد میفرمایین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      سلام دفع نمیشه این سایز باید عمل pcnl کنید 

  • تصویر کاربر مهسا جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    من دختری۲۵ساله ومجرد هستم یک ماه پیش با درد واژن شدیدو همچنین تکررادرار شدید به دکترمراجعه کردم وقرص انتی بیوتیک و قرص دترولیت تجویز ومصرف کردم..الان دوسه روز هستش ک احتباس ادرارهم گرفتم ب سختی وفشار میتونم ادرارکنم و ادرارم حالت قطع و وصلی داره واینکه ب صورت قطره قطره هستش..نگران هستم ازبابت تنگی مجرا و مثانه..آیاممکنه بخاطر عوارض دارویی ک مصرف کردم باشه یا خیر؟آزمایش ادرارهم دادم عفونت نبود و سی تی هم انجام دادم چیزی مشخص نشد..لطفاراهنماییم کنید؟😔
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      بخاطر عوارض دترولیت است مصرف نکنید . فقط سیپروفلوکساسین هر ۱۲ ساعت به مدت ۱۰ روز بخورید 

  • تصویر کاربر احمد جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    چند ساله درگیر سنگ کلیه با جنس اگزالات کلسیم هستم
    تو 1 سال اخیر 2 بار عمل tul و 1 مرتبه هم سنگ شکن برون اندامی انجام دادم. این لینک سی تی اسکنم هستش که بعد عمل سنگ شکن و تی یو ال که تو 2 ماه اخیر داشتم و سنگی حدود 2.4 سانتی داشتم
    http:Drayati-sms.medalpacs.net?query=JiAJ75agaNA=NA
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 2 سال پیش)

      داروی الیترال ۱۰ روزی یک عدد بخورید . مایعات فراوان در حد ۱۲ لیوان در روز بخورید . اجیل نوشابه قهوه نخورید 

درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب