لیست پرسشها (11,778 پرسش)
محمد سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 699 مشاهده پرسش
سلام.
اقای دکتر من پدرم 49 سال سن دارن و ده سال هست که به خاطر دیابت نوع 2 انسولین نوامیکس دریافت میکنن.ایشون مدتی انسولین رو سرخودقطع کردن وبعدش گلودرد گرفتن.فکر میکرد پس چرک کرده از اموکسی سیلین وپنی سیلین استفاده مبکرد ومیگفت نه عفونت هست هیچ دکتری هم تشخیص نداده بود که کلیه هاش شاید مشکل داره تا اینکه یه روز یه دکتر نوشت آزمایش ومشخص شده که کراتین واوره و کلسترول وتری گلیسیرید همش بالا هست فشار خونم داره بردیم دکتر کلیه گفتن که بستری بشه بستری شد کلی عکس از کلیه ها وسونوگرافی تا اینکه تو دو روز کراتین واوره پدرم رسید به 3 ومرخص کردن الانم فقط داروهای نفروویت،لوزارتان اچ،کلسدینیوم0.25،لیپوفیکس،متورال نوشتن وگفتن گوشت ونمک نخور .حالا سوال من این هست آیا پدر من کلیه هاش از بین رفته و مشکلش حاد هست؟
ممنون میشم جوابمو بدید شب وروز ندارم-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
باید تحت نظر دکتر نفرولوژی باشید کار من نیست
-
- سلام.پدر بنده92 سال دارند حدود 8سال پیش پروستات عمل کرده با تشخیص بد خیم بودن.مدتی داروها ی شیمی درمانی مصرف می کرده.اللان به علت مشکل انفلولانزا در بیمارستان بستری هست .با ازمایش هاوسی تی اسکن تشخیص غلظت کراتینین وتومور 2 سانتی داده شده.چه اقدامی باید در مورد ایشون باید انجام بشه.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سلام بايد مداركنان وا لياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
-
- با سلام
بنده يك سنگ 6 ميليمتري در قسمت مياني حالب راست قبل عبور از عورق ايلياك دارم
ايا با ليزر برون انداكي امكان سنگشكن وجود دارد ؟ با تشكر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
تنها درمان ان تي يو ال است فيلم عمل من را ببينيد
-
- با سلام حضور جناب اقای دکتر کرمی
چهار روز پیش سنگ حدوداً یک سانتی حالبم رو شکستم الان در پشتم احساس درد دارم و خون در ادرار مشاهده میشه همچنین چیزی شبیه بافت (مثل دستمال کاغذی خیس) در ادرار دیدم که پس از دفع دردم خیلی کمتر شد و الان احساس میکنم که سنگ در مثانه ام گیر کرده است
لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
بسیار سپاسگزارم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سونًگرافي كنيد
-
- مثانه پروستات
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
سوالتان چیست
-
- با عرض سلام دوسال هست در التم میسوزد وادرار میکنم اخرش کم میشه مثل این که وسط یه چیزی هست هم ازبالا میاد از پاین قطره قطره میاد به طور کامل دفع ادار نمیشه تعداد دفع ادار بیشتر است وسال پیش دکتر گفت سنگ دارم یک ماه لوله گذاشت داخل کلیه ولی هیچ فایده نداشت و همون درد ادامه دارد.آزمایش کشت ادرار خوب بود سنوگرافی موردی را نشان نداد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
پس مهم نیست اب زیاد بخورید سوزش خوب میشود
-
- باسلام مدت دو سه سالی است بنده با علایم تکرر ادرار،احتباس ادرار،ادرار کم،عدم تخلیه کامل مثانه به پزشکان محترم زیادی درتهران وشهرخودمون مراجعه نموده وبارها هم سیستوسکپی کرده ام چند بار برای تشخیص تنگی مجرا خودم باسوندامتحان کردم که متاسفانه سوند در نقطه ای بین مجرای بولباروممبرانوس گیرمیکرد چند بار باسرنگ هم امتحان کردم بازهم ورود محلول نرمال سالین دران نقطه باید بافشارانجام میشد طی نوار مثانه حدود صد سی سی از ادرار بایکبار ادرارکردن خارج نمیشد بعضی وقتا از بتانکول استفاده میکنم و بعضی وقتا این دارو تاثیرداره وفشارادرارروبیشترمیکنه اما بعضی وقتا بی تاثیره خواستم نظرجنابعالی رو جویا شم ببینم چه درمانی میتونه موثر باشه
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
فقط باید خوب تخلیه کنید وادرا. باقی نماند - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام ،خسته نباشید، یکی از فامیلا ی ما دچار از کار افتادگی کلیه شده ،حدو یک سال هست دیالیز میشه ،برای پیوند اقدام کردن ولی بدن بیمار حساسه وآزمایشات پیوندش ،دکترش گفت خوب نمیاد و میگه من نمیتونم کاری کنم میخواستم کمکمان کنید چه کار باید کنیم.باتشکر
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
من پیوند کار نمیکنم
-
- سلام-من 36سال سن دارم وحدود16 سال هست که متوجه شدم هردوکلیه هام سنگ ساز هستند وداروهای زیادی مصرف کردم-یکبارهم سنگ شکن رفتم-ازمایشات زیادی انجام دادم که چندسال پیش طبق گفته یکی ازهمکارانتان:درکلیه ماده ای وجود دارد که نمیگذاردشن داخل کلیه تبدیل به سنگ شودومن این ماده رابصورت درصدکمی درکلیه دارم ورژیم غذایی نوشت برام ودارو -وسنگ من اوگزلا هست-طوری هست که ماهی یکی یادوتا سنگ دفع میکنم-ایا راهی وجود دارد یادارویی هست که منو ازاین بیماری خلاص بکند.باتشکر فراوان
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
باید با ازمایش خون وادرا ۲۴ساعت از نظر علت ان بررسب شوید
-
- سلام، من یه خانم 55 ساله هستم، دو بار ازمایش ادرار دادم با فاصله زمانی 3 ماه، که هر دوبار در ازمایش، خون در ادرار مشاهده شده. پس از تجویز سونوگرافی، در هر دو کلیه کیست مشاهده شد. اندازه کیست در یکی از کلیه ها 8 و دز دیگری14 میلی متر تشخیص داده شد. ایا کیست ها قابل جراحی است ؟ چه کاری باید انجام دهم
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 8 سال پیش)
این کیستها نیاز به درمان ندارند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

