لیست پرسشها (11,778 پرسش)
سارا یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 633 مشاهده پرسش
با سلام، من دختر22 ساله ای هستم که برای سونوگرافی رحم و تخمدان مراجعه کردم که به طور اتفاقی متوجه شدند که در کف مثانه ی من مواد غلیظ ته نشین شده به ابعاد 50*40*10 میلی متر وجود دارد که با جابجایی من این مواد کمی حرکت میکردند. من هیچ علایمی نداشتم نه سوزش ادرار نه درد نه تکرر ادرار و اینکه فقط گاهی مثلا ماهی یبار در حد یک ربع مثانه م میسوزه یا تیر میکشه که رفع میشه، این رو هم بکم که من ادرارم رو خیلی زیاد نگه میدارم و اب هم خیلی خیلی کم مصرف میکنم و روز سونوگرافی حدود 15 ساعت بود ک ادرارم رو تخلیه نکرده بودم، خواستم نظر احتمالی شما رو بدونم ایا مساله ی مهمیه؟ من خیلی نگرانم با تشکر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام اب زياد بخورطد و سونو را تكرار كنيد
-
- Akhbari: سلام وشب بخیر . چند وقتی است حدود چهار ماه .پهلوهایم و دل و کمرم درد میکند .به دکتر مراجعه کردم و بعد از سونو گرافی دیدند که در هر دو کلیه سنگهای سه میلی متری وجود دارد .قرص سیستون دادند که حدود ده روز است که روزی دوتا میخورم ولی درد هایم بیشتر شده و اذیت میشوم .حال میخواستم بدانم که سنگ کلیه کمر درد و پهلو درد دارد و ایا باید این قرص را ادامه بدهم و ایا نتیجه ای دارد و سنگها را اب میکند یا دفع میکند .چه کنم که از درد خلاص شوم . ...با تشکر از شما بنده پنجاه ساله هستم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
ابزياد بخوريد هر ٢ ساعت از بين ميرود
-
- هفته قبل فرزندم از ناحیه پهلو راست احساس درد خفیفی داشت همراه با تب که وقتی به پزشک مراجعه کردم سنوگافی انجام دادم که اتساع خفیف سیستم پیلو کالیسلی راست مشاهده شده می خواستم ببینم راه درمانش چگونه است و آیا خطری برای فرزندم دارد یا نه.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
نه اتساع خفيف مهم نيست
-
- اگر امکان داره عکس سونوگرافی رو ارسال کردم مشگل مادرم رو برام بفرمایید
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سنگ ته كليه افتاده وكيست غير سرطاني است هيچكدام درمان نمي خواهند
-
- سلام وقت بخیر من 1سال هست که بیماری خود بیمار انگاری دارم انقدر دکتر رفتم که ديگه همه خسته شدن.. هفته پیش بازم رفتم چکاپ خیلی جزیی خون در ادرارم دیده شد دکتر گفت چیز خاصی نیست ولی به اجبار من سونوگرافی از کلیه ها مثانه و مجاری ادراری نوشت که انجام دادم جوابش نرمال بود و آثاری از توده و سنگ نبود.. ميخواستم بپرسم به نظرتون من سیستوسکوپی برم یا نه سونوگرافی کفایت میکنه؟؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
نه مشكلي نداريد نگران نباش
-
- سلام من وقتی ادار می کنم باید دوباره برگردم دشویی با الخصوص صبح ها که مدفوع می کنم یک ذزه ادرار باقی می ماند از بچگی هم اینجوریم...
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام استبرا كنيد وبه اين اصلا اهميت ندهيد
-
- باسلام باتوجه به سوال قبلی و مراجعات مکرر به تهران متاسفانه جوابی حاصلم نشد و بچه ام نمیدونم تکلیفش چیست کد رهگیری مدارکی که براتون فرستادم o97yk633660 الان یک ماه پیش باز اسکن و سونو در تهران و در مراکز اطفال مهر و دکتر علیزاده گرفتم لطفا مرا راهنمایی کنید و من تصاویر رو میفرستم
-
علی یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام لطفا جواب سوال رو بدین - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- پدر بنده 74 سال دارند 1 ماه پیش نزد دکتر حسن جمشیدیان عمل turp پروستات انجام دادند و چسبندگی مجاری ادرار داشتند .بعد از کشیدن سوند بعد از 2 هفته نمی توانستند ادرار کنند باز سوند زدند بعد از کشیدن دچار تکرر ادرار شدند مجدد بعد از دو روز ادرارشان قطره قطره میاد دکتر گفتند از مثانه باید نوار گرفته بشه.در ضمن پدر من از یک ماه قبل از عید دچار دیسک کمر شده اند. الان مدام دچار تکرر ادار و یا حبس ادرار هستند باید چه کنیم؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام جهت نوار مثانه با شماره٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس بگيريد به احتمال زياد به علت ديسك عصب مثانه كم كار شده است
-
- سلام من 34 ساله هستم کلیه طرف چپم لگنی هست و دچار تنگی مجرا بودم کلیه ام دارای سنگ های ریز و درشت زیادی هست یک سال پیش توسط دکتر سیم فروش جراحی شدم که میخواست هم تنگی مجرا رو عمل کنه هم سنگام رو در بیاره که تنگی رو تقریبا باز کرد اما کلیه بعلت ورم جراحی نکرد گفتن نمی شد الان یک سال گذشته هیچ سنگی رو دفع نکردم در حال حاضر زیر شکمم خیلی درد میکنه دکتر سیم فروش گفتن دیگه کاری نمیشه کرد چون لاپارسکوپی بعلت اینکه کلیه لگنی هست ممکنه عوارض زیادی داشته باشه دیگه نمی دونم باید چکار کنم مدارک پزشکیم کامله تمام عکس ها رو دارم اسکن lvp عکس رنگی اسکن هسته ای لطفا راه درمانی واسم بگید چون واقعا درمانده شدم سه بار هم سنگ شکن کردم با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام از نظر من نياز به درمان نيست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با توجه سوال قبل علت درد در سمت چپ لگن بنده چیست . لازم به یاد اوری است که فلوبولیت یا دانسیته که در عکس رنگی و سی تی اسکن نشان داده شده در سمت چپ لگن می باشد
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
غده لنفي با رسوب كلسيم فلوبوليت نامده ميشود خارج از حالب استدرمان نميخواهد - نمایش سایر 6 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

