لیست پرسشها (11,778 پرسش)
اسماعیل سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
سلام خدمت شما خواستم بپرسم کسی که پیوند کلیه انجام میده تا چه مدت صورتش پف میکنه ممنون-
اسماعیل دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
تا ۵ماه پف میکند - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- بعد از سونوگرافي متوجه شدم ديواره ي مجاري ادرارم ضخيم شده، عوارض و دليل به وجود آمدنش در خانم ها چيست؟ روش درمان با داروست يا عمل جراحي؟
- باسلام خدمت استاد گرامی پسر یک سال و هفته ام در سن شش ماهگی به دلیل برگشت ادرار در مرکز طبی کودکان تحت عمل جراحی طزریق ژل دیفلاکس قرار گرفت توسط دکتر محبوبی و هر چند وقت یک بار سنو کلیه ها انجام میشود چون ما در شهرستان هستیم راهمون با تهران دوره و اینجا هم پزشک خوب ندارد خواستم نظر حضرت عالی رو در موردکلیه های پسرم بدونم
لازم به ذکر است در حال حاضر پسرم 13کیلو وزن دارە و شبی 3 سی سێ سفالکسین 250 مصرف می کند-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر 4 سال پیش کلیه سمت چپم رو دکتر سیم فروش یه دلیل هیدرونفروز شدید ایجاد شده به دلیل رفلاکس ادرار مادرزادی عمل کردن. در حال حاضر کلیه سمت راستم هیدرونفروز متوسط داره به دکتر سیم فروش جواب سنوگرافی و اسکن رو نشون دادیم گفتن عمل لازم نیست با مراقبت میشه حفظش کرد. از شهرستانیم خانوادم خیلی استرس دارن خواستم نظر شمارو هم بپرسم
- سلام
من تكرر ادرار داشتم برام آزمايش نوار مثانه نوشتن،١آذر رفتم براي نوار مثانه متاسفانه نوار مثانه انجام نشد و گفتن تنگ مجرا داري 4 آذر تنگي مجرا عمل كردم(يعني سيستوسكپي و جراحي) گفتن مجرا تنگ بوده و سر آلت هم تنگ بوده ٩ روز سوند ضخيم برام گذاشتن،بعد از برداشتن سوند ادرارم ٢ شاخه بود بعد اون قسمت توسط پوست بسته شد و دو شاخه نيست به من گفتن بايد هفته ايي ٢بار سوند متناوب توسط خودم بزنم كه واقعا نميتونم اينكارو بكنم و اصلا روحيشو ندارم كه انجام بدم،الان بايد چيكار كنم آيا سوند زدن واجب است راه ديگه نيست؟آيا كل مجرام امكان داره توسط پوست بسته بشه؟قبل عمل اصلا مشكل دو شاخه شدن ادرار كه پيشين گفتم كه چجوري برطرف شد،و بعضي وقتها اول ادرار يا اخر ادرار كج شدن ادرار را نداشتم،عمل كردم بدتر شده آيا يا نبايد عمل ميكردم
متشكرم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید این نتیجه سونو من می باشد . می خواهم نظرتان را در این باره بدانم خیلی متشکر
- سلام آقای دکتر
من در تاريخ ١5اذرماه سوالم را مطرح كردم با كد پيگيري: S74rd887833
اما متاسفانه پايخي دريافت نكردم.خواهش ميكنم اينار سوالم را پاسخ دهيد ما خيلي نگرانيم.
اقاي دكتر یک ماه پیش متوجه شدیم که پدرم توده در قسمت فوقانی کلیشون دارند. در 6 آذر ماه در بيمارستان آریا تحت نظر آقای دکتر کامیار توکلی طبسی مورد عمل جراحی قرار گرفتند و عمل پارشیال نفرکتومی انجام شد. نتیجه آزمایش پاتولوژی توده متاسفانه بیانگر نوع توده رنال سل کارسیونم گرید دو بود. اما خوشبختانه تهاجمی نبوده و نفوذ به غدد لنفاوی نداشته.
دکتر پدرم میگویند که توده به بافت کلیه آسیب نزده بوده و آن بخش هایی که لازم بوده برداشته شده و نیازی به هیچ اقدامی بجز چک آپ سه ماهه نمی باشد
اما ما نگرانیم که نکنه می بایست رادیکال نفرکتومی انجام می گرفت.
خواهش میکنم پاسخ سوال من را لطف کنید بدهید.
نتيجه ازمايش پاتولوژي را نيز خدمتتان ارسال ميكنم. - سلام اقای دکتر,من امروز سونوگرافی کردم نتبجه اش نوشته بود رکود ادراری در کالیکس های فوقانی کلیه راست مشهود است,میشه لطف کنید بگید مشکلم چیه؟باید برای درمان چیکار کنم؟ممنون میشم سریع جواب بدین.
- S.zeynab.H:
باسلام
1-سن من 36 سال هست.5سال هست که برای بارداری اقدام کردم امسال با آی یو آی بار دوم باردار شدم بعد از 2 ماه 18 تیر به علت هماتوم پشت جنین، سقط شد و در تاریخ 17 مرداد امسال با خون در ادرار و درد شدید پهلوی راست و بعد از آزخون و سونو متوجه شدم سنگ کلیه دارم ودکترقرصهای سیپروفلوکساسین 500 ورواتینکس تجویز کرد که چند دوره خوردم و با خوردن آب زیاد و ورزش و طناب و تحرک زیاد ماه مهر سونو دادم که دو سنگ 2 و 25میلیمتری داشتم و تلاش خودم و ادامه دادم و در تاریخ 1 آذر در سونو یک سنگ 35میلیمتری مشاهده شد.
*سوالم اینه که با توجه به سنم و ناباروری که داشتم و سنگی که هنوز دفع نشده و معلوم نیست کی دفع بشه!!!! آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم؟؟؟؟چون پیش دکتری رفتم که گفت بعد دفع میتونم!!!واینکه ممکنه در طول بارداری باعث عفونت وسقط جنین بشه؟؟؟لطفا حتما راهنمایی بفرمایید چون میخواستم وقت بگیرم خدمت شما بیایم که گفتن فعلا وقت نمی دهند!!!باید چکار کنم؟؟؟؟
2-آیا باید سیپروفلوکساسین 500 و رواتینکس را بخورم ؟؟؟
3-امسال در ماه رمضان باردار بودم که روزه هام و نگرفتم!!آیا میتونم با وجود سنگ و توضیحات بالا روزه های قضا رو بگیرم؟؟؟
خواهشا و لطفا راهنمایی بفرمایید..
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
این سنگها منعی برای باروری نیست میتوانید
-
- با عرض سلام من مریم داودی هستم و حدود 10 روز هست که در ادارم خون وجود دارد و آزمایش ادارم هم این موضوع را تایی نموده میخواستم بپرسم با وجود خون در ادرارم و این سونو چه مشکلی دارم ؟
با تشکر فراوان-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سونوخوب ایت باید سیستوسکوپی کنید۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴تماس خارج از نوبت برای سیستوسکوپی
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

