اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عليرضا جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    پدر من كراتينش بالا هست بايد چيكار كار كرد از عيد تا الان 5 روزم بيمارستان بوده ولى مجدد از 4٢5 به 5٢5 بالا رفته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد دكتر نفرولوژي برويد سريعا
  • تصویر کاربر هادی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    در آزمایش چکاپ برای یکی از آشنایان که جوانی 25 ساله که آقا هستند مقابل گزینه ی blood یا خون نوشته شده trace و دکتر هم گفته خون در ادرارت هست و برای سونوگرافی نوشته می خوام بدونم ماهیت این مساله خطرناکه یا نه؟؟؟ معمولا خون در ادرار از چیه ما چیکار کنیم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اگر تكرار شود بايد سي تي اسكن كنيد
  • تصویر کاربر ضياء جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    با سلام آقاي دكتر من يك مرد 51 ساله هستم زماني كه از خواب بيدار ميشم براي ادرار كردن مشكل دارم و روان نيست در زمانهاي ديگه بهتره . هنگامي كه زير دوش هستم هم روانتره لازم بذكر است كه من ديابت هم دارم و مشكل روح ورواني و عصبي هم هستم . اين مشكل حدود يكساله كه فكرم را مشغول كرده ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با توجه به سن طبيعي است از نظر من شما مشكلي نداريد
  • تصویر کاربر توران پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1340 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خانمی هستم 68 ساله از تکرر ادرار رنج میبرم داروهایی که خوردم omnic 0.4 , detrusitol 4mg , vesicare , فوروزماید 40 و نتیجه ای نگرفتم الان بهم گفتند هفته ای یک آمپول است یا سرم نمیدانم به نام cystistat داخل مثانه تزریق کنم به مدت 6 هفته میخواستم بدانم آیا نتیجه ای دارد یا نه و عوارض آن چیست از راهنمایی شما صمیمانه سپاسگزارم
    ضمنا در سونوگرافی مثانه بعد ازتخلیه ادرار از 350 سی سی 185 سی سی باقی مانده بود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      اول بايد نوار مثانه ميگرفتيد من اعتقادي به داروي ذكر شده ندارم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4892 مشاهده پرسش
    با سلام
    اینجانب 39ساله برای بررسی کبد به سونوگرافی مراجعه کردم و جواب سونوگرافی وجود توده ای در کلیه های را نشان داده است و در هنگام انجام سونوگرافی 15 ساعت آب نخورده بودم (روزه بودم) آیا امکان خطای آزمایش وجود دارد و از آن زمان تاکنون خیل نگران هستم ضمنا پدرم هم دارای کیست کلیه است خواهشمند است چکار باید انجام دهم ضمنا نتیجه سونوگرافی ارسال می شود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بهتر است سي تي اسكن با تزريق انجام دهيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر روجا جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    سلام. من هفته گذشته دچار تکرر ادرار همراه با درد و سوزش و خونریزی شدم . به درمانگاه مراجعه کردم . به من 20 عدد سیپروفلوکساسین 500 دادند به همراه فنازوپریدین . الان 5 روزه که آنتیک بیوتیک مصرف می‌کنم ، سوزش و خونریزی قطع شده ولی هنوز تکرر ادرار دارم. روزی 10 تا 15 بار مجبورم برم دستشویی. شبها هم گاهی یه بار . من 6ماه پیش هم دچار همین مشکل شدم ولی با مصرف دارو ، علائمش یکی ، دو روزه خوب شد . آیا وضعیت فعلی من طبیعی است ؟ با مصرف مابقی دارو خوب میشم یا احتیاج به اقدام دیگری هست.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش كشت ادرار مجدد دهيد تا مشخص شود عفونت از بين رفته است
  • تصویر کاربر نازیلا دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام.28 سالمه.طی سه آزمایش در طول سه ماه خون در ادرارم دیده شده.سونوگرافی شکم و لگن کاملا طبیعی بوده.با توجه به اینکه این مشکل در دوران کودکی و نوجوانی هم وجود داشته و آنها معتقد بودند که مثانه کاملا تخلیه نمی شود آیا پیشنهاد آزمایش سیتولوژی و سی تی اسکن شکم و لگن را می دهید؟اخیرا مشکل تکرر ادرار را هم دارم.یا همان مشکل پری مثانه.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      يلام بهتر است هر دو را انجام دهيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مرضیه جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    سلام من یک خانم چهل ساله هستم چندسال پیش چندماهی خون ادراری داشتم بهم گفتن igiنفروپاتی یه همچین اصطلاحی دارم بعدبهترشدم ولی کلیه هام سالی چندبارعفونت میکردیاشن ریزه می ساخت .دوسال پیش رماتیسم مفصلی گرفتم وامسال پوکی استخوان ،پردنیزولون متوترکسات استئوفوس 70 مصرف میکنم .آزمایش خون وادرارم مشکلی نداره ولی بعداز9 ماه که سونو دادم کلیه هام کوچیک شده کلیه راست 2میلیمتر وکلیه چپ 2 سانتی متر یعنی از 94 در 38 شده75 در42 میخواستم ببینم این مشکل چیه کم کاری کلیه هام یا شروع نارسایی کلیه ، مربوط به اون بیماری که بهم گفتن هست یا رماتیسم وداروهاش رو کلیه هام اثر گذاشته ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام در صورت كراتينين طبيعي خون وعدم وجود فشار خون بالا كوچكي كم كليه ها جاي نگراني ندارد اين ميتواند عارضه دارو وبيماري باشد
  • تصویر کاربر nima دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد و ارزوي قبولي طاعات و عبادات شماجناب پروفسور كرمي بنده چند روزي است كه بعد از اتمام ادرار و هنگام استبرار كردن دچار سوزش شديد در مجرا ميشوم و انتهاي ادرار به صورت تكرر خارج ميشود و به صوت كامل تخليه نميشود همراه با سوزش در ضمن چركي هم از مجرا خارج نميشود كه به صورت غليظ و تيره باشد فقط خود ادرار كه به صورت تكرر و سوزش خارج ميشود به رنگ شفاف و كمي چسبنده است كه رقيق است ، بنده پارسال خدمت شما سيستوسكوپي انجام دادم و كاملا نرمال بود و ٢٧ سالم است ، علت چيست جناب پروفسور عفونت ادراري است ؟ ازمايش كشت از مجرا و كشت از ادرار لازم است ؟ با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بهتر است ازمايش وكشت ادرار دهيد
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر آزمایش ادرار دادم خون دیده شده و علاوه بر آن در سونوگرافی هم هیدرونفروز کلیه گزارش شده بعد علت را جویا شدم که فهمیدم توسط سی تی اسکن در روطرف چپ و راست pelvic mass گزارش شده خیلی نگرانم خواهش میکنم کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام بايد MRI انجام دهيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب