لیست پرسشها (11,778 پرسش)
کریم شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1440 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر. وقت تون خوش.
پس از دیدن لکه خون در ادرار سیستوسکوپی انجام دادم و مشخص شد تنگی مجرا دارم. در حین سیستوسکپی پزشک وقتی نتونست دوربین رو رد کند میله اهنی قلاب مانند را وارد مجرا کرد که با درد زیاد و خونریزی همراه بود. روز بعد در بیمارستان عمل بسته یورتروسکوپی با بی حسی از کمر به پایین انجام شد و سوند گذاری شد. پس از چهار روز سوند برداشته شد. دو هفته بعد به پزشک مراجعه کردم که این بار هم از همون قلاب برای معاینه و گشاد کردن استفاده شد و باز هم درد شدید و خونریزی داشت و بعد دکتر معالج خواست که از هفته بعد خودم از سوند روزانه 2 نوبت استفاده کنم.
در ضمن ازمایش کشت ادرار و سونوگرافی منفی بود و چیز خاصی دیده نشد.
سوال اول من: ایا این روش درست و صحیحی برای درمان محسوب میشه؟
سوال دوم: زخم مجرای ادرای به اصطلاح گوشت نمیاره و این خودش دوباره باعث بسته شدن مجرا نمیشه؟ اگر پاسخ بله است، چه راه درمان دیگه ای وجود داره؟
سوال سوم: عامل اصلی انسداد چی میتونه باشه و چطور میشه ازش جلوگیری کرد؟ ایا باید سالها باهاش دست و پنجه نرم کنم؟
در اخر ازتون بخاطر ایجاد چنین فضای امن، نزدیک و کارامدی تشکر میکنم. این کار قابل تحسینه.
کریمی. 33 ساله-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
تنگي مجرا درمان واقعي ندارد بايد درمان بر اساس شدت تنگي است بايد ببينم نظر بدهم
-
- سلام بزرگوار..من پسر 27 ساله ای هستم که از حدود 12 سالگی خودارضایی میکنم. من این کار رو تا 24 سالگی به شکل کنترل شده و هفته ای یک یا دو بار انجام میدادم ولی از اون به بعد به مرور تعداد دفعات به سه بار در هفته رسید. عادت بسیار بدی که دارم اینه که هر بار خودارضایی من حدود 2 ساعت طول میکشه. فیلم پورن میبینم و در سایت ها میگردم و در همین حین خودم رو تحریک میکنم. عوارض این عمل رو در زندگی خودم میبینم ولی به دلیل عادت شدن و اینکه خیلی افسرده هستم نمیتونم ترکش کنم. حدود یکسال هست که بعد از خودارضایی کمرم و زیر شکمم درد میگیره و حتی در طول روز این درد ادامه داره. سمت راست کنار شکمم پر از برآمدگی (مانند غده چربی) شده. البته وزنم 100 کیلو هست. بعضی اوقات در محل این غده ها و در قسمت هایی از دست و پام و روی کمرم (فک میکنم کلیه راست) مثل نبض شروع میکنه میزنه. فک میکنم این اتفاقات به کلیم مربوط بشه. احساس خواب آلودگی و خستگی دایم در طول روز دارم. آیا به نظرتون این اتفاقات میتونن به خودراضایی و کلیه مربوط بشن؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
در قسمت خود ارضائي سايتم همه اين سوالها را جواب داده ام بخوانيد اگر سوال اضافه داشتيد در هدمتم
-
- سلام آقای دکتر از اینکه وقت می گذارید و به سئوال بنده پاسخ می دهید تشکر می کنم اینجانب فردی هستم ساله که به مدت یکسال و اندی می باشد که ادارای بی اختیار ادرار ( بصورت قطره قطره ) و عدم تخلیه کامل ادار از مثانه می باشم در طی این مدت بارها به پزشک متخصص ارولوژی مراجعه و انواع عکس ها از پرستات و سیستسکوپی انجام داده و داروهایی نیز استفاده کردم لیکن بهبودی حاصل نگردید و یک بار نیز دچار عفونت در بدنم گردید نهایتا بنا به تشخیص پزشک نوار مثانه گرفتم که دکتر به من گفت که دارای از کار افتادگی عصب مثانه می باشی و باید جهت تخلیه کامل ادارا از سوند استفاده کنی می خواستم بدون آیا درمانی قطعی برای این بیماری ( درمان عصب مثانه ) وجود دارد . باتشکر
- با سلام خدمت دکتر گرامی
احتراما کراتینین خون اینجانب در آذر سال 95 در آزمایشات دوره ای 1.5 گزارش شد و بنا به توصیه دکتر رژیم کم پروتیین و روزی یک قرص نفروویت بمدت دو ماه تجویز گردید
در فروردین 96 کراتینین خون به 1.2 کاهش پیدا کرد و فقط رژیم کم پروتیین را ادامه دادم و قرص نفروویت را دیگر نخوردم
شهریور ماه جاری کراتینین به 1.5 رسیده ولی اوره خون 23 میباشد
در ضمن پروتیین در ادرار 24 ساعته اینجانب هم در شهریور ماه جاری 48.5 میلی گرم میباشد
و مقدار ادرار 24 ساعته هم 2 لیتر شد
آیا خوردن قرص نفروویت را مجددا شروع کنم
و اگر پاسخ اری میباشد بطور پیوسته هر روز یک قرص بخورم
فشار خون و قند و کلسترول و سایر پارامترهای ازمایشگاهی اینجانب در رنج نرمال میباشد
با تشکر و احترام - سلام و عرض ادب جناب دکتربزرگوار ,پدر نده 65 سال سن دارند و متاسفانه دربهمن 94 عمل رادیکال پروستات انجام دادند بعد از اون به مدت 20جلسه پرتودرمانی انجام دادند و بعد از اون هر 28 روز یکبار آمپول دیفرلین تزریق میکردند تا اینکه بعد از عید سال 96 مدام در ادرارشون خونابه میدید و مدام دکتر میرفت و هر از گاهی قرص سیفکسیم میداد ومیگفت زیادچیز مهمی نیست تا اینکه از حدود یکماه پیش هفته ایی دوبار لخته خون دفع میکرد و بعد از مراجعه به دکتر و به اصرار ما تشخیص دادند که سیستوسکپی انجام بشه و درزمان عمل هم دو غده تراش داده شد لطفا تورا به قرانی که میخونید بگید که نتیجه آزمایش پاتولوژی پیوست چیه و برای ادامه درمان چکار باید کرد ؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
دکتر بنده 10 روزی هست که متوجه شدم سنگ کلیه دارم و بعد از مراجعه به دکتر یک قرار برای عمل سنگ شکن من گذاشتن که عمل 4 روز پیش انجام شد ولی بعد از عمل هم هموز درد کلیه رو داشتم تا اینکه با مصرف مایعات احساس کردم قسمتی از سنگ بعد از عمل وارد مثانه من شد و واقعا به مدت 2 روز اذیت و درد رو به من تحمیل کرد تا اینکه تونستم بندازمش ولی قسمتی از سنگ هنوز توی کلیه من وجود داره دکترم هم این سری یک قرار عمل لیزر گذاشته به نظر شما باید چیکار کنم دکتر ...
در توضیحات سونوگرافی که بعد از عمل سنگ شکن انجام دادم موارد زیر ذکر شده :
طول کلیه راست برابر 93mm ضخامت پارانیشم حدود 14mm
طول کلیه چپ حدود 103mm ضخامت پارانیشم حدود 14mm
در دسته کالیسیل تحتانی کلیه چپ یک stone=4mm مشهود است
در سیستم پیلوکالیسیل کلیه چپ هیدرونفروز دیده میشود که به همراه اتساع حالب پروگزیمال بوده و مطرح کننده اوروپاتی انسدادی میباشد. بررسی بیشتر با k.u.b و در صورت لزوم با i.v.p توصیه میگردد. - مدت چند هفته ایست سنگ از کلیه خارج شده وتا ابتدای مجرای تناسلی آمده ودر آنجا گیر کرده
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بايد عمل اندوسكوپي كنيد فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد
-
- من هفته 33 بارداری هستم رفتم واسا سونوگرافی دکتر گفته کلیه چپ جنین فولنس لنگچه داره و قطرap لنگچه 5 میلیمتر هستش .بهم گفتن بعد زایمان سونو follow up از سیستم ادراری نوزاد توصیه کرده.حالا خیلی نگرانم یعنی کلیه دخترم مشکل داره لطفا راهنماییم کنیم چکار کنم.ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
بعد از زايمان بايد پي گذري شود
-
- سلام این حقیربیماری ام اس دارم مثانه ام هم مقداری ادرارحبس میکند هم تکرردارم هم اورژانسی میشود.یک دکترمغزواعصاب برام بتانیکول داد پزشک دیگرتولدیرودن.آیااینهاباهم تضادندارندلطفاراهنمایی کنیدچی بخورم تازه اکسی بوتینینوهم امتحانی دادن.متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد نوار مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- باسلام و خسته نباشید خدمت جناب دکتر کرمی
خواستم بدونم منشا سنگهایی که دارای منیزیم و اسید اوریک هستن چیه؟! و اینکه چه نوع رژیم غذایی رو باید رعایت کنم.
باتشکر🙏🌺-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
فقط هر ٢ ساعت يك ليواناب كافي است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

