اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    ا سلام و خسته نباشی
    دکتر من 30 سالم و در سمت راستم درد شدیدی بوجود امد که بعد از مراجعه و عکس گرفتن گفتن که کلیه سمت چپم یک توده بزرگ و کلیه راستمم سنگ دارد.گفتن که باید کلیه چپ در بیارن میخواستم ببینم تشخصیی که دادن درست؟!!عکس سی تی رام فرستادم .باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سريعا بايد عمل كنيد
  • تصویر کاربر آله جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    من 47سال سن دارم که بعلت کیست کلیوی مدت 6 سال است تحت درمان دیالیز قرار دارم حال آیا امکان دارد با انجام عمل لا پاراسکوپی نسبت به برگشت کلیه ها م امیدوار بود ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام نه به فكر پيوند باشيد
  • تصویر کاربر مونا جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4305 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام آقای دکتر سنگ 6میلی داشتم که وارد لوله حالب شده بود و بعد از سه روز وبا وجود درد و خون در ادرار بادرد زیاد دفع شده سنگ اندازه اش در حدود 5میل بود نه 6میل بعد از دفع سنگ احساس درد در پهلو و کلیه دارم به هوای سرد هم حساس شده حجم ادرار و رنگش معمولیه احساس سوزش نمیکنم ،الان مساله درد کلیه ام هست که علتش نمیدونم ،درد کلیه ام ممکنه به علت عفونت بعلت خارج شدن سنک و خراش حالب باشه خیلی نگرانم ،تاچه مدت وجود درد عادی هست. ممنون از پاسخگویی تون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      حتما سي تي اسكن بدون تزريق انجام دهيد تا خيالت از سنگ باقيمانده راحت شود
  • تصویر کاربر سهیل جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 496 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر من یه مشکلی اساسی دارم که فکر کنم شاید نزدیک 10 سال شده که تحملش کردم و کیفیت زندگیمو به شدت تحت تاثیر قرار داده. 1) اولین چیز این هست که احساس عمیقی دارم که دفع ادارم به طور کامل انجام نمیشه. هم از مقدار دفع. هم از احساس بعدش. و هم از فاصله زمانی که بعد از ادار به دستشویی نیاز دارم. 2) زمانی که احساس کنم نزدیک دستشویی نیستم حالت دفع ادرار بهم دست میده. و تحملش بسیار دشوار میشه. قدرت تحمل در مقابل دفع ادرار ندارم. ازم خارج نمیشه ولی چنان دردی داره که احساس می کنم مثانم داره پاره میشه. یه دفم که موقعیت دفع نبود کلیه هام درد گرفت و مثانم بی حس شد. زمانی که فشار میاد و موقعیت دفع فراهم نیست، خروج ادرار با درد همراهه. هر چی زمان بیشتری تحمل کرده باشم خروجش هم سخت تر میشه. به نحوی که بعضی اوقات با اینکه درد شدیدی دارم ولی چند قطره بیشتر خارج نمیشه. بعد از تخفیف درد و مثلا بعد از نیم ساعت می تونم دفع رو انجام بدم که بازم احساس می کنم ناقص انجام میشه 3) برای کنترلش کم اب می خورم. حتی ممکنه یه روز یه لیوانم نخورم که اینم اونطوری که من می دونم به شدت به کلیه ها اسیب می زنه. 4) من بیماری کرون هم دارم . ممنون می شم در مورد این درد قدیمی یکم بنده رو راهنمایی کنید . خیلی ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      درد مزمن منشا كرون ميتواندداشته باشد٢-براي احساس ادراري يايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر سعید جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشی خدمت دکتر
    بنده 30 سالم و سمت راستم بشدت درد گرفت رفتم دکتر بعد از سونوگرافی تشخصی دادن که یه توده بزرگ در کلیه چپم می باشد (rcc تشخیص دادن)و گفتن باید کلیه چپ دربیارن میخواستم ببینم هیچ راه درمان دیگری وجود نداره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام سريعا بياييد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ در اپارات فيلم تومور كليه من را ببينيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان فقط جراحي است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مژگان پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    با سلام من قبلا ازمایش ادرار دخترم را براتون فرستادم ولی جواب نگرفتم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اين ازمايشات نرمالند ومشكلي ندارد
  • تصویر کاربر شانا پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 503 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشيد خدمت شما دكتر خوب و حاذق آقاي دكتر من ٢٩سالمه يك ساله از همسرم جداشدم ،سابقه سوزش ادرار وعفونت ادراري داشتم كه هربار با كشت و مثبت بودن باكتريا به من آنتي بيوتيك تجويز شد ولي الان دوماهه كه سوزش وتكرر گاهي زياد ميشه گاهي كم به همراه لرز بدون تب گاهي اوقات،احساس سنگيني زير شكم اخرين كشت و سونوي پروخالي مثانه دادم گفتند ازمايش ادرار منفيه سونو هم طبيعيه كليه ها سالمو خوبه فقط جداره مثانه كمي ضخامت ديده شده خيلي نگرانم خيلي زياد جوري كه هرروز فقط گريه ميكنم كه چيز خطرناكي نباشه آلبته ناگفته نمونه ٨ماهه پدرم رو ار دست دادم قبلش هم وسواس فكري شديدي داشتم كه روانپزشك سرترالين بهم تجويز كرده بودن ولي دكتر واقعا مثانه م دردناكه و اذيتم ميكنه قسمت ناحيه تناسلي بعداز هربار دستشويي ،ترخدا از سيستوسكپي ميترسم حتما بايد انجام بدم؟؟؟فقط راهش همينه چون يوريناسين هم روزي دوتا 5ميل خوردم سي تا هيچ تأثيري نداشت الان بدتر شدم كمكم كنيد دارم از نگراني سكته ميكنم به جونه دخترم شبوروزم شده گريه ترس،آقاي دكتر همش احساس پري مثانه دارم احتمال تومور يا سرطان هست؟؟؟كشت ادرارم خوني ديده نشد منفي بود دوروزه جوابمو گرفتم خيلي نگرانم جونه عزيزترين هاتون راهنماييم كنيد خيلي تنها شدم بعداز فوت پدرم خيلي زيادممنونم يك دنيا آقاي دكتر آنتي بيوتيك هم سه نمونه حتي با اينكه عفونت اينبار ديده نشد دكتر تجويزكردكه بدتر شدم خيلي لطف ميكنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام عزيزم مشكل شما صد در صد روحي است نياز به درمان نداريد
  • تصویر کاربر افسانه جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سللم آقای دکتر.درد شدید در ناحیه هر دو پهلو مخصوصا سمت چپ دارم.البته مدت یکماه هست که درد دارم ولی فقط سمت چپ بود که با گرم کردن بهتر میشد.ولی سه روز که درد خیلی زیاد شده.
    البته مقداری هم آلپرازولام مصرف کردم
    فقط با مسکن آروم میشه.
    لطفا راهنماییم کنید.متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كنيد بفرستيد
  • تصویر کاربر حسين جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    باسلام من تومورمثانه جراحي كردم وچون تنگي مجارداشتم بعدازجراحي سوند زدن كه خيلي اذيت شدم وهميشه خونريزي داشت والان بعدازحدود سه ماه بعد از جراحي تنگي مجرا دارم خواستم ببينم جناب كرمي دركدام يك ازبيمارستانها هستن وايا دربيمارستانهاي دولتي پذيرش دارند ياخير ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام اول لياييد ببينم
  • تصویر کاربر کمیل جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 556 مشاهده پرسش
    با سلام مدتی است ادرار من زرد پر رنگ میباشد و بعضی اوقات کف الود و همچنین بعضی وقت ها هردو کلیه ام درد میگیرد. و تعرق دست و پام هم بیشتر شده و مدتی است مشکل نعوظ پیدا کردم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار وخون بدهيد بياييد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب