لیست پرسشها (11,778 پرسش)
مهدیه دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر
همسر من ۳۷سال دارن چند وقت بود رنگ ادرارشون تغییر کرده بود ازمایش خون در ادرار را نشان داد سونوگرافی هم سنگریزه در کلیه راست و یک سنک ۶میلیمتری در کلیه چپ
دکتر گفتن باید اسکن رنگی بگیره بهد درمان شروع کنیم
ایا نیاز به اسکن رنگی هست؟چرا اسکن رنگی؟
درمان رو نمیشه شروع کرد؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونو كافي است
-
- با سلام و خسته نباشید .
بنده در دوران کودکی (از حدود 10 الی 11 سالگی ) به دلیل عدم آشنایی با عمل خودارضایی و ندانستن مضرات آن ، آن عمل را انجام میدادم . از هنگامیکه متوجه شدم ، سعی در ترک این عمل کردم اما هنوز به طور کامل نتوانسته ام جلوی آن را بگیرم و تنها زمان میان هر عمل را افزایش داده ام . در زمان حال 22 سال سن دارم.
حال به دلیل اینکه بنده از زمان کودکی این عمل را انجام میدادم ، و با توجه مضرات آن آیا برای بچه دار شدن به مشکلی از جمله ناباروری دچار نمیشوم ؟
و اگر دچار شوم ، آیا زمان در درمان آن موثر است . منظورم این هست که اگر الان متوجه ناباروری خود بشوم و سعی در برطرف کردن آن بکم یا اینکه چند سال دیگر و بعد از ازدواج متوجه شوم و سعی در برطرف کردن آن بکنم ، تفاوتی ندارد ؟
باتشکر.-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اولا يعي كنيد تركس كنيد٢-نگراني بعدي بيخودي است
-
- با سلام و خسته نباشید جناب دکتر بنده الان در هفته ۲۱ بارداری هستم و حدود ۴۰ روز پیش در بارداری عمل آپاندیس انجام دادم ده روز پیش با توجه به خون شدن ادرار و احساس درد در پهلو با انجام سونو متوجه به ورود سنگ ۸ میلی متری در کلیه چپ به حالب با فاصله ۲۷ میلی متری تا مثانه شدم با توجه به عمل آپاندیس و باردار بودنم بهترین و کم خطرترین راه چیست بنده فیلم شما را دیدم با توجه یه شرایط خاص من دستور چیست؟ ساکن اصفهان هستم ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
اگر اندادی ایت دابل ج یا استنت گذاشته شود درمان بعد از زایمان
-
- با سلام .من پسری 3 ساله دارم که در نوزادی تشخیص ورم کلیه به دلیل انسداد در مجرای حالب داده شده بود که با انجام عمل جراحی در شش ماهگی الان کاملا برطرف شده است و بهبود یافته است و دیگر برگشت ادرار به کلیه مشاهده نمی شود ولی در سونو گرافی و عکس رنگی و نوار مثانه ای که برای بررسی وضعیتش درخواست میشده است مشاهده می شود مقداری ادرار درمثانه اش باقی می ماند و نوار مثانه نیز مقداری فشار مثانه را گزارش می دهد .الان به مدت 9 ماه است که سعی درگرفتن پوشکش را دارم ولی بیشتر اوقات در روزها قبل از گفتن ادرارش به مقدار کمی شورتش را خیس می کند ولی در شب ها هیچ مشکلی ندارد و کاملا خشک است . آقای دکتر به نظر شما آیا نیاز به مصرف دارو است ؟ آیا نیاز است که سوندگزاری شود؟ لطفا راهنمایم کنید .با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
بايد نوار مثانه را ببينم تا نظر دهم
-
- درد در ناحیه نوک الت تناسلی از سه روز پیش هرلحظه احساس ادار دارم
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونو وازمايش دهيد ببينم
-
- سلام وقت بخیر من دختری 19 ساله هستم
مدتیه کلیه هام خیلی تیر میکشن
و دچار تکرر و سوزش شدید ادرار شدم
و تازگیا دچار بی اختیاری ادراری شدم
هر ده دقیقه یکبار باید برم دستشویی
دستشوییم هم خیلی زیاده
ولی من اصلا زیاد چیزی نمیخورم و مایعات هم خیلی خیلی کم
وقتی هم می رم دستشویی سوزش و درد وحشتناکی دارم
هربار هم آزمایش دادم در ادرارم عفونت داشتم
به نظر شما مشکل چیه؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
ازمایش ادرار وسونوگرافی کنید بفرستید ببینم
-
- با عرض سلام به خدممتون برسونم چند روز پیش عمل تنگی مجرا داشتم بعد از عمل بمدت سه روز سوند وصل بود بهم بعد از این که سوندو برداشتن دکتر گفت که باید سوند یکبارمصرف بزارم تو خونه .
میخواستم بپرسم این سوند تا چه حد باید داخل بشه به جایی میرسه که واقعا تحملش سخته وبعد که میخای دربیاری ادم اشکش در میاد
اگه واجب نیست اینکارو انجام ندیم
با تشکر از توجه تون-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
به عات عود بايد تحت نظر دكتونام باشيد
-
- باسلام خدمت اقای دکتر
من درهردوکلیه درکالیس تحتانی ومیانی سنگ 6میل و5میل دارم خیلی دارو وعرقیجات گیاهی مصرف کردم ولی تاثیری نداشت میخاستم ببینم چه دارویی استفاده کنم دفع وحل بشه؟؟؟ آیا احتیاج ب عمل دارم؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
ينگ شكني كنيد بيمارسنان هاشمي نژاد
-
- سلام آقای دکتر با سلام و خسته نباشید بنده امروز دو روزه که عمل تنگی مجرا انجام دادم تو شهرستان دکتر برام نوشتن که دو هفته باید سوند داشته باشم به نظر شما چند روز کافیه چون شرایطم خیلی حاده باید زودتر بلند شم
بعد اینکه الان از بغل سوند خون میاد بیرون خواستم بدونم مشکلی ایجاد نمیکنهممنون از راهنماییتون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۳ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
۴۸ ساعت بعد پر بیاورید
-
- سلام خدمت آقای دکتر .آقای دکتر من کف پام عرق میکنه بعد سرد میشه و موقع خواب وقتی ک بیدار میشم احساس رگ ب رگ دستها ومچ دست میشم گاهی. دلیلش میتونه چه چیزی بشه میتونه ربطی ب واریکوسل داشته باشه گرید 1 وگرید 2 هست واریکوسل این هم آزمایش 👇👇
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
واریکوسل باید معاینه شود تا تصمیم به عمل بگیرم ارتباطی با عرق کف پا ندارد - نمایش سایر 6 پاسخ
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

