اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بهارپساوند جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    درطول بارداری وغربالگری هام هیچ مشکلی جنین نداشت.امادرهفته37بارداری سونوانجام گرفته دکترگفت برگشت ادرارکلیه راست11 mm بودودرهفته40اون عدد10mmبود.باوجودهمه نگرانی ها.واینکه تاهفته 37هیچ چیزی نشون داده نشده بود.بعدازتولدنوزاددر3ماهگی بردمش سونوگفت هیچی نیست وموردی نداره.امامن همچنان نگرانم میشه راهنماییم کنیدکه برای اطمینان100%چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ٦ ماه بعد بررسي مجدد از نظر برگشت ادرار انجام دهيد
    2. تصویر کاربر بهارپساوند جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      احتیاجی نیست ازمایش عفونت ادرارببرمش؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش دهيد ضرر ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ادریس دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    سلام-سنوگرافی رفتم توکلیه ان کیست کورتیکال 8میلی وجود داره آیا خطرناکه ؟چه دارویی وجود داره تا کیست ازبین بره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اين كيست درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر اروند دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام من چند سال پيش در حال خودارضايي بودم كه متاسفانه درست انجام نميدادم و در حين خودارضايي مقداري از پوست زير كلاهك آلت تناسليم دچار كندگي شد يعني أوايل كه خون اومد فك كردم چيزي نيست اما صبح كه بلند شدم ديدم پوست زير كلاهك آلت تناسليم همينجوري آويزون هستش و اون زخم بسته شده ، ميخواستم بدونم كه چه رَاه حلي رو پيشنهاد ميديد و بعد از اون اتفاق هر وقت بعد از إدرار چند قطره ناخودآگاه بيرون مياد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      مهم نيست خوب ميشود نگران نباش
  • تصویر کاربر ز دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    مدت 3 سال هست که بعد از سزارین دومم دچار تکرر ادرار شدم متخصصین مغز و اعصاب مشکوک به ام اس هستند . دکتر زیاد رفتم . دارو زیاد مصرف کردم اما بهبودی حاصل نشد. دکتر ارولوژی هم بارها مراجعه کردم . 5 عکس ضمیمه ارسال نمودم از ام آر آی و سونوگرافی .
    حجم مثانه کم شده ، دیواره آن ضخمیم شده و تحمل نگه داری ادرار را هم ندارم. دو بار سزارین نمودم که هر دو بار از بی حسی ناحیه کمر استفاده شده.
    لطفا راهنمایی کنید. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد نوار مثانه بگيريد
  • تصویر کاربر محمدرضادارابی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    با سلام :کلیه چپ اینجانب کوچک بوده و دارای چندین سنگ از 7 الی 20 میلی متر می باشد و کارکرد کلیه 20 تا 25 درصد می باشد ومیزان اوره 19 وکراتین 1/9 می باشد وبرای خارج کردن سنگها از کلیه ام چه راهی پیشنهاد می کنید .و با توجه به مشکلاتی که دارم در صورت نیاز به مراجعه حضوری وجراحی پیش شما امکان مراجعه هرچه سریعتر ممکن میباشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد پيش دكتر نفرولوگ برويد ٢-عكس سنگها در كليه را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر سپیده دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    Sepide A: علت زور زدن نوزاد 28 روزه هنگام ادرار کردن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      بايد متخصص اطفال ببيند
  • تصویر کاربر مظفر دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 604 مشاهده پرسش
    با سلام،مدت شش سال است که کلیه سمت راستم هنگام فصل سرما و مواقعی که باد کولر به بدنم میرسد درد میگیرد دردی شبیه یخزدگی هیچ علائم دیگری ندارم،ضمنا آب و چای زیاد مینوشم وهیچگونه اعتیاد و بیماری ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سونوگرافي كليه كنيد ببفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر منصور دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر در سال 92 بعلت سرطان پروستات تحت جراحی قرار گرفتم درسال 94 بعلت درگیری غدد لنفاوی لگنی رادیو تراپی شدم از اواخر سال گذشته دچار خونریزی مثانه همراه با لخته های خون که موجب انسداد مجری و حتی انسداد سوند میگردد شدم با انجام سیستوسکوپی و بیوپسی ، سیتولوژی ادرار ، اسکن و سونوگرافی و نهایتا پت اسکن کامل به هیچ مورد خاص و حتی مشکوکی برخورد نشد تا بحال درمان خاصی بجز شستشوی مثانه نداشته ام اخیرا توسط انکولوژیست پیشنهاد تزریق آمپول مزنا شده است لطفا نظریه مشورتی وتوصیه های لازم درخصوص نحوه درمان و اقدامات ممکن را ارائه بفرمایید ضمنا قریب یکماه است که متوالیا از سوند استفاده میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام اگر بررسي هايتان نرمال است ١-عارضه راديو تراپي است موافقم استفاده كنيد
  • تصویر کاربر Sepideh دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 516 مشاهده پرسش
    Khaste nabashid Man kolieham dard migiran chand vaght yebar , ct scan kardAm maloom shode ke nale asbian , hey edraram boo migire va behem anti biotik midan harchand vaght be Chand vaght Chikar bayad konam ?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام كليه نعل اسبي مادرزادي است ومرضي نيست درمان وميخواهد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      درمان نميخواهد ازمايش ادرار از نظر عفونت بدهيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 507 مشاهده پرسش
    پدرم در کلیه سمت چپ 3عدد سنگ دارن که مجموع 12میلیمتر هست .ولی اندازه هر سنگ جداگانه رو مشخص نکردن.حدود دوماه هست که سنگ دارن ولی دفع نشده.که بیشتر به تهوع واستفراغ منجر میشه.آیا احتیاج به سنگ شکن دارن؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام چون سنگها در حالب هستند نياز مند درمان سريع ميباشد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب