اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    J- SH:
    سلام بنده دچار درد از ناحیه پهلوها از قسمت پشت و همچنین قسمت پایینی شکم از هر دو طرف هستم و این درد تا کشاله ران هر دو طرف ادامه دارد و همچنین گاهی بیضه ها هم دچار این درد می باشند . به پزشک متخصص کلیه مراجعه نمودم که پس از انجام سونوگرافی گفتند که کلیه ها دارای شن هستند و یک دوره داروی سیستون و یک داروی دیگر که محصول باریج اسانس بود رو تجویز نمودند اما پس از مصرف آنها تاثیر کمی بر این درد داشت . لذا خواهشمندم بنده رو راهنمایی بفرمایید که این علام و تشخیص صحیح بوده و اگر لازم است بنده به مطب شما مراجعه کنم و لازم به ذکر است که بنده از همدان با شما تماس میگرفتم . با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر ناصر پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    با سلام من به خاطر سنگ مثانه با لیزر عمل کردم که دکتر در هنگام عمل با توده زگیل مانند شبیه به خوشه انگور مواجه شد که قبلا دکتر مربوطه در عکس و سنو متوجه نشده و نبود اما هنگام عمل با دوربین مشاهده شد لطفا راهنمایی کنید که با تشخیص اشتباه دچار مشکل نگردم و دستور بفرمائید چه کار کنم جهت انجام مراحل بعدی با جناب دکتر کرمی آیا نمونه شهرستان برداشته شه با توجه به اینکه ما شهر جیرفت ذر استان کرمان هستیم یا جهت تشخیص و مراحل بعدی به شما مراجعه کنیم . باب
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سهیل پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 33755 مشاهده پرسش
    با سلام پسری 29 ساله هستم که چند روزی است عقد کرده ام . با توجه به اینکه آستانه تحریک بسیار پایینی دارم و حتی با لمث کردن دستان همسرم تحریک میشوم و چون نمیخاهم خودارضایی انجام دهم و این مورد هم باعث ایجاد درد تقریبا شدید در ناحیه بیضه و حتی درد کمر میشود . با توجه به پیش بینی بنده از شرایط روحی همسرم و زمان سال ( ماههای حرام ) و خانوادگی عروس و خانواده خودم حداقل تا 1 ماه الی 45 روز آینده نمیتوانم درخواست رابطه جنسی کوچک ( لاپایی ) بکنم . اما مطمئنم که تا آن روز بارها و بارها تحریک خواهم شد . از طرفی با توجه به ساعات طولانی درد در همین 1 هفته اخیر که گاهی تا 10 الی 12 ساعت هم میرسد تحمل آن به مدت 30 روز به بالا برایم مقدور نیست . آیا راهی طبیعی به جز قرصهای مسکن وجود دارد ؟ اگر بله کمال تشکر را از شما و همکارانتان برای ارائه آن به حقیر دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر خلیل شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما داکتر صاحب من 37 سال سند دارم دوسال میشه که کلیه هام التهابی هست دو روز میشه سرما خوردام تب زاد داشتم ادرام خیلی تیره ینی زرد بود بعدز تشناب یک چند قتره خون را دیدام آیا برم دوباره دوکتر یاکه خوب میشم لطفا رانمایم نماید تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار وسونو كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر سینا شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 637 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    مادرم که 78 سال دارند بدنبال ناراحتی گوارشی و انجام سونوگرافی و آزمایش خون متوجه وجود سنگ صفرا شدند که عمل ercp جهت خروج سنگ از cbd و عمل برداشتن کیسه صفرا را با موفقیت انجام دادند. در سونوگرافی مشخص شد در هر دو کلیه سنگ دارند. متن سونوگرافی:
    اندازه هر دو کلیه در حد نرمال است. اتساع در کالیس ها و لگنچه هر دو کلیه با شدت بیشتر سمت راست مشاهده گردید. سنگ های کوچک نیز در کالیس های هر دو کلیه بزرگترین آن به قطر 10 میلیمتر در سمت راست مشهود است. دو کیست ساده در پل تحتانی کلیه راست یکی به قطر 30 میلیمتر و دیگری به قطر 55 میلی متر مشاهده شد . با توجه به یافته های فوق جهت بررسی مسیر ادراری و کلیه ها و همچنین مسیر صفراوی ct اسپیرال از شکم و لگن بدون تزریق ماده حاجب و با تزریق ماده حاجب و تاخیری جهت یورو گرام برای نشان دادن کالیس ها لگنچه و مسیر حالب با بازسازی توصیه می شود
    حال سوال من این است که این شرایط نیاز به درمان دارد. درمان گیاهی مفید است؟ با سنگ شکن چه خطرات و عوارضی دارد؟ آیا نیازی به رادیوگرافی توصیه شده هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با توجه به سن درمان مميخواهد
  • تصویر کاربر حمیدرضافیروزی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 468 مشاهده پرسش
    جناب اقای دکتر کرمی
    با سلام و احترام
    بنده ۳۵ ساله هستم حدود ۲ ماه پیش تب کردم و کمی سوزش ادرار داشتم به پزشک مراجعه و بعد از انجام دادن ازمایش ادرار متوجه خون به صورت ماکروسکوپیک شدم و عفونت هم نداشتم دکتر سونوگرافی توصیه کرد که بعد از انجام ضخامت جداره مثانه افزایش پیدا کرده و توده فًضاگیر و پاتالوژیک دیده نشد و مقدار ۹۰ سی سی ادرار در مثانه بعد از تخلیه ان باقی ماند جواب سیتولوژی ادرارم در ۳ نوبت منفی بوده است خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشک
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سيستوسكوپي كنيد فيلم من در سايتم وا ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر کمال شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما
    دو هفته هست که سنگ کلیه (4 میل ) داشتم و الان در هالب و 2 سانت مانده به مثانه قرار گرفته ، در حال حاضر تنها موردی که خیلی اذیت میکنه تکرر ادرار هست . میخواستم بدونم برای تکرر ادرار چه کار باید بکنم. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد سنگ شكني كنيد فيلم سنگ شكني حالب من در سايتمwww.drkarami.comرا ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    زنی 61 ساله هستم. به فاصله شش ماه دو سونوگرافی دادم. در سونوگرافی اول کیست کورتیکال در کلیه چپ 13 میلی بود اما در سونوگرافی دوم کیست کورتیکال در کلیه چپ 18 میلی بود. گاهی درد در پهلو دارم و علامت دیگری ندارم. داروی اعصاب و ویتامین و قرص کلیسیم مصرف میکنم. اما دارویی برای کلیه مصرف نمیکنم. سوالم این هست که چیکار کنم که کیستم بزرگ نشه ؟ آیا وضعیتم خطرناکه؟ ممنونم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      اين ميستها نياز به درمان ندارد ومهم نيستند
  • تصویر کاربر الهه شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام من خانمی 27ساله هسم در دوران نوجوانی مجردی با فشار اب خود ارضایی میکردم الان مشکل تکرر ادرار دارم رفتم شیراز دکتر نوار مثانه گرفته گفته نمیتونید ادرارتون خوب تخلیه کنید البته من ب دکترم نگفتم خود ارضایی داشتم دارو تولترودین2وترازوسین2دادن خوب نشدم لطفا بگین چیکار کنم شبا هم 3بار واسه ادرار بیدار میشم تو رو خدا کمکم کنید من الان ی دختر 1ساله دارم ک بهش شیر میدم روم نمیشه ب دکترم بگم خود ارضایی داشتم البته در زمان عصبانیت هم تکرر ادرار دارم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من ارتباطي با خود ارضائي واين مشكلات نيست از نظر من شما سالميد وبيشتر مشكلاتتان روحي ميباشد
  • تصویر کاربر زهراشمس شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ..ببخشید یه هفته ای هست ک من وقتی ب دستشویی میروم وادرارمیکنم اولش خوب تخلیه میشود ولی ب اخر که میرسد یه حالت مورموروسوزش ازداخل مثانم حس میکنم و اخرِادرارم برمیگرده عقب وادرارم هم یه بویی عجیبی داره.
    اینم بگم ک متهل هستم و یه هفتس دارم قرص ال دی مصرف میکنم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار دهيد از نظر عفونت
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب