لیست پرسشها (11,778 پرسش)
الهه یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1033 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر
پدر من تازه دیالیز شروع کردن و امروز جلسه سوم دیالیزشون بود . از زمان شروع دیالیز حالتهای توهمی دارن و اغلب حرفهایی میزنن که اصلا اتفاق نیفتاده و خیلی خواب آلوده و بیشتر مواقع خوابه و همچنین دستش به شدت لرز و پرش پیدا کرده . آیا این موارد از عوارض دیالیزه و اینکه آیا این مشکلات رفع میشه یا ماندگاره ؟
و به شدت هم بی اشتها شدن و خیلی خیلی کم و به ندرت غذا میخورن .
ممنون میشم که جواب سئوالهای بنده رو بدین . و ایشون قرص وارفارین استفاده میکنن ، آیا این قرص رو باید ادامه بدن یا خیر؟- سلام..اقای دکترمن۲۳سالمه وزنمنود قدم صدو هشتاد..دوسال ونیم پیش ازمایش ادرار دادم ک یه پلاس پروتئین دفع میکردم و کراتینین خونم ۱.۱بودو اوره خونم ۳۲ و فشارمم بالابود که بهم لزارتان داده شد باز ازمایش ادراردادم دیگه پروتئین دفع نمیکردم.وزنمم دوسال و نیم پیش هفتادبود.قرصارو قطع کردم دیگه نخوردم پیگیرفشارخونمم نشدم..دوسال و نیم گذشت تا هفته پیش که بازرفتم دکتر فشارم بالابود ازمایش خون دادم کراتینینم ۱.۴۵و bun20 و اسید اوریک۷.۸پروتئینم یه پلاس دفع میکردم ازمایش ادرار۲۴ساعته دادم دفع کراتینین۱۸۰۰که نرمالش ۱۰۰۰تا۲۰۰۰بود و دفع پروتئین ۱۴۰بود ک نرمالش و زده بودتا ۱۵۰..چندروز از نمک وگوشت دوری کردم فشارخونم نرمال شد..الان من باید چکارکنم با کنترل و رژیم غذایی و ورزش خوب میشم؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
شما بايد دكتر نفرولوگ برويد
-
- سلام اقای دکتر من سیستوکوپی کردم و تنگی داشتم تنگی رو باز کردن بعد شش روز سوند رو دراوردم باز دوباره ادرارم بند اومد وقتی میرفتم سرویس فشار که می اوردم نزدیک مقعد باد میکرد و ادرارم نمیومد دوبار به دکتر مراجعه کردم دوباره عمل کردن از اتاق عمل اومدم بیرون درد زیادی داشتم و بعد سه ساعت بیضه هام و التم خیلی متورم شد و باز دوبار بردن اتاق عمل و از بالای التم جراحی کردن و یه شینلگ گذاشتن و بعداز دوروز در اوردن لازم به ذکره که سوند شماره 24 گذاشتن والان گفته بعداز ده روز باید بری دربیاری شبا توی خواب نزدیک مقعد خیلی درد میکنه و خیلی سفت شده مثل وقتی که ادرارم بند بود شده لطفا کمکم کنید اقا دکتر باز من مشکلی دارم اینجوری شدم
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
طليعي است بعد از يك ماه سيستوسكوپي بايد بكنيد از نظر عود تنگي
-
- سلام وقت بخیر
جناب دکتر مادر بنده در کلیه چپشون یک سنگ ۱۸mm و یک سنگ 29mm دارند. میخواستم نوبت معاینه و عمل بگیرم اما نوبت دهی اینترنتی شما غیرفعاله میشه بفرمایید چیکار کنم؟ اینجا ما پیش ۳ تا دکتر مختلف رفتیم هرکدومشون ۱ چیزی میگن، یکی گفت عمل باز،یکی گفت سنگ شکن و ...
با تشکر از شما-
صالح شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بنده هنوز منتظر جوابتون هستم🙏 - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- درد شديد در ناحيه پشت هميشه نشانه سنگ هست؟ با داشتن درد شديد در ناحيه پشت سنگي در سونوگرافي و KUB ديده نشده است؟ آيا هنوز ممكن است سنگ در حالب ها باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بهتر است سي تي اسكن بدون تزريق كنيد
-
- با سلام خدمت جناب دكتر
مدتى است فشار خون من بين ١4 و ١6 در نوسان است و گاها ً دچار سر درد ميشوم آيا ميتواند دليلش به علت كيستى باشد كه در كليه دارم ؟
از كجا ميشود فهميد كه علت فشار خون از كيست كليه است يا دلائل ديگرى دارد ؟
درد كليه يا پهلو ندارم ولى بعضى مواقع ميتوانم حس كنم كه چيزى در سمت و قسمت كليه ام هست.
اندازه كيست كليه من ٧ سانتى متر است و از نوع ساده ميباشد
آيا صلاح ميدانيد كه عمل لاپاروسكوپى انجام دهم اگر فشار خونم مرتبط با كيست كليه ام باشد ؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
بهتر است انجام دهيد فيلم من در سايتم وا ببينيد تماس02171062300 تماس
-
- h
- مادر شوهر ازمايش ادرار دادند در ازمايششون خون ديده شده
بعد از انجام سونو در نتيجه گفتند فولنس دارند و توصيه به انجام اسكن دادند
مي خواستم بدونم چه مشكلي دارند و درمانش چيه؟؟؟؟ مادر شوهر ازمايش ادرار دادند در ازمايششون خون ديده شده
بعد از انجام سونو در نتيجه گفتند فولنس دارند و توصيه به انجام اسكن دادند
مي خواستم بدونم چه مشكلي دارند و درمانش چيه؟؟؟؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
فولنس مهم نيست
-
- سلام آقای دکتر دیروز ازتون سوال کردم در مورد پس چهار ده سال ام که دچار دفع ناقص سنگ کلیه و گیر کردن در حالب شده و هیدرونفروز خفیف داره هنوز عکس رنگی رو نگرفتیم امروز صبح دوباره در ناحیه کلیه دچار درد بسیار شدید همراه با استفراغ میخواستم ببینم شما ویزیتش میکنین ما تهران بیایم و اگه ویزیت میکنین چه روزی بیایم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
با عکس بیایید ببینم۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
-
- سلام دکتر..من یه دختر ۸ ماهه دارم که سه ناحیه اکوژن با قطرهای ۱.۵تا ۲ میلیمتر در پل تحتانی کلیه چپ دیده میشود لطفا کمک کنید که چه جور این اکوژن برطرف شود و آیا خطری جدی دارد یانه ...و یا اصلا این اکوژن چیه..خواهشا کمک کنید..بسیار ممنونم
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
اینها با مصرف مایعات خوب میشوند
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

