اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محسن شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشين. من مشكل ريزش قطره اي ادرار داشتم اومدم پيشتون نوار مثانه گرفتين و گفتين سالمي كمي لغزش داري و دارو دادين و گفتين نبايد اهميت بدي و فك نكني كه نجسي ، ولي من فقط قرص خوردم و اون كارو نكردم. بعد از اتمام دارو اومدم گفتين بهتر شدي؟ گفتم نه،بهتر شده بودم ولي خوبه خوب نشده بودم گفتم اگه بگم بهتر شدم دارو نميدين.گفتين پس ديگه ذهنيه و دارو اثر نميكنه. ولي حالا مطمئنم خيلي بهتر شدم، ء(خيلي كمتر شده)،ضرري نداره يك بار ديگه دارو هارو به همون تعداد( 6ورقvesicare, ٣ ورق باكلوفن) تهيه كنم و وسواسو هم كنار بزارم و دوباره مصرف كنم كه كلأ خوب شم؟لطفأ اگه ضرر نداره بگين كه بگيرم مطمئنم اين بار درست وسواسو بزارم كنار با اين داروها خوب ميشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد با دكتر روانكاو صحبت كنيد٠٢١٨٨٢٠٩٢١٦
  • تصویر کاربر سعیدنوری چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشد خدمت جناب آقای دکترکرمی
    پدرم سن ۵۹ هست هفته گذشته حالت تهوع و اسهال داشت بردیم کلینک سونوگرافی کردن سنگ به قطر۲.۸میلی در کیسه صفرا نشان داد که گفتن ببدیم بستری کنیم بردیم بیمارستان مسکن و امپول زدن گفتن که بعد عید غدیر خم ببریم بستری یکشنبه بردیم فردا که ازمایشات را گرفته بودن گفتن که کراتین کلیه ۵ هست باید اول اون درمان بشه چند روز هم هست که یه سری ازمایشات گرفته ان نمیدونیم چیکار کنیم در نامه اش هم نوشته که نیازی برا دیالیز نداره آقای دکتر تو را قران یه راهنمایی کنید اگه نیاز هست بیاییم مطب من شماره تماس هم گذاشته ام خواهشا زودتر جواب بدین چون اطرافیان خیلی بیشتر اذیت پیکن یکی میگه باید پیوند کلیه بشه یکی میگه دیالیز باید بشه من منتظر جواب هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      02122642744 تماس حضور با مدارك
    2. تصویر کاربر سعیدنوری سه شنبه ۲۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام وقت بخیر اقای دکتر ما تبریز هستیم شنبه باز یه سری ازمایشات خون و ادارا گرفتن فردا هم برا سونوگرافی میرن مدارک را براتون ارسال کنم نگاه کنیم بعد هر وقت گفتین بیاییم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      در خدمتم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبي سه شنبه ۲۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    از عمل تي يو ال من حدود سه ماه ميگذرد و با اينكه سنگ يك ميلي متري در حالب در سونوگرافي ديده نميشود اما كليه من هنوز هيدرونفروز درجه سه دارد چه كنم اقاي دكتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سي تي اسكن بدون تزريق بگيريد ببينم
  • تصویر کاربر صمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    سلام اینجانب صمد خدابخشی حدودا یه ماه پیش متوجه شدم فشارم بالاست و چندروزه که تکرر ادرار دارم دوسه روز پیش به پزشک مراجعه کردم که ازمایش خون و ادرار و سونوگرافی نوشت که در سونو اندازه ها طبیعی هستند ولی در ازمایش کراتین 3.8واوره 94 واوریک اسید 10 بوده در حال حاظر دارو فشار و کورتون و کلسیم بهم داده به اضافه سه تا آمپول کورتون که با سرم میزنم.و گفته که باید نمونه برداری کنم.سوالم از شما یکی روند درمان و تشخیص چطوره بوده و دوما ایا این مشکلات قابل حل هستند یا نه فشارم با مصرف امیلو پرس شده پانزده شانزده قبل هفده هیجده بود مچکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد تحت نظر دكتر نفرولوگ باشيد
  • تصویر کاربر سارا شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1989 مشاهده پرسش
    پسر 7 ساله بنده از سوزش ادرار شکایت داشت.طبق نظر پزشک متخصص آزمایش کشت ادرار و سونوگرافی انجام شد .همه موارد نرمال بود به جز حجم باقی مانده ادرار در مثانه که 20 سی سی بود
    نظر دکتر معالج این بود که این مقدار کمی بالاست اما با توجه به سایر موارد که نرمال هستن در این مقطع دارویی تجویز ننموند.
    خواستم نظر شما را هم بدانم
    1. تصویر کاربر سارا جمعه ۲۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر چرا جواب نمیدین؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر هاجر شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم من قبلا سو نو و آی وی پی کلیه داده بودم که هیدرونفروز و بزرگ شدن کلیه دیده شده بود احتمال انسداد مادرزادی کلیه داده شد طبق مشاوره ای که با شما داشتم نگفتید بهتره اسکن هسته ای کلیه انجام بشه که متاسفانه فایل صوتی پاک شده بود و من متوجه نشدم این اسکن هسته ای از چه نوعی باید باشه و اینکه جایی رو میشه برای این اسکن معرفی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      اسكن DTPA با تزريق لازيكس
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 519 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر من 35 سال سن دارم و دارای سنگ کلیه چپ به میزان دو عدد 8 میل و 5 و 4 میل داخل کلیه چپ و 3و 4 میل داخل کلیه راست هستم
    نوع سنگم اگزالات کلسیم و یه بار هم سنگ شکن برون اندامی کردم که متاسفانه تغییری حاصل نشد
    البته درد و حالت تهوع شدید گه گاهی سراغم میاد که نمیشه تحمل کرد
    نظر جنابعالی رو میخواستم بدونم که عمل pcnl برایم مناسب هست یا روش خاصی پیشنهاد میکنید من ساکن شهرستانم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عكس اي وي پي كنيد ببينم
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من حدودا هفت روز پیش و فردای زناشویی با همسرم دچار سخت امدن ادرار شدم یعنی حداقل باید دو دقیقه بنشینم تا ادرارم بیاد ولی نه خون توشه نه تکرر دارم نه شبا اذیت میشم و تا صبح میخوابم نه بوی بد میده نه قطره قطره سابقه عفونت و سوزاک نداشتم من تقریبا یک سال پیش که مجرد بودم سر دوش حمام رو باز میکردم و با فشار اب خود ارضایی میکردم وهمیشه بعدش زیر التم احساس میکردم رگام درد گرفته تقریبا 10ساله ایستاده ادرار میکردم یکساله تریاک رو به صورت خوراک مصرف میکنم بعضی وقتا که ادرار میکردم احساس میکردم برگشت ادرار دارم توی التم الان دوروزه یه درد خیلی کم سمت چپ پایین شکم و کمرم دارم ولی بیضه هام درد ندار داروخانه رفتم سیپرو فلوکساسین فروزماید وفنازومکس بهم داده من خیلی میترسم بعضیا میگن سرطان مثانه یا پروستاته ولی گفتم با شما در میون بذارم من یبوست هم دارم و تقریبا هفته ای یا ده روزی یه بار مدفوع دارم اونم خیلی خشک و بلند تورو خدا راهنمایی کنید بعضی وقتا چون کارم با ماشینه از اب توی پارک و خیابون و.... میخوردم و نمیدونستم چاهه یا لوله کشی من توی اینترنت خیلی خوندم ولی نشونه های پروستات با من فرق داره من فقط ادرارم بد میاد ولی خون و تکرر و درد و .... ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      بيشتر مشكل شما تلقين وعصبي است ولي غز نظر عفونت بررسي شويد
  • تصویر کاربر فرحناز شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 628 مشاهده پرسش
    در سونوگرافي در پل مياني كليه چپ كيست پاراپلويك به ابعاد ١٠ميلي متر ديده شده
    آيا خطرناك هست يا خير؟
    روش درماني يا داروي خاصي نياز هست يا خير؟ در كليه سمت راست هم سنگ ديده شده در قسمت كاليس تحتاني
    براي سنگ چه كاري بايد انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      نياز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر سيدامين شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1484 مشاهده پرسش
    سلام.٢6 سالمه.آقاي دكتر من ختنه كرده به دنيا اومدم و چندين بار عمل هايپاسپادياس انجام دادم و يكبار هم واريكوسل.سال هاي زيادي هست كه ادرارم نازك مياد.اخيرا يعني حدود ١ ماهي تكرر ادرار شديد دارم طوري كه شبي ١٠ بار ميرم دستشويي و درد هم داريم.٣ شب پيش بعد از تخيله حس كردم باز هم ادرار دارم كه با زور زدنم يه مايع خوني مثل مخاط ازم خارج شد.رفتم بيمارستان و آزمايش و سونو انجام دادم. الان قرص كوتريموكسازول هر ١٢ ساعت ٢ تا استفاده مي كنم.بهتر شدم.اما ادرارم خيلي باريك مياد و چون زور ميزنم كمي درد مياد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      به علت تنگي مجراي شما است بايد سيستوسكوپي شويد فيلم من وا ببينيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب