اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بتول پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید درکلیه چپ یک سنگ 5 میلی وهمراه با هیدرونفرمتوسط ویک کیست 18 میلی ودر راست یک سنگ 6 میلی ودر کلین تحتانی همراه با هیدرونفر خفیف وسه یا چهار کیست به حداکثر 44 .حالامیخوام چاره کار ما چیه .وخواهشا جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      از نظر من تنگي شديد نميباشد ودرمان نميخواهد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سنگها هم فعلا درمان نميخواهد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ایمان یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام مشکل ادرار کردن دارم خیلی کند مییاد و زمانی که ارتباط دارم بعد از ان ادرار خوب و با فشار میکنم ایا داروی دارد وعلتش چیست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر سلام پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    سلام پسری 34 ساله هستم سوال اول: مشکل من اینه که برای عمل استبراء باید بیش از شش هفت بار انجام بدم تا داخل لوله خالی شه البته بیشتر وقتا باید زیاد انجام بدم بعضی وقتها هم هست که با دو سه بار تخلیه میشه در صورتی که بعد تقریبا چند ثانیه باز استبراء رو انجام بدم باز چند قطره میاد و سوال دوم: اینکه خیلی مواقع احساس میکنم کمی ادرار ازم خارج میشه حالا خارج میشه یا توی خود لوله کمی حرکت میکنه نمیدونم البته خیلی وقتا که نگاه میکنم شورتم خیس نیست ولی اون احساس خیلی بهم دست میده تا جایی که به وسواس کشیده شده حالا اون احساس رو بخوام براتون بگم تقریبا مثل آخر ادرار کردن هست که حالت دفعی و یکبارگی هستش که حتی ممکنه خیلی کم ادرار خارج بشه ، اینجور احساس هستش ممنون میشم راهنماییم کنین با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اين رفتار وسواسي است با روانكاو صحبت كنيد يك بار استبرا واب كشيدن كافي است
  • تصویر کاربر احسان پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    با سلام
    مادرم با 63 سال سن به دلیل درد خیلی خفیف. سمت چپ پهلو به پزشک مراجعه کردند ولی در سنوگرافی نتیجه عجیبی مشخص شده و مشکلی برای کلیه راست گزارش شده که در تصویر پیوستی جواب سنوگرافی رو می بینید. با توجه به اینکه هفته آینده برای مدت یک هفته به سفر خارج از کشور خواهیم رفت این مسئله خیلی نگرانم کرده و خواهش می کنم در صورت امکان ارائه طریق بفرمایید
    1. تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      تصویر پیوستی
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      جهت راحتي خيال واطمينان بيشتر سي تي اسكن شكم ولگن بدون تزريق ونماسازي طولي انجام دهيد
    3. تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام آقای دکتر
      چطور ممکن خواهد بود که این دستور اسکن را از شما دریافت نماییم تا در صورت امکان برای شنبه مراجعه به مطب داشته باشیم و نتایج آماده باشد که شما ببینید
    4. تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر در مورد کلیه راست نظرتان چیست؟
      در سفر اگر دردی حادث شد چه کنیم؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٧١٠٧٢٣٠٠ تماس وبياييد ببينم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر جابر چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    اقای دکتر، خانم بنده احساس ادرار خیلی دیر بهشون دست میده.با اندازه گیری هایی که برروی خروجی ادرارش کردیم، وقتی مثانه به مقدار 400 CC میرسه تازه احساس ادرار بهشون دست میده.حتی به 800 سی سی هم میرسه. سونوگرافی قبل و بعد ادرار هم انجام دادیم که مثانه کاملا ادرار رو تخلیه کرده بود. عفونت ادراری هم نداشتن.الان یک ماه هست که درد در قسمت کلیه ها دارن. در دوهفته اخیر هر سه چهار ساعت خودشون به توالت میرن.الان درد ندارن ولی بعد از ادرار کردن 15دقیقه کلیه هاش درد میگیره ولی باز خوب میشه. البته سال قبل هم همین مشکل پیش اومد براشون ولی خوب شدن که باز امسال هم دردشون شروع شد.البته دراین یک سال همان دوبار در روز ادرار میکردن.
    الانم در ادرارشون خون مشاهده کردن.خیلی نگران شدم.خواهش میکنم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد تست عصب مثانه بگيريد؟٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر گردون چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 559 مشاهده پرسش
    با سلام خواهرم 27 سال سن داره چند ماه پیش سونوگرافی شکمی انجام دادن معلوم شد که کیست کورتیکال با دیواره کلسیتی به اندازه 10*13 میلی دکتر شونم بهشونم گفتن که جای خطر نیست فقط هر شش ماه باید سونوگرافی بدن که اندازشو چک کنن فقط الان خواهرم درد های خفیفی در قسمت سمت چپش داره و وقتی دست به پهلوش میزنی احساس میکنی برجستگی داره آیا جای نگرانی نداره این دردا لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اين مهم نيست هر 6ماه سونو كنيد
  • تصویر کاربر محمدسالاری سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر ،بنده حدود یک سال هست که دچار مشکلات ادراری از جمله باریک امدن ادرار،عدم پرش ادرار وگاهی اوقات تاخیردرشروع ادرار هستم البته زمانی که قرص باکلوفن میخورم خیلی شرایطم بهتر میشود،دکتر بنده برایم عکس رنگی از مجرای ادرار نوشت وبعدازگرفتن عکس مشخص شد که دچار تنگی مجراهستم .بنده عکس رابرای شمامیفرستم وازشما تقاضادارم که به من بگویید میزان تنگی زیاد هست یاخیر ؟وهمچنین بهترین روش درمانی برای بنده چیست ؟وبعداز باز کردن مجرا چنددرصد احتمال عود وجود دارد؟ممنون از شمادکتر عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اول باید سیستوسکوپی کنید بسته به طول تنگی است
  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشيد، پسر 15 ماهه دارم که با هیدرونفروز کلیه راست بدنيا اومد با قطر لگنچه 11،الان به 13 م م رسیده،ولی برگشت ادرار یا عفونت نداره به نظرتون منجر به جراحی ميشه يا امید به برطرف شدن هست؟متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد اول اسكن هستهاي DTPA انجام دهيد تا مشخص شود
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 491 مشاهده پرسش
    سلام، من 38 سالمه دو سنگ کوچک یک و دو میل در کلیه سمت راست دارم، اما یک هفته قبل به دلیل سنگ 8 میل که در حالبم بود عمل سنگ شکن با لیزر و از طریق مجاری ادرار کردم. حدود 2ساعت بعد از عمل درد بسیار شدیدی گرفتم که مسکن ها جواب نمیداد که گفتن به دلیل سوند بوده. بعد از یک هفته خون مختصری در ادرارم هست که بیشتر مواقع کم آب خوردن پیدا میشه، ولی بیشتر از اون نگران لخته های کوچیک خون هستم که هر از گاهی با ادرار دفع میکنم. درد خفیفی هم در کلیه و قسمت پایین مثانه ام احساس میکنم هنوز که بعضی اوقات بیشتر میشه. سوالم اینه که اوضاع طبیعی هست یا خیر؟ منظورم لخته خون هست و اینکه احتمال داره بخاطر اون دوتا سنگ کوچیک باشه؟ سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1254 مشاهده پرسش
    آیا سندرم نفروپاتی ممبرانوس به مقدار 308 میلی گرم در 24 ساعت در سن 25 سالگی در آینده باعث مشکلات نارسایی کلیه می شود یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باه بايد تحت نظر دكتر نفرولوگ باشيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب