اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر طارمیان یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 3408 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    7 ماهه باردار هستم دو ماه پیش به علت درد پهلو سونو کردم و مشخص شد در ابتدای حالب کلیه راستم سنگ 7 میلی و کلیم ورم داشت که تحت عمل tul قرار گرفتم البته سنگ شکنی انجام نشد و فقط سوند دبل جی دو ماهه کار گذاشته شد.
    و بعد از دو ماه دوباره سونو انجام دادم و سنگ 4 میلی در قسمت فوقانی کلیه راست مشخص شد و سنگی در حالب دیده نشد البته قسمت میانی حالب در سونو رویت نشد و دکتر پیشنهاد داد سوند خارج بشه و سوند 6 ماهه گذاشته شه و چون قسمت میانی حالب در سونو دیده نمیشه با دوربین بررسی شه اگه سنگ نبود سوند گذاشته نشه و اصلا توضیحی درباره سنگ 7 میلی به من داده نشد که سنگ چی شده
    آقای دکتر میخاستم از خدمتتون بپرسم با وجود سوند دابل جی ممکن سنگی داخل حالبم مونده باشه
    و این سوند میتونه سنگو به داخل کلیه فرستاده باشه
    وبا این تفاسیر دوباره سوند بزارم( سنگ 4 میلی داخل کلیه میتونه مشکل ساز بشه اگه سنگی داخل حالب نیست به خاطر بیهوشی در حد امکان موافق به گذاشتن سوند دوباره نیستم .)
    ممنون از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مراجعه حضوري
  • تصویر کاربر هاشم یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    سلام جناب اقای دکتر من ازشیراز مزاحم شدم مدراک عکسها و سونو را ارسال کنم از گریق ایمیل امکان برسی وجواب از گرف شما وجود دارد متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      اينجا بفرستيد
  • تصویر کاربر هدی یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام.الان دوروزه بعدادرارخونریزی دارم.اماخون به همراه ادرارم نیست.بعدازادرارکردن هست.یه هفته قبل هم سوزش ادرارشدیدهم داشتم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ازمايش وسونو دهيد
  • تصویر کاربر صاد جمعه ۱۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    باسلام و سپاس

    بی نهایت از شماسپاسگزارم امیدوارم همواره کرم مولا دستگیرتان باشد و به حق صاحب الزمان همیشه سلامت باشید.

    عاقبتتان بخیر.ایام به سلامتی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون
  • تصویر کاربر ابراهیم پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عزیز : آقای دکتر پنج روز است عمل فتق اینگوینال سمت راست را انجام داده ام روز بعد از عمل ترخیص شدم با درد شدید الان هم که از تخت پا میشم دو دقیقه که راه میرم یا مینشینم احساس سوزش شدید کلافه کننده ای دارم تا دراز نشم رفع نمیشه راستش به دکترم دسترسی ندارم و در حقیقت خیلی آدم کم گویی هم هست فقط دو روز بعد از عمل رفتم پانسمان رو عوض کرد نمانم تا کی باید آنجور باشم خیلی میترسم که عملم یا درست انجام نشده و یا بعد از عمل مشی که برام گذاشته حرکت کرده و یا بخیه های زیر جلد باز شده تو را به خدا راهنماییم کنید چکار کنم و یا چطور از صحت عملم مطمئن بشم ممنون از لطف شما و خدانگهدارت .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      از دكتر معالجتنا بپرسيد بهتر است
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      طبیعی است من وارد درمان دکتر دیگر نباید باشم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مژگان شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
    سلام هنوز راه حل و درمانی برای کلیه های پلی کیستیک وجود نداردو و ایا تحقیقات امیدوارکننده ای انجام میگیرد و نتیجه ای حصل نشده است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      بايد منتظر بود
  • تصویر کاربر حسام جمعه ۱۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 623 مشاهده پرسش
    باسلام..پیرو سوال قبلیم به کد رگیری s65o812706 ک گفته بودم التم به داخل میرود و شما جواب دادید که باید چربی ذوب کنید.خواستم بگم من 171 سانت قدمه و وزنم 71 کیلو میباشد BMI بدنمم خوبه اضافه وزن ندارم .فقط یکم شکم دارم.چطوری باید چربی ذوب کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      وزنت را كم كنيد
    2. تصویر کاربر حسام شنبه ۳۰ آبان ۹۴( 1 دهه پیش)
      اخه چاق نیسم ک.. ادم داریم 100 کیلو ولی اینجوری نیس.. بعد ی سوال دیگه من از صبح تا ساعت 9 10 التم تو میرود 10 به بعد دیگه کمتر به داخل میرود
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر كورش پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    باسلام من مدت يكماه است پيوندكليه شده ام كراتينينم ١/٢تا١/٣ است وازمايشات ديكر نرمال ولي هنوزكيسه به بغل شكمم وصل است كه مايع شفاف زردرنكي كه ازمايش كردند وكفتند ادرارنيست ومايع سروزي ياسرومي است تقريباروزي سيصدسي سي داخل كيسه ميشود ميخواستم بدانم تا كي بندميشود وخطرى دارد يانه لطفا راهنمايي بفرماييد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      تحت نظر دکترتان باشید
  • تصویر کاربر یوسف پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام علیکم
    آقای دکتر من از بیمارانتان هستم
    چند وقتی است که در مجاری داخلی آلت احساس خارش ضعیفی می‌کنم. البته علامت در یک نقطه و در قسمت انتهای آلت و در مجاری ادرار احساس می‌شود. گاهی زیاد و گاهی قطع می‌شود.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
  • تصویر کاربر ساجده پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام
    گفتید حضوری بیام
    آقای دکتر اگه ممکنه توی شیراز یه دکتر خوب مثل خودتون بهم معرفی کنید
    چون امکان اومدن به تهران رو ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      شرمنده
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب