لیست پرسشها (11,111 پرسش)
زهرا یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 479 مشاهده پرسش
درمان مثانه ی عصبی چیه؟-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بر اساس نوع ان فرق دارد
-
- سلام اقای دکتر:
من حدودا چهار ماه قبل دچار تحبس اداری بسیار کم و چکه امدن ادار بعدا از دفع ادرار و نیز باریک شدن ادرا شده بودم و بعد از مراجعه به دکتر برایم داروی Xatral xl 10mg داده شده و به مدت یک ماه استفاده کردم تا دارو تمام شد و بعدا از ان مدت دوماه کاملا مشکلات اداری من از بین رفته بود ولی بعد از دوماه که حدود یک هفته میشه دوباره مشکلات اداری بیدا کردم که اینبار تحبس ادراری بسیار شدیدی دارم و ادارم نازک است ونیز اداری قطره ای هم هستم. درضمن بیضه سمت راستم از بیضه سمت چب بزرگ تر شده و هنگامی که بیضه هامو کمی محکمتر چک میکنم دردی در زیر شکم احساس میکنم !باید بگم من از مدت یک سال میشه که یبوست شدیدی هم دارم و در او مدت دو ماه که مشکلات اداری نداشتم مشکل یبوست هم اصلا نداشتم ولی حالا هر دو مشکل باهم شروع شده ! ایا من مشکل برستات دارم یا سرطان بروستات میشه راهنمایی کنید چون تا دو هفته دیگه امکان رفتن به دکتر برایم فراهم نیست و درضمن از تحبس اداری بسیار رنج میبرم مخصوصا صبح که از خواب بلند میشم. با وجود اینکه شب اب و نوشیدنی زیاد مصرف میکنم نه در شب و نه در صبح ادار نمیکنم فقط قسمت زیر شکم بسیار درد دارم.
ممنون از لطفتون.-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد با مدارك بياييد ببينم
-
- سلام آقای دکتر مادرم سابقه سنگ کلیه داشت وهفته قبل دچار لرز شدید وحالت تهوع شد اورژانس بیمارستان مراجعه کردیم تشخیص عفونت شدیدکلیه به علت وجود سنگ دادن عمل اورژانسی tul شد ودو تا سنگها(گفت خیلی خیلی بزرگ بود ) را شکستند تو حالب بود فردای آنروز دوباره عمل شد وگفتن سنگ بزرگی بوده هدایت شده به داخل کلیه مادرم حالش بعد از عمل بسیار پ
بد شد وطوریکه به آی سی یو منتقل گردید الحمدلله بهتر شد ه والان مرخص کردند وآی سی یو بود -حالا الحمدلله اومده وحالش خوبه فقط من چند سوال دارم 1-اگر در منز ل تب کند من چکار کنم ؟البته آنتی ببیوتیک خوراکی داده دکتر که با دارو اومد پایین؟2-2هفته دیگر بره سنگ شکن اول اون سنگ بزرگ شکسته بشه تورا خدا راهی بفرمایید که نیاز به سنگ شکن نباشه با خوردن خارشتر یا چیزی که سنگش خردکنه یا آب بشه واقعا تحمل اتاق عمل رو نداره خیلی هفته قبل خیلی صدمه خورد و4 گفت هفته سوم بعدش اسنت خارج بشه چرا اینجوریه آیا خود اسنت نمیاد؟ عمل خروج اسنت چقدر زمان میبره وخطر داره
تو را به جد مادرم پاسخم را سریعتر بفرمایید اجرتون با خدا-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۴ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
با مدرك تشريف بياييد ببينم
-
- با سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر کرمی آقای دکتر مادر من مدتی است که تکرر ادرار دارند مدتی هست پیش دکتر ارولوژی تحت نظر هستند ولی متاسفانه داروهاش اصلا اثر نمیکنه نوار مثانه هم انجام داده خوب بود آزمایش عفونت هم انجام داده اونم خوب بود ولی این تکرر به شدت اینو اذیت میکنه .
- سلام اقای دکتر سه ماه پیش پدرم عمل بسته تومور مثانه بعمل اوردند چند روز بعد از عمل درد در ناحیه مقعد شروع شد که قبل از عمل این درد نبوده باز هفته قبل بعد از سونوگرافی مجددا عمل بسته تومور مثانه انجام گرفت باز هم این درد در ناحیه مقعد شروع شده چه باید کرد البته جراح عمومی ناحیه مقعد را معاینه کرده چیز خاص مشاهده نکرده و شیاف هموروئید جزئی تجویز کرده
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
ارتباطي به درد مقعد ندارد
-
- سلام وقتتون بخير،من ١٨مرداد دفع سنگ داشتم بعد از دفع چند روز بعد خون ريزي از مجراي ادرار بعد از اتمام ادرار داشتم،دوباره ديروز بعد از ادرار خون ريزي داشتم تا به امروز،سونوگرافي و سي تي اسكن دادم سنگ ندارم ديگه فقط گفتن يكم كليه ملتهب،سوال من اينه دليل اين خون چيه؟ديگه درد ندارم
از اول هم سوزش يا خارش نداشتم
خواهشا جواب منو بدين-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
اگر تكرار شد سونوگراافي كنيد
-
- سلام خسته نباشید دختری هستم۱۹ساله که چند وقتی میشه دچار تکرر ادراشدید شدم و به چند دکتر مراجعه کردم که تو نتیجه آزمایش عفونت رونشان داد وقرصی تجویز کردن ک بعد یه مدت تاثیر دوباره مشکل من برگشتوسونوگرافی انجام دادم ک نتیجه اش عفونت مثانه بود دکتر همون قرص قبلی رو تجویز کردن ک بازهم بعد یک مدت مصرف نتیجه ای نگرفتم پیش دکتر دیگه ای ک رفتم گفتن بخاطر اعصاب و قرص سیفکسیم تجویز کردن ولی من هیچ احساس بهبودی نمیکنم و به شدت ازاین موضوع ناراحتم چون فاصله ادراری بسیارکمه خواش میکنمی یک راهی نشونم بدین آیا قابل درمانه؟لطفا جواب بدین خیلی این وضعیت اذیت کنندست
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد نوار مثانه بگيريد فيلم نوار در سايت من را ببينيد ٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- سلام دکتر خسته نباشید
از پرسنل استاد حاج عباس سلیمی در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع )هستم سنگ کلیه دارم ولی سونوگرافی کردم دکتر گفت ریزه ، ولی شبها موقع خواب دو طرف کلیه انگار یک هندوانه اینطرف و یکی آنطرف آویزانه اصلا نمیزاره بخوابم دو یا سه ماه اینجوری هست دکتر شما صلاح میدونی چیکار کنم راهنمایی فرمائید دکتر شماره موبایلت را محبت کنی ممنون میشم خیلی از بچه ها ی حرم میخواهند با شما در این مورد صحبت کنند سپاسگزارم التماس دعا-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
فقط اب زياد بخوريد حل ميشود
-
- سلام دکتر جان من 35 سالم هستش تا هنوز ختنه نشدم تازگی ها هم ازدواج کردم برای ختنه در این سن چکار کنم
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد ختنه كنم ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
-
- برادرم طی یک تصادف لگن از دو سمت شکسته و مثانه از سه قسمت ترک خورده بود یک ماه بعد بین معقد و آلت تناسلی یک سوراخ ریز بوجود آمد زمانی که سوند بد کار می کرد از آن محل ادرار خارج میشد بعد از 3ماه و گرفتن ام . آر آی مثانه کاملاً ترمیم گشته ولی هنوز از آن محل به مقدار کمی ادرار خارج میشود و دکترش ما را به تهران معرفی کرده لطفاً ما را راهنمایی فرمائید .
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۳ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بيمارستان شهدا تجريش دكتر حسيني
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

