اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر زهرا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر کرمی. زهرا ضرغامیان هستم. 62 سالمه. حدود 20 روز پیش در بیمارستان نیکان به صورت حضوری ویزیت شدم و مشکلم عدم کنترل ادرار هست. فرمودید که حتما باید تست یورو دینامیک انجام بدم و در مطبتون در قیطریه این کار رو انجام دادم و نتیجه اون "Idiopathic Bladder Over Activity:TYpe 3"اعلام شد. در ضمن خدمتتون هم اعلام کردم که با خوردن کمترین میزان مایعات همینکه از منزل بیرون بیام احساس ادرار شدید میکنم و کنترل ادرار رو از دست میدم. جنابعالی با توجه به نتیجه تست فرمودید که کار خاصی نمیشه کرد و فقط قرص "ویزیکر 5 میلی" تجویز نمودید. حالا با گذشت حدود 20 روز این قرص هیچ تاثیری نداشته و همچنان عدم کنترل ادرار رو دارم . البته در فیلمهای موجود در سایتتون هم فرموده بودید که با تشخیص صحیح میشه راه درمان مناسب رو پیدا کرد و بنده با این امید خدمت شما آمدم و برای تست یورودینامیک هزینه ی نسبتا بالایی رو انجام دادم اما نه تنها درمان نشدم بلکه شما فرمودید که راه درمانی برای بنده وجود نداره. و دیگه اینکه ان شاء الله در سال آینده به احتمال زیاد عازم حج تمتع هستم و با این وضعیت نمیدونم چطوری باید به حج برم. چون داشتن این بیماری کار رو سخت میکنه. حالا با این تفاسیر جنابعالی شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا نیاز هست که یه بار دیگه حضوری ویزیت بشم و اینکه آیا عمل جراحی کارساز هست یا خیر؟ خواهش میکنم یه راه حل مناسب بیان بفرمایید. متشکرم Zahra.Z:
    با سلام خدمت جناب دکتر کرمی. زهرا ضرغامیان هستم. 62 سالمه. حدود 20 روز پیش در بیمارستان نیکان به صورت حضوری ویزیت شدم و مشکلم عدم کنترل ادرار هست. فرمودید که حتما باید تست یورو دینامیک انجام بدم و در مطبتون در قیطریه این کار رو انجام دادم و نتیجه اون "Idiopathic Bladder Over Activity:TYpe 3"اعلام شد. در ضمن خدمتتون هم اعلام کردم که با خوردن کمترین میزان مایعات همینکه از منزل بیرون بیام احساس ادرار شدید میکنم و کنترل ادرار رو از دست میدم. جنابعالی با توجه به نتیجه تست فرمودید که کار خاصی نمیشه کرد و فقط قرص "ویزیکر 5 میلی" تجویز نمودید. حالا با گذشت حدود 20 روز این قرص هیچ تاثیری نداشته و همچنان عدم کنترل ادرار رو دارم . البته در فیلمهای موجود در سایتتون هم فرموده بودید که با تشخیص صحیح میشه راه درمان مناسب رو پیدا کرد و بنده با این امید خدمت شما آمدم و برای تست یورودینامیک هزینه ی نسبتا بالایی رو انجام دادم اما نه تنها درمان نشدم بلکه شما فرمودید که راه درمانی برای بنده وجود نداره. و دیگه اینکه ان شاء الله در سال آینده به احتمال زیاد عازم حج تمتع هستم و با این وضعیت نمیدونم چطوری باید به حج برم. چون داشتن این بیماری کار رو سخت میکنه. حالا با این تفاسیر جنابعالی شما چه دستوری میفرمایید؟ آیا نیاز هست که یه بار دیگه حضوری ویزیت بشم و اینکه آیا عمل جراحی کارساز هست یا خیر؟ خواهش میکنم یه راه حل مناسب بیان بفرمایید. متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ تماس بیایید ببینم
  • تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام.من سنگ کلیه دارم.کلیه ی من مادرزادی نعل اسبی هست.3بارpcnlکردم 2باردبل جی گذاشان برام ولی متاسفانه سنگ ازکلیه من دفع نمیشه وجایی هست که دستگاه نمیرسه الان دوسال هست همینطوری هستش 4تاسنگ به اندازه بزرگ هست عمل نمیکنن چون میگن دستگاهمون نمیرسه.داروهای سنتی فوق العاده استفاده کردم ولی فایده نداشته.اسیداوریکی هم نیستش میگن مادرزادی تولیدمیشه
    دوروزپیش سونوگرافی دادم اگه عکس خواستیدمیفرستم
    فقط میخواستم بدونم باعمل بازنمیشه درآورد؟؟
    من حدود12سال پیش فهمیدم که سنگ دارم بعدازعمل 9سال نداشتم بازم تولیدشده
    24سال سن دارم درضمن کلیه ی من مشکوک به دوحالب هستش
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خود عکس را بفرستید
  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 602 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب . پدر بنده داری 58 سال سن بوده و یکبار هم 3 ماه پیش عمل پارشیل نفرکتومی تومور کلیه راست انجام داده و در آزمایش کراتین را 1.48 و اوره 32 نشان داده است که کراتین ظاهرا زیاد تر میباشد . بنظر جنابعالی راهکار چیست و آیا خطر کم کاری کلیه وجود دارد ؟ با سپاس فراوان . اجرتان با خدا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      ازنظر عود هر سه ماه تحت نظر دكترتان باشيد٢-كراتينين كار دكتر نفرولوگ است تحت نظرشان باشيد
  • تصویر کاربر منصوره سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 644 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید، ۹ بهمن دختر ۷ ساله ام رو که مشکل تکرر ادرار و باقی ماندن چند قطره ادرار در مجرا داشت مطب شما آوردم.نوار مثانه گرفتید و عکس اش رو هم فرستادم. برای اون قرص اکسی بوتینین ۵، هر ۱۲ ساعت یک عدد و باکلوفن هر ۱۲ ساعت نصف، تجویز نمودید، بعد از مصرف اولین قرص دخترم گفت نمیتونه بنویسه چون درست نمیبینه . چ کار کنم؟
    20 کیلو وزن داره، رفلاکس نداره، قبلا قرص دتروستیول مصرف گروه قدری تکرر ادرار اش بهتر شده ولی نه کامل. باتشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بهتر است قرص اكسي بوتينين به تولترودين ١ هر ١٢ ساعت تبديل شود
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقای دکتر بنده جوانی هستم37 ساله الان به مدت تقریبا دو سال درگیر این بیماری هستم . دو سال پیش بعلت سوزش موقع تخلیه ادرار نزد یک پزشک اورولوژی رفتم با نظر ایشان مدتی دارو مصرف کردم سوزش برطر ف شد اما برای تخلیه باید زور میزدم وبه دفعات دستشویی میرفتم خوب وبا فشار تخلیه نمی شد یا به صورت قطره قطره می اومد تا یک سال بعد باز دوباره سوزش شروع شد چه درنوقع تخلیه ودربقیه مواقع سوزش داشتم تهلیه هم به حالت سابق وبا شدت بیماری بیشترنزد چند پزشک اورلوژی رفتم اما نتیجه نداد برای آخرین بار یک پزشک دربیمارستان شهید بهشتی بابل تشخصیص دادند که بنده تنگی مجرا گرفتم منو اتاق عمل بردن ومدعی شدن که تنگی جزعی بوده وبر طرف کردن ولی هنوز من دچار مشکل در زمان تخلیه هستم درزمان تخلیه حتما باید زور بزنم وبه صورت بریده بریده وقطره قطره ادرار میاد لطف کنین وبنده رو راهنمایی بفرمایین ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد از نظر تنگي مجرا سيستوسكوپي كنيد فيلم من دو سايتم وا ببينيد
  • تصویر کاربر اسماعیل چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    کیست کورتیکال کلیه سلام. 76ساله‌ام. در سونوگرافی کلیه سمت راست کیست کورتیکال به اندازه m 30*32 مشاهده شده و گاهی وقتها درد زیادی دارم. تمایلی به جراحی عمل باز ندارم. با توجه به اینکه بیماری قلبی و فشارخون بالا دارم، آیا کیست کلیه‌ام با سوزن نازک تخلیه میشه؟ یا باید جراحی لاپاراسکوپی کرد؟ سلام. 76ساله‌ام. در سونوگرافی کلیه سمت راست کیست کورتیکال به اندازه m 30*32 مشاهده شده و گاهی وقتها درد زیادی دارم. تمایلی به جراحی عمل باز ندارم. با توجه به اینکه بیماری قلبی و فشارخون بالا دارم، آیا کیست کلیه‌ام با سوزن نازک تخلیه میشه؟ یا باید جراحی لاپاراسکوپی کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      در اين سن چون كيست سرطاني نيست اصلا درمان نميخواهد
    2. تصویر کاربر اسماعیل سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      با تشکر از جوابدهی جنابعالی. اما دکتر، درد قسمت کلیه سمت راستم منو اذیت میکنه. دردش رو چیکار کنم؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      اهمیت ندهید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ناصرطیبان دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    Maryam T:
    سلام
    در اردیبهشت ماه 96 سنگ مثانه داشتم برام سنگ شکن کردن ولی از اون وقتا حالا سنگ دفع می کنم رفتم سونو هنوز سنگ داخل مثانه به صورت تجمعی وجود دارد در حدود 18 میلی
    مقداری سنگ در جداره مثانه وجود دارد
    می خواستم منو راهنمایی کنید باید چه کار کنم ؟؟؟ البته بزرگی پروستات هم دارم و در حدود یک ماهه اطراف معقد هم عفونت شدید کرده بود که با امپول خدا رو شکر برطرف شد می خواستم ببینم به خاطر پروستات بوده این اتفاق افتاده یا نه
    سنم حدود 60 سال
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد همزمان هر دو را عمل كنيد فيلمهاي عمل من در سايتم را ببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤تماس خارج از نوبت
  • تصویر کاربر صابر سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
    بنده ٣هفته هست كه سي تي اسكن انجام دادم و معلوم شد دو عدد سنگ پشت سرهم در لوله حالب بنده در قسمت مياني گير كرده اند و بنده درحال حاضر در حال استفاده از دارو هستم اما ٣روزي هست كه كليه ام هرچندساعتي يكبار يك سوزش خفيف احساس ميكنم پيشنهاد شما چيه آقاي دكتر؟
    هزينه عمل tul حدودا چقدره؟
    آيا بعد از عمل درد هم دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      فيلم عمل ينگ شكني حالب من را ببينيد سريعا بايد تي يو ال كنيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ويزيت خارج از نوبت
    2. تصویر کاربر صابر دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      هزينه تي يو ال چقدر هست؟
      بنده بايد از شهرستان بيام
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      بر اساس تعرفه وزارت بهداشت است از بيمارستان نيكان تهران بپرسيد
    4. تصویر کاربر صابر دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      باسنگ شكن برون اندامي قابل معالجه نيست؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      نه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    با سلام من حدود 8 سال هست که درگیر سنگ کلیه هستم و سه بار سنگ شکن کردم ولی هیچوقت دردم ساکت نشده و نمیدونم باید چیکار کنم چون توی سونگرافی هم تشخیص نمیدن و در سه باری هم که تشخیص دادان بنظرم اشتباه سنگ شکن کردن . از شما درخواست راهنمایی دارم. با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      سونو جديد بگيريد بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 523 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر و تشکر از این امکان فوق العاده برای بیماران پدر اینجانب دیابتی می باشند و مشکل دریچه قلب نیز دارند،مسئله اصلی در مورد ایشان این است که پس از دفع ادرار بصورت طبیعی مقدار قابل توجهی ادرار در مثانه باقی می ماند که پس از مراجعه به متخصص در مازندران و انجام سونوگرافی تعدادی سنگ کوچک نیز در مثانه دیده شده است که متخصص مربوطه عمل جراحی را پیشهناد کردند و از متخصص قلب ایشان نظر خواستند که متخصص قلب ریسک عمل را بخاطر مشکل دریچه قلب بالا دانستند،اکنون سوال من از شما این است که آیا راه حل دیگری برای خروج سنگها از مثانه و تراش پروستات ایشان وجود دارد ضمنا سن پدر اینجانب 74 سال می باشد با تشکر فراوان و سپاس از پاسخگویی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
      تنها را درمان قطعي عمل است منتها منوط به اجازه دكتر قلب
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب