اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ملیکا یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    M H:
    M H:
    موقعی که سردرد میگیرم خیلی ادرار میکنم,حجم ادرارم هم خیلی زیاده و بی رنگ و کاملا شفاف هست.آزمایش هم دادم.دیابت وعفونتی ندارم . این چند روز هم هر دوساعت یکبار ادرار میکنم,خیلی هم به این فکر میکنم,تقریبا وسواس فکری شدم.مشکل من چی هست.چه طوری درمان میشم؟ M H:
    البته ناگفته نماند بعضی مواقع به دلیل استفاده نکردن از دستشوی های عمومی,ادرارم توی مثانه نگه میدارم و خیلی هم اذیت شدم.وقتی هم روی کمرم دراز میکشم زود احساس ادرارمیکنم
    1. تصویر کاربر ملیکا جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      پس چرا جواب سوالمو نمیدین؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با معذرت از تاخیر در جوابازمایش ادرار وخون بدهید وبفرستید ببینم
    3. تصویر کاربر ملیکا یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      جواب آزمایش
    4. تصویر کاربر ملیکا یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نتیجه جواب آزمایش
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      مشکلی ندارد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4495 مشاهده پرسش
    سلام من خانم 28ساله هستم که مدتی است هنگام دستشویی رفتن احساس میکردم ادرار کامل تخلیه نمیشود و مدت زیاد در دستشویی بودم.بعد هم باید فشار وارد میکردم تا ادرارم تخلیه شود.گاهی بعد از آن احساس میکردم ی قطره ادرار ازم تشرح میشود.به سونوگرافی رفتم. نتیجه سونوگرافی
    پس ازvoiding حجم ادرار باقیمانده در مثانه برابر با 40cc می‌باشد که بیش از حد طبیعی است. در ضمن در کلیه سمت راست هم یک سنگ4mm دیده شده است.باتشکر ازشما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این مقدار طبیعی است اگر پیشرونده بود باید یورودینامیک بگیرید۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ تماس
    2. تصویر کاربر مهدیه پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام جناب آقای دکتر.
      از جواب شما چیز خاصی متوجه نشدم.
      لطف بفرمایید دقیق تر و مفصل تر راجع به مشکل یا بیماری بنده توضیح بفرمایید.
      با تشکر فراوان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر آرزو جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2165 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    یک ماه پیش متوجه شدیم که پدرم توده در قسمت فوقانی کلیشون دارند. در 6 آذر ماه در یمارستان آریا توسط آقای دکتر کامیار توکلی طبسی مورد عمل جراحی قرار گرفتند و عمل پارشیال نفرکتومی انجام شد. نتیجه آزمایش پاتولوژی توده متاسفانه بیانگر نوع توده رنال سل کارسیونم گرید دو بود. اما خوشبختانه تهاجمی نبوده و نفوذ به غدد لنفاوی نداشته.
    دکتر پدرم میگویند که توده به بافت کلیه آسیب نزده بوده و آن بخش هایی که لازم بوده برداشته شده و نیازی به هیچ اقدامی بجز چک آپ سه ماهه نمی باشد
    اما ما نگرانیم که نکنه می بایست رادیکال نفرکتومی انجام می گرفت.
    خواهش میکنم پاسخ سوال من را لطف کنید بدهید.
    خیلی نگرانیم. خیلی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر افشين جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4974 مشاهده پرسش
    با سلام
    با توجه به نبود قرص سيستون در شهرستان و تهران. چه جايگزين مناسبي براش هست؟ ممنون ميشن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 824 مشاهده پرسش
    آزمایش VCUG چیست؟ و چه کاربردی در افراد بزرگسال دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      برای بررسی بیماریهای مثانه عصبی وریفلاکس استفاده میشود
  • تصویر کاربر لیدا جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 600 مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب و احترام.ممنون از اینکه پاسخ سوالات مردم را میدهید پدر بده 65سالشه. باتشخیص سرطان مثانه، عمل سوزاندن توده برایشان انجام شده و . دکتر هم برایشان 4 تا آمپول میتومایسین تجویز کرده اند که هفته ای یک بار در مثانه تزریق شود ک فعلا در هفته ی دوم تزریق هستند . ایشان اصلا سیگار نمیکشن وسالیان سال هر روز ورزش هم میکنن
    حال سوال من اینه که این سرطان از چه نوعیه و میتونم امیدوار باشم که بعد از این دوره آمپولها ، سلامتیشونو کامل به دست میارن؟ یا احتمال عود کردن و رشد سلول ها در آینده هم وجود داره؟ واقعا ممنون میشم اگر جواب بدین. تشکر
    جواب پاتولوژی اینطوری بود:specimen received in fixative consist of multiples pieces of gray white and soft tissue measuring0.5×0.5×0.3cm
    Diagnosis:
    bladder TURT
    Low grade transitional cell carcinoma
    Muscular layer is identified
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر لیدا جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      واقعا ممنون از وقتی ک گزاشتید
      جواب پاتالوژی همین است
      چیز دیگه ای ننوشته
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید پیگیری با سیستوسکوپی در خدمت باشم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 577 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    فرزند 25 ساله پسر دارم امشب رنگ انتهای ادرارش شیری رنگ شد. لطفا بفرمایید این علامت چیست و درمانش چیست
    هیچگونه تب و سوزش ادرای هم فعلا ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    فرزندم هنگام تولد هیدرونفروز شدید در کلیه راست داشت بعد از بررسی مشهص شد رفلاکس ادراری داره و کلیه راست آسیب دیده و پارنشیم 4 دارد.
    میخواستم بدونم کلیه ای که آسیب دیده برگشت داره یا خیر؟
    و اینکه سیستوسکوپی شده در سن سه ماه و نیم و دکتر گفته که در مجرا برش داده شده با توجه به سنش آیا کار مفیدی انجام شده یا خیر . و نتیجه ای داره یا نه و تا کی نیاز به پیگیری داره. آیا تهدیدی برای کلیه چپ وجود داره؟ سپاسگزارم گفته شده خودم باید 3 ساعت یکبار مثانه رو سی آی سی کنم و سونداژ کنم چه تاثیری داره؟
    و زمان سونداژ خون و لکه خون کوچک در سوند میبینم اشکال نداره؟
    زمانی که سوند رو نگه میدارم چند دقیقه باید باشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      راه برگشت ندارد با توجه به حساسیت موضوع ترجیحا با مدارک حضوری بیایید صحبت کنیم
  • تصویر کاربر محمدباقر دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    با سلام در سونوگرافی. سی تی اسکن و ام آی آر توده ای به قطر34.34 در کلیه راست مشکوک به rcc مشاهده شده الان پزشک به بیوپسی نوشته که نرفته ام می خواستم نظر شما را در مورد بیماریم بدونم آیا بیوپسی لازمه ،اگر عمل جراحی انجام بشه کل کلیه باید خارج بشه یا قسمتی از کلیه لطفا راهنمایی فرمایید ضمنا برای روز شنبه از شما وقت گرفتم اگه عمل لازم باشه در کدام بیمارستان عمل می کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر Sahar سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    Man in soalo dar morede namzadam darm
    Ishun baraye bare sevom kolie rasteshoon ro amale laparaskopi kardan
    Chon 3ta sange bozorg dasht
    Tehran amal kardan
    Ama alan 10 rooz az amal migzare va az un jaye sorakhe amal hanooz dare abkhoon miad. Chera? Va bayad chekar kard?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب