اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر فاطمه یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    باسلام من یکی از کلیه هام کارکردش 3 درصد هست و خیلی درد شدید دارم توی سی تی یه سنگ 5mm تشخیص داده شده میشه لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ان کلیه باید برداشته شود
  • تصویر کاربر امیرحسین یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    سلام.پسرم25 ساله.ازبدوتولدهیدرونفروزخفیف راست وتنگی حالب و هیدرونفروزشدیدچپ داشت عمل پیلو پلاستی شدولی کلیه چپ زیر ده درصدکارمیکنه گفتنداتروفیک ضمناهایپوسپادیاس هم هست.کلیه راست تقریباخوب شده.هفته پیش سوندمثانه Drnceگذاشتندباعث عفونت ادراری شدید باتب بالای 40 درجه شد4روزدربیمارستان بستری بود 2-3روزازبستری میگذره سفکسیفم هر12 س 25سی سی میخوره با قرص فنازوپریدین.سوندگذاری به سختی و به دفعات بسیارانجام شده.احساس سوزش بسیارزیادهنگام ادرارداره بصورتی که قادربه راه رفتن و نشستن نیست.شبها هم اصلا نمیتونه بخوابه.به گفته پزشک بیمارستان مجرای ادرار به علت سونداژ به شدت آسیب دیده.خواهشمندم منو راهنمایی کنید چیکارکنم؟و تاچه مدت این وضعیت ادامه دارد؟آیا اقدامات دیگه لازم داره؟ممنون تاچه مدت نمی توانیم برای بررسی های بیشترمثل vcujیا اسکن سوندگذاری انجام بدیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد هر ٦ماه بررسي شويد
  • تصویر کاربر اکبرسعیدی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    سعیدی ام من سنگ کلیه ۱۱میل داشتم ازکلیه ام خارج شده اومده پشت مثانه ام گیر کرده ممنون میشم منوراهنماییم کنیند چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سريعا بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ يا ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر یحیی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 570 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقای دکتر
    پسر م به علت تنگی مجرای ادرار در سن 5سالگی توسط دکترمتخصص در مطب بدون بیهوشی وبا اذیت زیاد مورد عمل جراحی سرپایی قرار گرفت ولی متاسفانه تنگی مجرا خیلی جزئی بهتر شد ودکتر گفت دوباره چسبندگی داده بعد از گذشت سه سال وبا توجه به مشکلات قبلی از جمله کجی و مدت طولانی وارتفاع زیاد ادرار پارسال ودر 8سالگی مجدد به پزشک دیگری مراجعه کردیم که دکتر اخیر در بیمارستان عمل جراحی دیگری انجام داد و محل عمل را سه تا بخیه با نخ قابل جذب زد که قبل از جوش خوردن کامل محل عمل ظاهرا بخیه ها پاره شدند( البته به نظر خودمان) وسوراخ مجرا اینبار هم گشادتر از حد طبیعی بود که همون موقع به دکتر مراجه کردیم گفتندنخ بخیه پاره نشده و همینطوری میشه و جای نگرانی وجود نداره ومکانیزم بدن خودش ترمیم وبه حالت طبیعی بر می گردونه حالا بعد از گذشت یک سال از عمل کمی نسبت به پارسال بهتر شده اما هنوز هم سوراخ الت بزرگتر از حالت عادی به نظر مرسه.
    سوالی که ازخدمت اقای دکتر داشتم اینکه جای نگرانی در این خصوص وجود داره یانه؟ اندازه طبیعی سوراخ چقدر میتونه باشه؟ امکان داره خود به خود به حالت عادی برسه یا نیاز به عمل دیگه ای داره؟واگه به همین حالت باقی بمونه در اینده( ازدواج) مشکلی خواهد داشت یا نه ؟ وحالا چه کار باید بکنیم؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام بايد جهت جوب قطعي بياييد معاينه كنم تا جواب دهم
    2. تصویر کاربر یحیی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با سلام خدمت اقای دکتر ضمن تشکر باتوجه به اینکه در شهرستان هستیم امکان مراجعه حضوری برایمان سخته حتی المقدور یک پاسخ کلی بفرمایید با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ب‌ون معاینه جواب درست مقدور نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 3681 مشاهده پرسش
    من 48 ساله هستم سنو گرافی کردم نوشته کلیه راست به طول 98mوکلیه چپ به طول 101mحدود اکو وضخامت پارانشیمی طبیعی دارند. کیست پاراپلویک به دیامتر26mmدرپل میانی کلیه راست مشاهده شد.سنگ یا هیدرونفروز درسیستم پیلوکالیسیل کلیه مشاهده نشده.....چه راه درمانی پیشنهاد میکنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اين نياز به درمان ندارد سونو ٦ماه بعد
  • تصویر کاربر 09367280741 یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 405 مشاهده پرسش
    سنگ 5 میلی در کلیه راست و کالیس تحتانی دارمآیا دفع میشه؟عکس سونو رو براتون میفرستم بی زحمت کمکم کنیدقبلا سنگ تو حالبم افتاده بود و لیزر کردممیترسم این بار هم مجبور به لیزر بشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اين سنگ نياز به درمان ندارد
  • تصویر کاربر شراره یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4410 مشاهده پرسش
    من ریپورت سی تی اسکن رو الان میفرستم همون دکتر داروسازی هستم که سنگ حالب دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بهتر بود سي تي با تزريق انجام دهيد
  • تصویر کاربر بابک سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 4077 مشاهده پرسش
    من یه سنگ کلیه 9میلیمتری دارم در پروگزیمال حالب راست به فاصله 25 میلیمتری از upj ،در عسلویه هم هستم، برای دفع سنگ چه کاری باید کنم؟ایا میتونم این سنگ رو دفع کنم یا باید عمل کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سريعا ودر اولين فرصت بيا درمانت كنم به روش سنگ شكني حالب فيل سنگ شكني حالب من در سايتم را حتماببينيدdrkarami.com تماس اورژانس ٠٩٣٥١١٤٢٠٨٠
  • تصویر کاربر مريم سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    با سلام
    در سونوي انجام شده
    كليه رلست ب طول تقريبي93mm
    و كليه چپ ب طول تقريبي104mm
    ضخامت پارانشيمال و اكوي كورتيكو مدولاري كليه ها طبيعي است
    اثري از استاز يا stone در سيستم پيلو كاليسيل دو طرف مشهود نيست
    سوالم اينه ك اين تفاوت طول دو كليه طبيعي هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      معم نيست ودرمان نميخواهد
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام.در سونو‌گرافی سه کانون اکوژن کلا دیده شده (نمایangiomyolipoma)که به علت تعدد ضایعات سونو‌گرافیست گفته مغز (c.n.s)باید برای رد angoimatosis بررسی شود .در صورت بودن مشکل خطر ناک هست؟ ایا کلیه مشکل دارد .یا در مغز بیماری خطر ناکی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام نگران نباشید خطرناک نیست هر ۶ماه با سونو پیگیری شود
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب