لیست پرسشها (11,778 پرسش)
محسن شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشید من مشکل کلیه دارم کلیه راست کوچکتر از کلیه چپه .کلیه سمت چپ سنگ 9 میلیمتری داره کلیه سمت راست دو تا سنگ 4mm داره الان سوزش ادار دارم دو دوره دارو مصرف کردم هنوز خوب نشدم عفونت هم ترشح دارم در ضمن رنگ منی زرد رنگ شده زیاد احساس تشنگی دارم شب هم برای ادرار از خواب بیدار میشم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
ازمايش وكشتادرار دهيد
-
- Najme Ghaderi:
سلام دختر 33 ساله ای هستم مدت یک ماه و نیم است که دچار تاخیر در شروع ادرار و گاها تکرر ادرار هستم شدت ادرار کم شده و احساس میکنم مثانه کاملا تخلیه نمیشود. مشکل تاخیر هنگام بیدار شدن از خواب بیشتر است و بعضی مواقع در هنگام ادرار در پهلوها احساس درد دارم. سونوگرافی کلیه و مجاری انجام دادم سنگ یا مشکل خاصی دیده نشد.
به تجویز پزشک متخصص اورولوژی چند روزی است که قرص پروپرانولول مصرف میکنم ولی متاسفانه تغییری حاصل نشده است. تشخیص شما چیست؟ ضمنا یک کیست 3.5 سانتی در داخل تخمدان راست دارم که تحت درمان میباشد که ابتدای شروع بیماری پزشک متخصص زنان احتمال دادند که اختلال ادراری به علت کیست باشد اگر ممکنه نظر شما رو بدونم.-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اگر اذيت ميكند بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- نوزاد دوماهه با كليه هيدرونفروز همراه باتغييرات اتروفي دارم كه اندازه كليه كوچكتر شده ايا كليه كوچك شده قابل درمان است؟
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
اصلا قابل ترميم نيست
-
- Sirvan:
بیضه چپم چند روزی است ک درد میکنه و ی بار ازمایش دادم گفتند عفونت داره سونو گرافی هم دادم گفتن عفونت داره ولب دیروز رفتم بازم سونو دادم میگن واریکوسل داری-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بيائيد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام دکتر جان ؛من تقریبا یک سالی میشد که ادرارم گاهی اوقات به صورت دوشاخه می اومد البته درابتدابعدش طبیعی میشد تااینکه حدود چهار ماه پیش بنده خودارضایی کردم از اون موقع در تخلیه ادرار دچار مشکل شدم به این صورت که هم ادرار بافشار کم میومد هم باریک میومد -کامل تخلیه نمیشد -تکرر ادرا پیداکردم،پیش پزشکان زیادی رفتم بعضی ها گفتن التهاب پروستات وبعضی ها هم گفتن احتمالا تنگی مجراست .سونوگرافی هم انجام دادم حجم تقریبی23سی سی بود بعد ازاون انتی بیوتیک -باکلوفن مصرف کردم بهتر شدم ولی فشار ادرارم کامل خوب نشده ،بعدازاین که یه مدت این داروها رومصرف کردم قطعشون کردم ونخوردم تااین که تقریبا ده روز پیش دوباره خود ارضایی کردم ودوباره دچار مشکل درتخلیه شدم .ضمنا جناب دکتر من سیستوسکوپی انجام ندادم وعکس رنگی هم نگرفتم و پزشکان براساس گفته های خودم این احتمالات رودادن .ممنون میشم جناب دکتر راهنماییم کنید بگید احتمال اینکه تنگی مجراهست بیشتره یاالتهاب پروستات
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد بيائيد از دو نظر بررسي شويد١-تنگي مجرا٢-پمپاژ مثانه
-
- سلام
از ساعت 4 صبح پنجشنبه دچار درد کلیه شدم بعد از سونوگرافی معلوم شد سنگ با سایز 6.7mm در 13 فوقانی حالب می باشد
ممنون میشم راهنماییم کنید چه کار کنم
احتیاج به بیمارستان هست یا خودش دفع میشه؟
34 ساله هستم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بايد اورژانس بيائيد ببينم
-
- Mohammad Frz:
سلام و خسته نباشید به دکتر عزیز
اقای دکتر من مثانه نوروژنیک دارم.بی اختیاری کامل ادرار دارم.تا الان داروهای تولترودین یک و دو و سولفناسین تست کردم و جواب نگرفتم.چند روزی هست مصرف اکسی بوتینین شروع کردم. دکترم گفت احتمالش هست اینم جواب نده.پیشنهاد کردن بوتاکس تزریق کنم.
الان موندم بوتاکس تزریق کنم یا خیر؟ای کاش مطلبی در موردش در سایت مینوشتید.
دوتا سوال دارم
1-بعد از اینکه بوتاکس تزریق کردم و مثلا یک سال گذشت اثرات بوتاکس از بین رفت دوباره خودم میتونم ادرارمو تخلیه کنم یا نه؟یا با یک بار تزریق بوتاکس باید تا اخر عمر سوند بزنم به خودم؟میزان جریان ادرار در یوروفلومتری 12.9 میلی لیتر بر ثانیه هست.
2-شما روش درمانی دیگه ای رو توصیه میکنید؟
همه آزمایش ها هم دارم.میتونم ارسال کنم - باسلام من پسري سه ساله دارم كه ماه هاي اول ختنه شدواززماني كه ازپوشك گرفتيمش متوجه شديم كه وقتي سركاسه توالت ميشينه خارج ازكاسه وبصورت كج ادرارميكنه لطفا راهنمايي فرماييد اياطبيعي هست ياخير
- بعلت بي اختياري ادار درحالت عطسه كردن به دكترمراجعه كردم بوتاكس انجام دادن قرص باكلوفن ١٠ و يورينازسيون هم تجويز كردن گفتم حجم مثانه ات كوچيك هست با بوتاكس حل ميشه نه تنها حل نشد بلكه قبلا هنگام سرفه كردن ادرار نميكردم ولي حالا اين مشكل رو هم دارم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- از دو هفته پیش تکرر ادار و درد خفیفی در ناحیه مثانه دارم و کمی هم مفصل ران سمت راستم شبها وقتی روی آن میخوابم درد میکند به پزشک عمومی مراجعه جهت من آزمایش کشت ادرار و سونوگرافی کامل تجویز کرد، نتیجه آزمایش سالم و عدم عفونت نشان داده و سونوگرافی هم کلیه ها و مثانه طبیعی و اتدازه پروستات 14cc است موقع سونوگرافی 4 عدد قرص سایمیتیدین بمن دادند و خوردم از همان شب دچار احتباس ادرار و قطره قطره شدن آن شدم و مثانه ام هم درد میکند به گفته سونوگراف مجرای ادرارم تنگ شده سوال این است درمان من چیست؟ چه دارویی مشکل مرا حل میکند؟ پزشکم داروی تاوانکس برام تجویز کرده آیا آن را بخورم یا نه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
فيلم تنگي مجرا من در اينستاگرام drkarami را ببينيد در وب سايتwww.drkarami.com با مطب تماس جهت درمان02122642744
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

