اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 590 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان و عرض ادب من حدود 2 هفته پیش در بیضه چپ و پهلوی چپ احساس درد شدید کردم و به درمانگاه مراجعه کردم و ازمایش دادم که نشاندهنده وجود خون در ادرار بود و سونوگرافی هم کردم که احتمال وجود سنگ نشان داد بعد که به دکترم مراجعه کردم گفت احتمالا سنگ کوچکی بوده که دفع کردی .. بعد برای اطمینان سیتی اسکن هم انجام دادم که فرمودند در سمت چپ لگن دانسیته کلیشیفه یا فولوبولیت وجود داره و مشکلی نیست .ولی بعد از گذشته این اتفاق من در لگن چپ و بیضه چپ بعضی وقت ها احساس درد میکنم . با این وجود عکس رنگی ام انداختم ممنون میشم نظر شما رو بدونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خوشبختانه سنگ نياز به درمان نداريد سنگريزه ها نيز با مصرف مايعات دفع خواهند شد هر ٢ ساعت يك ليوان اب بخوريد
    2. تصویر کاربر ابوالفضل جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      مچکرم از پاسخگویتون.. با توجه به وجود فلوبولیت در سمت چپ ، علت درد در لگن سمت چپ چیست ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ان مهم نيست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 553 مشاهده پرسش
    با سلام در هفته 33 بارداری در سونوگرافی بررسی رشد جنین در قسمت کلیه ها نوشته شده. فولنس سیستم پیلو کالیس دو طرف با قطر APلگنچه 2_3میلیمتر دیده شد؛
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام مهم نيست پيگيري سونوگرافي ٦ماه بعد
  • تصویر کاربر 1 جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    اقایی هستم 36ساله 5روزه عمل upgoپیلوپلاستی به روش باز داشتم دابل جی هم برام گذاشتن درن هم داشتم که الان خارج شده الان ادرارم حالت اب خون دارد وسوزش دارد ایا مشکلی دارد؟؟ من 5روزه عمل کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بعد از عمل طبيعي است چند روز صبر كنيد
  • تصویر کاربر اعظم جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام من پسری شش ماه دارم که در دوران جنینی متوجه مشکلی در کلیه چپ شدیم وبعد از به دنیا آمدن تا ده روزگی ختنه کردیم وبعد با وصل کردن سند وگرفتن عکس متوجه شدیم برگشت ادرا ر دارد و از یک ماهگی تا الان آنتی بیوتیک مصرف میکند وخوشبختانه با آزمایش های ارار که هر ماه میدهیم عفونت نداشته ولی عکس هسته ای 2 روز پیشش ما را خیلی نگران کرده گویا کلیه چپش کمی زخم شده لطفا ما را راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ان كليه سالم وا بايد حفظ كرد كليه اسيب ديده را نميتوان كاري كرد پيكيري هر ٣ ماه
  • تصویر کاربر مجید پنجشنبه ۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام.پسری 18ساله از خراسان رضویم،حدود 10ساله که بخاطر ضربه به مثانه تو یک تصادف،مبتلا به گرفتگی کامل مجرای ادراری شدم.تواین 10سال حدود2بار عمل جراحی باز انجام دادم اما نتیجه بخش نبوده.این مدتو با سوند ادراری که از روی شکم وارد مثانه شده ادرارمیکنم.دیگه دارم ناامید میشم بنظرتون چیکارکنم.کمکم کنین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مسعود یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر چند سالی هست که زگیل تناسلی دارم اما درمان نکردم تا امسال که به پزشک خانواده مراجعه کردم که دوره پوست گذرانده بود و یک محلول به من داد که باید یک بار صبح و یک بار شب استفاده می کردم به مدت زمان 2 هفته تاثیر زیادی نداشته . و الان چند روز هست که دانه های ریزی روی لب دارم و زیر زبانم هم گوشت های ریز صورتی رنگ دیده می شه می خواستم نظرشما رو بدونم عکس رو برای شما ارسال می کنم با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام فعلا نياز به درمان ندارد
    2. تصویر کاربر مسعود جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      یعنی الان نیتروژن درمانی نکم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      نه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر فرزاد جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 544 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    امیدوارم همیشه موفق باشین چون موفقیت شما با بهبودی بیماران توام خواهد بود .
    من از تبریز مزاحم شدم خدمتتون تو یکی از آزمایشات روتین خون و ادارار متوجه دفع پروتئین به مقدار زیاد شدم چندین مرحله آزمایشات خون و ادرار رو انجام دادم که با صلاحدید پزشکان مجبور به انجام نمونه برداری از کلیه شدم یا همون بیوپسی از کلیه نتایج آزمایشات رو براتون تو ضمیمه فرستادم خواهش میکنم نظرتون رو در این باره بهم اعلام بکنین تا بدون به کی باید مراجعه کنم یا چه کارهایی رو باید انجام بدم
    آیا نتایج آزمایش وضعیت منو چجوری نشون ؟
    ممنون میشم اگه لطف بفرمایین و زودتر جواب بدین ما تعریف شما رو خیلی شنیدیم .
    منتظرم . تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام شما بايد تحت نظر دكتر نفرولوژي باشيد ورم داخلي كليه داريد درمانش فقط دارو و رژيم كم پروتيين وكم نمك است
  • تصویر کاربر منصوره جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1047 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر مادر بنده 60 ساله هست و در سونو که انجام دادند یک کیست کورتیکال به قطر 9 mm در پل فوقانی کلیه چپ به همراه یک توده اکوژن به قطر 6 mm مشاهده شده که می تواند مطرح کننده آنژیومیولیپوم باشد آیا نیاز به درمان دارد؟ جدیدا گاهی اوقات فشارخونشون بالا میره آیا مربوط به همین توده می شود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      فقط پي گيري هر ٦ ماه
  • تصویر کاربر منصور جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 502 مشاهده پرسش
    در سو نوگرافی که انجام شد:یک سنگ به قطر6mm در دسته کالیس تحتانی چپ به چشم میخورد خواستم در مورد راههای درمان سوال کنم یاد آوری میکنم هیچگونه درد یا علامتی ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اينستگ نياز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر farahani853@yahoo.com جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    عفونت ادراری
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام نتيجه را بفرستيد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب