لیست پرسشها (11,778 پرسش)
مریم چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
با سلام پسرم 15 ساله است.3 سال پیش به دلیل حساسیت دارویی دچار TENشد گاها هنگام دفع ادرار احساس میکند پوششی جلوی مجراست که مانع دفع راحت ادرار میشود و با فشردن الت ان را باز میکند تا به راحتی ادرار کند یکسال پیش سونو دادم که حداکثر ضخامت نرمال گزارش کرد و چند روز پیش هم سونو کردم حدود 3.7 میلی افزایش ضخامت داشت UA نرمال بود مشکل چیست و چه اقدامی لازمه؟ بنده پزسک هستم. با تشکر فراوان استیون جانسون(TEN)-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
باید معاینه کنم
-
- پروستات باسلام پدرم عمل پروستات انجام دادن بالیزر..چهارروزسوندبهشون وصل بودوادرارخون بود وگاهی خون لخته میشدوبایدباسرم شستشورفع میکردیم الان روزپنجم است سوندرادراوردن ولی ادرارش بسیارشدیدوخونی است چکارکنیم یکی ازپاهاش هم یکم ورم داره
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
مایعات زیاد مصرف کنند دکتر معالجتان را خبر دهید
-
- با سلام
اقای دکتر من مدتی است در دو طرف پهلوهام احساس گرما می کنم و سابقه شن هم دارم ولی یک ماه پیش سونو دادم گفتن سالمه . اقای دکتر لطفا به من بگید این گرما نشانه چیست .قبلا پرسیدم ولی به گرما اشاره ای نکردید. خیلی نگرانم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون - سلام خسته نباشید.ببخشیدبرای تنگی مجرااداربه غیرازعمل راه دیگه هم هست.باتشکر
- سلام جناب دکتر وقت بخیر پسرم 9 سالشه به صورت ناگهانی از بعد از ظهر بعد از ادرار یک یا دو قطره خون از مجرای ادرارش میاد سوزش هم نداره یک ماه پیش چکاپ کامل هم داده و ازمایش ادرار و خونش سالم بود چه کار باید بکنیم با تشکر
- با سلام.
امروز در جواب آزمایشات پدرم متوجه شدیم که یکی از کلیه ها دارای تومور بدخیم مرحله4 است که به ریه هم نفوذ کرده. ما خیلی نگرانیم. لطفا ما رو راهنمایی کنید. آیا امکان درمان وجود داره؟ چیکار باید انجام بدیم؟
ممنون-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
با مدارک بیایید سریعا ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ فیلمهای جراحی تومور کلیه من را در اپارات وسایتم ببینید
-
- باسلام خدمت آقای پرفسور کرمی
بنده مردی 55ساله که حدودا از چهار الی پنج سال پیش در آزمایش دوره ای که حدود 6ماه یکبار میگیرم گزینه در ادرار خون هست مواجه شدم البته تواین مدت چندبارهم آزمایش دادم که خونی وجود نداشت ومنفی ببود وچند بارهم مشکوک ب بودن خون بود جند بارم ب پزشک مراجعه کردم که چون آسپرین مصرف میکردم گفتند آنرا قطع کنم ولی در هر حال نه دردی داشتم ونه سوزشی وتب ودیگر علائم سنگ .چند بارهم سونوگرافی از کلیه ومجاری ومثانه گرفتم که همگی بدون مشکل حاد بود تا چندی پیش که زیر شکمم بیشتر سمت راست در هنگامی که ادرار داشتم مخصوصا صبح ها درد داشتم و ب پزشک مراجعه کردم وبرایم سونو از مثانه وآزمایش سه مرحله ای نوشت که انجام دادم ومثانه مشکی نداشت وسنگی هم دیده نشد وآزمایشم هم از نظر تومور منفی بود واز نظر psa پروستات هم در اندازه نرمال وزیر حدنصاب است سوالم اینکه شما میفرمایید بازهم پیگیری بکنم از این نظر یا طبق گفته دکترم که گفت این مشاهده خون در ادرار شما از نوع بی علت است.وفقط هراز گاهی آزمایش بدهم که بیشتر نشود.ودر ضمن بخاطر اینکه کمی فشارم بالاست از قرص های آملودپین ومتورال ودیلیتیازم هم مصرف میکنم. واینکه در روز مقدار کمی هم شیره تریاک بصورت تدخین استعمال میکنم.ممنون از پاسختون.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید سیستوسکوپی وسی تی اسکن با تزریق نیز انجام دهید
-
- سلام شب بخیر آقای دکتر عزیز.پسر 5ساله م مشکل بی اختیاری و تکرر ادرار داره.تازگی توی معاینه مشخص شد که توی کلیه و مثانه درد داره وقتی سونو انجام دادیم گفتن کلیه سمت چپ ورم داره.همین طور بعد از سونو وقتی ادرار کرد مثانه ش تخلیه نشد ونسبتا پر موند.اینم نتیجه سونو و گزارشش.ممنون میشم راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام باید بررسی کامل با مراجعه انجام شود۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام.
تا چه زمانی باید صبر کنیم و اینکه با این شرایط ذکر شده واقعا احتمال اسیب به مجرا و تنگی مجرا هست بیمار هیچ خونی بعد از خارج شدن سوند در ادرار ندیدند سوند هم ۵ دقیقه بیشتر در مجرا نبود برای ازمایش از سوند استفاده کردند.اما سوند را به زور وارد کردند و بیمار خیلی درد و سوزش داشتند.ایشان بسیار نگران هستند و زندگیشون مختل شده است همیشه حس میکنند مجرا دچار تنگی شده است و به این موضوع بسیار فکر میکنند. اخر ادرار به صورت قطره قطره و قطع وصل شدن خارچ میشود و مثانه به طور کامل تخلیه نمیشود. لطفا راهنمایی بفرمایید ما چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم.از سوند گذاری ۱۵ روز گذشته است.
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
بیشتر تلقین است در تنگی ادرار نمی اید
-
- با سلام و خسته نباشید. دکتر من به تشخیص دکترم سونوی انومالی رو در هفته 16 انجام دادم یعنی دو هفته زودتر. کلیه راست جنین تو سونوگرافی دیده نشد. دارم از نگرانی میمیرم واقعانمیدونم چیکار کنم نمیدونم ایندش چی میشه هرچی که هست خواهش میکنم بگید میخوام بدونم دقیقا چه مشکلاتی ممکنه براش پیش بیاد. خیلی ممنون
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
زاید تکرار کنید سونو را
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

