لیست پرسشها (11,778 پرسش)
ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 590 مشاهده پرسش
سلام دکتر جان و عرض ادب من حدود 2 هفته پیش در بیضه چپ و پهلوی چپ احساس درد شدید کردم و به درمانگاه مراجعه کردم و ازمایش دادم که نشاندهنده وجود خون در ادرار بود و سونوگرافی هم کردم که احتمال وجود سنگ نشان داد بعد که به دکترم مراجعه کردم گفت احتمالا سنگ کوچکی بوده که دفع کردی .. بعد برای اطمینان سیتی اسکن هم انجام دادم که فرمودند در سمت چپ لگن دانسیته کلیشیفه یا فولوبولیت وجود داره و مشکلی نیست .ولی بعد از گذشته این اتفاق من در لگن چپ و بیضه چپ بعضی وقت ها احساس درد میکنم . با این وجود عکس رنگی ام انداختم ممنون میشم نظر شما رو بدونم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام خوشبختانه سنگ نياز به درمان نداريد سنگريزه ها نيز با مصرف مايعات دفع خواهند شد هر ٢ ساعت يك ليوان اب بخوريد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام در هفته 33 بارداری در سونوگرافی بررسی رشد جنین در قسمت کلیه ها نوشته شده. فولنس سیستم پیلو کالیس دو طرف با قطر APلگنچه 2_3میلیمتر دیده شد؛
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام مهم نيست پيگيري سونوگرافي ٦ماه بعد
-
- اقایی هستم 36ساله 5روزه عمل upgoپیلوپلاستی به روش باز داشتم دابل جی هم برام گذاشتن درن هم داشتم که الان خارج شده الان ادرارم حالت اب خون دارد وسوزش دارد ایا مشکلی دارد؟؟ من 5روزه عمل کردم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بعد از عمل طبيعي است چند روز صبر كنيد
-
- سلام من پسری شش ماه دارم که در دوران جنینی متوجه مشکلی در کلیه چپ شدیم وبعد از به دنیا آمدن تا ده روزگی ختنه کردیم وبعد با وصل کردن سند وگرفتن عکس متوجه شدیم برگشت ادرا ر دارد و از یک ماهگی تا الان آنتی بیوتیک مصرف میکند وخوشبختانه با آزمایش های ارار که هر ماه میدهیم عفونت نداشته ولی عکس هسته ای 2 روز پیشش ما را خیلی نگران کرده گویا کلیه چپش کمی زخم شده لطفا ما را راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
ان كليه سالم وا بايد حفظ كرد كليه اسيب ديده را نميتوان كاري كرد پيكيري هر ٣ ماه
-
- سلام.پسری 18ساله از خراسان رضویم،حدود 10ساله که بخاطر ضربه به مثانه تو یک تصادف،مبتلا به گرفتگی کامل مجرای ادراری شدم.تواین 10سال حدود2بار عمل جراحی باز انجام دادم اما نتیجه بخش نبوده.این مدتو با سوند ادراری که از روی شکم وارد مثانه شده ادرارمیکنم.دیگه دارم ناامید میشم بنظرتون چیکارکنم.کمکم کنین.
- سلام جناب دکتر چند سالی هست که زگیل تناسلی دارم اما درمان نکردم تا امسال که به پزشک خانواده مراجعه کردم که دوره پوست گذرانده بود و یک محلول به من داد که باید یک بار صبح و یک بار شب استفاده می کردم به مدت زمان 2 هفته تاثیر زیادی نداشته . و الان چند روز هست که دانه های ریزی روی لب دارم و زیر زبانم هم گوشت های ریز صورتی رنگ دیده می شه می خواستم نظرشما رو بدونم عکس رو برای شما ارسال می کنم با تشکر.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام فعلا نياز به درمان ندارد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام خدمت آقای دکتر
امیدوارم همیشه موفق باشین چون موفقیت شما با بهبودی بیماران توام خواهد بود .
من از تبریز مزاحم شدم خدمتتون تو یکی از آزمایشات روتین خون و ادارار متوجه دفع پروتئین به مقدار زیاد شدم چندین مرحله آزمایشات خون و ادرار رو انجام دادم که با صلاحدید پزشکان مجبور به انجام نمونه برداری از کلیه شدم یا همون بیوپسی از کلیه نتایج آزمایشات رو براتون تو ضمیمه فرستادم خواهش میکنم نظرتون رو در این باره بهم اعلام بکنین تا بدون به کی باید مراجعه کنم یا چه کارهایی رو باید انجام بدم
آیا نتایج آزمایش وضعیت منو چجوری نشون ؟
ممنون میشم اگه لطف بفرمایین و زودتر جواب بدین ما تعریف شما رو خیلی شنیدیم .
منتظرم . تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام شما بايد تحت نظر دكتر نفرولوژي باشيد ورم داخلي كليه داريد درمانش فقط دارو و رژيم كم پروتيين وكم نمك است
-
- با سلام خدمت دکتر مادر بنده 60 ساله هست و در سونو که انجام دادند یک کیست کورتیکال به قطر 9 mm در پل فوقانی کلیه چپ به همراه یک توده اکوژن به قطر 6 mm مشاهده شده که می تواند مطرح کننده آنژیومیولیپوم باشد آیا نیاز به درمان دارد؟ جدیدا گاهی اوقات فشارخونشون بالا میره آیا مربوط به همین توده می شود ؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
فقط پي گيري هر ٦ ماه
-
- در سو نوگرافی که انجام شد:یک سنگ به قطر6mm در دسته کالیس تحتانی چپ به چشم میخورد خواستم در مورد راههای درمان سوال کنم یاد آوری میکنم هیچگونه درد یا علامتی ندارم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اينستگ نياز به درمان ندارد
-
- عفونت ادراری
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام نتيجه را بفرستيد ببينم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

