لیست پرسشها (11,778 پرسش)
عليرضا جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
پدر من كراتينش بالا هست بايد چيكار كار كرد از عيد تا الان 5 روزم بيمارستان بوده ولى مجدد از 4٢5 به 5٢5 بالا رفته-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد دكتر نفرولوژي برويد سريعا
-
- در آزمایش چکاپ برای یکی از آشنایان که جوانی 25 ساله که آقا هستند مقابل گزینه ی blood یا خون نوشته شده trace و دکتر هم گفته خون در ادرارت هست و برای سونوگرافی نوشته می خوام بدونم ماهیت این مساله خطرناکه یا نه؟؟؟ معمولا خون در ادرار از چیه ما چیکار کنیم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اگر تكرار شود بايد سي تي اسكن كنيد
-
- با سلام آقاي دكتر من يك مرد 51 ساله هستم زماني كه از خواب بيدار ميشم براي ادرار كردن مشكل دارم و روان نيست در زمانهاي ديگه بهتره . هنگامي كه زير دوش هستم هم روانتره لازم بذكر است كه من ديابت هم دارم و مشكل روح ورواني و عصبي هم هستم . اين مشكل حدود يكساله كه فكرم را مشغول كرده ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
با توجه به سن طبيعي است از نظر من شما مشكلي نداريد
-
- با عرض سلام خانمی هستم 68 ساله از تکرر ادرار رنج میبرم داروهایی که خوردم omnic 0.4 , detrusitol 4mg , vesicare , فوروزماید 40 و نتیجه ای نگرفتم الان بهم گفتند هفته ای یک آمپول است یا سرم نمیدانم به نام cystistat داخل مثانه تزریق کنم به مدت 6 هفته میخواستم بدانم آیا نتیجه ای دارد یا نه و عوارض آن چیست از راهنمایی شما صمیمانه سپاسگزارم
ضمنا در سونوگرافی مثانه بعد ازتخلیه ادرار از 350 سی سی 185 سی سی باقی مانده بود-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اول بايد نوار مثانه ميگرفتيد من اعتقادي به داروي ذكر شده ندارم
-
- با سلام
اینجانب 39ساله برای بررسی کبد به سونوگرافی مراجعه کردم و جواب سونوگرافی وجود توده ای در کلیه های را نشان داده است و در هنگام انجام سونوگرافی 15 ساعت آب نخورده بودم (روزه بودم) آیا امکان خطای آزمایش وجود دارد و از آن زمان تاکنون خیل نگران هستم ضمنا پدرم هم دارای کیست کلیه است خواهشمند است چکار باید انجام دهم ضمنا نتیجه سونوگرافی ارسال می شود-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بهتر است سي تي اسكن با تزريق انجام دهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام. من هفته گذشته دچار تکرر ادرار همراه با درد و سوزش و خونریزی شدم . به درمانگاه مراجعه کردم . به من 20 عدد سیپروفلوکساسین 500 دادند به همراه فنازوپریدین . الان 5 روزه که آنتیک بیوتیک مصرف میکنم ، سوزش و خونریزی قطع شده ولی هنوز تکرر ادرار دارم. روزی 10 تا 15 بار مجبورم برم دستشویی. شبها هم گاهی یه بار . من 6ماه پیش هم دچار همین مشکل شدم ولی با مصرف دارو ، علائمش یکی ، دو روزه خوب شد . آیا وضعیت فعلی من طبیعی است ؟ با مصرف مابقی دارو خوب میشم یا احتیاج به اقدام دیگری هست.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش كشت ادرار مجدد دهيد تا مشخص شود عفونت از بين رفته است
-
- با سلام.28 سالمه.طی سه آزمایش در طول سه ماه خون در ادرارم دیده شده.سونوگرافی شکم و لگن کاملا طبیعی بوده.با توجه به اینکه این مشکل در دوران کودکی و نوجوانی هم وجود داشته و آنها معتقد بودند که مثانه کاملا تخلیه نمی شود آیا پیشنهاد آزمایش سیتولوژی و سی تی اسکن شکم و لگن را می دهید؟اخیرا مشکل تکرر ادرار را هم دارم.یا همان مشکل پری مثانه.
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
يلام بهتر است هر دو را انجام دهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام من یک خانم چهل ساله هستم چندسال پیش چندماهی خون ادراری داشتم بهم گفتن igiنفروپاتی یه همچین اصطلاحی دارم بعدبهترشدم ولی کلیه هام سالی چندبارعفونت میکردیاشن ریزه می ساخت .دوسال پیش رماتیسم مفصلی گرفتم وامسال پوکی استخوان ،پردنیزولون متوترکسات استئوفوس 70 مصرف میکنم .آزمایش خون وادرارم مشکلی نداره ولی بعداز9 ماه که سونو دادم کلیه هام کوچیک شده کلیه راست 2میلیمتر وکلیه چپ 2 سانتی متر یعنی از 94 در 38 شده75 در42 میخواستم ببینم این مشکل چیه کم کاری کلیه هام یا شروع نارسایی کلیه ، مربوط به اون بیماری که بهم گفتن هست یا رماتیسم وداروهاش رو کلیه هام اثر گذاشته ممنون میشم پاسخ بدین
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام در صورت كراتينين طبيعي خون وعدم وجود فشار خون بالا كوچكي كم كليه ها جاي نگراني ندارد اين ميتواند عارضه دارو وبيماري باشد
-
- با عرض سلام و خسته نباشيد و ارزوي قبولي طاعات و عبادات شماجناب پروفسور كرمي بنده چند روزي است كه بعد از اتمام ادرار و هنگام استبرار كردن دچار سوزش شديد در مجرا ميشوم و انتهاي ادرار به صورت تكرر خارج ميشود و به صوت كامل تخليه نميشود همراه با سوزش در ضمن چركي هم از مجرا خارج نميشود كه به صورت غليظ و تيره باشد فقط خود ادرار كه به صورت تكرر و سوزش خارج ميشود به رنگ شفاف و كمي چسبنده است كه رقيق است ، بنده پارسال خدمت شما سيستوسكوپي انجام دادم و كاملا نرمال بود و ٢٧ سالم است ، علت چيست جناب پروفسور عفونت ادراري است ؟ ازمايش كشت از مجرا و كشت از ادرار لازم است ؟ با تشكر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بهتر است ازمايش وكشت ادرار دهيد
-
- سلام آقای دکتر آزمایش ادرار دادم خون دیده شده و علاوه بر آن در سونوگرافی هم هیدرونفروز کلیه گزارش شده بعد علت را جویا شدم که فهمیدم توسط سی تی اسکن در روطرف چپ و راست pelvic mass گزارش شده خیلی نگرانم خواهش میکنم کمکم کنید
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بايد MRI انجام دهيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

