اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر الهه یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1033 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    پدر من تازه دیالیز شروع کردن و امروز جلسه سوم دیالیزشون بود . از زمان شروع دیالیز حالتهای توهمی دارن و اغلب حرفهایی میزنن که اصلا اتفاق نیفتاده و خیلی خواب آلوده و بیشتر مواقع خوابه و همچنین دستش به شدت لرز و پرش پیدا کرده . آیا این موارد از عوارض دیالیزه و اینکه آیا این مشکلات رفع میشه یا ماندگاره ؟
    و به شدت هم بی اشتها شدن و خیلی خیلی کم و به ندرت غذا میخورن .
    ممنون میشم که جواب سئوالهای بنده رو بدین . و ایشون قرص وارفارین استفاده میکنن ، آیا این قرص رو باید ادامه بدن یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام..اقای دکترمن۲۳سالمه وزنم‌نود قدم صدو هشتاد..دوسال ونیم پیش ازمایش ادرار دادم ک یه پلاس پروتئین دفع میکردم و کراتینین خونم ۱.۱بودو اوره خونم ۳۲ و فشارمم بالابود که بهم لزارتان داده شد باز ازمایش ادراردادم دیگه پروتئین دفع نمیکردم.وزنمم دوسال و نیم پیش هفتادبود.قرصارو قطع کردم دیگه نخوردم پیگیرفشارخونمم نشدم..دوسال و نیم گذشت تا هفته پیش که بازرفتم دکتر فشارم بالابود ازمایش خون دادم کراتینینم ۱.۴۵و bun20 و اسید اوریک۷.۸پروتئینم یه پلاس دفع میکردم ازمایش ادرار۲۴ساعته دادم دفع کراتینین۱۸۰۰که نرمالش ۱۰۰۰تا۲۰۰۰بود و دفع پروتئین ۱۴۰بود ک نرمالش و زده بودتا ۱۵۰..چندروز از نمک وگوشت دوری کردم فشارخونم نرمال شد..الان من باید چکارکنم با کنترل و رژیم غذایی و ورزش خوب میشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      شما بايد دكتر نفرولوگ برويد
  • تصویر کاربر ایمان یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من سیستوکوپی کردم و تنگی داشتم تنگی رو باز کردن بعد شش روز سوند رو دراوردم باز دوباره ادرارم بند اومد وقتی میرفتم سرویس فشار که می اوردم نزدیک مقعد باد میکرد و ادرارم نمیومد دوبار به دکتر مراجعه کردم دوباره عمل کردن از اتاق عمل اومدم بیرون درد زیادی داشتم و بعد سه ساعت بیضه هام و التم خیلی متورم شد و باز دوبار بردن اتاق عمل و از بالای التم جراحی کردن و یه شینلگ گذاشتن و بعداز دوروز در اوردن لازم به ذکره که سوند شماره 24 گذاشتن والان گفته بعداز ده روز باید بری دربیاری شبا توی خواب نزدیک مقعد خیلی درد میکنه و خیلی سفت شده مثل وقتی که ادرارم بند بود شده لطفا کمکم کنید اقا دکتر باز من مشکلی دارم اینجوری شدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      طليعي است بعد از يك ماه سيستوسكوپي بايد بكنيد از نظر عود تنگي
  • تصویر کاربر صالح دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1476 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    جناب دکتر مادر بنده در کلیه چپشون یک سنگ ۱۸mm و یک سنگ 29mm دارند. میخواستم نوبت معاینه و عمل بگیرم اما نوبت دهی اینترنتی شما غیرفعاله میشه بفرمایید چیکار کنم؟ اینجا ما پیش ۳ تا دکتر مختلف رفتیم هرکدومشون ۱ چیزی میگن، یکی گفت عمل باز،یکی گفت سنگ شکن و ...
    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر صالح شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بنده هنوز منتظر جوابتون هستم🙏
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ خارج از نوبت لياييد ببينم
    3. تصویر کاربر صالح یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام و وقت بخیر مجدد دکتر عزیز
      لطف میکنید این دو نتیجه ی سونوگرافی که با فاصله ی زمانی ۳ هفته ای انجام شده رو بررسی بفرمایید؟
      آیا نیاز به جراحی فوری است؟
      با تشکر
    4. تصویر کاربر صالح دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      فيلم عمل PCNL من را لبينيد بياييد عمل كنم
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ يا ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 465 مشاهده پرسش
    درد شديد در ناحيه پشت هميشه نشانه سنگ هست؟ با داشتن درد شديد در ناحيه پشت سنگي در سونوگرافي و KUB ديده نشده است؟ آيا هنوز ممكن است سنگ در حالب ها باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بهتر است سي تي اسكن بدون تزريق كنيد
  • تصویر کاربر وحيد یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دكتر
    مدتى است فشار خون من بين ١4 و ١6 در نوسان است و گاها ً دچار سر درد ميشوم آيا ميتواند دليلش به علت كيستى باشد كه در كليه دارم ؟
    از كجا ميشود فهميد كه علت فشار خون از كيست كليه است يا دلائل ديگرى دارد ؟
    درد كليه يا پهلو ندارم ولى بعضى مواقع ميتوانم حس كنم كه چيزى در سمت و قسمت كليه ام هست.
    اندازه كيست كليه من ٧ سانتى متر است و از نوع ساده ميباشد
    آيا صلاح ميدانيد كه عمل لاپاروسكوپى انجام دهم اگر فشار خونم مرتبط با كيست كليه ام باشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بهتر است انجام دهيد فيلم من در سايتم وا ببينيد تماس02171062300 تماس
  • تصویر کاربر ا یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    h
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سوال؟
  • تصویر کاربر مينا یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 587 مشاهده پرسش
    مادر شوهر ازمايش ادرار دادند در ازمايششون خون ديده شده
    بعد از انجام سونو در نتيجه گفتند فولنس دارند و توصيه به انجام اسكن دادند
    مي خواستم بدونم چه مشكلي دارند و درمانش چيه؟؟؟؟ مادر شوهر ازمايش ادرار دادند در ازمايششون خون ديده شده
    بعد از انجام سونو در نتيجه گفتند فولنس دارند و توصيه به انجام اسكن دادند
    مي خواستم بدونم چه مشكلي دارند و درمانش چيه؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      فولنس مهم نيست
  • تصویر کاربر لادن چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر دیروز ازتون سوال کردم در مورد پس چهار ده سال ام که دچار دفع ناقص سنگ کلیه و گیر کردن در حالب شده و هیدرونفروز خفیف داره هنوز عکس رنگی رو نگرفتیم امروز صبح دوباره در ناحیه کلیه دچار درد بسیار شدید همراه با استفراغ میخواستم ببینم شما ویزیتش میکنین ما تهران بیایم و اگه ویزیت میکنین چه روزی بیایم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      با عکس بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر امین چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام دکتر..من یه دختر ۸ ماهه دارم که سه ناحیه اکوژن با قطرهای ۱.۵تا ۲ میلیمتر در پل تحتانی کلیه چپ دیده میشود لطفا کمک کنید که چه جور این اکوژن برطرف شود و آیا خطری جدی دارد یانه ...و یا اصلا این اکوژن چیه..خواهشا کمک کنید..بسیار ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اینها با مصرف مایعات خوب میشوند
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب