جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

تصویر دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

امروزه شاهد مراجعه مردان جوان زیادی به کلینیک های ارولوژی هستیم که از کوچک بودن اندازه آلت تناسلی خود شاکی هستند  و از طرفی شاهد تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و اینترنت و ماهواره ها به دنبال افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان هستند. در این متن روش های بزرگ کردن الت تناسلی را بیان می کنیم.

کلفت کردن کیر

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

1- افزایش قطر الت با تزریق ژل

در روش افزایش الت با ژل موارد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی جهت پدیدار شدن الت کلفت تزریق می کنند که باعث اختلال در حس آلت تناسلی و نامنظمی در پوست منطقه تناسلی شده و از طرفی بعد از چند ماه دوباره جذب می شوند و لذا درمان مناسبی برای بزرگ کردن الت نمی باشد و اصلاً از نظر علمی پیشنهاد نمی گردد. از عوارض ماندگار این تزریق از بین رفتن حس منطقه آلت تناسلی می باشد و لذا از نظر علمی اصلاً روش مناسبی برای بزرگ کردن الت نبوده و مطلقاً توصیه نمی شود.

مرد مبتلا به سرطان بیضه

2- دستگاه های کشنده آلت تناسلی

امروزه روش های مختلف کششی را برای بزرگ کردن الت تناسلی ذکر می کنند که این کشش ها از نظر علمی درست نبوده و در بسیاری از موارد باعث ایسکیمی و کاهش خون رسانی به بافت آلت تناسلی شده و ممکن است توان نعوظ فرد را به خطر بیاندازد. از نظر علمی هنوز در دنیا ثابت نشده و لذا همه تبلیغات در این روش نیز غلط و پوچ و بی اساس می باشد.

3- قرص افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

امروزه شاهد تبلیغات قرص ها و ژل هایی در فضای مجازی و ماهواره برای درمان ضعف دستگاه تناسلی مردان هستیم که مصرف قرص و یا مالیدن ژل های مخصوص به آلت تناسلی را به عنوان روش بزرگ کردن الت تناسلی مردان و افزایش قطر آن معرفی می کنند که بر اساس تحقیقات انجام شده در دنیا هنوز هیچ قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان و دارویی و ژل های مالیدنی که باعث افزایش طول آلت تناسلی مردان شود کشف نشده است و لذا این روش تبلیغات نیز کاملاً دروغ است و گول تبلیغات کاذب را نخورید.

جهت فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان به آپارات مراجعه نمایید.

4- وکیوم

واکیوم دستگاهی است که با مکانیسم کاهش خون آلت تناسلی باعث متورم شدن آن می شود که در مواردی جهت اختلال نعوظ استفاده می شود ولی این دستگاه نیز جهت بزرگ کردن الت کاملاً بی اثر بوده و از نظر علمی اصلاً توصیه نمی شود.

5- جراحی بزرگ کردن قطر الت تناسلی مردان 

قطع کردن لیگمان های های آویزان کننده آلت روشی است که برای افزایش طول آلت تناسلی مردان در بعضی مراکز درمانی جهت افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد می شود. این عمل برای بزرگ کردن آلت تناسلی به اندازه 2-4 سانتی استفاده می شود ولی از بزرگترین معایب آن لخت شدن و افتادگی شدید آلت است و در هنگام نعوظ آلت تناسلی رو به بالا حرکت نمی کند و افتادگی شدید دارد و لذا باعث اختلال شدید در مقاربت جنسی خواهد شد. بنده اصلاً این روش را به عنوان درمان برای افزایش طول آلت تناسلی پیشنهاد نمی کنم.

بزرگ کردن الت

6- افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ

تمرینات کششی دستی یعنی استفاده از دست برای ماساژ  آلت تناسلی شما است. این هدف برای کشش پوست است. در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

انواع ماساژ ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

تمرینات کششی برای آلت تناسلی مرد می تواند کمک کند تا به طور طبیعی آلت تناسلی شما بزرگ شود.

ورزش ماساژ:

در این نوع ورزش های دستی ، روان کننده به آلت تناسلی زده می شود و به آرامی ماساژ می یابد. این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی شما است که در نتیجه به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید مرتباً این کار را انجام دهید.

ورزش جلکینگ:

این شایع ترین شکل ورزش در بین مردان است. به ضخیم شدن آلت تناسلی کمک می کند. در صورت افزایش اندازه آلت تناسلی مرد ، توصیه می شود این کار را حداقل یکبار در روز انجام دهید. نحوه انجام این ماساژ به این صورت است که باید هر دو دست را روی آلت تناسلی قرار داده و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

ورزش های کششی:

این تمرین شبیه دوشیدن گاو است. این یکی از بهترین تمریناتی است که می تواند منجر به کلف شدن آلت تناسلی شود. در این روش فقط از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده می شود. نحوه ی انجام این ورزش به این صورت است که باید: با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره پوست را از بالا به پایین بلغزانید. این کار را به مدت 20 دقیقه انجام دهید. (اطمینان حاصل کنید که خودارضایی نمی کنید).  اگر نعوظ وجود دارد، بگذارید آلت تناسلی مرد شل شود و بعد از 5 دقیقه ادامه دهید. هر روز حداقل 20 دقیقه این تمرین را تکرار کنید.

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان با ماساژ و روغن خراطین

آیا واقعا افزایش سایز دستگاه تناسلی با روغن خراطین امکان پذیر است؟ باید بدانید که بله این امکان وجود دارد، از بین کسانی که این روش را امتحان کرده اند شاهد افزایش سایز بین 2تا 5 سانت بوده ایم. البته که این روش از نظرداده های پزشکی تایید نمیشود زیرا تحقیقاتی در این باره صورت نگرفته. اما در طب سنتی نتیجه بخش بوده است.

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت:

برای انجام این روش ابتدا دست های خود و ناحیه تناسلی را بشویید و با مقداری روغن به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید.

و اما توصیه های پایانی

  •  80-90 درصد کسانی که از کوچکی آلت تناسلی خود شاکی هستند در معاینه بالینی توسط پزشک، طبیعی هستند.
  •  آلت تناسلی خود را با دیگران مقایسه نکنید.
  •  اگر اندازه آلت تناسلی شما در نعوظ بین 9-14 سانت است اندازه طبیعی دارد. نگران نباشید.
  •  گول تبلیغات ماهوره ها و فضاهای مجازی را در رابطه با بزرگ کردن الت نخورید چرا که هنوز در دنیا هیچ روش علمی و بی عارضه ای برای بزرگ کردن طول آلت تناسلی و افزایش قطر آن وجود ندارد.
  •  از مصرف ژل ها و داروهای تبلیغاتی برای بزرگ کردن آلت به علت عوارض آنها شدیداً اجتناب نمایید.

توصیه آخر

قبل از شروع خود درمانی و هر درمانی جهت معاینه بالینی به پزشک جراح کلیه و مجاری ادرار مراجعه فرمائید. جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 02122642744 تماس بگیرید.

دکتر حسین کرمی متخصص اورولوژی

4.3/5 - (243 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر اشکان شنبه ۱۴ فروردین ۹۵( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما دکتر کرمی عزیز
    آقای دکتر لطفا به مشکل بنده نیز توجه فرمایید
    جوانی هستم که نزدیک ۲۷ سال سن دارم
    از دوران بلوغ یعنی ۱۴ و ۱۵ سالگی تا به الان خودارضایی انجام میدهم
    راستش مشکل اصلی من این است که فکر میکنم دارای آلتی کوچک و بیضه هایی کوچک هستم طول آلتم در حال نعوظ نهایتا ۱۳ سانتیمتر هست و قطر آن نیز خیلی کم است یعنی محیط آن برابر است با ۱۰ سانتی متر
    البته بیضه های من هم کوچک هستند (نسبت به افراد دیگر که مقایسه میکنم) که خیلی من را نگران کرده است و فکر میکنم شاید به خاطر خودارضایی باشد که از سنین پایین شروع کردم.
    البته یکسری مسائل دیگر هم هست که من را به شدت نگران کرده و فکر میکنم کلا دچار مشکل جنسیتی هستم برای مثال علی رغم هیکل درشتی که دارم انگشتان دستم نازک هستند مثل خانمها و یا مثلا مثل سایر مردان هیکل هفتی ندارم و بیشتر هشتی است یعنی تجمع چربی در بدنم بیشتر در رانها و باسن و یا پهلوها هست نه در شکم و بالا تنه(مثل سایر مردها) از طرفی ماهیچه های بدنم هم ضعیف هستند و مردانه نیست . واقعا نمیدانم چه کنم به طوریکه دارم احساس افسردگی میگیرم و حتی با این شرایط به سختی به ازدواج کردن میتوان فکر کرد به خصوص با توجه به کوچک و نازک بودن آلت و کوچک بودن بیضه ها
    حتی با توجه به فرم هیکلم اعتماد به نفس از من گرفته شده و به ندرت در جامعه و محافل حاضر میشوم. هر چقد رهم ورزش کرده ام رژیم گرفته ام باز هم هیکلم همان است که بود
    فکر میکنم مشکل هورمونی باشد
    نظر شما چیست؟
    لطفا حتما پاسخ بدهید آقای دکتر/سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ فروردین ۹۵( 8 سال پیش)
      ترك بكنند خوب ميشود
  • تصویر کاربر farhad پنجشنبه ۱۹ فروردین ۹۵( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    سلام من 52سال دارم وطول التم تا قبل از 48سالگی 23سانت بود و ضمنا کجی الت هم دارم ولی بعداز48سالگی بیماری قلبی گرفتم و داروی دیلتیازیم و اسپرین و اتوراستاتین میخورم واز بعد ان حدود ده سانت طول التم کم شده و کجی ان هم زیاد تر شده و کلا میل جنسی ام کم شده و در حالت غیر نعوذ گاهی اوقات التم خیلی کوچک میشود و حتی به طرف داخل میرود .ایا علاجی دارد و کوتاه شدنش چاره ای دارد؟متشکرم
    1. تصویر کاربر farhad جمعه ۲۸ اسفند ۹۴( 8 سال پیش)
      باسلام اقای دکتر عزیز متاسفانه پاسخ سوال من باز نمیشود و هر کاری کردم متاسفانه نفهمیدم جوابم چیست و ضمنا اضافه بر بیماریهایی که نوشته ام روزانه 30میلیگرم قرص متادون میخورم وسیگار هم میکشم لطفا پاسخم را بدهید .متشکرم از لطف شما و زحماتی که برای ما بیماران میکشید.
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۹ فروردین ۹۵( 8 سال پیش)
      همه عارضه داروها وبيماري ميباشد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر sadegh یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 191 مشاهده پرسش
    آقای دکترباسلام وعرض ادب
    میخواستم بدونم خودتون جراحی جهت بزرگ کردن الت تناسلی رو انجام میدید؟باتوجه به مطالبی که خوندمواطلاعات دادیت میپرسم؟ اگه جوابتون بله هست میشه راجب جزئیاتش عمل توضیح بدید، هزینه،یااگه عوارضی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    سلام.اقای دکتر من الت تناسلیم در حالت طبیعی تو حالت بچگی مونده یعنی اندازش تقربیا 2 تا 3 سانته در حالت نعوض 12 سانتی متر میرسه ولی در حالت طبیعی اذیتم میکنه بعضی موقعها باعث درد میشه به نظرتون چیکار کنم .با تشکر
    1. تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      ببخشید دکتر یادم رفت بگم من 22 سالمه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      در نعوظ خوب است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر جواد یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 187 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید. خیلی عذر میخوام جناب اقای دکتر. جسارتا میخوام دقیق بفرمایید در حالت نعوض اندازه الت چقدر باید باشد؟ که بفهمم مشکلی ندارد؟ 30 سالمه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      مطلب سایت توضیح دادهام بخوانید
  • تصویر کاربر مهرداد یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 191 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر وقتتون بخیر و خوشی باشه ان شاالله
    ببخشید طول آلت تناسلی بنده در حالت نعوظ 12 سانت هستش ایا طبیعی هست یا باید نگران این مساله باشم؟
    ممنون میشم اگه جوابشو زود بهم بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      طبیعی است
  • تصویر کاربر جواد چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1836 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید. با عرض معذرت آیا اندازه انگشتان دست مرد چه قطر چه طول انگشتان با اندازه آلت تناسلی ارتباطی دارد؟ اگر بله سپاسگذار میشم توضیح کامل بدهید. با تشکر از جنابعالی
    1. تصویر کاربر جواد چهارشنبه ۴ فروردین ۹۵( 8 سال پیش)
      سلام دکتر جان لطفا پاسخ دهید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵( 8 سال پیش)
      ارتباطی ندارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Ali چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 180 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر من20سالمه میخاستم ببینم آیا واقعا راهی برای افزایش آلت تناسلی وجود دارد؟چه دارویی چه دستگاهی و چه جراحی فقط میخاستم ببینم اگه هست برای ویزیت خدمتون برسم من از شهرستان هستم ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      راهي ندارد
  • تصویر کاربر f,f یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکترکرمی،با عرض خسته نباشیدمیخواستم بدونم باتوجه راهکارهای اطلاعاتی که دررابطه افزایش اندازه آلت تناسلی که جراحی راه نهایی وعلمی است خودشما این عمل وانجام میدید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      راهی ندارد
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید 26 سال دارم با آلت تناسلی 10 الی 11 سانت و این منو خیلی ناراحت میکنه تو اینترنت که چک میکردم با آلت تناسلی پرده دار آشنا شدم و فکر میکنم که از من اینطوری باشه چون کیسه بیضم تا نزدیکی های سر آلت وصل هست و باعث کوتاهی بیشتر شده میخواستم راجع به عمل و هزینه عمل بدونم ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴( 8 سال پیش)
      راه عمل ندارد
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

انتقال زگیل از طریق بوسیدن امکان دارد؟ البته که، رایج ترین راه انتقال ویروس زگیل تناسلی تماس…
کولپوسکوپی زگیل تناسلی چیست؟ کولپوسکوپی که نوعی معاینه دستگاه تناسلی زنان است، ابزاری مؤثر برای تشخیص زگیل…
واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر