لیست پرسشها (11,778 پرسش)
پریناز چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 751 مشاهده پرسش
با تشکر از توجه و پاسخ سریع شما
اول به مدت پنح روز Nitrofurantoin بهم دادن
بعد که دوباره رفتم ادرارمو دادن کشت و تا جوابش بیاذ سه روز بهم Sulfamethoxazole دادن و بعدم گفتن دیگه دارو لازم نیس فقط اب
الان هنوزم سوزش دارم
اب رو سعی میکنم زیاد بخورم و دستشویی سریع برم
ایا درمان دیگه ای لازم نیس؟
علت ورم مثانه در خانوما چیه؟ چطور میشه پیشگیری کرد؟
جواب قبلیتونم نصفه ارسال شده بود
بازم ممنون از وقتی که میذارید- باسلام باردار هستم در سنو سه ماهه دوم fullness در لگنچه كليه جنين نمايان ميباشدديامترAp در لگنچه كليه ها 2.5mm ميباشد خيلي نگران هستم دكتر گفتن كه در كليه ها تجمع ادار دارن ميخواستم بدونم براي جنين خطرناك هست ممكن هست كليه دچار مشكل بشود بعد از به دنيا آمدن با تشكر از شما اگر نياز هست عكس سونو وبفرستم براي شما
- سلام جناب دکتر
من ۳ روز پیش به خاطر تنگی مجاری ادرار عمل کردم
میخواستمبپرسم چرا داخل لوله سوند خون میاد؟ مگه سوند داخل مثانه نیس. از مثانه ک نباید خون بیاد
طبیعی هست؟-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- پروتئنوری دارم لوزه هام خیلی بزرگ شده دکتر گفته باید جراحی کنم ولی آنتی بیوتیک نخوردم میخواستم ببینم التهاب لوزه ممکنه باعث پروتئنوری بشه
- باسلام.درسونوگرافی پدرم ک ۵۲سالشون هست تصویر یک کیست پاراپلویک با دیامتر۱۲میلی درپل میانی کلیه راست و کیست پاراپلویک bilobedباابعاد۳۸در۲۸میلی با رشد اگزوفتیک به پارانشیم وفضای پری نفریک ودارای سپتای نازک داخلی درحدفاصل پل فوقانی ومیانی کلیه چپ (BosniakII)گزارش شده.به شدت نگرانم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
نگران نباشید ۶ماه بعد تکرار سی تی با تزریق ذنجام دهید
-
- با سلام
من در امریکا زندگی میکنم و الان دچار عفونت ادراری شدم
ادرارم خون شد رفتم دکتر و بهم به مدت پنج روز انتی بیوتیک داد و گفت مشکلت حل میشه خودم هم میدونستم که باید اب زیاد بخورم و الان دیگه ادرارم خون نیس اما کمی سوزش دارم دوباره هم رقتم دکتر اما اینجا خیلی سخت انتی بیوتیک میدن و تعداد کم
دوباره ازمایش داد و گفت لازم به خوردن انتی بیو تیک نیس دیگه فقط اب زیاد بخور
الان سوالم اینه که با اینکه عفونت برطرف شده اما مگه مجاری ادرار زخم نشده در اثر عفونت؟
من فکر میکنم که باید تعداد بیشتری انتی بیوتیک بخورم تا کامل برطرف شه مشکل
اما دیگه بهم قرص نمیدن
ایا بگم از ایران واسم دارو بفرسن و خودم مصرف کنم؟ - سلام خدمت ا
- با سلام خدمت آقای دکتر
من پسر 27 ساله هستم که حدود یک ماهه که درد خفیف و مبهمی در پهلوی سمت راستم دارم ، به علاوه اینکه در گذشته بعضی از صبحها به علت احساس ادرار از خواب بیدار می شدم و ادارار می کردم ولی از یک ماه گذشته صبحها احساس ادارار زیادی ندارم و کمی درد مبهم پهلو راست دارم .
آزمایش ادارار و خون دادم که همه چیز نرمال بود و فقط فشار خونم 13 روی 8 بود.
به نظرتون علت از چی می تونه باشه ؟ و نیاز به سونوگرافی یا سی تی هست و کلا پیشنهاد می کنید من چه کار کنم ؟
این هم اضافه کنم که درد اذیت نمی کنه ولی باعث استرس می شه و با هر درد خفیف من ساعت ها راجع به انواع سرطان و . . . تحقیق می کنم و به زندگی روزانه ام اسیب می زنه - سلام اقای دکتر من این پیام رو برای شما فرستادم
سلام اقای دکتر,من امروز سونوگرافی کردم نتبجه اش نوشته بود رکود ادراری در کالیکس های فوقانی کلیه راست مشهود است,میشه لطف کنید بگید مشکلم چیه؟باید برای درمان چیکار کنم؟ممنون میشم سریع جواب بدین.
وشما فرمودید جواب سونو گرافی رو برام بفرس و من الان براتون فرسادم لطف بفرمایید جواب بدید,ممنون. - آقای دکتر به نظر شما عمل کنیم یا منتظر بمانیم خودش دفع شود لطفا راهنمایی کنید
تا بحال دوسال پیش هم یکبار سنگ کلیه راعمل کرده و الان دفه دوم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۱ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
- نمایش سایر 4 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

