اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر با سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 414 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام در جمعه هفته گذشته دچار دردکلیه سمت چپ شدم که طی یکی دو روز درد ساکت شد ولی همچنان احساس میکنم که داخل آلتم سنگ گیر کرده و در انتهای ادرار چند قطره ای خون مشاهد میکنم نا گفته نماندکه همین کلیه را یک بار در سی سال پیش برای سنگ کلیه عمل جراحی نموده ام ولی هم چنان کلیه هایم سنگ تولید میکنند بدین صورت که هر چند ماه یک سنگ ریز دفع میکنم لذا خواهشمندم راهنمایی فرمائید الان چه باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر علت بررسي شويد
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 647 مشاهده پرسش
    سلام
    من شن کلیه داشتم دکتر قرص هیدروکلوتیازید اگر اشتباه نکنم برای تکرر و پر ادراری بم داد بعد یکی دو بسته استفاده قطع کردم ولی بعد قطع اون استرس ادرار من رو گرفته شبانه روزی تا 7 بار دستشویی میرم. سوزش ادرار ندارم. ادارم قطع و بریده بریده نیست. ولی بعد ادرار بعد یکی دو دقیقه بعد احساس میکنم باز ادرار دارم و دوباره مراجمعه میکنم دستشویی میبینم چند قطره دیگه هست در مورد پروستاتم یک بارم سنو دادم اندازش نرمال بود. ازمایش خون و ادرار امروزمم همش نرمال نرمال بود . کلا استرس دارم و نمیدونم چکار کنم. ایا مثانه من عصبی شده؟ راه درمانش چیه
    9 تا دوازده صبح ا بار
    12 تا 3 یک بار
    سه تا شش یا بار
    شش تا 9 یک بار
    9 تا دوازده شب یک بار
    و12 شب تا 9 صبح 2 بار
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر صدیقه سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1160 مشاهده پرسش
    با سلام.پدر من از طریق سونوگرافی متوجه شده یک توده ایزواکو به اندازه 15 میلی متر در پل فوقانی کلیه سمت راست اش دیده شده و در ازمایش خونش خون دو پلاس دیده شده و اوره و کراتینش نرماله و هیچ دردی نداره خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید میخواهم بدونم معنی ایزواکو و معنی این سونو چه می باشد.لطفا راجع به این توده و بیماری راهنمایی فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام سي تي اسكن با تزريق انجام دهيد بفرستيد
  • تصویر کاربر ندا سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی وقتتون بخیر
    من یه دختر ۲۷ ساله هستم که نزدیک سه سال که هر ماه تب و لرز ،تب بین ۳۸ تا۴۰ درجه ، بی اشتهایی ،گلو درد ، سر درد شدید دارم به طوری که بارها بیمارستان بستری شدم به دکترای کلیه ،غدد،زنان،عفونی،داخلی،گوش وحلق بینی زیادی مراجعه کردم و هر کس یک نوع تشخیص میدادن درنهایت متوجه شدم این حالات بخاطر سنگ کلیه است که طبق اخرین سونوگرافی که انجام دادم یه سنگ در کلیه راستم حدود۶ میلیمیتر و یکی در کلیه چپم به حدود دومیلیمیتر ، که سنگی که در کلیه راستم است دکتر سونوگرافی گفتن تو گوشت کلیه ام نه در مجرای ادرار که قابل عمل شدن نیست، اقای دکتر واقعا از این وضعیتم خسته شدم اگر بشه عمل جراحی کرد حتی حاضر به عمل جراحی هستم فقط میخوام از این وضعیت رهایی پیدا کنم محل زندگی منم در استان گیلان لطفا منو راهنمایی بفرمایین وممنون از وقتی که در اختیارم قرار میدید
    1. تصویر کاربر ندا یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید کی به سوالم جواب داده میشه؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام درمان سنگ ٦ ميلي سنگشكني است و٢ميلي خودبخود دفع ميشود جراحي نياز نيست
    3. تصویر کاربر ندا دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون اقای دکتر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تشكر
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام مادری دارم 75 ساله که از کاهش حجم ادرار و کم رفتن به دستشویی شاکی است در سونو اتروفی کلیه و افزایش ضخامت کورتکس گزارش شده و در آزمایش افزایش اوره 54 و قند ناشتا 116 که با گلی بن گلامید کنترل میشود اکنون هم دچار کمی عفونت و دفع پروتیین وخون میباشد که پزشک اورولوژ تشخیص تنگی مجرای ادراری داده و توصیه به سیستوسکپی و گشاد کردن مجرا را داده در ضمن مادرم فشار خون 12 دارد و اصلا در دست و پا ادم ندارد شما چه دستوری وتوصیه ای میفرمایید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سيستوسكوپي شويد
  • تصویر کاربر طاهره شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخير اقاي دكتر
    مادر بنده مدتي است كه صبح ها موقع بلند شدن از خواب به شدت در ناحيه كناري كمر دچار درد است
    و بعد از رفتن به سرويس بهداشتي اين درد كمتر مي شود
    و در طول روز نيز از شدتش كم ميشود
    ايا اين مشكل كليه است؟
    چند روزي قرص كلسيم خورد خيلي بدتر شد
    براي همين خودش هم ميگويد احتمالا مشكل كليه است
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سونیا جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر عزیز خسته نباشید, با توجه به جواب سنوگرافی زیر ایا من کلیه راستم رو از دست خواهم داد یا راهی وجود داره که بهبود پیدا کند؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      كليه بسيار ضعيف است را ه درمان ندارد
    2. تصویر کاربر سونیا جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خسته نباشید ...ممنونم از پاسخ گویتون ...کلیه چپم چی ایا امکان داره اونم ضعیف بشه یا هرمشکل دیگه ی پیش بیاد واسش...ممنون میشم اطلاعت بیشتری بهم بدید ...
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      ارتباطي به كليه سالم ندارد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    آقای دکتر 3 ماهه درگیر کلیه ام هستم.دیگه امونمو بریده
    انواع و اقسام آزمایش رو انجام دادم.بهم گفتن سنگ ریزس.
    کلی فعالیت انجام دادم ولی انگار نه انگار
    ولی یهو دردش شروع میشه.
    حتی بیمارستان هاشمی نژاد هم رفتم گفتن با قرص و فعالیت دفع میشه.ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم
    خسته شدم😢😢
    دو بسته قرص rowatinex مصرف کردم.
    اگه سنگ ریزس پس چرا در نمیاد؟!
    ممنون میشم کمک کنید سی تی اسکن هم انجام دادم که معلوم شده
    یعنی تو سونوگرافی هیچی‌معلوم نمیشه
    بخدا دیگه‌موندم چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مسعود جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 816 مشاهده پرسش
    این جواب آزمایش بابت دیدن لخته خون در ادرار و بود که دو روز قبل پاسخ دادید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سونوگرافي كنيد
  • تصویر کاربر هادی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 571 مشاهده پرسش
    آقای دکتر با سلام و خسته نباشید. مرد 34 ساله ای هستم که حدود یک سال پیش دچار التهاب پروستات شدم که علائم اون بعد از تجویز چند انتی بیوتیک برطرف شد اما حدود 5 ماه هست که طی چند مرتبه دچار به اصلاح شاش بندی میشم و ادرار بسیار کمی از من خارج میشه که بعد از یک یا دو روز برطرف میشه اما به صورت کلی ادرارم نظم درستی نداردو خیلی کند دفع میشود سونوگرافی انجام دادم که کلیه و پروستات نرمال و مقداری عفونت در مثانه اعلام کردن. واقعا دچار نگرانی شدم آیا علائم سرطان هست؟ لطفا درصورت امکان بنده را راهنمایی بفرمائید ممنون از زمانی که در اختیار قرار می دهید. نتیجه سونوگرافی را هم خدمتتون ارسال می کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب