لیست پرسشها (11,778 پرسش)
صادق یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 600 مشاهده پرسش
سلام، مدتيه گاهي اوقات احساس درد تو قسمت پلو پشت كمر ميكنم ( خيلي خفيف ) و اشتهام يكم كم شده همچنين گاهي اوقات تهوع و سر گيجه، بدونه نسخه ازمايش كراتينين اوره دادم كه جواب كراتينين 1.2 و اوره 29 بود، احتياجي به پيگيريه بيشتر يا پرهيز غذايي هست ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
شما كاملا سالميد
-
- عمل سنگ شکن داشتم و به علت تنگی حالب سوندdg کار گذاشتم تا چند روز خون از مجرا باید بیاید
مقدار خون از مجرا بسیار زیاد است انگار رگ
پاره شده است و حالت خونابه ندارد
آیا طبیعی است-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عكس برداري كنيد اگر سنگ نداشتيد لوله را خارج كنيم - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام آقاي دكتر . من در كليه چپ سنگ 8 ميليمتري و سنگ چهار ميليمتري مي باشد . و در كليه راست سنگ چهار ميليمتري مي باشد . درد دارم التهاب دارم و وزنم 135 كيلوگرم است و عرق خارشتر و خارخاسك و ترب سياه و هندوانه و قرص هاي مسكن ژلوفن و ديكلوفناك و پيروكسيكام و استامينوفن كدئين استفاده ميكنم از آمپول و عمل جراحي و بيهوشي و وصل كردن سون مي ترسم . ولي كليه ام درد و التهاب دارد كمكم كنيد آقاي دكتر . فيلم عمل pcnl شما را در سايت آپارات ديدم ولي از عمل و جراحي و درد ميترسم . چكار كنم درد و التهاب دارم .آقاي دكتر سنگ شكن درد و التهاب و خونريزي و مشكلات دارد و سنگ را پودر نميكند و از بين نميبرد چرا باز هم بعد از انجام سنگ شكن باز هم بايد درد بكشد و براي دفع آن دچار درد هاي وحشتناك شودخيلي نگرانم كمكم كنيد
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
اين ينگ در سما نياز به درمان ندارد١-در كاليس تحتاني است٢-وزن شما بالا است سنگ شكني جواب نميدهد
-
- با سلام چند روز پیش به صورت ناخودآگاه بدون پیش زمینه ی قبلی دردی در ناحیه ی کلیه به صورت پخش شده ونه به صورت متمرکز احساس کردم شدیدا حالت تهوع داشتم.رفتم دکتر آزمایش فوری عفونت دادن که چیزی نبود امروز دوباره درد گرفت توی اینترنت خوندم مشکوک به سرطانه چیکار کنم کاری میشه کرد؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سونوگرافي كنيد بفرستيد
-
- جدیدا احساس ناراحتی هنگام ادرار و بوی بد ان باعث شد به پزشک مراجعه کنم و ازمایش ادرار و کشت باکتری ایکولای را نشان داد بعد از ده روز خوردن انتی بیوتیک هنوزهم احساس ناراحتی دارم البته دوسه ماه قبل هم التهاب ناشی از دفع سنگ در مجاری اداری دیده شده بود و دوکلیه هم هرکدام سنگ دو میلی دارد
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد سي تي اسكن بدون تزريق انجام دهيد
-
- سلام اقای دکتر دختری دارم دو ماه و شش روزه در سن 32 روزگی به علت تب بالا در بیمارستان بستری شد و تشخیص عفونت ادراری داده شد به مدت شش روز داروی امپی سیلین و سفاتکسیم در بیمارستان گرفت بعد از مرخص شدن هم یک هفته شربت سفکسیم یک سی سی هر 12 ساعت و دو هفته هم شرب سفالکسین 2.5 سی سی هر 24 ساعت بهش دادم الان یک هفته هست که دارویش تمام شده از پنجشنبه تا حالا دوباره تب کرده که با استامینوفن پایین میاد امشب رفتم بیمارستان اورژانسی ازمایش ادرار و خون گرفتم ازش که عکشو واستون میفرستم البته جواب کشتش تا فردا پس فردا اماده میشه در زمان بستری در بیمارستان دوبار ازش سونوگرافی کردن با دو نظر متفاوت . که تصویر انها رو واستون میفرستم. اقای دکتر من شهرستان کاشان هستم و برای پیگیری تشخیص و درمان احتمالی تب میخوام بیام تهران به من گفته اند فوق تخصص کلیه اطفال ببرم ولی تعریف شما را خیلی زیاد شنیده ام لطفا مرا راهنمایی کنید تو رو خدا فقط سریع تر من میخوام بچه رو بیارم تهران
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد اسكن هسته اي را ببينم
-
- باسلام و احترام خدمت اقای دکتر من یکی دوساله بعضی وقتها ناراحتی ودرد شدید از پهلوهام احساس میکنم دوسه تا دکتر رفتم هرکدوم یه نظریه دادن .اخرین بار دوماه پیش باز درد داشتم که سونوگرافی و سی تی اسکن و... رفتم تو سی تی اسکن نوشته یه نودل مشاهده شده میخواستم ببینم نودل چیه ایا خطرناکه ؟درمانش چه جوریه .همین الان درد شدید دارم .ممنون از شما و جوابتون
- M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: M Davoodi: با سلام آیا برای کسی که به علت بزرگی پروستات وسنگ مجاری ادراری مسدود شده و کراتین به 16رسیده بغیراز دیالیز راه دیگری وجود دارد وتا روزی جند بار دیالیز مشکل اساسی ایجاد نمی شودپدر بنده حدود 15روزاست که ادرار نداشته وکراتینش به 16رسیده بود با انجام 5بار دیالیز روزانه و هربار 3ساعت کراتین به 7رسیده اما ادرار ش دراین مدت بیشتر از 20یا30سی سی نبوده خواستم بدانم این تعدادوتایم طولانی دیالیز مشکل ساز نیست و اینکه چون در شهرستان ساکن هستیم آیا در تهران مرکزی وجود دارد که با وسیله دیگری بتوان این مشکل راحل کرد یاراهکار دیگری وجود دارد بیمار 80سال دارد وازنظر غذایی نیز قادر به خوردن سوپ ومیوه می باشد و تاکنون نیز مشکل کلیه نداشته از نظر فشار وقند خون نرمال است و خواستم بدانم از نظرتغذیه چه پیشنهادی دارید با سپاس فراوان
- سلام دکتر کرمی مادرم 72 سالشه, هشت سال قبل دچار فشارخون بالا شد, بعد از آنژیو قلب و کلیه گفتند کلیشون مشکل نداره و قلبشون فنر گذاشتند و پیس میکر خدا رو شکر توی این مدت فشار خونش منظم شده بطور متوسط یازده روی هشت شده تا اینکه چند وقط پیش انگشت شصت پاس راستشون کبود شد, بعد از آزمای متوجه شدیم اوره. 141 کراتنین 23 اسید اوریک 118 نتیجه سونوگرافی هم: کلیه راست با طول 85 و ضخامت پارنشیم میانی 8 کلیه چپ با طول 90 و ضخامت پارانشیم در میانی 8 اکوی پارنشیم ها افزایش و ضخامت کاهش یافته چند کیست کورتیکال بزرگترین 41 و 25 میلیمتر مشاهده شده نظر شما چه کار لازم است انجام دهیم ؟ آیا خطر ناک است ؟ پیشاپیش سپاسگزارم
- سلام آقاي دكتر . من سنگ كليه دارم و يك سنگ 8 ميليمتري در كليه چپ و يك سنگ چهار ميليمتري در كليه راست . از آمپول و عمل جراحي و سون و درد و بيهوشي ميترسم كليه چپ من درد و التهاب دارد و همش دارم قرص مسكن ميخورم خيلي نگرانم چكار كنم كمكم كنيد از عمل ميترسم ولي درد دارم .
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

