لیست پرسشها (11,778 پرسش)
بتول پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
باسلام وخسته نباشید درکلیه چپ یک سنگ 5 میلی وهمراه با هیدرونفرمتوسط ویک کیست 18 میلی ودر راست یک سنگ 6 میلی ودر کلین تحتانی همراه با هیدرونفر خفیف وسه یا چهار کیست به حداکثر 44 .حالامیخوام چاره کار ما چیه .وخواهشا جواب بدین-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
از نظر من تنگي شديد نميباشد ودرمان نميخواهد - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام مشکل ادرار کردن دارم خیلی کند مییاد و زمانی که ارتباط دارم بعد از ان ادرار خوب و با فشار میکنم ایا داروی دارد وعلتش چیست ممنون
- سلام پسری 34 ساله هستم سوال اول: مشکل من اینه که برای عمل استبراء باید بیش از شش هفت بار انجام بدم تا داخل لوله خالی شه البته بیشتر وقتا باید زیاد انجام بدم بعضی وقتها هم هست که با دو سه بار تخلیه میشه در صورتی که بعد تقریبا چند ثانیه باز استبراء رو انجام بدم باز چند قطره میاد و سوال دوم: اینکه خیلی مواقع احساس میکنم کمی ادرار ازم خارج میشه حالا خارج میشه یا توی خود لوله کمی حرکت میکنه نمیدونم البته خیلی وقتا که نگاه میکنم شورتم خیس نیست ولی اون احساس خیلی بهم دست میده تا جایی که به وسواس کشیده شده حالا اون احساس رو بخوام براتون بگم تقریبا مثل آخر ادرار کردن هست که حالت دفعی و یکبارگی هستش که حتی ممکنه خیلی کم ادرار خارج بشه ، اینجور احساس هستش ممنون میشم راهنماییم کنین با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اين رفتار وسواسي است با روانكاو صحبت كنيد يك بار استبرا واب كشيدن كافي است
-
- با سلام
مادرم با 63 سال سن به دلیل درد خیلی خفیف. سمت چپ پهلو به پزشک مراجعه کردند ولی در سنوگرافی نتیجه عجیبی مشخص شده و مشکلی برای کلیه راست گزارش شده که در تصویر پیوستی جواب سنوگرافی رو می بینید. با توجه به اینکه هفته آینده برای مدت یک هفته به سفر خارج از کشور خواهیم رفت این مسئله خیلی نگرانم کرده و خواهش می کنم در صورت امکان ارائه طریق بفرمایید-
احسان چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
تصویر پیوستی - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام و خسته نباشید
اقای دکتر، خانم بنده احساس ادرار خیلی دیر بهشون دست میده.با اندازه گیری هایی که برروی خروجی ادرارش کردیم، وقتی مثانه به مقدار 400 CC میرسه تازه احساس ادرار بهشون دست میده.حتی به 800 سی سی هم میرسه. سونوگرافی قبل و بعد ادرار هم انجام دادیم که مثانه کاملا ادرار رو تخلیه کرده بود. عفونت ادراری هم نداشتن.الان یک ماه هست که درد در قسمت کلیه ها دارن. در دوهفته اخیر هر سه چهار ساعت خودشون به توالت میرن.الان درد ندارن ولی بعد از ادرار کردن 15دقیقه کلیه هاش درد میگیره ولی باز خوب میشه. البته سال قبل هم همین مشکل پیش اومد براشون ولی خوب شدن که باز امسال هم دردشون شروع شد.البته دراین یک سال همان دوبار در روز ادرار میکردن.
الانم در ادرارشون خون مشاهده کردن.خیلی نگران شدم.خواهش میکنم راهنماییم کنید-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد تست عصب مثانه بگيريد؟٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- با سلام خواهرم 27 سال سن داره چند ماه پیش سونوگرافی شکمی انجام دادن معلوم شد که کیست کورتیکال با دیواره کلسیتی به اندازه 10*13 میلی دکتر شونم بهشونم گفتن که جای خطر نیست فقط هر شش ماه باید سونوگرافی بدن که اندازشو چک کنن فقط الان خواهرم درد های خفیفی در قسمت سمت چپش داره و وقتی دست به پهلوش میزنی احساس میکنی برجستگی داره آیا جای نگرانی نداره این دردا لطفا جوابمو بدین ممنون میشم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اين مهم نيست هر 6ماه سونو كنيد
-
- سلام جناب دکتر ،بنده حدود یک سال هست که دچار مشکلات ادراری از جمله باریک امدن ادرار،عدم پرش ادرار وگاهی اوقات تاخیردرشروع ادرار هستم البته زمانی که قرص باکلوفن میخورم خیلی شرایطم بهتر میشود،دکتر بنده برایم عکس رنگی از مجرای ادرار نوشت وبعدازگرفتن عکس مشخص شد که دچار تنگی مجراهستم .بنده عکس رابرای شمامیفرستم وازشما تقاضادارم که به من بگویید میزان تنگی زیاد هست یاخیر ؟وهمچنین بهترین روش درمانی برای بنده چیست ؟وبعداز باز کردن مجرا چنددرصد احتمال عود وجود دارد؟ممنون از شمادکتر عزیز
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اول باید سیستوسکوپی کنید بسته به طول تنگی است
-
- عرض سلام و خسته نباشيد، پسر 15 ماهه دارم که با هیدرونفروز کلیه راست بدنيا اومد با قطر لگنچه 11،الان به 13 م م رسیده،ولی برگشت ادرار یا عفونت نداره به نظرتون منجر به جراحی ميشه يا امید به برطرف شدن هست؟متشکرم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بايد اول اسكن هستهاي DTPA انجام دهيد تا مشخص شود
-
- سلام، من 38 سالمه دو سنگ کوچک یک و دو میل در کلیه سمت راست دارم، اما یک هفته قبل به دلیل سنگ 8 میل که در حالبم بود عمل سنگ شکن با لیزر و از طریق مجاری ادرار کردم. حدود 2ساعت بعد از عمل درد بسیار شدیدی گرفتم که مسکن ها جواب نمیداد که گفتن به دلیل سوند بوده. بعد از یک هفته خون مختصری در ادرارم هست که بیشتر مواقع کم آب خوردن پیدا میشه، ولی بیشتر از اون نگران لخته های کوچیک خون هستم که هر از گاهی با ادرار دفع میکنم. درد خفیفی هم در کلیه و قسمت پایین مثانه ام احساس میکنم هنوز که بعضی اوقات بیشتر میشه. سوالم اینه که اوضاع طبیعی هست یا خیر؟ منظورم لخته خون هست و اینکه احتمال داره بخاطر اون دوتا سنگ کوچیک باشه؟ سپاس
- آیا سندرم نفروپاتی ممبرانوس به مقدار 308 میلی گرم در 24 ساعت در سن 25 سالگی در آینده باعث مشکلات نارسایی کلیه می شود یا خیر؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
باه بايد تحت نظر دكتر نفرولوگ باشيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

