اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر پریناز چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 751 مشاهده پرسش
    با تشکر از توجه و پاسخ سریع شما
    اول به مدت پنح روز Nitrofurantoin بهم دادن
    بعد که دوباره رفتم ادرارمو دادن کشت و تا جوابش بیاذ سه روز بهم Sulfamethoxazole دادن و بعدم گفتن دیگه دارو لازم نیس فقط اب
    الان هنوزم سوزش دارم
    اب رو سعی میکنم زیاد بخورم و دستشویی سریع برم
    ایا درمان دیگه ای لازم نیس؟
    علت ورم مثانه در خانوما چیه؟ چطور میشه پیشگیری کرد؟
    جواب قبلیتونم نصفه ارسال شده بود
    بازم ممنون از وقتی که میذارید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سميرا چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 639 مشاهده پرسش
    باسلام باردار هستم در سنو سه ماهه دوم fullness در لگنچه كليه جنين نمايان ميباشدديامترAp در لگنچه كليه ها 2.5mm ميباشد خيلي نگران هستم دكتر گفتن كه در كليه ها تجمع ادار دارن ميخواستم بدونم براي جنين خطرناك هست ممكن هست كليه دچار مشكل بشود بعد از به دنيا آمدن با تشكر از شما اگر نياز هست عكس سونو وبفرستم براي شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من ۳ روز پیش به خاطر تنگی مجاری ادرار عمل کردم
    میخواستم‌بپرسم چرا داخل لوله سوند خون میاد؟ مگه سوند داخل مثانه نیس. از مثانه ک نباید خون بیاد
    طبیعی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر مهدی جمعه ۲۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام جناب دکتر
      ممنون بابت جوابی که دادین و وقتی که گذاشتین
      با همه ی این تفاسیر،خونریزی که من الان دارم طبیعی هست یا غیر طبیعی؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    پروتئنوری دارم لوزه هام خیلی بزرگ شده دکتر گفته باید جراحی کنم ولی آنتی بیوتیک نخوردم میخواستم ببینم التهاب لوزه ممکنه باعث پروتئنوری بشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر Sahar چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 504 مشاهده پرسش
    باسلام.درسونوگرافی پدرم ک ۵۲سالشون هست تصویر یک کیست پاراپلویک با دیامتر۱۲میلی درپل میانی کلیه راست و کیست پاراپلویک bilobedباابعاد۳۸در۲۸میلی با رشد اگزوفتیک به پارانشیم وفضای پری نفریک ودارای سپتای نازک داخلی درحدفاصل پل فوقانی ومیانی کلیه چپ (BosniakII)گزارش شده.به شدت نگرانم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      نگران نباشید ۶ماه بعد تکرار سی تی با تزریق ذنجام دهید
  • تصویر کاربر پریناز چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با سلام
    من در امریکا زندگی میکنم و الان دچار عفونت ادراری شدم
    ادرارم خون شد رفتم دکتر و بهم به مدت پنج روز انتی بیوتیک داد و گفت مشکلت حل میشه خودم هم میدونستم که باید اب زیاد بخورم و الان دیگه ادرارم خون نیس اما کمی سوزش دارم دوباره هم رقتم دکتر اما اینجا خیلی سخت انتی بیوتیک میدن و تعداد کم
    دوباره ازمایش داد و گفت لازم به خوردن انتی بیو تیک نیس دیگه فقط اب زیاد بخور
    الان سوالم اینه که با اینکه عفونت برطرف شده اما مگه مجاری ادرار زخم نشده در اثر عفونت؟
    من فکر میکنم که باید تعداد بیشتری انتی بیوتیک بخورم تا کامل برطرف شه مشکل
    اما دیگه بهم قرص نمیدن
    ایا بگم از ایران واسم دارو بفرسن و خودم مصرف کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محسن سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام خدمت ا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر فرزاد سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1186 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    من پسر 27 ساله هستم که حدود یک ماهه که درد خفیف و مبهمی در پهلوی سمت راستم دارم ، به علاوه اینکه در گذشته بعضی از صبحها به علت احساس ادرار از خواب بیدار می شدم و ادارار می کردم ولی از یک ماه گذشته صبحها احساس ادارار زیادی ندارم و کمی درد مبهم پهلو راست دارم .
    آزمایش ادارار و خون دادم که همه چیز نرمال بود و فقط فشار خونم 13 روی 8 بود.
    به نظرتون علت از چی می تونه باشه ؟ و نیاز به سونوگرافی یا سی تی هست و کلا پیشنهاد می کنید من چه کار کنم ؟
    این هم اضافه کنم که درد اذیت نمی کنه ولی باعث استرس می شه و با هر درد خفیف من ساعت ها راجع به انواع سرطان و . . . تحقیق می کنم و به زندگی روزانه ام اسیب می زنه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۸ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مرجان سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من این پیام رو برای شما فرستادم
    سلام اقای دکتر,من امروز سونوگرافی کردم نتبجه اش نوشته بود رکود ادراری در کالیکس های فوقانی کلیه راست مشهود است,میشه لطف کنید بگید مشکلم چیه؟باید برای درمان چیکار کنم؟ممنون میشم سریع جواب بدین.

    وشما فرمودید جواب سونو گرافی رو برام بفرس و من الان براتون فرسادم لطف بفرمایید جواب بدید,ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر احمد سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 526 مشاهده پرسش
    آقای دکتر به نظر شما عمل کنیم یا منتظر بمانیم خودش دفع شود لطفا راهنمایی کنید
    تا بحال دوسال پیش هم یکبار سنگ کلیه راعمل کرده و الان دفه دوم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر احمد سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بسیار ممنون آقای دکتر
      میشه بفرمایید برای دفع شدننش چه داروهایی و چه کارهایی باید بکنم ؟ توصیه های اختصاصی تر لطفا
      سپاس فراوان
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    4. تصویر کاربر احمد سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      اوی خیلی ممنون
      منظورم این بود یعنی داروی شیمیای یا گیاهی نیست که بتونه سنگ رو کوچکتر کنه که دفع بشه ؟ راستی جنس سنگ قبلی من هم اگزالات کلسیمی بود
      متشکرم از وقتی که میگذارید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب