لیست پرسشها (11,778 پرسش)
حسن جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
سلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر کرمی.بنده حدود چهار ساله دچار سوزش و کاهش شدت جریان ادرار هستم و طی آزمایشاتی که انجام دادم متوجه شدم که دچار تنگی مجاری ادرار هستم وباید سیستوسکپی انجام دهم ولی دکتر من گفتن که به مدت ۱۰ روز سوند باید در مجاری باقی بماند در حالی که شما فرمودین که ۲۴ تا ۴۸ ساعت و یه سوال دیگه اینکه این عمل تاثیر نامطلوبی در عمل نزدیکی و توانایی جنسی دارد یا خیر و همچنین هزینه عمل سیستوسکوپی شما چقدر هست در ضمن من بیمه درمانی نیروهای مسلح و همچنین تامین اجتماعی هستم.با تشکر از زحمات شما-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
فيلم تنگي مجراي من را ببينيد بر اساس تعرفه است
-
- A, [29.08.17 15:34]
سلام - من مرد 33 ساله هستم با وزن 68 کیلو و قد 180 هستم و سنگ حدود 7 میلی منر در کلیه در قسمت کالیس فوقانی به مدت حدود 8 سال دارم پدر و مادر نیز کلیه سنگ ساز داشتند و پدربزرگ پدری و مادر مادرم نیز هردو بر اثر دیالیز و نارسایی کلیه مرحوم شدند. البته آزمایش ها خون خوب است . البته در آخرین آزمایش ادرار خون دیده شده است البته درد و مشکلی ندارم و مساله من تکرر ادار است و همیشه آب بدنم کم است و معمولا به محض آب خوردن باید دستشویی بروم . البته سایز مثانه ظاهرا طبیعی است . قند ناشتا نیز حدود 100 می باشد . ممنون میشون راهنمایی کنید و ضمنا آیا احتیاج به سنگ شکن هست ؟ چون چندتا دکتر که مراجعه کردم گفتند فعلا لازم نیست دستکاری شود-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اگر كاري بكنيد ان سنگ شكني برون اندامي است - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام
اقای دکتر پدرم 66 سالشه بیماری دیابت داره و فشار خون که الان هردو خوشبختانه کنترل شد ولی به خاطر کراتین دو و خرده ای کلیه و فشار خونش دکتر سونوگرافی نوشتن که یه توده در کلیه راست دیده شد و دکتر برای تشخیص اسکن بدون تزریق تجویز کردن که در جواب اونم کامل مشخص نشد چیه و به خاطر کراتین بالا گفتن بهتر با تزریق مایع حاجب انجام نشه و نزد دکتر اورولوژ رفتن گفتن باید عمل جراحی باز بشه باز بشه اگه توده ای جدا بود که برداشته بشه اگه قسمتی وصل باشه یه هاله ای از کلیه برداشته بشه و کلا نمونه برداری و لاپراسکوپی منتفی میدونستن حالا با توجه به کراتین کلیه پدرم که بالاست و کلیه تنبل تشخیص شما چیه در ضمن می خوان رشت عمل کنن ممنون میشم پاسخم را بدهید و از نگرانی در بیام قبلا پدرم یه کیست بنا گوشیم داشت که عمل شد و درضمن پدرم هیچ گونه مشکلی نداره نه دردی نه چیزی-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عمل كنيد
-
- سلام آقای دکتر. حدود سه ماه قبل درد شدید کلیه گرفتم که فهمیدم سنگ کلیه دارم و سنگ 5 میل در حالب دکتر میگت با تحرک دفع میشه و به علت طولانی شدن و یک ماه در این وضعیت موندن کلیه ام از کار افتاد که بعد عمل اورزانسی تی یو ال برام زدن و عفونت کلیه خارج شد ولی سنگ به داخل کلیه برگشت این موقع میگفتن سنگ 8 میل بوده و بعد عمل رفتم سنگ شکنی که 3 4 میلیش موند و باز همون شد 5 و اومد تو حالب و باز اذیت میشدم دوباره عمل تی یو ال و این بار هم نا موفق و سنگ به درون کلیه برگشت کرد و سوند دبل جی هم داشتم و در عمل دوم سوند و عوض کردن الان یک ماه از عملم میگذره و سنگ 4 و نیم میلی در کالیس تحتانی کلیه است و سوند اذیتم میکنه و خون در ادرا و سوزش دارم ولی سنگ هنوز تو کلیه است میخواستم ببینم چ درمانی پیشنهاد میدین؟ با توجه به اینکه سوند هم باید خارج بشه و در اولین فرصت میخواستم برام وقت عمل بزنین. من از سمنان هستم. یه سوال دیگه شما عمل تی یو ال بسکت انجام میدین؟ روشی برای مورد های خاصی مثل من که موفقیت آمیز باشه؟ با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤تماس - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام و روز بخیر
به علت درد پهلو به دکتر مراجعه کرده و پزشک مربوطه تقاضای سونوگرافی نوشتند . پس از انجام سونو و در جواب نوشته شده که تصویر کیست به قطر 28میلی متر در ناحیه تحتانی کلیه مشهود است .
همچنین پروستات با حجم 39سی سی مشاهده شد .
میخواستم بدونم چکار باید انجام بدم؟؟؟ از شما نهایت تشکر و قدردانی رو دارم.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
هيچكدام نياز به درمان ندارند
-
- با سلام. بنده یک روز صبح (طبق عادت طبیعی بدن که آلت بلند میشه) سر آلت تناسلیم درد احساس کردم خوب شد اما چند وقت بعد خود ارضایی داشتم مشکلی نداشتم اما فردا شب که مجدد خود ارضایی داشتم بعد از یک ساعت مجددا درد خفیف احساس کردم و بعد از اون سوزش خفیف به ارولوژیست مراجعه کردم چک کرد و فقط بتاماتازون تجویز کرد آزمایش خون و ادرارم دادم هیچ مشکلی نبود قبل از استفاده از بتاماتازون خوب شدم تا این که یکی دو شب پیش مجدد درد ایجاد شد طی این مدت هم با وجود خوب بودن بتاماتازون مرتب استفاده کردم. درد و سوزش خفیف مثل گرفتگی می مونه و قسمت سر آلت هست حالا احساس می کنم آلتم کمی به سمت چپ خم شده البته مطمئن نیستم شاید چون خیلی حساس شدم و زمان ادرار هم ابتدا یه مقدار به سمت چپه ولی اولش و بعد درست میشه. این مشکل از چیست؟ آیا ممکنه بیماری پیرونی باشه؟ بنده 22 سالم هست تا به حال هیچ ارتباط جنسی هم نداشتم زمان خود ارضایی (هنگام خارج شدن منی از آلت) هیچ دردی ندارم همینطور هنگام ادرار. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید و خواهش دیگم از شما اینه با توجه به این که بنده ساکن مشهد هستم شما متخصص عالی مشهد معرفی می فرمایین؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام ظاهر خوب است اهميت نديد ماليدن بيخودي كورتون پوستت وا خراب ميكند - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- بنده سه روز پیش با علایم ادرار خونی به پزشک مراجعه کردم،افلوکساسین 200،بیست عدد دریافت کردم و الان بعد سه روز ادرار خونی ندارم،علایم بالینی خاصی هم ندارن،در جواب آزمایش دفع پروتئین+3 و دفع خون+2 ،کشت باکتری رشد نکرد،میخواستم بدونم دفع پروتیین مربوط به عفونت ادراری است،؟ به پیوست جواب آزمایش رو ارسال میکنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
نه ازمايش ادرار ٢٤ ساعت از نظر مقدار دفع پروتئين بدهيد بفرستيد ببينم
-
- سلام اقای دکتر من دختر 22 ساله ای هستم 2 هفته پیش به علت سوزش ادرار و احساس ادرار بعد از ادرار رفتم دکتر گفت عفونت ادرار داری به من قرص سیپروفلوکساسین و فنازومکس داد اما الان با اینکه قرصام تموم شده ولی هنوز همون علایم دارم و فاصله بین دستشویی رفتنام زیاد شده اصن نمتونم بیرون برم میرم بیرون استرس میگیرم سریع باید برم دستشویی اصن دیوونه ام کرده نمدونم چیکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش كشت ادرار جديد بدهيد
-
- سلام .سی و چهارسالمه دو روز پیش با درد در سمت چپ و زیر شکم به دکتر مراجعه کردم ازم سونو گرفتن میخاستم اقای دکتر ببینن و بگن چیز مهمی هست و درمان خاصی لازم داره یا نه ممنونم
-
فاطمه چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام.چرا جواب نمیدین.لطفا جواب بدین خواهش میکنم - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- درتاریخ11295 برای مشکل مثانه سونوگرافی کردم درجواب نوشته کیست ساده کورتیکال به قطر 35میلیمتر در پل فوقانی کلیه چپ دیده شد.سوال اینست :برای درمان چه اقدامی باید بکنم ؟؟
آیا نیاز به عمل دارد یا درمان دارویی میشود؟؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۰ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
چون سرطاني نيست عمل نميخواهد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

