لیست پرسشها (11,778 پرسش)
محمدامین پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
سلام آقای دکترخوب هستین
مادرم دوروزپیش احساس دردتقریباناگهانی از ناحیه مثانه پیداکردوبعدش درانجام دفع ادراربامشکل مواجه شددفع ادرارش مکررشدولی هرباربصورت کامل نتوانست ادرارش رادفع کندتااینکه متوجه خون لخته در ادرارش شدبدلیل دردزیادازناحیه مثانه مجبورشدمسکن بخوردوازهمین ناحیه دچارورم شده است والان دوروزه که همین لخته خون در ادرارش داردوچون این ایام باتعطیلی مصادف شده پزشکای متخصص بعدازتعطیلات میان تااون موقع باید چیکار کنه خیلی ممنون ازشماازخدامیخوام که شماهرچه زودترپیامم رومشاهده کنید.- باباعرض سلام وخداقوت،فرزندی دارم دوساله که حالت تناسلی آن دارای دو سوراخ می باشد ک سوراخ دومی کمی پایین ترازسوراخ اصلی است، که ادرار از دومی همون پایینی انجام می دهد خواهان راهنمای کنید تشکر
-
علی دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
باعرض سلام وخداقوت - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- هیدرونفروز متوسط کلیه دارم وپشت کلیه چسبندگی دارم ایا راهی برای درمان وجود داره؟
- باسلام و احترام
آقاي دكتر
من سابقه سنگ كليه دارم و هر چند گاهي كه دچار ميشم با درد هاي شديد چند ساعته و بعد مصرف آب و مايعات و دارو، سنگ را دفع ميكنم.
چند ماه گذشته كليه سمت راست درد بسيار شديدي مجدد گرفت و بعد از تزريق مسكن درد كم شد، چند روزي ادرارم رنگش قرمز بود، براي سونوگرافي رفتم و تشخيص يك سنگ 4 ميل در كليه چپ و يك 6 ميل در كليه راست داده شد.
بعد از اين موضوع هر چند وقت يكبار كليه ام درد ميگرفت و سوزش ادرار هم داشتم اما چيزي دفع نشد.
تا يك مددت آرام بود همه چيز، چند روز گذشته مجدد كليه ام درد گرفت و با مصرف مجدد مسكن آرام شدم، از آن روز بعضي اوقات ادرارم قرمز رنگ هستش ولي هيچ احساس دردي در كليه يا مثانه ندارم اما يك درد موضعي عجيبي در آلت تناسلي دارم، مثل احساس كردن يه جسم اضافي در آلت،يك درد ضرباني مانند كه قطع و وصل ميشود، اما چيزي دفع نميشود، سه روز است همين احساس را دارم.
آيا اين خطر ناك است؟
چه كاري بايد انجام دهم؟
ممنون-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كنيد بفرستيد ببينم
-
- حدود 2ماه پیش به دلیل داشتن یک سنگ به قطر 6میلیمتر در حالب راستم عمل tul را انجام دادم.یک ماه و نیم بعد سونوگرافی انجام دادم که فولنس سیستم پیلوکالیسیل کلیه راست را نشان میدهد من الان در هفته هفتم بارداری هستم و سنم 32سال هست،حدود 2روز هست که درد خفیفی در کلیه راستم و کمرم حس میکنم.اگر امکان دارد برای من توضیح بدهید مشکلم چیست و راه درمانش چیست؟با تشکر فراوان
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سونو خوي است به علت حاملگي درمان نميخواهد
-
- سلام خسته نباشید
من دختر 20ساله ای هستم ڪ از بچگی نمیتونستم خودم ادرارڪنم عمل زیاد ڪردم و بی فایده بود تشخیص نهایشون این ڪ سوند بزنم الان بیست ساله ڪ سوند میزنم بخاطرهمین سوندزدن و مشڪل برگشت ادرار ڪلیموازدست دادم و دیالیزڪردم و تازه پیوند زدم خسته شدم و اینڪ خیلی نارحتم برااین موضوع و خیلی محدودم میخاستم بپرسم درمانی وجودنداره ڪ ازسوندزدن خلاص بشم؟
ڪاش راهی باشه ممنونم عفونت ادرارمیڪنم و سوند دایم ڪ میزارم دڪتر ڪلیم مخالفه میگ باید نلاتون استفاده ڪنی تاڪمترعفونت ڪنی من پشت سرهم دلم دردمیگیره و فشار ب پهلوام میاد بخدانمیدونم چیڪار ڪنم-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد از نظر علت نوار مثانه انجام دهيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
-
- باعرض سلام عمل سنگ کلیه بصورت pcnlانجام شده وزمان عمل سوندی که داخل کلیه گذاشته شده بعداز سه روز برداشتن اکنون نشتی زیادی دارد ایا خطری بیماررا تهدید میکند
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
زود برداشتند مراجع به دكترتان
-
- سلام عرض ادب و احترام من در خرداد امسال عمل هیسترکتومی کردم که در این عمل بخشی از حالب کلیه ام رو دوخته بودن و شما محبت کردید مردادماه عملم کردی بخشی از حالب رو بداشتید و به مدت دو ماه wgگذاشتید که یکشنبه دبل جب رو در آوردید الان دکتر پوستم به دلیل مو زائدبهم قرص فیناستراید داده آیا میتونم از این دارو استفاده کنم با خیر؟ من منبعد از این آیا محدودیت داروی دارم؟ ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
مشكلي ندارد استفاده كنيد
-
- چند سالی هست مشکلاتی دارم مثل ریزش موش جوش روی صورت گردن و کمر و بیخوابی به تازگی به دکتر طب سنتی مراجعه کردم تشخیص ایشون این بود که مثانه کامل تخلیه نمیشه و گرمی و مواد سمی داخل مثانه میمونه یه داروی گیاهی هم داد سه هفته استفاده کردم تاثیری نداشت نظر شما رو میخواستم بدونم؛ مچکرم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد از نظر تنگي مجرا وپمپاژ مثانه بررسي شويد تماس با مطب٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر
من حدود سه ماه پیش متوجه درد هر دو کلیم شدم ،که خیلی شدید بود ،در اون زمان سونوگرافی و آزمایش دادم و چون بهتر شدم دنبالش نرفتم ولی دوباره دردم شروع شده و رفتم دنبالش دوباره ولی الان میگن نه تو سونوگرافیت نه تو آزمایشت چیز خاصی رونشون نمیده.
درد کلیه ی من توطول روز نوسان داره (یهو شدید میشه یهو دردش کمتر میشه)و از اثرات دیگه ی اون بی حال میشم و بدن خودم هم داغ میشه.
ممنون میشم کمکم کنید دکتر..درصورت نیاز هم میتونم ب بیمارستان یا مطب مراجعه کنم
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

