لیست پرسشها (11,778 پرسش)
مسعود چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
درود و تشکر از پاسخگویی حضرت عالی
آقای دکتر چندی پیش سنگ کلیه دفع کردم البته متوجه نشدم و مجدد هفته قبل براساس دردی که داشتم به پزشک مراجعه و با سونو مشخص گردید سنگ 4 میلی در حالب وجود دارد پس از فعالیت و مصرف دارو تجویزشده دوروز قبل سونو و خوشبختانه دفع شده بود (بازهم متوجه نشدم). اما یه نکته اینکه تا قبل از این ادرارم رنگی نبود و شفاف بوده و اینک دردی از ناحیه نوک آلت تا انتهای آن بصورت رفت و برگشت (گرفتن و ول کردن)دارم بطوریکه واقعا عصبی میشم.چرا؟ ممنون از توجه و پاسخ شما
ضمنا بنده سابقه سنگ نداشتم الا اینکه متاسفانه بنا به دلایل کار پراسترس و عصبی هم قند و فشار خون به نوعی مزمن دارم. (مصرف انسولین و لوزار)-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام یک سی تی اسکن بدون تزریق انجام دهید وبفرستید بلینم
-
- باسلام بنده در هردو کلیه سنگ ریزه 4تا5 میلی دارم ودارو مصرف میکنم سنو و آزمایش ادرار سه هفته پیش رفتم که آزمایشم مشکلی نداشت الان دو روزه که ادرارم به رنگ قهوه ای و تیره است سوزش هم دارم دلیلش چیه باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سسلام اب زیاد بخورید بهتر میشوید
-
- تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟ تصوری سونو گرافی یک کیست کورتیکال به دیامتر 28mmدر پل میانی حاوی سپتاو کلسیفیکاسیون coarseدر کلیه راست ودر جواب ctکیست حاوی کلسیفیکاسیون جداری بوده است این کیست خطرناک و ممکن است سرطان باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سی تی اسکن با تزریق مشخص میکند انجام دهید و بفرستید ببینم
-
- o:
سلام پس از درد در زیر شکم و بیضه هام دیروز تهوع شدیدی بهم دست داد متوجه شدم از سنگ کلیه اس چون 5سال پیش سابقه داشتم .بلافاصله رفتم درمانگاه وپس از بهبودی درد به سونگرافی رفتم نشان داد یک سنگ 8میلیمتری بیست سانت در حالب حرکت کرده .می خواستم از دکتر بپرسم ممکن دفع بشه یا نیاز به ینگ شکن داره.-
مرتضی چهارشنبه ۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام هنوز جواب من ارسال نشده لطفا پی گیری فرمایید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام بنده 35 سالمه مدت چهار پنج ماهه تکرار ادرار دارم ومشکل در دفع ادرار مثانم کامل تخلیه نمیشه ازمایشاتم مشکلی نداشت سونو از پروستاتمم گرفتم مشکل خواصی نداشت ولی چهل درصد ادرارم در مثانه میمونه هنگام ادرار درد یا سوزش ندارم
حس غدغر در روز به صورت شدید شش هفت بار سراغم میاد ولی شبها که خواب میرم دیگه اذیتم نمیکنه ولی صب با شدت ادرار بلند میشم
در ضمن اگه احتیاج باشه میتونم عکس از ازمایشات و سنو ها براتون بفرسم
باتشکر ممنون میشم جوابمو بدین جناب دکتر در ضمن خانمم هم قبل از من تقریبا همین مشکل تکرر ادرار و احساس تخلیه نشدن کامل ادرار و سوزش همراه وبعد از ادرارو داشته و هنوز هم باتوجه به این که چند بار ازمایش کشت ادرار داده و جواب در خصوص عفونت منفی بوده این مشکلو با حدود شباهتهای مریضیش به من رو هنوز داره لصفا نظر خودتونو بگین واگر درمان یا داروی خواصی هست لطف کنین بگین ممنون اینها سنو و ازمایشات خودمه ممنون-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
تنها روش تشخیص علت تکرر ادراری مزمن تست ارودینامیک یا نوار مثانه است فیلم نوار را در سایتم ببینید تماس۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز. پدر بنده 62 سال عمر دارند و طبق نظر پزشکان سنندج مبتلا به کیست بوسنیاک تیپ 4 به سایز 90 میلیمتر با کانون کلسیفیه در کلیه راست میباشد. به عقیده پزشک معالج کلیه راست باید به طور کامل تخلیه شود. ولی با کلیپهایی که از جراحیهای شما دیدم شما این توانایی را دارید که فقط تومور را بدون آسیب زدن به کلیه خارج کنید. اگر این عمل برای پدرم بدون عوارض و احتمال برگشت تومور و یا انتشار آن به سایر اندامها امکان پذیر است میخواهم زحمت معالجه پدرم را به شما بدهم.
پیشاپیش از پاسخگویی و راهنماییتان سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
با مدارک بیایید صحبت کنیم ۲یا ۳شنبه ساعت ۴مطب ۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ بفرمایید هماهنگ شده
-
- سلام آقای دکتر من یک سال است که تکرر ادرار شدید دارم بیمارستان لوافی نژاد نوار مثانه انجام دادم نرمال بود سونوگرافی کلیه ومثانه هم قبل از نوار مثانه انجام دادبعد از تخلیه مثانه 25سی سی ادرار در مثانه باقی میماند آقای دکتر چه من آب بخورم یا نخورم تکرر دارم به محض اینکه نصف استکان آب میخورم چند بار میرم دستشویی خسته شدم آب جذب بدنم نمیشه دکتر قرص باکلوفن 10بهم داد بدتر شدم دیگه شب تا صبح نمیخوابیدم تورو خدا فقط آرزومه مشکلم حل بشه ضمنا من ام آر ای سر وگردن پیش دکتر مغز اعصاب رفتم وانجام دادم هیچی نبود الان باید چیکار کنم خواهشا مرا راهنمایی کنید من وقتی بیرون میرم فقط باید دنبال دستشویی باشم همش سرگیجه دارم مجاری ادرارم میسوزه خیلی سختی میکشم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سعی کنید یواش یواش در مقابل تکرر ادرار مقاومت کنید
-
- پسرم دو ودو ماهش هستش سنگ کلیه داره پیشنهاد عمل pcnl دادن در ضمن کلیه سمت چپش طی 4 مرحله سنگ شکن شد کلیه سمت راستش توی عکس نشون داده 4 سنگ داره 4 ماه هم کاتر داره .میخواستم ببینم عمل pcnl تو کدوم استانها وکدام بیمارستانها انجام میشه ممنونم از لطفتون آقای دکتر
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
عکسش را بفرستید ببینم
-
- سلام و خسته نباشید خدمت دکتر کرمی
بنده اقایی ۲۵ ساله و مجرد از بلوچستان هستم سه ماه پیش درد زیر ناف گرفتم و بعد از سه هفته نیز به تکرر ادرار مبتلا شدم رفتم پیش دکتر با گرفتن ازمایش ادرار و سنو دکتره گفت مثانه ات ملتهب وعصبیه التهاب مثانه عصبی یه سری قرص تجویز کرد افلوکساسین ـسلکوسیبـ تولرین بازم خوب نشدم رفتم شهرستان یزد پیش یه دکتر بنام دکتر هرمز کرمی گفتش باید ازدواج کنی ودرد زیر ناف وسوزش بخاطر چرکی وعفونی بودن مثانه هستش بازم خوب نشدم. درد زیر ناف دارم با تکرر ادرار{بعضی موقع زیر ۳۰دقیقه} و التم موقع راست وسفت شدن گاهی موقع درد داره به تازگیا درد کلیه هم دارم و ادرارم یه کم سوزش داره. درضمن لرزش دست وبدن هم دارم موقع اضطراب واسترس بیشتر میشه ممنون میشم راهمنایی کنید-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
بیشتر مشکل شماروحی وروانی است با ورزشبهتر میشوید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشید بنده کلیه های سنگ سازی دارم حدودا دو ماه پیش سونوگرافی کردم و در کلیه چپم 3 عدد سنگ به سایزهای دو تا 2 میلی و یک عدد 3 میلی دیده شد 5 روز پیش درد شدیدی در ناحیه چپم داشتم همراه با خون در ادرار که بعد از یک ساعت درد متوقف شد به دکتر سونوگرافی که مراجعه کردم گفتند یکی از سنگهای دو میلی دفع شده ولی کلیه رو متورم کرده و حالب را خراش داده . به پزشک متخصص مراجعه کردم و ایشون هم همین رو گفتند ولی از اون روز به بعد هر از گاهی درد شدیدی در همان کلیه دارم و این مسئله منو خیلی ناراحت و نگران کرده معمولا نصف شبها با درد شدیدی از خواب بیدار می شم و وقتی گرم نگهش می دارم و شیاف دیفنوفناک می گذارم کمی آروم می شم. می خواستم ببینم دلیل این همه درد پس از دفع چیه؟ آیا به دلیل تورم ایجاد شده هست یا دلیل دیگری داره؟ در ضمن دکتر به من دو تا دارو دادن یک شربت ساختگی پتاسیم سیترات و یک قرص آلوکیم 300 اینها مورد استفادش برای چیه و آیا به وضعیت فعلی من کمکی می کنه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
باید سیتی اسکن بدون تزریق بکنید بفرستید ببینم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

