لیست پرسشها (11,778 پرسش)
حسین سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 515 مشاهده پرسش
باعرض سلام....خسته نباشید....اقای دکتر من حدود شش سال کلیه سمت چپم درددارم تمام سونوگرافی هام یه سنگ 6 میلی نشون داده....تودوتا ازسونوهامم. یه توده 19 میلیمتری نشون داده.چنددکتر گفتن خوش خیم ...توده اکوژنه....اصلا جواب درستی بهم ندادن....همیشه درد دارم مخصوصا زمستونا.....توروخدا بگین من باید چکا ر کنم....ازمایشاتم هم سالمه...فقط درد دارم نه سوزش ادرار دارم نه عفونت-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سي تي اسكن با تزويق بايد انجام شود
-
- توده کلیه
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ يا ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠ سريعا امروز بياييد خارج از نوبت ببينم
-
- Madar: با سلام ، بیماری با مشخصا ت زیر میباشم دربررسی سونوگرافی هردو کلیه دارای اکو ابعاد وضخامت پارانشینال طبیعی هیدرونفروز متوسط کلیه چپ اتساع پروگزیمال حالب مربوط به همراه یک سنگ به دیامتر تقریبی mm 95 در ثلث فوقانی ان درفاصله 4سانتی متری از upj مشهود است. پروستات با وزن تقریبی حدود 45 گرم مشاهده میگردد. لطفا راهنمایی کنید . غلامعلی دالوند
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام سنگ شكن وتي يو ال درمان است بايد بياييد حضوري صحبت كنيم خارج از نوبت٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- اقای دکتر سلام وخسته نباشید من یک پرستار هستم ومیخواهم در مورد بیماری همسرم سوا لی بپرسم ایشان 53 سال سن دارند ودوماه پیش عمل جراحی tcc حالب راست انجام دادندو نفرکتومی شدندوکلیه وحالب راست وغدد لنفاوی اطراف کلیه به طور کامل توسط جراحش خارج شده گرید تومور سه بوده اقای دکتر خواستم بدانم پیش اگهی بیماری چگونه است ایا می توانیم امیدوار باشیم و با توجه به اینکه بیمار یک کلیه دارد در طی شیمی درمانی من به عنوان یک پرستار چه مراقبتها یی باید از بیمار انجام دهم وایا بیما ر می تواند گوشت قرمز مصرف کندازشما ممنونم واز خدا بر ایتان سلامتی ارزو میکنم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام قدم بعدي شيمي درماني وتحت نظر انكولوگ بودن است
-
- با سلام به علت عفونت های مکرر ادرار دو سال پیش به دکتر اورولوژی مراجعه کردم جواب آزمایشات سونوگرافی اسکن شکم vcug سالم بود در حین سیستوسکوپی پزشک متوجه تنگی شدن دو بار تنگی رو عمل کردم و پزشک سوند نذاشتن همون روز مرخص شدم حدود یک ماه خوب بودم ولی نزدیک به یک سال میشه که تنگی برگشته در این یک سال 3 بار عفونت کلیه گرفتم درد به هنگام و بعد از ادرار و سوزش مداوم ادرار نه فقط به هنگام ادرار خیلی اذیتم میکنه به پزشکان اورولوژ متعددی مراجعه کردم نظرات مختلفی داشتن مثل چسبندگی مجرا داشتن گیرنده التهاب مثانه سوال من از شما پزشک محترم این است که واقعا مشکل من چیه؟ اگر عود تنگی باشه آیا میشه عمل کرد و بعد از عمل آیا سوند میذارن خانم متاهل 30 ساله هستم با تشکر
-
عطیه یکشنبه ۱ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
خواهش میکنم آقای دکتر جواب سوالم بدید ممنون - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام من به علت عفونت های مکرر ادرار به اورولوژ مراجعه کردم آزمایشات سونوگرافی و vcug سالم بوده و در سیستوسکوپی متوجه تنگی مجرا شدن دو بار عمل کردم حدود یک ماه خوب بودم و حدود یک سال که تنگی برگشته بعد از عمل سوند نذاشتن همون روز ترخیص شدم تو این یک سال درد به هنگام ادرار یا موقع ادرار سوزش بصورت مداوم نه فقط زمان ادرار و عفونت های کلیه که 3 بار دچار آن شدم بسیار اذیتم میکنه به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما هر کدام یک تشخیص دادن چسبندگی مجرا داشتن گیرنده زخم مثانه الان سوال من از شما پزشک محترم اینه که واقعا مشکل من چیه و اگر بازگشت تنگی مجراست میشه عمل کرد و آیا بعد از عمل باید سوند گذاشته شود خیلی ممنون ببخشید که وقت ارزشمند شما رو گرفتم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد سيستوسكوپي كنم ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
-
- از الت تناسلیم خونریزی دارم نه موقع ادرار..موقع خواب یا مواقعی به غیر از ادرار
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
بايد سيستوسكوپي كنيد
-
- سلام و خدا قوت آقای دکتر
بنده بصورت اتفاقی پیش پزشک رفتم جهت بررسی پرستات که بعد از انجام سونوگرافی معلوم شد که مشکل خاصی نیست ولی متوجه شدم کلیه چپم دچار نفروز گردیده و از نظر فیزیکی رشد کرده و از حالت نرمال خارج گردیده با انجام آزمایش کراتین و پروتیین در خون همچنین جواب نرمال بود و دکتر ایندفعه عکس هستهای نوشتند و با مراجعه به ایشان فرمودند که میزان کار کلیه ۱۲٪ میباشد و احتمال اینکه از بدن شما خارج شود زیاد است و به بنده فرمودند که به بیمارستان هاشمی نژاد مراجعه کنم ، از حضور شما خواستم سوال کنم که تا جایی که بنده اطلاع دارم در علم پزشکی ۱٪ هم محاسبه میگردد پس چطور کلیه ای که هنوز زنده هست و در حال جنگ باید خارج گردد و به نظر شما چند درصد احتمال برگشت کلیه هست و یا من چه رژیمی باید داشته باشم که آسیب بیشتر به عضو وارد نکنم ، ممنون از حضرتعالی - سلام دكتر جان عرض ارادت
دخترم ٢٨ روزشه اوايل ادرا كه ميكرد مثل پسر ها رو به بالا بود بعد از مراجعه به پزشك ازمايش ادرار و سونو انجام داديم ادرار عفونت نداشت اما سونو جوابش اين بود سمت چپ فولنس و قطر لگنچه كليه چپ ٥م م است الان شديد زمان ادرار به خودش ميپيچه خواهش ميكنم مارو راهنمايي كنيد ما زوج جوانيم و تجربه نداريم اصلا اين بيماري چيه خطرناكه ؟اقاي دكتر خواهش ميكنم كاملا منو راهنمايي كنيم دكتر خيلي هم دل درد داره و بعد شير خوردن مدام به خودش ميپيچه - باسلام خدمت دکتر.بیماریم تنگی مجاری اداربوده که ازدوران بچگی داشتم چندبارعمل انجام دادم ولی باز هم عودت پیدا کرد درحال حاضر بعضی وقتها که ادرارم بند بیاد از سوند نلاتون استفاده میکنم.پیش دکتر که مراجعه می کنم روش درست حسابی نداره میگه همین روش سوند گذاری بهترین روش لطفا راهنمایم کنید .باتشکر حمید از اهواز
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

