اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    با سلام آقاي دكتر بنده مدتي است كه واريكوسل گريد ٣ دارم و ميزان اسپرم در آزمايش ١٠.٢٧ ثبت شده كه پايين است بنده در شهر كرمانشاه ميباشم و امكان عمل به صورت لاپاراسكوپي و ميكروسرجري ندارم و در حال حاضر امكان مراجعه به تهران هم ندارم خواستم بپرسم آيا واريكوسل باعث ميشود كه ميزان اسپرم به صفر برسد؟چون تا نزديك فروردين امكان مراجعه به شما را ندارم سوال بعدي اينكه هزينه عمل لاپاراسكوپي واريكوسل چقدر است؟
    با تشكر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محدثه دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    M. L:
    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر کرمی و ممنون از محبتتان. ببخشید خواستم بپرسم همسر من مدت ده روز است که تقریبا دوروز یکبار درد درناحیه بیضه احساس میکند و بخصوص در هنگام نزدیکی بعداز مدت 3 الی 4 ساعت با درد شدید در بیضه هایش مایع منی خارج میشود و بعداز آن هم تا مدت نیم ساعت درد دارد. خواستم علت را جویا شوم. ممنونم درضمن ما فاصله ی دوروز یکبار یا حتی چند روز یکبار نزدیکی راهم امتحان کردیم ولی ایشان همان دردها را داشتند. ازشما کمال تشکر رادارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر Amir دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    با سلام؛
    متاسفانه نزدیک به ۸ سال است که در بیضه چپم احساس درد میکنم. در سونوگرافی یک کیست ۱ سانتی روی اپیدیدیم بیضه چپ دیده شد و اندازه پروستات نرمال بود.
    پزشک متخصص من بدلیل اینکه انتهای ادرار من چکه چکه است این درد را ناشی از پروستات میداند و لذا کپسول تامسولوسین تجویز نموده که اندکی درد را کاهش میدهد.
    اما خود من احساس میکنم (نظر شخصی) که لوله های انتقال اسپرم در ناحیه کیست اپیدیدیم بیضه چپ دچار چسبندگی شده و لذا احتباس اسپرم موجب این درد میگردد؛ زیرا این ناحیه در زمان بروز درد بیضه چپ معمولا متورم میگردد بطوری که لمس نمودن آن بسیار دردناک میباشد.
    خواهشمندم که در صورت امکان من را در این رابطه راهنمایی فرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فریده دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    برای درمان ناباروری به کلینیک ناباروری مراجعه کردیم و برای همسرم بدلیل آزواسپرم بودن بیوپسی بیضه انجام دادن که نتیجه بصورت زیر بودو
    Consistent with severe hypoplasia,leydig cell hyperplasia
    No spermatozoa is found
    در ضمن پرولاکتین خون همسرم خیلی بالا بود یعنی 49بود و درضمن ایشون در اوایل نوجوانی به بیماری اوریون مبتلا شدن..آیا ایشون را درمانی دارند؟ اگر ممکنه تفسیر نتیجه بیوپسی را هم برای من توضیح دهید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    واریکوسل دارم آیا نیاز ب عمل دار یا خیر.بعضی دکترا گفتن باید عمل کنی بعضیا گفتن ن.لطفا منو از بلا تکلیفی در بیار ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    هزینه جراحی واریکوسل بسیار شدید گرید 3 در هر دو بیضه چقدر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر احمدی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 5937 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    1-متوجه شدم که به هنگام نزدیکی بیضه چپم بالاتر از کیسه و زیر استخوان مثانه می رود و با دست به حالت قبل بر میگرده.مشکلی هست یا نرماله؟
    2-درد بیضه به خاطر توده با کانون کلسیفیه داشتم و با مصرف دارو خیلی بهتر شدم و فقط بعد از انزال همون نقطه از بیضه درد میگیره.آیا کامل قابل رفع شدن هست؟یا حساس نشم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر احمدی یکشنبه ۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      3-در جواب سونوگرافی قبل توشته شد که "حداکثر یامترشبکه وریدی پامبینی فرم در حین والسالوا در سمت چپ 3 mm می باشد"
      ایا نیاز به چکاب دوره ای برای میزان واریکوسل و باروری هست؟یا اگر باروری حاصل نشد پیگیری کرد؟(چند سال بعد قصد بپه دار شدن دارم)
    2. تصویر کاربر احمدی یکشنبه ۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      تصحیح میکنم بالای استخوان مثانه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6923 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر . وقت بخير
    سه هفته قبل فوتسال بازي کردم و خيلي فشار آوردم. آخراي بازي بود که درد زيادي داخل مقعد و بين لگن احساس کردم . که مانع بازي کردنم شد.
    جلسه بعد که بازي کردم .اين درد تکرار شد و بيضه چپم هم درد گرفت و با مقداري درد در شکم.

    دکترم با معايه چشمي و فيزيکي تشخيص واريکسل نداد!!!
    جواب سونو گرافي :
    مثانه سالم
    قطر وريد راست : 1.4 م م
    قطر وريد چپ 1.9 م م
    هيدروسل مشاهده نشد.

    دکترم جواب رو ديدن و گفتن اگه درد بيضه داري عمل کني خيلي بهتره.(( الان درد بيضم خيلي کمه)) گفتن اگه قطر 2 بود حتما بايد عمل ميکردم.


    حالا سوال من اينه:

    1-به نظر شما با درد خفيفي که هنوز در مقعد و بيضه چپ دارم و قطر وريد چپ که 1.9 م م است .
    آيا حتما بايد عمل کنم؟
    مجرد هستم و ميخوام ورزشرو حرفه اي دنبال کنم.
    2-اگر عمل نياز نيست چه کار کنم اين درد بيضه و داخل لگن دوباره به سراغم نياد .

    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      درد بيضه باعمل از بين نميرود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      من بايد خودم معاينه كنم تا نظر دهم
    3. تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام

      الان دیگه درد بیضه ندارم.

      جواب کامل سونو گرافی:
      مثانه دارای شکل و حجم نرمال
      ضخامت جدار مثانه 5 م م
      رزیدیو پس از تخلیه 97 سی سی باقیمانده دارد
      پروستات به حجم 23 سی سی است
      بیضه راست و چپ دارای ابعاد و اکوژنیسته پارانشیم طبیعی است.
      قطر ورید راست بیضه 1.4 م م
      ورید چپ 1.9 م م


      1_میخواستم بدونم واریکسل دارم ؟ و درجه چنده؟ و آیا نیاز به عمل داره؟
      2-اگر عمل نکنم آیا میتونم بعد از یک ماه استراحت مجدد ورزش رو شروع کنم

      در ضمن کرمان هستم و فعلا نمیتونم برسم خدمتتون

      با تشکر فراوان
    4. تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام

      الان دیگه درد بیضه ندارم.

      جواب کامل سونو گرافی:
      مثانه دارای شکل و حجم نرمال
      ضخامت جدار مثانه 5 م م
      رزیدیو پس از تخلیه 97 سی سی باقیمانده دارد
      پروستات به حجم 23 سی سی است
      بیضه راست و چپ دارای ابعاد و اکوژنیسته پارانشیم طبیعی است.
      قطر ورید راست بیضه 1.4 م م
      ورید چپ 1.9 م م


      1_میخواستم بدونم واریکسل دارم ؟ و درجه چنده؟ و آیا نیاز به عمل داره؟
      2-اگر عمل نکنم آیا میتونم بعد از یک ماه استراحت مجدد ورزش رو شروع کنم

      در ضمن کرمان هستم و فعلا نمیتونم برسم خدمتتون

      با تشکر فراوان
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      فعلا درد نداريد درمان نميخواهد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر سالار پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر بنده 25 سالمه 7 ساله پیش عمل واریکوسل انجام دادم و موفقیت آمیز بود الانم هیچ مشکلی هم ندارم و تنها چیزی که همیشه برام قابل سواله بنده دو ساله بدنسازی کار میکنم آیا ورزش باعث دوباره عودش میشه یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه نگران نباشيد
  • تصویر کاربر عليرضا پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 625 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    پسر بنده الان ٢ ماه و ٢٠ روز داره، بعد از اينكه متوجه عدم نزول بيضه سمت چپش شديم به دكتر مراجعه كرديم و بعد از انجام سونوگرافي به ما گفتند كه بيضه سمت چپ كاملا اكوژن و اتروفي مي باشد (ابعاد آن ٢/٦*٨/٣ ميليمتر ميباشد)، همچنين ضايعه intratesticular در بيضه چپ ديده نشد.
    و بيضه سمت راست ابعاد و اكوي طبيعي و بدون ضايعه intratesticular مشاهده ميشود.
    mild hydrocele در سمت راست ديده ميشود.
    خواهشا من رو راهنمايي كنيد كه بايد چيكار كنم؟ آيا اين سرطان هستش؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد معاينه كنم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
    2. تصویر کاربر عليرضا پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دكتر من شهرستان هستم و برام سخته حضوري خدمت برسم
      تويه رباط تلگرامتون عكس يونو رو فرستادم
      ميشه رويه همين توضيحات نظرتون رو بگين
      خواهش ميكنم
      ممنونم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد ببينم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      منظور عكس سونو نه جواب را
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب