اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر رامين دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    با سلام ، جواب ازمايش رو خدمتتون ارسال كردم و مجدادا سوال رو عرض ميكنم . بنده مدتي است وقتي به دستشويي ميروم پس از آن در مدت كوتاهي دوباره ادرار دارم و البته سوزش كمي هم به هنگام ادرار دارم كه اين سوزش وقتي آلت رو لمس ميكنم هم وجود دارد كه ناچيز است، آخرين عكس سونوگرافي بنده مربوط به ٩ ماه پيش است كه سونو لگن و شكم كه نرمال بوده است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمدمردانی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام فرمودید عکس پسرم که هیپوسپادیاس داره رو بفرستم خواهش میکنم بفرمایید پسرم نیاز به عمل داره؟ممکنه برا باروری در آینده مشكلي براش پیش بیاد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عكس از نزديك بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر علي سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    با تسكر از زحماتتان
    من را ١4تير در بيمارستان شهداي تجريش عمل كردين
    قرص نيتروفورانتويين براي من تجويز شده اما بس از مصرف قرص استفراغ ميكنم، ايا راه جايكزين هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دارو را قطع كنيد
  • تصویر کاربر حامد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    بنده برای چکاب نزذ دکتر معاینه شدم که دکتر گفتند امکان هیدروسل هست و سونوگرافی انجام دادم که هیدروسل نشان داده نشد و گفتند که بیضه سمت راست ورید 2.3mm هست و واریکوسل خفیف می باشد نتیجه رو به دکتر نشان دادم که ایشون فرمودند که هیدروسل نیست و واریکوسل رو که پرسیدم گفتند مشکلی نیست. به نظر شما احتیاج به پیگیری مجدد هست یا مشکلی رو در آینده (ازدواج)ایجاد نمی کنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      شما نياز به درمان نداريد
  • تصویر کاربر مخمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر .بنده از استان همدان مزاحم میشوم و دارای سنگی در کلیه راست به اندازه 22 میلیمتر در قسمت فوقانی کلیه هستم. سوالی که از خدمت شما داشتم این است که آیا بیرون آوردن این سنگ به روش pcnlممکن است یا نه؟چون وقتی با یکی از دکترهای همدان مشورت کردم گفتند که سنگ در جاهای بدی قرار دارد و امکان دارد احتیاج به عمل باز باشد در شرایطی که بنده ترجیح می دم عمل باز انجام ندهم.و نکته ی دیگر اینکه بنده دارای بیمه سینا هستم ایا امکانش هست که برای این عمل خدمت شما برسم؟ باتشکر قبلی از مرحمت جنابعالی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من سنگ بيخطري است درمان نميخواهد
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام من چهار عدد سنگ دارم هر كليه دو سنگ و در كليه چپ سنگ 3ميلي و 5ميلي و در كليه راست 2ميلي و3ميلي سنگم هم از نوع كلسيومي هست و الان هم در قسمت پايين و نزديك الت تناسلي بعضي اوقات درد دارم و ادرارم هم خوني ميشود لطفا جهت دفع اين سنگ ها و اينكه پيشگيري شود و ديگر ساخته نشود راهنمايي فرماييد ،زندگي من مختل شده با اين بيماري
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان اين سنگها كه ريز هستند فقط مصرف مايعات زياد ومصرف كم نمك است دارو وسنگ شكني نميخواهد
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام و تشكر ،قرص يا دارويي براي نساختن دومرتبه تجويز نميكنيد؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    ßypasser:
    سلام اقای دکتر
    من پسر 17 ساله هستم
    دوسالی میشه که یه مشکلی دارم
    ولی با کسی در میان نگذاشتم
    همون طور که میدونید الت تناسلی اقایون دو خروجی برای ادرار داره
    برای بنده مجرای بالایی گرفته شده و اصلا ادرار ازش خارج نمیشه
    فقط ادرار با سوراخ پایین خارج میشه
    اگر امکانش راهنمایی کنید
    و این رو هم بگید که میتونم وقتی خودم سنم بالا رفت برم برای درمان ...یعنی من روم نمیشه به خانواده چیزی بگم و اگر نیاز به درمان داره ایا میشه چند سال دیگه اقدام به درمان کنم و برام مشکلی پیش نمیاره اگر بخوام بعدا درمان کنم....و اینم بگم که اصلا سوزش ندارم فقط مشکل اینه که ادرارم از یکی از راه های مجرا خارج میشه
    سوراخ مجرا کاملا کور شده

    ممنون و مچکرم
    راستی اگر امکانش بود به بنده تماس بگیرید تک زنگ بزنید بنده با شما تماس میگیرم
    1. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر لطفا بعد از جواب دادن به سوال این صفحه رو طی 48 ساعت بعد پاک کنید
      من هر روز سر میزنم و اگر جوابی داده باشید میخونم

      و بنظرم بهتره سوالات مردم به میز مدیریت شما ارسال بشه نه صفحه ای که هر کسی بتونه دسترسی داشته باشه و سوالات مردم بخونه
      و فقط جواب شما به صورت یه ادرس به تلگرام اعلام بشه

      پیروز و موفق باشید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      خیلی ممنون از جوابتون اقای دکتر
      طی 2 ماه اینده که به تهران بیام ... مزاحمتون میشم
      روزخوش
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      در خدمتم
    5. تصویر کاربر محمد جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      اقای دکتر کرمی
      اگر امکانش هست صفحه رو پاک کنید...ممنون
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بياييد حضوري معاينه وصحبت كنيم
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      چشم
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر مهرداد سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 540 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر کرمی عزیز
    پدر من 74 سال داره . مطابق سونوگرافی و CT Scan تومور مثانه دیده شد . تاریخ 1396/04/25 عمل TURB با سیستوسکپی انجام شد و تومور کاملا برداشته شد که بزرگ هم بود . نمونه biopsy به پاتولوژی برده شد و جواب پاتولوژی از این قراره :
    TCC - Grading III/IV - poorly differentiated
    Growth Pattern : Solid and Papillary
    Blood and Lymphatic Vessels invasion identified
    Muscle Bundles Invasion were Identified
    ...
    عکس کامل جواب پاتولوژی و همچنین CT به پیوست قرارداده شده است.
    همکار محترم شما آمپولهای BCG رو تجویز فرمودند که از چند هفته بعد شروع بشه.
    دکترکرمی عزیز چقدر احتمال داره که ایشون نیاز به سیستکتومی و تخلیه کامل مثانه و پروستات و غدد لنفاوی و... داشته باشه و اگر همچین نیازی باشه آیا میشه با توجه به سن ایشون که 74 سال دارن و همچنین پرفشاری خون و دیابت هم دارن و همچنین کمی گرفتگی عروق کرونری قلب تشخیص داده شده وهمچنین دیسک کمر هم خفیف دارن از neobladder استفاده بشه ؟ و اگرهیچ کاری صورت نگیره یعنی سیستکتومی نشه و دست نخوره چه خطراتی میتونه داشته باشه ؟
    تشکرفراوان از نیت پاک شما در کمک رسانی به مردم و بنده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام عزيزم در اين سن تحمل عمل برداشتن مثانه با خطرات بالايي همراه است ولذا راديو تراپي وشيمي درماني اولويت دارد
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    علی:
    باسلام.سنگ کلیه به ابعاد10و12میلیمتردرکالیس فوقانی کلیه راست دارم که باسنگ شکن eswlرفع نشد.سوال اولم اینکه اگر سوندحالب ازقسمت مجرای تناسلی واردمیشود،بدلیل کوچکی وتنگی مجاری ادراری،ایا روش pcnlجواب خواهد دادیانه؟چون طبق گفته ی شما یک سوندواردحالب میکنند.باتشکر آیاکوچکی الت ومجاری ادراری خللی درکارایجادمیکندیاخیر؟ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 5177 مشاهده پرسش
    درد در آلت در هنگام ادرار و تیر کشیدن مقعد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب