اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فرهاد چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2552 مشاهده پرسش
    با سلام اینجانب با سابقه بیماری دیابت وابسته به انسولین در چند ماه گذشته متوجه وجود 3 سنگ به قطر 6،10،16 در کلیه چپ شدم و دوبار اقدام به سنگ شکنی کردم ولی تاثیر نداشته راهکار جنابعالی چیست ؟و هزینه جراحی داخلی سنگ شکنی چقدر است ؟ آیا امکان دارد باز با سنگ شکنی بیرونی انجام دهم و هزینه این سنگ شکنی در مطب شما چقدر است؟
    با تشکر و سپاس از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      ديگر دستكاري نكنيد تازماني كه به حالب بيافتد
  • تصویر کاربر عباس چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    سلیمیان هستم از اصفهان
    من سال65 از ناحیه کمر و کلیه چپ بر اثر اصابت ترکش مجروح شدم پس از مداوا حدود ده سال بعد شروع به تولید سنگ نمود که اوایل چون کوچکتر بودند دفع میشد ولی الان حدود نیم سانتی تا دو و نیم سانتی تشکیل میشه دو مرتبه هم. با. لیزر شکسته شده ولی چون از ناحیه پا هم نقص و مجروحیت دارم امکان دفع کامل آنها انجام نشد و نمیشه شما چه روشی را پیشنهاد میدید ضمنا سنگها هم از نوع پروتئینی هستند
    ممنون .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عكس سيتي اسكن كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر عبدالرضا چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید برای عمل سنگ شاخ گوزنی کلیه چپ حدود شش سانت ایا پی سی ان ال جوابگوست هزینه ومدت نقاهت و عوارض عمل چیست بنده سی و نه سال دارم درکدام بیمارستان عمل انجام میشود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد بيائيد حضوري صحبت كنيم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    6 ماه ازدواج كردم در ماه اول ازدواج يك هفته احساس تكرار ادراري خيلي شديد داشتم بعد كه ب علت شغل همسرم ازهم دور شديم خوب شدم
    الان باز درصورتي كه دوماه دركنارهمسرم هستم چند روزي هست كه دوباره اين احساسو دارم درصورتي كه احساس ميكنم مثانه خيلي پر وقتي به دستشويي ميرم شايد يك قطره ادرار نباشه به صورت تكرار بدون هيچ فاصله اي ادامه داره بعد از نيم ساعت بهترميشه و باز شروع ميشه احساس سوزش ادار،ميخواستم بدونم اين درد بخاطر ازدواج كه كردم هس يا مشكل مثانه يا كليه؟چون احساس سوزش مثانه دارم حتي ٢ بار در خواب احساس بي اختياري ادراري بهم دست داده ممنون ميشم بدونم مشكل از كجاس🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد نوار مثانه٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ انجام دهيد
  • تصویر کاربر مژگان چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 684 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر محترم.اقای دکتر خواهرم بیماری لوپوس داره که تحت نظر دکتر روماتولوژی هستن و با مشورت و مراقبت و دکترشون تصمیم به بارداری گرفتن 33سالشونم هست.وقتی تست بارداریش مثبت شد با انجام ازمایش دیدن که کلیه ش دفع پروتین داره بار اول تعدادشون 400بود و یک هفته بعد تعدادشون به 980رسید و با تشخیص پزشک نفرولوژی تصمیم به بیوپسی گرفته شد که نتیجه ی آن درگیری شدید کلیه گزارش داده شد.با چند دکتر مشورت کردیم بعضیا میگفتن باید بچه سقط بشه تا درمان راحتتر باشه ولی دکتر خودشون گفتن که میتونه بچه رو نگه داره.الان هشت هفته باردارن.و دکترشون براشون سه تا امپول متیل پردنیزولون500تجویز کردن که تا الان دوتاشونو زده و بستری هستن بیمارستان.میخاستم نظر شمارو بدونم و ببینم تجویز شما چیه و اینکه اگه لازم باشه بیاریمش تهران.ما اهواز هستیم.تشکر از همراهی شما🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد تحت نضر دكتر نفرولوژي باشند من جراحم
  • تصویر کاربر بهرام چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر در تاریخ 139666 برای اولین بار با درد شدید کلیه چپ به بیمارستان هاشمی نژاد مراجعه کردم و پس از انجام ازمایشات و سونوگرافی وCT lj تشخیص سنگ 12 میلیمتری در لوله حالب انجام شد و دکتر مهرآوران بنده را ویزیت و توصیه فرمودند که دو هفته درمان دارو و خوردن مایعات زیاد و فعالیت و کنترل ادرار انجام شود . 53 ساله و مرد هستم در کشت نمونه ادرا هم جواب منفی بوده سوالم از جنابعالی اینه که ایا امکان دفع سنگ با این ابعاد ممکنه یا خیر با تشکر حیدری
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      اين سنگ كليه ات را خراب ميكند بايد TULشويد اورژانس فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد در سايتم
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید , جناب دکتر بنده کارمندم متاسفانه صبحها زمانی که سرکارم و استرس زیاد دارم به شدت تکررادرار و گاهی هم سوزش ادرار دارم به نحوی که به مدت 10 ساعتی که محل کارم هستم حدود 8-9 بار باید برم دستشویی و تمام این مدتهایی که میرم ادرارم زیاد و پرحجم میاد و منقطع منقطع نیست و زمانی که از محل کارم میرم خونه و از محل کار دور میشم دیگه هیچگونه مشکلی ندارم ضمنا آزمایش قند و خون و..... دادم مشکلی ندارم و متخصص مراجعه کردم چند سری قرص تاوانکس , تولترودین , و تامسلوسین بهم دادند لطفا راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محمود چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    کیست کورتیکال به قطر37 میلیمتر در قطب فوقانی کلیه چپ مشود است هیدرونفروز شدید در کلیه راست و هیدرونفروز متوسط در کلیه چپ دیده میشود تصویر سنگ بزرگ شاخ گوزنی به ابعائ71*35میلی متر در لگنچه کلیه چپ رویت میشود 3 عدد سنگ به اقطار15و27و28 میلیمتر مجاور هم در قطب میانی تحتانی کلیه راست نیز دیده میشود .......کلیه سمت راست دوبار عمل باز انجام شده است به نظر شما چه راه حلی برای عمل پیشنهاد میشود
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد حضوري با مدارك بيائيد صحبت كنيم
  • تصویر کاربر حسين چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 555 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر من اولين بار است كه سنگ كليه گرفتم و درد و التهاب در ناحيه كليه چپ دارم و وزنم 135 كيلو مي باشد و از عمل و گذاشتن سوند و آمپول ميترسم و سونوگرافي كردم و يك سنگ 10ميليمتري و يك سنگ 5ميليمتري در كليه چپ دارم و دارم مرتب عرق خرشتر خارخاسك و آب زياد و دلستر ساده و آب هندوانه و پودر گياهي حجراليهود استفاده ميكنم قرص ديكلوفناك و آمپول كترولاك براي درد ميزنم دردم زياد است و پودر سديم پتاسيم استفاده ميكنم سي تي اسكن انجام دادم در پيوست عكس ها ضميمه مي باشد . گفتم اول مشكلاتم را به شما بگويم و از شما كمك بگيرم و اگر نياز به آمدن حضوري پيششما هست كه حضوري بيايم خدمت شما. ميخواهم سنگها بدون درد دفع شود و اذيت نشوم چكار كنم آقاي دكتر ؟ كمك كنيد درد دارم از عمل و از سنگ شكن ميترسم دكتر برام سنگ شكن نوشته چكار كنم سنگ شكن كجا انجام دهم خيلي درد دارد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام درمان تين سنگ سنگ شكني است
  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر سونوگرافی رامیفرستم براتون لطفا اگه مشکلی هست بگیدبعدآیاسنگ موجود کلیه بایدباسنگ شکن شکسته شود یا عمل شودحدودبیست روز هست که دردزیادهم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      معذرت از تاخير در جواب دهي تبن سنگ اورژانس بايد عمل شود فيلم سنگ حالب من را ببينيد ٠٢١٢٢٦٤٣٧٤٤ خارج از نوبت بفرمائيد وقت دهند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب