اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام .14 سال سن دارم کلیه راست باابعاد 77*25 میلی متر واکوی پارنشیمال افزایش یافته گرد1 وضخامت کورتکس 5 میلیمتر وسیستم پیلو کالیسیل نرمال مشاهده گردید. کلیه چپ باابعاد88 *30 میلی متر واکوی پارنشیمال نرمال وضخامت کورتکس 5 میلیمتر وسیستم پیلو کالیسیل افزایش یافته گرید1 مثانه ضخامت جداری2mmو حجم تقریبی 210ccدارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر نادر شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 22904 مشاهده پرسش
    سلام. وقت بخیر. چرا بعد از عمل سنگ شکنی، سنگ موجود در کلیه هنوز دفع نشده در حالی که سنگی که در مثانه گیر کرده بود بعد از عمل سنگ شکنی دفع شد و سنگ ها قابل مشاهده بود؟ چرا دکترهای کلیه هیچ دارو و یا برنامه غذایی خاصی را تجویز نمیکنند و فقط با عکس سونوگرافی و احیانا سنگ شکنی و یا در نهایت عمل باز، کار را پیش میبرند؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر نرگس شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2915 مشاهده پرسش
    Nargess Farahani:
    سلام فراهانی هستم کارشناس تصویر برداری بیمارستان مفید بودم الان بازنشسته شدم
    من سالها پیش که دکتر مستعان سونو کلیه انجام دادن گفتن کلیه چپ اسکار،داره که 14_15 سالگی برات پیش آمده.
    من 19 ساله بودم ivp انجام دادم کلیه چپ. دوبلیکیشن هست حدود 22 سال هست فشارخون بالا با مینیمم بالا دارم
    با اکو متوجه شدن، فشار شریان ریوی 40 هست، مثل اینکه بالاست، تست خواب انجام دادم، چون آپنه داشتم
    آسم دارم
    طبق دستور دکتر 33 سی تی آنژیوگرافی انجام دادم كرونر نیمی اش از داخل عضله رد میشه. گفتن مهم نیست
    دیشب دکتر قلب بودم داروها را که املوبر، تلفست. و اسپیرونولاکتون بود ایشان قرص نیمودیپین را اضافه کردن
    حالا سوال من اینه این اسکار از آن سال ها اپل چرا بوجود آمده، بعد چرا خوب نشده
    آیا الان با دارو ممکنه خوب بشه
    چون بعضی معتقد اند، همه مشکلات بیماری های من از ضعف کلیه است.( دوستانم از علم سوجوک یا تطبیق مطلع هستند)
    آیا فشار خونم، این اسکار،را وخیم تر میکنند
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2807 مشاهده پرسش
    فرزند یک ماهه من ، بعد از به درازا کشیده شدن بیماری زردی ، آزمایش خون و ادرار و کشت داد .. و سونوگرافی از کلیه و مثانه و کیسه صفرا و کبد و ... انجام داد .. در آزمایش خون به جز بیلی روبین که 11.4 بود ، در آزمایش ادرارش گلبول سفید 20-25 نشون داد و در کشت هم کلبسیلا اس پی نوشته شده بود . در سونوگرافی هم همه چیز نرمال بود و فقط کیسه صفرا کنتراکته دیده شده و در کلیه چپ فولنس دیده شده است... تشخیص شما چیه و چه باید کرد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عفرنت دارد وبايد درمان شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      عفونت
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ف.حیدری جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر 4 روزه عمل لابیاپلاستی با بی حسی موضعی انجام دادم و در حال حاضر قرص زاکسیم و مسکن مصرف میکنم.
    از روز دوم احساس ادرار کمی داشتم ولی الان شدید شده که ب فاصله یک ساعت باید از دستشویی استفاده کنم و مثانه ام هم تخلیه نمیشه. عذاب آور شده برام. دکترم میگه طبیعیه ولی من دل درد شدید میگیرم و نمیتونم تحمل کنم. شما چه درمانی رو پیشنهاد میکنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار دهيد كه عفونت نباشد
  • تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 940 مشاهده پرسش
    خواهری دارم 49 ساله مبتلا به بیماری اتو ایمن ازنوع التهاب وتوده درپستان که چندبارهم تخلیه وحتی لنفکتومی همون دست شدند.سنگ کیسه ی صفراهم عمل کردند.مدت 7-8 ماه هست که یک نقطه از شورت (قسمت کاملا جلو خونی میشود.)در زمان سونوگرافی از کلیه ها برای عمل جراحی کیسه صفراگفته شد درکلیه سنگ ریزه هایی دیده میشودکه تا زمانی که دردی حس نمیکنندنیازبه مراجعه ندارد.تا هفته ی گذشته این لکه بینی از مجرای ادرار بدون هیچ علامتی بوده حالیه بمدت یک شب تب ولرز شدید گرفت و اعلام کرده که بصورت خطی در دوطرف شکم منتهی به مجرا درد هم دارد.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید.اجرشما باخداوندسبحان
    1. تصویر کاربر معصومه یکشنبه ۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب کجا ارسال میشود؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سپاس
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 564 مشاهده پرسش
    سنگ كليه دارم به اندازه95ميليمتر
    كه الان در قسمت مياني حالب است الان سه روزه باهاش درگيرم تا ديروز خونريزي داشتم از ادرار...... زياد دردي هم ندارم آيا ميشه دفعش كنم يا بايد سنگ شكن برم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عمل تي يو ال انجام دهيد فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس خارج از نوبت
  • تصویر کاربر سیاوش سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام دکتر عزیز‌ ‌ خواستم اطلاع دهم بعداز چند ساعت که درمطب سند زدید و کمی راحت بودم، دوباره سنگ راه ادرار را مسدود کرد و بیشتر از راه پیستول خیلی ریزی که وجود دارد تخلیه میشوم...پیشاپیش از زحماتی که روز چهارشنبه خواهید‌ کشید، سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      در خدمتم
  • تصویر کاربر محمود سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    با سلام . 40 سال دارم . حدود 3 هفته میشود که از ناحیه زیر شکم سمت راست احساس درد دارم . در طول شب از ساعت 11 شب تا ساعت 6:30 صبح شاید 2 تا 3 بار به دستشویی میروم . بعضی وقتها هم مداد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    پسر بچه 5ساله که در سن 4سالگی ختنه شده و در زمان دفع ادرار قدری مسیر ادرار به سمت چپ انحراف دارد ضمن اینکه قدری زیر آلت محل بخیه حالتی مثل گوشت اضافه دارد. آیا نیاز به عمل جراحی وجود دارد یا به مرور زمان و یا با دارو قابل حل است؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      دستكاري نكنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب