اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر پگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 454 مشاهده پرسش
    سی تی اسکن من وجود توده تومورال در کلیه راست به ابعاد 46*53 نشان داده که به داخل سینوس کلیه هم هجوم برده و هیپوواسکولر هست. دکتر به درآوردن کلیه توصیه کرده. آیا گزینه دیگری مانند رادیوتراپی هم وجود دارد؟ من ساکن کرمانشاه هستم و دکتر معالجم گفته برای جراحی عجله ای نیست و می‌توان تا یکی دو ماه صبر کرد. آیا مشکلی پیش نخواهد آمد یا بهتر است کلیه راست زودتر درآورده شود؟
    1. تصویر کاربر پگاه یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس مربوطه
    2. تصویر کاربر پگاه یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ۲
    3. تصویر کاربر پگاه یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ۳
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠ بياييد ببينم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      شنبه ساعت٣
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر اکرم یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 505 مشاهده پرسش
    خانمی که تنگی مجرا داره با اندوسکوپی تنگی برطرف نشد و نیاز به جراحی می باشد ایا تنگی مجرا با پیوند مخاط دهان انجام میشه و فرد چند رو بستری است بین 3 تا 5 روز ؟و چند وقت بعد فرد قادر به انجام کارهای شخصی می باشد ؟ نمیشد بدون سیستوسکوپی عمل جراحی انجام میشد یا سیستوسکوپی روش تشخیصی است ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      در خانمها این روش موثر نمیباشد
  • تصویر کاربر معصومه چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    در اسکن من نوشته شده:
    هیدرونفروز در کلیه راست ناشی از سنگ با دیامتر 5mm در دیستال حالب راست حدود 4cm از UVJ مشهود است
    چه درماتی لازم است
    1. تصویر کاربر معصومه سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      سنگ کلیه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بايد اگر در حالب باشد عمل سنگ شكني حالب انجام دهيد فيلم من را ببينيد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    جواب آزمایشی که برای همسرم نوشتید میخواستم براتون ارسال کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      بفرستيد
    2. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از پاسختون
    3. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      صفحه دوم
    4. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۴ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      صفحه سوم آزمایش
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱ فروردین ۹۷( 8 سال پیش)
      سلام وتبریک سال نو وپوزش از تاخیر در جواب ازمایشات خوبند
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حمید چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر .در کلیه راست من در کالیس میانی فوقانی یک سنگ 5.5mm و در کالیس تحتانی یک سنگ 3.5mm وجود دارد و در کلیه چپ تعداد محدودی سنگ 3.5-3 و یک سنگ 4mm در کالیس میانی وجود دارد .من به پزشک ارولوژی مراجعه کردم ولی ایشون دو تا قرص با نام های ویتامین ب 6 و دیورزید برای من تجویز کردند و فرمودند که نیازی به سنگ شکن نیست و با دارو و خوردن مایعات دفع میشه .من به خاطر شرایط کاریم باید هرچه سریعتر سنگ ها رو دفع کنم و گزارشش رو اعلام کنم .لطفا برای دفع هرچه سریعتر من را راهنمایی کنید .با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      اين اندازه با مصرف مايعات برطوف ميشود
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    با سلام. سنگی از کلیه دفع کرده ام که حدود 4 تا 5 میلیمتر است. این سنگ در نقطه ورودی به مثانه (بسیار نزدیک مثانه) گیر کرده است و تقریبا 3 هفته از آن میگذرد. دو بار سونو و یکبار سی تی کردم. دکتر تامسولین داده ولی موثر نبوده است. ایا شانس دفع دارم؟ چرا دکترها فقط عمل لیزر پیشنهاد می کنند و سنگ شکنی برون اندامی پیشنهاد نمی کنند. من از عمل می ترسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      فيلم سنگ شكني حالب من را ببينيد تماس٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر اکرم جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    با سلام حدود چهار ماه است که دچار تکرراد ادرار شده ام آزمایشات زیادی انجام داده ام که اعلام نمودند که سالم می باشد حتی عمل سیتوسکوپی هم انجام داده ام که دکتر اعلام نموده مثانه عصبی می باشد . سونوگرافی مثانه هم سال اعلام نموده سالم فقط 26 سی سی ادرار می ماند . دارو هایی که مصرف می کنم ویسول 5 می باشد . مشکل عمده هر نوع نوشیدنی که مصرف می شود بلافاصله باید تخلیه اش کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      باید در مقابل احساس دستشویی وا ایستید ونروید
  • تصویر کاربر شهلا پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    وقتتون بخیر، من سی و یک سالمه،من درد پهلو کمر داشتم و موقع ادرار درد داشتم و احتمال دادم عفونت ادراریه رفتم دکر آزمایش و سونو نوشت پزشک عمومی البته،درجواب سونو مشخص که یه سنگ دو میلیمتری دارم تو کلیه چپ،و همون دکتر همومی گفت علت دردا و عفونت اینه،حالا من چون بچه نوزاد دارم نمیتونم حضوری بیام خیلی سختمه
    میشه بگید باید چهکارکنم برای دفع این سنگ؟قرص و دارویی هست؟
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      درمان این سنگریزه ها فقط هر ۲ساعت یک لیوان اب است
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    با سلام-ازمایش ادرار 24 ساعته داده شده ونتایج این هست میشه بدونم اعداد طبیعی هستن یا باید پیگیری شود؟؟(u.vol:1000 (600-1600)-(u.crea:600 (800-1800)-(u.pro:89 (up150)-جنسیت زن
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      کاملا طبیعی است
  • تصویر کاربر عبدالرضا جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6797 مشاهده پرسش
    باعرض سلام مردي ٥٨ ساله هستم مبتلا به بزرگي خوش خيم پروستات هستم و نتيجه ي آزمايش PSA سال گذشته ام ١/٥ مي باشد و مشكل کاهش نیرو وقطر جریان ادرار، تاخیر در دفع ادرار، زور زدن هنگام دفع ادرار، احساس عدم تخلیه کامل مثانه دارم اخيرا سونوگرافي مثانه و پروستات انجام دادم نتيجه ضخامت ديواره ي مثانه با جداره ي نامنظم و بزرگي پروستات به حجم ٥٠ سي سي است و كليه نرمال هستن ... نتيجه ي ءزمايش PSA را هنوز نگرفته ام و بعلت تعطيلات نوروزي موفق به مراجعه به پزشك معالجم نشدم و تا بعد از تعطيلات هم نوبت ويزيت ندادن خواهشمندم حتي الامكان مرا در مورد وضعيتم مطلع فرماييد خيلي نگرانم ... سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۸ اسفند ۹۶( 8 سال پیش)
      ۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰ ساعت ۳فردا بیایید ببینم با تلفن هماهنگ کنید بفرماایید دکتر گفته
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب