اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ولی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    باسلام.بنده چندین سنگ در کلیه هام 3سنگ کوچک حداکثر 6مم در کالیس فوقانی کلیه راست و سنگ های بزرگ20مم در کالیس فوقانی،12 مم و 6مم در کالیس تحتانی و 6مم در کالیس میانی چپ وجود دارد.3 بار هم سنگ شکن انجام داده بودم که نتیجه رضایت بخش نبود لذا دکتر پیشنهاد pcnlنموده. بنده قلبم را فنر هم کردم.به نظر شما pcnl مناسب من میباشد و هزینه ی آن چقدر است و آیا شما دفتر چه ی خدمات درمانی نیروی مصلح قبول میکنید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد عكس اي وي پي را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    آقای دکتر کرمی

    با سلام و احترام

    من از بدو تولد سنگ کلیه داشته‌ام. تا قبل از ده سالگی در ایران چندین بار عمل حالب باز و خارج از ایران چندین بار عمل بسته شده‌ام و بعدها سنگ شکن شدم و آخرین بار هم سال 89 به علت هیدرونفروز پی سی ان ال کلیۀ چپ شدم. حدود دو ماه است که کلیۀ چپم گاه درد و احساس سنگینی می‌کند و گاه ادرار زرد است. سی تی اسکن و آزمایش خون و ادرار نشان می‌داد مشکل خاص نیست فقط سنگ‌ها کمی بزرگ شده‌اند. سی تی اسکن و آزمایش خون و سونوگرافی پیوست است. برخی دکترها می‌گویند اگر اذیتت می‌کند می‌توانی دوباره پی سی ان ال کنی و اما برخی می‌گویند بهتر است فقط در صورت ضروت مداخلۀ پزشکی کنیم و داروهای نسخۀ پیوست را پیشنهاد می‌کنند.
    خواستم از خدمت شما هم مشورت بگیرم.
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      با كليه كاري ندارد هر ٦ماه پيگيري
    2. تصویر کاربر محمدرضا یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید. آیا داروها را مصرف کنم؟ تا به حال در این سال‌ها داروی خاصی مصرف نکرده‌ام.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      دارو نميخواهد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ساناز یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 571 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    من بیمارتون بودم و قبلا پیشتون امده بودم و مشکلم این بود که ادرارم قطع و وصل می شد و همراه با درد و سوزش بود شما گفتید مشکلم اسپاسم مثانه است و بهم دارو دادید داروها رو استفاده کردم خوب شدم ولی بعد زایمانم دوباره این مشکل برایم پیش اومده از شما میخواستم اسم اون قرص ها رو دوباره بهم بگید
    با تشکر
    کیومرثی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نسخه قبلي را تكرار كنيد
    2. تصویر کاربر ساناز شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام دوباره.
      نسخه قبلی را داروخانه حین تحویل دارو نزد خودش نگه می دارد.
      اگر محبت کنید و نام قرص ها را بگویید ممنون میشم. سپاس.
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بيائيد بنويسم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت دکتر کرمی عزیز هرکجاهستید خداوندمتعال پشت و پناهتون باش
    دکتر عرضم بحضورتون من ۴سال پیش بود که کلیم و بیضه سمت چپم درد گرفت .تیرمیکشیدرفتم دکتر شیافت و مسکن دادن بیفایده بود خیلی درد داشتم ماهم واسه شبش مهمون بودیم که بزور رفتیم میزبان یکذره شیره تریاک تهیه کردوخوردم دردش خوابیید تا ده روز پیش که از کوه پایین اومدم خونریزی شروع شدمسکن خوردم وشیافت تا یکم درد بهتر شد.الان چندروزه که که مسکن بی فایدس.۵شنبه آزمایش al دادم و نمونه ادار و خون.حالا پسفردا باید برم اسکن.دکتر کمک کنید بنده سنندجم و امکانات نیست وبشدت درد دارم حتی غذاخوردنمم خیلی کم شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نتيجه رابه من بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    سلام پدر هشتاد چهار سال دارند دوساله پیش عمل کردن مثانه برداشته و یکی از کلیه هم کار ن میکرد برایشان کیسه ادرار از پهلو گذاشتن درد زیر شکم از زمان جراحی تا بحال قطع نشده و خونریزی آلت هم دو ماه است که شروع شده دستور شما چیست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد از نظر علت خونريزي بررسي شود
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    باسلام
    گاهی اوقات احساس ادرار و خارج شدن از مجرا دارم. بعد از رفتن به دستشویی و ادرار کردن و استبراء کردن، پس از گذشت زمان یک تا دو ساعت چیزی شبیه به رسوب خشک شده در دهانه مجرای ادراری می بینم . علت این موضوع چیست؟
    و سوال دیگر اینکه به هنگام ادرار کردن حالتی مانند پاشیدن ادرار روی بدنم احساس میکنم آیا اعصاب دیگر اعضا به هنگام ادرار کردن تحریک میشوند؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بيشتر وسواس وحساسيت روي طهارت است
  • تصویر کاربر فرح چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخیر
    خسته نباشید
    بنده ۶ماه پیش به مطب مراجعه کردم. در سنوهای قبلی توده اکوژن مشاهده شده بود . شما فرمودید که فعلا مشکلی نیست و ۶ ماه بگذره مجددا سنو بگیرم که تصویر ارسال شده تصویر سنو جدید میباشد .
    حدود ۲ماهی هست که درد سمت راست ناحیه کلیه رو هم دارم و بعضی اوقات قابل تحمل نیست.
    ممنون میشم تشخیص و راهنماییتون رو بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ديدم خوب است پيگيري ٦ ماه بعد
  • تصویر کاربر فردين چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    با سلام
    احتراما به استحضار مي رساند كه پا هاي پدرم خصوصا در ناحيه مچ پا (قوزك ) متورم شده است بر اساس نوار عصب ناشي از لخته خون نمي باشد در حال حاضر پدر طيف وسيعي از دارو هاي قلب ، ذپروستات و محرك عصاب به شرح ذيل مصرف مي نمايد لطفا راهنمايي فرماييد
    داروي قلب : آسپرين و سوستاك 2.6و لوزاتان
    داروي پروستات:يوريناسين10 ، تولرين 2 ، ايمي پرامين 25 و پروترال 0.4
    داروي كمر درد:گاباپنتيت 300 ، سل‍ژيلين5،آمورل 100 و مادوپار
    داروي تقويتي : فارماتون و ويتامين B1
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو كالر داپلر كنيد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر نسیبه جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 558 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید اقای دکتر توروخدا جواب بدین نگرانم من یسالی میشد مدام عفونت میگرفتم امروز سنو دادم نوشته میکرو کمتر از ۳م.م در پل میانی کلیه چپ دیده شد این چیه دکتر گفت چیزی نیست درضمن من تو ادرارم لخته خون بود و طرف چپم درد داره مثانم کامل خالی نمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب سونو را بفرستيد ببينم
    2. تصویر کاربر نسیبه چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      این سنوگرافی خودشون گفتن ب منشیش بنویس میکروب داخل کلیه دکتر فوق تخصص کلیه هم گفتن چیزی نیس اب زیاد بخور و برای عفونتم دارو دادن
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بدون سونو نميتوان گفت
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر طاهره جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 599 مشاهده پرسش
    سلام روزی نصف قرص تریامترن اچ (25) مصرف میکنم درازمایش خون که دادم میزان اسیداوریک 8 شده بود ایا تریامترن اچ باعث بالا رفتن اسید اوریک شده قرص دیگری هست که جایگزین شود واثر مدر داشته باشد ممنون از راهنمایی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نه بايد انواع گوشت ماست شير پنير وحبوبات را كم بخوريد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب