وحید یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 527 مشاهده پرسش
وحید غلامی:
احساس گره یا جوش در بیضه سمت چپ ک با لمس احساس درد میکنم.قبلا این گره وجود داشت ولی دردناک نبود.امروز دردناک شده.تورم بیضه ندارم.فقط هنگام حرکت درد احساس میکنم.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو کنید بفرستید ببینم
-
- با سلام
آقای دکتر من هر ماه بعد از حمام بیضه های خودم را معاینه میکنم و تا کنون چیز خاصی مشاهده نکردم در بیضه ها.
اما یکمدت است در قسمت اپیدیدیم بیضه راست تورم وجود دارد و گره های آن متورم شده و این در حالیست که در بیضه دیگر این گره ها و بزرگ نیستند.
احساس درد مزمن در بیضه راست حس میکنم و بعد از مدتی، بعد از ادرار مایعی شبیه منی بدون هیچ تحریکی و خود به خود خارج میشود و درد آن کاهش میابد-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونوکنید بفرستید ببینم
-
- با عرض سلام
اینجانب دارای واریکوسل می باشم 2 ماه قبل سونوگرافی و آزمایش اسپرم انجام دادم دکتر گفت نیازی به جراحی ندارم الان یک هفته ای میشه که بیضه هام درد دارن یکم از قسمت ماهیچه ران راست درد وجود داره که الان بهتر شده میخواستم بدونم درد ممکنه بعلت وجود واریس باشه یا بیماری مثل سرطان بیضه البته برآمدگی در بیضه ها وجود ندارد با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
باید معاینه شوید۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- با سلام خدمت جناب دکتر میخواستم بدونم که چند وقتی است در بیضه چپ خودم وجود لوله و توده ای تقرییا قطور تر از سمت راست و انرمال را احساس میکنم چقدر احتمال واریکوسل بودن یا تورشن (پیچیدگی) ان هست؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
بیایید معاینه۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
- سلام دكتر خسته نباشين
يه دو سه سالي هست كه روي كيسه بيضه هام دونه هاي ريز و كوچيك و سفت و سفيد و زرد رنگ در اومده كه قابل لمسه يكيش هم روي الت تناسليم هست ايا اينا نگران كننده ان؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
اینها زگیل نیستند - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- باعرض سلام.
بیضه سمت چپ بنده درد دارد.و هر چند روز یکبار بعد از ادرار مایعی به شکل منی خارج میشود.
با سپاس.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
این طبیعی است
-
- سلام آقای دکتر من حدود 4ماه پیش عمل واریکوسل بیضه راست انجام دادم که هنوزم اندازه بیضه ام تغییری نکرده و از سمت دیگه بزرگتره و همچنین لکه های وریدی داره و کمی هم درد داره مخصوصا به هنگام لمس کردن
میخواستم علت و راه درمانش رو بدونم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
بعد از عمل طبیعی است
-
- سلام وقت بخیر آقای دکتر من دقیقا دو سال پیش جراحی واریکوسل دو طرفه کردم میخواستم بدونم روزه گرفتن که باعث کم آبی بدن میشه برا من ضرر داره یا نه همچنین فعالیت بدنی و زیاد رو صندلی نشستن و فوتسال مضر هست ؟
تقریبا 8 ماهه عقد کردم عروسی نگرفتم فعلا .. دکترم هم گفتن که 2 ماه قبل عروسی بیا قرص های تقویت کننده بنویسم استفاده کن
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۹ تیر ۰( 4 سال پیش)
روزه نه استفاده کنید بهتر است پیشنهاد میکنم مقاله ی مراقبت بعد از عمل واریکوسل را هم مطالعه نمایید.
-
- همسر من عمل واریکوسل انجام داد.ک بیمارستان نمونه اسپرم ازش گرفتن کامل اسپرم داشت اما بعد رفت بیرون آزمایش داد هیچ اسپرمی ندارد میگویند لوله مجرای اسپرم بسته است باید عمل شود میخواستم بپرسم آیا با عمل ما نتیجه میگیریم؟؟؟ یا اگر این عمل جواب ندهد چه باید بکنیم؟؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
تنها راه شما ایوی اف است
-
- سلام دکتر خسته نباشین
22سالمه و از وقتی ک یادم میادم بیضه چپم رو داخل کیسه ندیدم.
ولی بعضی مواقع مثلا صبح ک از خواب بیدار میشم میتونم در قسمت پایین شکم و بالای کیسه بیضه لمس و مشاهده کنم.با لمسش کمی هم درد داره.بعد از چن دیقه ک مشاهده میکنم یه مایعی جای بیضه چپم تو کیسه هس تا وقتی ک دوبازه از خواب ک پا میشم باز خالی از اب و دوباره میشه لمسش کرد.شما چی پیشنهاد میدین؟اگه لمسش نکنم هیچ دردی هم نداره...بیضه چپم هم ب نظر سامه-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
سونو کنید بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

