اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر عبداله جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 483 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام.بنده تنگی مجرا بر اثر ضربه از قسمت زیر بیضه دارم ب طول 1/8 سانت.2بار میله زدم ولی مجدد تنگی برگشته و ادرار کم میاد.الان مدتی هست خودم سند میزنم ادرارم بهتر شده ولی بعد از سند خیلی خون میاد.لطفا راهنمایی کنید.وایا جراحی باز بکنم درمانش قطعی هس یا نه؟ممنون.و یا اینکه خودم سند زدن رو ادامه بدم؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      عمل باز هم خطر عود دارد بايد پيگيري كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤بيائيد ببينم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بتول جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 936 مشاهده پرسش
    به مدت دو سال است که کلیه ام رسوب و سنگ دارد و انواع ازمایشات و سونوگرافی ها را انجام داده ام و از قرص ضد رسوب کلیه هم استفاده میکنم ولی همچنان رسوب کلیه و سنگ ریزه دارم اکنون چه کنم،
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      فايده ندارد فقط هر ٢ساعت يك ليوان اب ونمك كم
  • تصویر کاربر رمضانعلي سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    دكتر سلام وقتتون بخير
    پدر من طبق همون سوال هاي قبلي كه ازتون پرسيدم، اسفند ٩5 جراحي راديكال پروستاتكتومي انجام داد كه طبق روالي كه بايد مي بود تا يك ماه سوند داشت بعد از اين جريانات كه تموم شد الان حدود ٧ ماه هست كه جراحي شده اما طي اين مدت تنگي مجرا پيدا كرده كه دو بار هم رفت دكتر براش سوند زدن مجرا باز شد كه همچنان تنگي ادامه داشت تا اينكه به گفته دكتر، روزي يك سوند نلاتون براش ميزنيم، سوال من اينجاس كه الان حدود ٢ماه و نيم هست داريم هر روز براش سوند ميزنيم ميخواستم بدونم خوب شدني هست اين وضعيت؟ تا كي بايد ادامه پيدا كنه؟ و اينكه ممكنه به صورت هميشگي بايد سوند بزنه؟
    خيلي ممنون از صبرتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر جنت جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 531 مشاهده پرسش
    ستی اسکن و سونو کردم سنگ حالب 9 میلی دارم اول درد داشتم الان ندارم لطفا راهنمایی کنید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      خيلي خطرناك است فيلم عمل من در سايتم وا ببينيد ويزيت خارج از نوبت٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 637 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید. من تکررادرار دارم به طوری که در حالت عادی (بدون خوردن حتی ۱ لیوان آب) نزدیک به ۱۰ بار دستشویی میرم و اگه مایعات مصرف کنم (به جز چایی چون اصلا نمیخورم) بالای ۲۰ بار دستشویی میرم.در طول شب هم حداقل ۳ بار بلند میشم و حتی گاهی شب ادراری دارم
    تا به حال ۳ بار دکتر رفتم. اولی گفت که به من مربوط نیست و باید برم دکتر زنان
    پزشک دوم رفلاکس رو تشخیص داد ولی داروها چون تاثیری نداشت مجبدر شدم به پزشک بعدی مراجعه کنم
    پزشک سوم هم قرص و آزمایش داد و یه ممنوعیت غذایی ( که شامل چایی ،ترشی، تندی،پیاز، نوشابه، بستنی و..)ولی من به دلایلی مجبور شدم برای مدتی درمانم رو ترک کنم. آخرین باری که رفتم یه vcug جدید دادم که با توجه به اینکه تو این مدت دارو مصرف نمیکردم و درمان رو ترک کرده بودم دکتر گفت که کاملا خوب شدم و دبگه نیازی به عمل نیست و با دارو رفع میشه
    ولی من از شهریور تا حالا ۳ بار دارومو زیر نظر پزشک عوض کردم که هیچ تاثیری نداشته
    الان یه vcug جدید برام نوشته که دیگه نمیتونم انجام بدم. خیلی آزمایش سختیه و از این همه آزمایش خسته شدم این موضوع هم به شدت عصبیم کرده چون جایی نمیتونم برم زمانی هم که میرم اینقدر دستشویی میرم که همه کلافه میشن.اعتماد به نفسم خیلی پایین آمده. چیکار کنم؟
    ضمن اینکه ۲۵ ساله هستم و قند هم ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد تست نوار عصب مثانه بدهيد ببينم٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس
  • تصویر کاربر سیامک جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با سلام دکتر عزیز
    یکماه قبل دچار درد خفیف بیضه چپ و کمی تیره گی ادار بصورت خون خفیف در ادرار شدم که بعد یکروز بهبود یافت
    اما از دیروز درد خفیف در قسمت بالای بیضه چپ بطرف مثانه دارم و دردوثانیه اول ادرار کردن رنگ ادار قهوه ای سوخته هست و سپس به رنگ طبیعی در میاید در ضمن سوزش اداری خفیفی دارم و ادرارم هم بوی نامطبوعی میدهد واین مثاله باعث نگرانی من شده لطفادراهنمایی نمایید سنم هم 39 سال میباشد با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار وسونوگرافي بدهيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر سیده‌ جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    من در حالت عادی چ روز چ شب گاهی اوقات حس میکنم قشنگ مثانم باز میشه بهم فشار میاد دوقطره ادرار میریزه و بسته میشه اینو مطمئن هستم حس نمیکنم چون لباسم خیس میشه و بافشار میاد یعنی من هرچی خودمو جمع میکنم فایده نداره تاخودش بسته شه.ازمایش و سونوگرافی دادم گفتن هیچ مشکلی نداری حتی موقع عطسه کردن و خندیدن زیاد هم ادرارم میریزه.واقعا دیگه‌نمیدونم چیکارکنم فقط دکتر زنان گفت عفونت رحم دارم حالا من نمیدونم چیه برای مثانه ام است یا رحم .میشه کمگم کنید خسته شدم ممنون میشم ازتون جواب بدین .ازهردکتری میپرسم ی جوابی میده‌.ممنون میشم ازتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من بيشتر عصبي است اگر ادامه داشت نوار عصب مثانه بگيريد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر میثم پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام
    من وقتی سنم کم بود خیلی به مسائل پزشکی و سلامتی آشنایی نداشتم و همیشه طبق عادت بد آلت تناسلی خودم را می شکستم ولی بعد از سال های متمادی متوجه یک تغییر در محل های شکستگی در مجرای ادراری شدم مخصوصا در حالت نیمه نعوظ قسمت شکستگی حالت چند تکه از محل های مختلف دارد ولی مشکل اساسی اینجاست که پایین ترین قسمت آلت که تقریبا تمام می شود و وارد محیط بیضه ای می شود در حین ادرار وقتی زور میزنم ادرار تخلیه شود حالت انحنا و پیچ خوردگی می گیرد و دو سال قبل هم عمل جراحی فتق داشتم که سوند زدند خیلی مواقع که زیاد زور میزنم حالت سوزش داخل مجرا دارم و بعد از سکس هم حالت سوزش دارم سوال من این است که آیا مشکل حاد است و نیاز به درمان دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان سورش اب زياد ورقيق كردن ادرار است دارو نميخواهد
  • تصویر کاربر اکبرکشت پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 482 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.پدرمن85سالشه کنترل ادرانداشت به دکترمراجعه کردیم گفت به خاطرپرستات است یک ساله عمل کرده امابهترنشده مراجعه کردیم سونوگرفتنددکترگفت همه چیزش خوب دوتا سنگ بزرگ توی حالب گیرافتاده شایدبه خاطرهمین باشه سنگهارادرآوردنددکترقرص ویسول 5راتجویزکرده الان دوماه هیچ فرقی نکرده همین که به دستشوئی میرسه لباسش خیس میکنه آیاداروی دیگری تجویزمیکنید؟ ممنون اززحماتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام فيلم سنگ حاب من را ببينيد در www.drkarami.com ببينيد
  • تصویر کاربر سعید پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 566 مشاهده پرسش
    با سلام.بنده به مدت دو روز است رنگ ادرارم تغییر کرده وبه رنگ سفید درآمده،کلیه ام هم شن دفع می کند،میشه بفرمائید بنده چه مشکلی دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ازمايش ادرار دهيد بفرستيد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب