اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با سلام خانمی 30 ساله هستم . چند سالی بر حسب عادت برای تخلیه کامل ادرار از فشار آب استفاده می کنم . پارسال به پزشک مراجعه کردم و نوار مثانه و سیستوسکوپی انجام دادم . تنگی مختصر مجرا وجود داشت که برطرف شد . قرص بتانیکول تجویز شد که ابتدا روزی یکی تا سه عدد مصرف شد . هنگام مصرف قرص مدام احساس ادرار داشتم و هر ساعت حتی شب ها برای تخلیه میرفتم و خیلی احساس ناراحتی و درد داشتم چون مدام احساس ادرار داشتم . پزشک قرص را یکی یکی کم کرد و بعد گفتن حس مثانه ات برگشته و قرص را قطع کردن . من عنوان کردم که برای تخلیه بدون فشار آب چکار کنم که عنوان کردن از فشار آب استفاده کن . مساله مهم این بود که در سونوگرافی اول از فشار آب استفاده نکردم و حجم باقی مانده 150 بود ولی در دومی از فشار آب کمک گرفتم و حجم صفر بود . در نوار مثانه هم وقتی سوند وصل شد احساس بی حسی داشتم و اصلا چیزی حس نمیکردم و به سختی تخلیه را انجام دادم . پزشک عنوان کردند که مثانه ات تنبل است و زود زود دستشویی برو و از فشار آب استفاده کن . مشکل من این است که فشار ادرارم کم است و حتما باید از فشار آب کمک بگیرم . لطفا منو راهنمایی بفرمایین 🙏
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر نسیم دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    با سلام , دختری27هستم که مدت هشت ماهه تکرر ادرار دارم ,تقریبا هر 15روز سونو گرافی و ازمایش ادرار انجام دادم و بقیه تست ها که سالم بودن اما همچنان مشکل را دارم مخصوصا شبها بطور میانگین دوبار با حس ادرار بیدار میشوم ولی مقدار ادرار کم هست و قادر به مسافرت و یا سوار اتومبیل شدن نیستم هر چقدر مثانه ام را خالی کنم با لرزشهای ماشین احساس ادرار دارم , داروهای اکسی بوتینین مصرف کردم که عوارض احتباس ادرار و تکرر ادار داد که دارو قطع شده و ایمی پرامین تجویز شد متاسفانه تاثیر انچنان نداشته لازم به ذکر هست مجرد هستم و واقعا زندگیم مختل شده و دیگه نمیخوام هیچ ازمایش و تستی انحام بدم ,اگر امکان دارد دارویی جدید برایم معرفی کنین لطفا کمکم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    20سالمه ومجردهستم،از دی ماه پارسال ادرام منحرف میشه به چپ وراست،بهداشت خیلی رعایت میکنم..حتی تو سرکه وبتاتین واب ولرم میشینم اماکامل خوب نشدم ومخصوصا نزدیک پریودم شدید میشه
    خسته شدم واقعا
    ایا باعمل خوب میشم؟
    از نظرروحی هم مشکلی ندارم
    ولی دارم از این موضوع رنج میبرم ارزوی مرگ میکنم
    توروخدا بگین چیکارکنم؟
    دکترهم رفتم گفتش طبیعه ،خیلی عصبی و ناراحت شدم چون اصلا طبیعی نیست
    ممنون میشم منو از این جهنم نجات بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام احتمال زیاد مجرا تنگ است وباید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر نفس یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشد ..... اول از همه از محضر شما عذر مي خوام واقعاًً شرمندم كه اين موضوع رو شرح ميدم ولي چون حق زندگي دارم مي خواستم اين اتفاقو شرح بدم تا با توكل به خدا و ياري شرح مشكلم حل شود ... من زماني كه ١٤-١٥ سال داشتم و دختري مغرور و جاافتاده اي اون زمان بودم فكرم از يك رويدادي مشغول بودم معذرت مي خوام احساس دفع ادرار داشتم ولي غرق در افكارم حوصله رفتن را نداشتم تا زماني كه فشار خيلي زيادي به من غلبه كرد كه حتي توان بلند شدن را پيدا نكردم زماني كه بلند شدم برا اجابت مزاج اختيار خودمو كامل از دست دادم اصلاً برام قابل حضم نبود و دو سال بعد دوباره شرايطي مشابه برام پيش اومد كه عذر مي خوام در حد چند قطره بود اونم به خاطر نگه داشتن بيش از حد بود ولي مرا ناراحت كرد مشكلي از نظر سلامتي ندارم ولي وسواس پيدا كردم از لباسايي كه اون موقع پيشيده بودم و كتابي در دست داشتم بدم مياد و نزديكشون نميرم چون يادآور اون موضوع برام ميشن ولي من دختر خيلي قوي اي از نظر اطرافيانم هستم و همين طور وسواسي تو هيچ مواردي نيستم ولي اين موضوع خيلي اذيتم ميكنه واقعاً نميدونم چرا شايد خيلي شرمگينم .... لطفاً راهنماييم كنيد با تشكر فراوان 🙏
    1. تصویر کاربر نفس یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      خيلي ممنون از مشاوره و راهنماييتون 🙏
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر جوادمزرعه یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    Javad mazrahe:
    سلام آقای دکتر پسرم ریفلاکس دوطرفه ادرار داره در 6ماهگی ویکوستمی شده مثانش باز کردن تو این مدت آسیب به کلیه هاش رسید ولی بعد از عمل بیشتر نشد وآزمایش کراتین خوبه متاسفانه دکترش دراهواز بخاطر مثانه عصبی ویکوستمی رو نبست تا الان سنش 11ساله مجبور شدم آوردمش تهران نوار مثانه سنو عکس رنگی و اسکن کلیه همه رو گرفتیم ولی میگن مثانش عصبی باید ویکوستمی رو ببندیم و بعد از عمل باید سوند بزند البته برگشت ادرارش خوب شده و خیلی کم سمت راست برگشت داره حالا سوالم اینه ک بعد ازبستن بازم ب کلیه هاش آسیب نمیرسه عفونت نمیگره یا مثانش باز بماند بهتره ممنون از لطف شما لطفا من رو راهنمایی کنید بخدا 11ساله برامون زندگی عذابه
    1. تصویر کاربر جوادمزرعه جمعه ۱۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      مشاهده فایل پیوست 5
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      با بستن ان باید تحت نظر باشید تا فشار به کلیه ها منتقل نشود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمود یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    باسلام پدرم مردی 58 ساله که مشکل سنگ کلیه از دو ماه پیش داشته،با کراتین 11 به بیمارستان منتقل شد و بعد از 6 بار دیالیز وگذاشتن دبل جی کراتین به 2 رسید ،اما بعد از 2 ماه که دبل جی را خارج کردند دوباره در حال حاضر بعد از 3 روز با کراتین 9 بستری شد ،الان چه کار باید انجام دهیم؟ ضمنا میگویند مشکوک به سرطان میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      باید از نظر انسداد یا خرابی ونارسایی کلیه بررسی شود
  • تصویر کاربر حسن شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 513 مشاهده پرسش
    با سلام پیرو مکاتبه قبلی من ۳۰ اذر ازسوئد به ایران می ایم با شماره ای که برام نوشته بودید با منشی شما تماس گرفتم منشی برای ۲ دی ساعت ۵:۴۰ برای ملاقات با شما به من وقت داد ولی برای وقت دهی برای سنگ شکنی با دستگاه Eswl گفت باید با اقای دکتر صحبت کنید ممنون می شوم اقای دکتر برای سنک شکنی با دستگاه Eswl هم مثلا ۳ دی برای من وقت بگیرید با توجه به مدت کوتاهی که می توانم در ایران بمانم باز هم از شما تشکر می کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      امروز بیایید ببینم
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ساعت ۵عصر بفرمایید دکتر گفته
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر sara جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با سلام.
    آقای دکتر به عفونت شدید مثانه مبتلا شدم همراه با خون ریزی و پوسته ریزی مثانه بعد از درمان ادرار کامل تخلیه نمیشود و من با زور و فشار شکم مثانه را کمی تخلیه میکنم اما به طور کامل تخلیه نمیشود ۸ ماه است مشکل من حل نشده است نوار مثانه انجام دادم گفتن در مثانه ادرار باقی مانده است.گاهی اوقات در مثانه و مجرا ادرار احساس درد و سوزش دارم. لطفا راهنمایی کنید برای تخلیه کامل ادرار از چه دارویی استفاده کنم.
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محترم جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    در سونوگرافی از کلیه کیست دیده شده ، در ضمن بیمار چندین سال پیش بخاطر سنگ کلیه تحت عمل جراحی باز قرار گرفته که سنگ در حالب گیر کرده بود ، سنگ شاخه گوزنی بوده و درصد اسیداوریک آن بیشتر از همه چیز بود، سونو را میفرستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مژگان جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سلام. مادر من در قسمت پهلو زیر دنده تا به حال سه بار درد داشتن. هر بار یک طرف بوده. و اینکه درد معمولا یک روز بوده و به صورت ممتد برای چند روز نبوده. سونوگرافی انجام شد و همه چیز نرمال بوده و کشت کامل ادرار هم انجام شده که هیچ عفونتی نبوده. اوره و کراتین هم نرمال بوده. لازم به ذکر هم هست که مادرم پارسال بهمن سکته مغزی ایسکمی داشتن که الان بهتر هستن و فشار خون هم تحت کنترل هستش. ممنون میشم راهنمایی کنین. متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب