اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر شرمنده شنبه ۲۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    بسمه تعالی
    سلام جناب اقای دکتر. حال شما خوبه ان شاءا...
    بیماری داریم که قبلا سابقه جراحی پروستات داشته، لیکن اخیر دچار ضعف، تب و امثالهم شد و در ادامه با مراجعه به پزشک و ... با سونوگرافی و آزمایش دادن نتایج خدمت شما به پیوست است.
    ممنونیم اگر در خصوص نوع، شدت و طرق درمان (جراحی و ...) بیماری ما را مساعدت بفرمایید
    کیفیت بهتر سونوگرافی کمی زوم لازم دارد تا وضوح بهتری پیدا کند
    هم چنین متشکرم اگر حتی الامکان مشخصات منتشر نگردد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام باید بیائید حضوری صحبت کنیم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۲۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 607 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام من دوهفته هستش که سنگ 6 میلی متری در انتهای لوله ی حالب کلیه ی چپم گیر کرده و روانتینکس و سنکل و داروی گیاهی استفاده کردم الان مدت پنج روزه که دیگه هیچ دردی ندارم امکان داره دفع شده باشه در مثانه حل شده باشه و ایا از بین رفتن درد نشانه ی دفع سنگ هستش یا امکان داره بدون درد هم سنگ در انتهای لوله حالب گیر کرده باشه و میشه سه هفته به خودم زمان برای دفع بدم مشکلی برای کلیه پیش نمیاد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      فیلم سنگ شکنی حالب منرا ببینید در www.drkarami.com باید عملTULبکنید
  • تصویر کاربر ساوش پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر بنده اهل کرمانشاه هستم و چند سالی می شود که متوجه شده ام که تنگی مجرادارم آن هم بعد از چند ماه زجر کشیدن و از طریق سیستوسکوپی و گرفتن عکس رنگی دکتر گفت یا باید عمل باز انجام دهی که آن هم عوارض دارد و یا اینکه سیستوسکوپی انجام دهی این کارراانجام دادم اما زیاد دوام نیاورد و دوباره مجرا تنگ شد دوباره به دکترمراجه کردم یک باردیگر این عمل راانجام داد اما نتیجه نگرفتم و هم اکنون نیز مجرا تنگ است و از این موضوع رنج مبرم لطفا مرا دراین خصوص راهنمایی بفرمایید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      باید عمل باز کنید
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 16740 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. بنده پارسال بعلت درد کمر و سوزش در ادرار به متخصص کلیه مراجعه کردم که سونوگرافی برایم نوشت. در سونو یک سنگ 7 کمیلی نشان داد ولی مشکوک بود(تو سونو نوشته بود تصویر کانون اکوژن ظریفی در کالیس تحتانی کلیه چپ دیده شد که فاقد سایه خلفی بوده و می توند سنگی کوچک، کلسیفیکاسیون، بخشی از جدار یک رگ یا چربی Prominent سینونس کلیه باشد). برای اطمینان سی تی اسکن کردم و در سی تی چیزی نشان نداد. من هم دیگه بیخیال شدم(اما مایعات رو مصرف میکردم) تا 1 ماه پیش که باز هم درد کمرم زیاد شد. دوباره سونو گرفتم و اینبار یک سنگ 8.5 میلی نشون داد. (هر دو سونو شکلهاشون شبیه هم هستن و تو همون کالی تحتانی)

    الان بنظرتون چکار کنم؟ دیروز پیش متخصص بودم بهم گفت سی تی اشتباه کرده احتمالا و سنگ شکن برام نوشت.
    اگر ممکنه نظرتون رو راجع به داروی رواتینکس هم بفرمایید. ممنون میشم
    موفق باشید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 494 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب اقای دکتر تقریبا 6 ماه پیش به مطب مراجعه کردم که کلیه ی چپم بدلیل سنگ کلیه و عمل کارکردش به 3 درصد رسیده الان دوباره درداش شروع شده و شب ها به اوج خودش میرسه اشتهام بسیار کمه و همیشه فشارم پایینه دردش بطوری هست که شب ها نمیتونم بخوابم لطفا راهنماییم کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر راضیه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 656 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر سوال قبلمو جواب ندادین نگرانم، ۲روز پیشم شوهرمو بردیم دکتر اصفهان سونو آزمایشو دیدن گفتن مشکل از خود کلیه نیست از عضلات کنار کلیس آزمایششم کاملا خوبه فقط یکم ویتامین Dکمه ضرورتی به برداشتن کلیه نیست. تکرر ادرار شدیدم داره دارو دادن گفتن اگه بهتر نشد واسه تکرر ادرار بیاد یه آندوسکپی از مثانه بگیرم، کلیه چپش ۶۵ میلیمتر ضخامت پارانشیم ۵ کلیه راستم ۱۲۶میلیمتر ضخامت پارانشیم ۱۴. ۲۷ سالشم هست.الان نظر شما چیه ما باید چیکارکنیم آیا کلیه چپ مشکل ساز میشه باید برداره یانه دردشو چیکارکنه. دلیل اینکه کلیش کوچیک شده چیه. لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر قاسم سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6133 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید جناب دکتر. پدر بنده 56 سالشونه در سونوگرافی کلیه ایشون دو کانون کلسیفیکاسیون پارانشیمال به قطر 5 و 6 میلی متر در کلیه راستشون دیده میشه. مورد نگران کننده ای هستش؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر شهرام سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    با سلام . یکهفته بیش دردشدیدی در ناحیه کلیه چپ داشتم البته میدونم کلیه سنگ داره و داره حرکت میکنه که بعد از 12ساعت درد وتهوع در بیمارستان تشخیص سونو گرافی این بود که سنگ در ابتدا ورود به حالب هستش که بعد از ورزش وخوردن اب فراوان دیگه دردی نداشتم. ولی تا الان شاهد خروج سنگ نشدم . اندازه سنگ14میل میباشد.حال چه اقداماتی رو بایدانجام بدم ؟ لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر راضیه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1901 مشاهده پرسش
    سلامو خسته نباشی خدمت دکتر. ببخشید من شوهرم ۲ساله کلیه سمت چپش درد میکنه ۲سال پیش سونو داد گفتن اندازه کلیه چپ ۶۵ میلیمتر الان باز سونو داد همون ۶۵ میلیمتر وضخامت پارانشیم ۵ میلیمتره کلیه راستم ۱۲۶میلیمتر ضخامت پارانشیمم ۱۴ میلیمتر، حجم پر مثانه هم ۱۵۴سی سی وبعد از تخلیه ادرارم ۸سی سی مشاهده شده، تکرر ادرار شدیدم داره آزمایشات عفونتو کم خونیو.....انجام داد همه نرمال بود عفونتم نداشت الان بهش گفتن باید کلیتو برداری اگرم برداشتی احتمالش هست یه مدت بعد اون یکیم خراب بشه بعد دیالیزو.....میخواستم بدونم حتما باید برش داره آیا درمانی نداره چیکار باید بکنیم خیلی نگرانم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      نيازي به برداشتن كليه اگر علامتي ندارد نيست
  • تصویر کاربر حامد پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 590 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    خواهش میکنم کمکم کنید، بنده حامد، ۲۶ سال سن دارم
    از ده روز روز پیش اول دچار تکرر ادرار شدم و کم کم بعد از چند روز سوزش ادرار شروع شد همراه با ادرار سخت...
    تا اینکه پنج روز پیش ینی روز پنجشنبه رفتم متخصص داخلی آزمایش ادرار نوشتن همراه با کشت ادرار، که نتیجه وجود خون در ادرار بود. Rbc ۸_۱۰ بود، بعد از شیش ساعت آزمایش تکرار کردم و این عدد به ۲۰ رسید، ولی باکتری نگاتیو بود و نتیجه کشت ادرار هم منفی، ینی عفونتی اصلا در کار نیست، با این حال دکتر برام داروی آوانکس ۷۵۰ همراه با فنازوپریدین نوشتن و من دو روز مصرف کردم، دو روز بعد ینی شنبه صبح پیش دکتر اورولوژی رفتم و ابتدا سونو گرافی کردم (عکس را برایتان فرستادم) و همه چیز نرمال بود، عکس از شکم با یه فیلم گرفتم (عکس رو برایتان فرستادم) هیچی داخلش نبود، سی تی اسکن کردم(عکس) و باز هیچی نبود و همه چیز نرمال بود، سیتولوژی سه گانه ادرار انجام دادم هر سه منفی در آمد....
    دکتر گفت یه التهاب غیر عفونی مثانه داری، شاید (سیستیت)
    و برام داروی سیپروفلاکساسین و فنازوپریدین نوشت تا دو هفته بخورم،
    دو روز از مصرف داروها گذشته و امروز که آزمایش ادرار دادم میزان Rbc به ۲_۳ رسیده، ینی خون خیلی خیلی کم شده و نتیجه کشت هم منفی بود، در همه آزمایشات ادرار wbc عدد 4-2 بود، ولی همچنان آقای دکتر سوزش شدیییید ادرار خصوصا در مجارا دارم و تکرر ادرار که خیلی اذیت میکنه
    در ضمن آقای دکتر بنده در این سه ماه کلی مشکل گوارشی داشتم و دارم و آندوسکوپی و دو بار کولونوسکوپی انجام دادم و بینهایت داروهای آنتی بیوتیک قوی مصرف کرده ام
    ولی نتیجه همان بیماری IBS شد
    و کلا من به خاطر این مریضی ها به صورت مریض گونه ای دچار استرس و اضطراب شدیییید هستم
    و دیگه از پس هزینه ها بر نمی آیم...
    خواهش میکنم آقای دکتر آیا شما میفرمایین سیستوسکوپی انجام بدم؟
    خیلی میترسم
    یا اینکه صبر کنم و چیز خاصی نیست
    و برای این سوزش شدید چکار کنم
    ببخشید زیاد حرف زدم، بینهایت سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      شما مشكلي نداريد پي گيري ٦ماه بعد
    2. تصویر کاربر حامد سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      بینهایت سپاسگزارم آقای دکتر
      پس علت این خون میکروسکوپی چی بود آقای دکتر؟
      من الان خوبه خوب شدم البته
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      مهم نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب